ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 چگونه است ؟

ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان چگونه است ؟

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 چگونه است ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 چگونه است ؟ : ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 به این صورت است که داوطلبان می توانند به سایت مربوطه که همان سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان به آدرس my.medu.ir مراجعه نمایند.

ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز چهارشنبه 1401/01/11 تا روز چهارشنبه 1401/01/25 از طریق سامانه ثبت نام به نشانی my.medu.ir انجام می شود. مدت زمان ثبت نام 15 روز می باشد و قابل تمدید نخواهد بود.

ورود به سامانه ثبت نام و نام نویسی دانش آموزان از طریق کد ملی و دریافت کد همگام تیزهوشان ، از طریق مدرسه محل تحصیل امکان پذیر می باشد.

تمامی فرآیند ثبت نام به صورت اینترنتی توسط داوطلبان انجام خواهد شد و مدارس محل تحصیل داوطلبان، صرفا متعهد به ارائه کد تیزهوشان به دانش آموزان هستند.

hamgam.medu.ir | ورود به سایت همگام | سایت سامانه همگام مدارس

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   :  یکی از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 داشتن تابعیت ایران است که البته شایان ذکر است داوطلبانی که تابعیت ایرانی ندارند درصورت داشتن شرایط خاص ثبت نامی می توانند اقدامات لازم برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 را انجام دهند.
ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   :   ولی شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه متوسطه دوم نهم به دهم این است معدل کل سالانه پایه هشتم باید 19 و بالای 19 باشد و همچنین معدل پایه نهم بالای 17 که شرایط عمومی پایه نهم به دهم نیز این است که داوطلبان غیر ایرانی می توانند با شرایط خاص در آزمون شرکت کنند . در غیر این صورت داشتن تابعیت ایرانی الزامیست.
ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   :  از شرایط اختصاصی پایه ششم به هفتم کسب کردن مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی ونیز کسب نمودن مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه ششم ابتدایی می باشد ونیز باید دانش آموز از اشتغال به تحصیل در پایه ششم برخوردار باشد، امکان حذف آزمون ورودی تیزهوشان پایه ششم وجود دارد.ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   /

شرایط پذیرش در ازمون تیزهوشان 1402 – 1403

ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   :   ولی شرایط پذیرش در آزمون مدارس تیزهوشان 1401 به صورتی است که صرفا نمره آزمون تاثیر گذار است.شایان به ذکر است در پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان 1401 معدل دانش آموز باید بالای 17 باشد.
ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   :   متقاضیان می بایست صرفا نسبت به انتخاب یک رشته تحصیلی اقدام نمایند و نیز پذیرش قطعی در مدارس دوره دوم متوسطه تیزهوشان برای رشته های تحصیلی (ریاضی فیزیک و رشته ادبیات و علوم انسانی و رشته علوم تجربی ) منوط به کسب شرایط احراز رشته مطابق آیین نامه هدایت تحصیلی دانش آموز است.
تعداد ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان در هنگام ثبت نام الکترونیکی از طریق سایت ثبت نام به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.
لازم به ذکر است داوطلبان می بایست با توجه به محل سکونت خود اقدامات اولیه را برای انتخاب مدارس تیزهوشان انجام دهند .تغییر رشته مدارس دوره دوم متوسطه تیزهوشان در سال اول قبولی غیر قابل امکان می باشد ولی داوطلب می تواند از پایه های بعدی برای تغییر رشته اقدام نماید که البته داوطلب باید کف امتیاز قبولی در رشته مد نظرش را در آزمون ورودی دبیرستان کسب نموده باشد.

مراحل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

مرحله اول ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 – ورود به سایت my.medu.ir

همان طور که عنوان کردیم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 به صورت کاملا اینترنتی از سایت ثبت نام my.medu.ir انجام می پذیرد لذا دانش آموزان و اولیا گرامی دقت داشته باشند وارد سامانه دیگری نشوند ، اگر به صورت صحیح وارد سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 شوید با تصویر زیر رو به رو خواهید شد :

مرحله دوم ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 – ورود اطلاعات در سامانه

لینک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   :   دانش آموزان و اولیا گرامی توجه کنند اگر به صورت صحیح وارد سامانه شوند وارد صفحه بالا خواهند شد سپس با رو به رو شدن با صفحه بالا می بایست کد ملی و رمز عبور همگام دانش آموز را وارد نمایند شایان ذکر است دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند از طریق سامانه دریافت رمز عبور همگام رمز ورود همگام مربوط را دریافت نمایند شایان ذکر است اگر هر یک از داوطلبان اگر به دلایلی موفق به اخذ رمز ورود همگام از سامانه نشدند می توانند رمز همگام خود را از مدرسه دریافت نمایند.

شایان ذکر است رمز ورود همگام مورد نیاز جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 در هر دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم همان رمز عبور ترکیب حروف و اعداد انگلیسی خواهد بود که در آزمون های پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در اختیار دانش آموزان قرار گرفته.

مرحله سوم ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 – تکمیل اطلاعات دانش آموز

لینک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   :   پس از ورود به سیستم ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 با صفحه زیر رو به رو خواهید شد :
پس از ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ابتدا مشخصات دانش آموز را به صورت صحیح و دقیق وارد سامانه کنید در مرحله بعد می بایست یک تصویر پرسنلی از دانش آموز اسکن کرده و وارد سیستم نمایید شایان ذکر است تصویر مورد نظر می بایست دارای ابعاد حداقل 300*400 پیکسل باشد و حداکثر 6 ماه از زمان ثبت آن گذشته باشد.

ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   :  در مرحله بعد از بارگزاری تصویر دانش آموز می بایست مدارس تیزهوشان مد نظر خود را به ترتیب اولویت مرتب نمایید توصیه می کنیم جهت اولویت بندی مدارس حتما ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان را مد نظر قرار دهید ضمنا مسیر مدرسه مورد نظر نیز یکی از موارد مهم جهت ثبت نام خواهد بود.

مرحله آخر ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 – پرداخت هزینه و دریافت کارت ثبت نام

ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   :   پس از مرتب کردن اولویت ها بر اساس مواردی که متذکر شدیم می بایست یکبار تمامی اطلاعات وارد شده را مورد بررسی و تایید قرار دهید اگر تمامی اطلاعات وارد شده صحیح بود می توانید با تایید ثبت نام آزمون تیزهوشان تا این مرحله وارد مرحله پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان می شوید و پس از پرداخت هزینه ثبت نام از درگاه موجود روی سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 می توانید ثبت نام خود را تکمیل کرده و کارت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 را دریافت نمایید.

مشاوره قبولی تیزهوشان توسط تیم برتر مشاور گروپ

ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   :  :   مشاوره در زمینه آزمون مدارس تیزهوشان همیشه جزو زمینه های خاص مشاوره ای در تیم حرفه ای مشاور گروپ بوده و است . برای قبولی در آزمون تیزهوشان، در درجه اول داشتن برنامه ای پویا که نه شما را خسته کند و نه اینکه نتیجه ای نداشته باشد، لازم است . طرح چنین برنامه ای نیاز به مهارت های تخصصی مشاوری مجرب دارد تا با توجه به ویژگی های شما برنامه ای متناسب وضعیت شما آماده و طرح ریزی کند تا در کنار این که از درس خواندن خسته نشوید هم بتوانید تمام دروس را مطالعه کنید و هم بتوانید برای آزمون تستی تیزهوشان آماده شوید. تیم مشاور گروپ با تجربه چندین ساله خود در این زمینه و بررسی کامل شریط موفقیت و قبولی در آزمون تیزهوشان و در کنار آن تحصیل در دانشگاه های برتر تهران، بهترین برنامه را در این خصوص در اختیار شما قرار می دهند. برای مشاوره با مشاور گروپ ؛ تماس بگیرید.

ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   :    در کنار موارد بالا و بدون شک آگاهی از بهترین منابع و جزوات درسی و آزمون های آزمایشی تاثیر زیادی در کسب موفقیت دارد. در این زمینه نیز بدون راهنمایی یک مشاور خوب تصمیم گیری کار سختی خواهد بود. برای مثال استفاده از کتاب ها و جزواتی که حجمی بسیار بیشتر از کتاب های درسی دارد، می تواند سبب خستگی دانش آموز و در مواردی باعث ناامیدی وی از ادامه تلاش برای موفقیت شود.

ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   :    مشاوره تیزهوشان در زمینه طریقه صحیح مطالعه کتاب های درسی و روش های نکته برداری و حل کردن سوالات نیز اهمیت دارد و از مواردی است که اطلاع از آن کمک زیادی به شما می کند. در تمامی این موارد مشاوران ما بهترین راه ها را به شما نشان می دهند.

ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   :  بعد از تلاش و پشتکار همراه با برنامه ریزی، طریقه به ثمر رساندن این تلاش ها نیز اهمیت بسزایی دارد. موارد زیادی وجود دارد که با تلاش فراوان و حتی شاگرد برتر بودن، نتوانستن نتیجه دلخواهی از آزمون تیزهوشان کسب کنند. از جمله این موارد؛ عدم آشنایی با آزمون تستی، استرس بیش از حد، برخورد با شرایط غیر قابل پیش بینی مثل دیر رسیدن به امتحان، عدم آمادگی روحی برای آزمون به دلیل عدم اطمینان کافی به تلاش های خود و بسیاری از موارد دیگر می باشد. یک مشاور خوب در حین مشاوره و برنامه ریزی درسی برای آزمون تیزهوشان همه این موارد را با شما مطرح می کند و راه حل های آن را نیز به شما آموزش می دهد.

در پایان نیز پس از کسب نتیجه، هر چه که باشد؛ یک مشاور خوب می تواند به شما کمک زیادی کند.

در کنار این داشتن یک مشاور خوب سبب موفقیت های زیادی حتی در زندگی شما می شود. مشاور گروپ آگاهی به شما و همراهی شما تا رسیدن به موفقیت را وظیفه خود می دانند.

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   :   نحوه ثبت نام از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان و مدارس تیزهوشان انجام می پذیرد .داوطلبان می توانند بعد از این که اطلاعات دانش آموزی خود را وارد نمودند وثبت کردند می بایست هزینه ثبت نام تیزهوشان را پرداخت نمایند .پرداخت هزینه و ثبت نام اولیه به صورت کاملا اینترنتی می باشد.

“مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان را به مشاوران مجرب  مشاور گروپ  بسپارید”

مراحل گام به گام ثبت نام تیزهوشان در my.medu.ir

ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403   :  مراجل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 بعد از مراجعه به سایت آزمون تیزهوشان ابتدا نسبت به پر کردن اطلاعات دانش آموزی خود اقدام نمایند، سوابق تحصیلی که شامل معدل و انتخاب مدرسه وضمن این که هزینه ثبت نام تیزهوشان را پرداخت می نمایند قبل از ورود به سامانه ثبت نام مدرسه تیزهوشان حتما شرایط ثبت نام در آزمون دانش آموزان تیزهوش را در این  مقاله مطالعه نمایید.

توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه و شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان، انجام تمامی مراحل، برنامه ریزی برای قبولی آزمون تیزهوشان، ارائه سوالات و معرفی منابع آزمون تیزهوشان نهم و … می توانید با مشاوران مجرب تیم مشاور  گروپ از طریق شماره 9099071613  (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول ثبت نام مدارس تیزهوشان

✔️ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ثبت نام آزمون ورودی دانش آموزان مدارس تیزهوشان از تاریخ 15 فرودین 1402 آغاز شده و تا تاریخ 25 فروردین 1402 ادامه دارد.

✔️ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان نیازمند چه اطلاعاتی است؟

✔️ورود به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان از طریق نام کاربری و رمز عبور همگام امکان پذیر است.

✔️نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان چگونه است؟

✔️نحوه ثبت نام داوطلبان به صورت اینترنتی (غیر حضوری) و از طریق نام کاربری (کد ملی) و کد همگام می باشد.

4/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در سایت آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 چگونه است ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی