ثبت نام دبستان مبتکر نوین

ثبت نام دبسان مبتکر نوین

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دبستان مبتکر نوین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پیش ثبت نام دبستان مبتکر نوین، آغاز شده است. دبستان مبتکر نوین یکی از بهترین مدارس در منطقه 5 تهران است که کودکان و دانش آموزان میتوانند در مقاطع دبستان و پیش دبستانی ثبت نام کنند.

برای ثبت نام در دبستان مبتکرنوین، می بایست در مرحله اول پیش ثبت نام کرده و سپس وارد ثبت نام فرزند خود شوید.

به دلیل اعتقاد تیم اجرایی و آموزشی دبستان مبتکر نوین مبنی بر این که آموزش به صورت صرفا تئوریک جایگاهی ندارد، در مجموعه آموزشی خود کلاس های متوع عملی مانند رباتیک را جای داده اند، در استای آموزش و پرورش کودکان خود مبنی بر یادگیری هوشمند در فضای مجهز خود ،میتوان با ثبت نام در دبستان مبتکر نوین ایده  یادگیری کامپیوتر و هوش مصنوعی را پیاده کرد.

نحوه پیش ثبت نام دبستان مبتکر نوین

پیش ثبت نام دبستان مبتکر نوین، که یکی از مسیرهای ورود به مدرسه مبتکر نوین می باشد، در سامانه مخصوص مدرسه مبتکر نوین انجام میشود. برای پیش ثبت نام دبستان مبتکر نوین، به سامانه مخصوص مدرسه مراجعه کنید،  اولین صفحه ای که برای شما باز خواهدشد، صفحه اصلی مدرسه مبتکران نوین است. در قسمت بالایی سایت چند گزینه برای شما وجود دارد؛ از جمله این گزینه ها: صفحه اصلی، خدمات، گالری، ویدیو ها، فعالیت ها، پیش دبستان، مطالب خواندنی، پیش ثبت نام و درباره ما، می باشد. شما کلیک به روی قسمت پیش ثبت نام، به صفحه پیش ثبت نام منتقل خواهید شد.

mobtakerschools.ir |سامانه ثبت نام دبستان مبتکر نوین

برای ثبت نام دبستان مبتکر نوین شما عزیزان پس از مراجعه به سامانه ثبت نام دبستان مبتکر نوین به آدرس mobtakerschools.ir می بایست، فرم پیش ثبت نام دبستان هوشمند غیردولتی مبتکرنوین که تصاویر مربوطه اش در ادامه آورده شده را تکمیل نمایید.

Mobtaker-Schools


در این قسمت مشخصات شخصی  از شما خواسته شده است که می بایست آنها را پر کنید. از مشخصاتی که در این صفحه برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد، نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، نام مهدکودک محل آموزش، متقاضی پایه، معرف، تلفن منزل، تلفن همراه پدر و تلفن همراه مادر است.

توجه داشته باشید که تمام این کادر ها را باید پر کنید. نکته ای که وجود دارد این است که در قسمت معرف میتوانید صادقانه اسم هر فرد، سامانه، نهاد و… که ثبت نام دبستان مبتکر نوین را به شما معرفی کرده است را بنویسید. اگر در انتخاب معرف دچار تردید شدید یا فراموش کرده اید که مدرسه مبتکر نوین را چه کسی به شما معرفی کرده است، میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته و راهنمایی شوید.

سن ورود به پیش دبستانی مبتکر نوین

کودکان متولد نیمه دوم سال 1395 و نیمه اول سال 1396می‌توانند در مقطع پیش ۲ ثبت نام نمایند.

همچنین کودکان متولد نیمه نیمه دوم 1396و نیمه اول 1397نیز می بایست در مقطع پیش 1 ثبت نام کنند.

به این ترتیب:

کودکان متولد ماه های مهر، آبان، آذر، دی، بهمن، اسفند سال 1395 و ماه های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور سال 1396 مناسب مقطع پیش 2 هستند.

کودکان متولد ماه های مهر، آبان، آذر، دی، بهمن، اسفند سال 1396 و ماه های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور سال 1397 مناسب مقطع پیش 1 هستند.

مدارک لازم جهت ثبت نام پیش دبستان مبتکر نوین

مدارک لازم جهت ثبت نام پیش دبستان مبتکر نوین به شرح زیر است:

• اصل و کپی شناسنامه نوآموز
• اصل و کپی شناسنامه والدین دانش آموز
• اصل و کپی کارت ملی والدین دانش آموز
• سه قطعه عکس ۳×۴
• کارت واکسیناسیون

مدارک لازم جهت ثبت نام دبستان مبتکر نوین

مدارک لازم جهت ثبت نام دبستان مبتکر نوین، درکنار مدارکی که برای ثبت نام پیش دبستان مبتکر نوین لازم خواهید داشت، باید توجه کنید که  اگر فرزند شما در مقطع دبستان مشغول تحصیل است و قبلا در جایی سابقه تحصیل دارد، پرونده دانش آموز خود را همراه با مدارکی که مدرسه از شما خواهد خواست را فراموش نکنید.

نکته: اگر در هنگام تحصیل و اواسط سال تحصیلی تصمیم گرفته اید که مدرسه فرزند خود را تغییر بدهید، حتما باید با مدیر مدرسه فعلی که فرزندتان در آن مشغول تحصیل است مشورت کنید؛ چراکه ممکن است از نامه های مخصوصی که می بایست ضمن تعویض مدرسه در حین تحصیل صادر شود بی اطلاع باشید.

چرا ثبت نام در دبستان مبتکر نوین؟

ثبت نام در دبستان هوشمند مبتکرنوین همانگونه که گفته شده، دانش آموز را از ابتدای تحصیل با روش های نوین و کلاس های فوق برنامه آموزش می دهد که این خود میتواند باعث پرورش و کشف استتعدا کودکان شما شود.

برخی از دروس فوق برنامه که دبستان مبتکر نوین به دانش آموزان ازائه میدهد به شرح زیر است:

  • اجرای انواع آزمایش‌های علمی و شرکت در مسابقات پروژه‌های دانش آموزی
  • آموزش دروس مختلف از طریق بازی و خلاقیت
  • آموزش رشته‌های متنوع ورزشی مانند آمادگی جسمانی،پینگ پنگ، بسکتبال، بدمینتون، ژیمناستیک و …..
  • برگزاری انواع جشن‌های مناسبتی
  • برگزاری جلسات مشاوره فردی و گروهی
  • برگزاری انواع جشن‌های شگفت انگیز
  • برگزاری جلسات آموزش خانواده
  • برگزاری انواع المپیادهای ورزشی

شهریه مدرسه هوشمند مبتکر نوین

شهریه مصوب مدرسه هوشمند مبتکر نوین، در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ بر مبنای الگوی تعیین شهریه و طبق گفته مدیرکل مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش به شکل میانگین 32 درصد افزایش یافته است. خانوداه ها میتوانند در سامانه مشارکت‌ها به آدرس www.mosharekatha.ir شهریه مدرسه غیر دولتی خود را مشاهده کنند.

یکی از بهترین روش هایی که شما میتوانید با استفاده از آن از شهریه مدرسه هوشمند مبتکر نوین اطلاع یابید، تماس با مجموعه مشاور گروپ و گرفتن راهنمایی از مشاوران مجموعه است.

آدرس دبستان مبتکر نوین

آدرس مدرسه مبتکر نوین یک مدرسه دخترانه در مقطع دبستان (ابتدایی) است. این مدرسه یکی از مدارس منطقه 5 (محدوده شهران) در شهر تهران است. این مدرسه در نشانی انتهای اتوبان آبشناسان غرب، نرسیده به فلکه اول شهران، خیابان حاج آقاخیابانی،کوچه( بنفشه سابق) خدادادنژاد، پلاک6 ثبت شده است.

فرم پیش ثبت نام دبستان هوشمند غیردولتی مبتکرنوین

برای پیش ثبت نام دبستان هوشمند غیردولتی مبتکرنوین ابتدا می بایست، مشخصات مورد نیاز را به طور دقیق در فرم زیر وارد نموده و سپس بر روی دکمه ارسال درخواست پیش ثبت نام کلیک کنید.

فرم پیش ثبت نام دبستان هوشمند غیردولتی مبتکرنوین

 

مدرسه خوب منطقه 5

تیم اجرایی و کادر آموزشی مبتکر نوین عقیده دارد که در عصر حاضر، دانش آموزانی موفق هستند که خلاق‌تر باشند و دیگر حفظیات مثل گذشته جایگاهی ندارد. آموزش عصر حاضر باید مبتنی بر پرورش خلاقیت و شکوفایی استعداد واقعی دانش آموزان باشد که بتوانند در آینده با تکیه بر خلاقیت و مهارت‌های فردی، شغل مناسبی را برای خودشان تدارک ببینند. مدرسه مبتکرنوین با ایجاد فضایی منحصربفرد و توجه کامل به همین ارزشهای نوین، تلاش کرده که به این مهم دست پیدا کند.

مبتکر نوین میخواهد:

  • یادگیری برای همه دانش آموزان جذاب شود.
  • فرصت‌های آموزشی به طور برابر در اختیار همه شاگردان قرار گیرد.
  • رقابت به رفاقت تبدیل شود.
  • روحیه همکاری و مشارکت تقویت گردد.
  • همه شاگردان کلاس به تفکر و خلاقیت فراخوانده شود.
 
 

سن ورود به پیش دبستانی مبتکر نوین چند سال است؟

کودکان متولدنیمه دوم 1395 و نیمه اول 1396 میتوانند در پیش 2 ثبت نام کنند.

نحوه پیش ثبت نام دبستان مبتکر نوین چگونه است؟

با مراجعه به سایت رسمی مدرسه مبتکرنوین mobtakerchools.ir پیش ثبت نام را انجام بدهید یا با مشاوران مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید تا پاسخگوی سوالات شما باشند.

شهریه مدرسه مبتکرنوین چه قدر است؟

شهریه مدارس غیرانتفاعی سالانه 15 درصد افزایش پیدا میکند.
اطلاعات دقیق در مقاله توضیح داده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دبستان مبتکر نوین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی