ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1402

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی در مقاطع مختلف به همراه شرایط و مدارک لازم در این مقاله بررسی شده است.

دانشگاه غیر انتفاعی با داشتن سهم بسیار خوبی از پذیرش دانشجو بدون کنکور توانسته از نظر سطح علمی و حضور اساتید خوب نیز به سطح مناسبی برسد. به طوری که توانسته به میزان زیادی الگوی ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل را در ذهن بسیاری از داوطلبان کارشناسی ارشد آن هم وقتی که نمی خواهند زمان و انرژی زیادی برای قبولی در کنکور ارشد بگذارند تغییر دهد.

سر فصل ها

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی

دانشگاه غیر انتفاعی از جمله دانشگاه های شهریه پرداز هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه ثابت و متغیر پرداخت کنید . از جداول شهریه دانشگاه ها، به نظر می رسد شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی خیلی زیاد نباشد و تقریبا قابل قبول است.

توجه داشته باشید که امکانات آموزشی دانشگاه های غیر انتفاعی در سطح نسبتا خوبی است. هر چند که نسبت به نوع و قدمت مرکز آموزشی امکانات آن نیز متفاوت است. معمولا در دانشگاه غیرانتفاعی در صورت داشتن خوابگاه به صورت خودگردان خواهد بود.

توجه : مدرک فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر انتفاعی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است و در تمام مراکز کشور معتبر است.

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع مختلف تفاوت هایی دارد که به بررسی آن ها می پردازیم.

ثبت نام کاردانی دانشگاه غیر انتفاعی

ثبت نام کاردانی دانشگاه غیر انتفاعی به جز در چند رشته خاص، به صورت بدون کنکور برگزار می شود.از میان رشته های با کنکور می توان به رشته های الکترونیک، الکتروتکنیک، فناوری اطلاعات و … اشاره کرد. ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی در مقطع کاردانی به این صورت است.

ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی

ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی ، دانشگاه های غیر انتفاعی به دو صورت با آزمون و بدون آزمون انجام می شود.داوطلبانی که دارای مدرک کاردانه پیوسته یا کاردانی ناپیوسته می باشند می توانند به منظور ادامه تحصیل در علاوه بر شرکت در آزمون ( کنکور کاردانی به کارشناسی ) از طریق بدون آزمون (بدون کنکور) وقبولی در آن نیز اقدام به ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی نمایند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی

ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی

ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی به دلیل شیوع ویروس کرونا ابتدا مجازی و اینترنتی و در دو مرحله صورت می گیرد. دانشگاه های غیرانتفاعی در حال حاضر در دو بازه زمانی مهر و بهمن اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند.

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی، ابتدا به صورت اینترنتی و در سایت سنجش و آموزش کشور انجام می شود و سپس در مرحله دوم داوطلبان باید به صورت حضوری به واحد دانشگاهی خود مراجعه نمایند.

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور، به دو صورت انجام می شود؛ یکی استعداد های درخشان و دیگری سوابق تحصیلی.

زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی برای ثبت نام استعداد های درخشان ارشد، از طریق اعلام رسمی هر دانشگاه، به صورت جداگانه مشخص می شود و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی نیز از طریق سایت سنجش زمان ثبت نام و اعلام نتایجش، مشخص می شود.

ثبت نام دکتری دانشگاه غیر انتفاعی

متقاضیان ثبت نام دکتری دانشگاه غیرانتفاعی باید در زمان مقرر اقدام به مطالعه دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه غیرانتفاعی نمایند و سپس روند ثبت نام خود را در سایت کامل نمایند. مطالعه دفترچه قبل از ثبت نام دکتری الزامی می باشد.

باتوجه به این موضوع که گروهی از داوطلبان به دنبال ثبت نام بدون کنکور دکتری می باشند باید اینطور گفت که امکان تحصیل در مقطع دکتری به صورت بدون کنکور وجود ندارد. متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری حتما باید در سایت سنجش ثبت نام و در کنکور دکتری شرکت تا پس ار قبولی موفق به ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی شوند.

زمان ثبت نام غیر انتفاعی

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1402 – 1403

زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1402 – 1403 در مقاطع مختلف قابل بررسی است. در این قسمت زمان ثبت نام هرکدام از مقاطع را به تفکیک ذکر کرده ایم.

زمان ثبت نام کاردانی دانشگاه غیر انتفاعی

ثبت نام کاردانی دانشگاه غیر انتفاعی به جز در چند رشته خاص فنی و حرفه ایی، به صورتبدون کنکور برگزار می شود و زمان ثبت نام کاردانی دانشگاه غیر انتفاعی برای آزمون این رشته های خاص، در سال 1402 در اواسط تیر ماه بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی، می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی مهر در تاریخ 14 تا 21 تیر ماه 1402 انجام شده است. و زمان ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی با کنکور در بهمن ماه نیز، به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد. زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی، برای مقطع کاردانی به کارشناسی، در دو بازه زمانی صورت خواهد گرفت.

زمان ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی

زمان ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی، با کنکور نیز، برای ورودی مهر ماه در تاریخ 14 تا 21 تیر ماه 1402 انجام شده است. و زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی با کنکور کارشناسی، در بهمن ماه نیز، هنوز اعلام نشده است. به محض اعلام مقاله به روز رسانی خواهد شد.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی، با کنکور نیز، برای ورودی مهر ماه در تاریخ 1 تا 4 تیر ماه 1402 انجام شده است. لازم به ذکر است زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی، کارشناسی ارشد،

زمان ثبت نام دکتری دانشگاه غیر انتفاعی

زمان ثبت نام دکتری دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور 1402 از 25 تا 28 فروردین ماه بوده است. داوطلبیندر بازه  اقدام به ثبت نام کرده اند.

زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور

زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور، در مقاطع مختلف، متفاوت است. در ادامه به بررسی زمان ثبت نام بدون آزمون غیر انتفاعی در مقاطع کاردانی، کاردانی به کارشناسی و … می پردازیم.

زمان ثبت نام کاردانی دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور

زمان ثبت نام کاردانی دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور، و بر اساس سوابق تحصیلی، در اواسط مرداد ماه صورت خواهد پذیرفت و در دو نوبت مهر ماه و بهمن ما انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان مشار گروپ، تماس بگیرید.

زمان ثبت نام  کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر ۱۴۰۲ از تاریخ 18 مرداد ماه تا 23 مرداد 1402 ماه انجام شد. داوطلبان ثبت نام می بایست در تاریخ مذکور به سایت سنجش برای ثبت نام غیر انتفاعی، مراجعه می کردند.

زمان ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر  مانند مقطع کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ از تاریخ 18 مرداد ماه تا 23 مرداد 1402 ماه انجام شده است. ثبت نام این دو به صورت هم زمان و تقریبا مشابه است.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور، به دو صورت انجام می شود؛ یکی استعداد های درخشان و دیگری سوابق تحصیلی.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی برای ثبت نام استعداد های درخشان، از طریق اعلام رسمی هر دانشگاه ، به صورت جداگانه مشخص می شود و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی نیز از طریق سایت سنجش زمان ثبت نام و اعلام نتایجش، مشخص می شود.

زمان ثبت نام دکتری دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور

همان طور که پیشتر  امکان تحصیل در مقطع دکتری به صورت بدون کنکور وجود ندارد. متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری حتما باید در سایت سنجش ثبت نام و در کنکور دکتری شرکت تا پس ار قبولی موفق به ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی شوند.

شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲ 

متقاضیان ثبت نام غیرانتفاعی ۱۴۰۲ باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی خاصی باشند. در ادامه می توانید شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲ را مشاهده نمایید.

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی :

  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان موجود در قانون اساسی کشور
  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • عدم سو سابقه و اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم عضویت در گروه های خاص مثل گروه های فراماسونری و …

شرایط اختصاصی ثبت نام غیر انتفاعی کاردانی:

  • کاردانی پیوسته :داشتن دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش
  • کاردانی ناپیوسته : داشتن دیپلم نظام ترمی به همراه مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی ، دیپلم

شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی

 

شرایط اختصاصی ثبت نام غیر انتفاعی کارشناسی( پیوسته و ناپیوسته):

  • کارشناسی پیوسته : داشتن دیپلم نظام ترمی و مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی ، دیپلم
  • کارشناسی ناپیوسته( کاردانی به کارشناسی) : داشتن مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته

شرایط اختصاصی ثبت نام غیر انتفاعی کارشناسی ارشد(استعداد های درخشان):

شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد غیرانتفاعی این است که داوطلب جز استعداد های درخشان باشد. داوطلبانی که یکی از شرایط  زیر را داشته باشند استعداد های درخشان محسوب می شوند و می توانند بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه غیر انتفاعی تحصیل نمایند.

  •  دانشجوی دوره کارشناسی دانشگاه آزاد که داوطلب ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی هستند ، باید پس از 6 ترم تحصیلی 110 واحد درسی را گذارنده باشد و به طور میانگین در گروه 10 درصد دانشجویان برتر ورودی رشته ی خود باشد.
  • رتبه ی کشوری این دانشجویان در آزمون سراسری در گروه آزمایشی ریاضی فیزیک و علوم تجربی باید کمتر از 100 و در گروه آزمایشی علوم انسانی باید کمتر از 50 و در گروه آزمایشی هنر و زبان باید کمتر از 20 بوده باشد
  •  دانشجویان نمونه کشوری با تایید معاونت دانشجویی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در صورت هم ترازی میانگین کل با 15 درصد دانشجویان برتر ورودی هر رشته
  • دانشجویان رتبه های یک تا پانزده  المپیاد های علمی دانشجویی
  • دانشجویان که در جشنواره های علمی مانند  جشنواره های خوارزمی ، فارابی ، رازی و… رتبه های اول تا سوم را خذ کرده باشند

شرایط اختصاصی ثبت نام غیر انتفاعی دکتری:

  • داشتن مدرک تحصیل کارشناسی ارشد

مدارک ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1402

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی باید برای ثبت نام گروهی از مدارک را ارائه دهند. در ادامه می توانید لیستی از مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی را مشاهده نمایید.

  • اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • فایل اسکن شده عکس 3×4 یا 4×6 داوطلب
  • مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا (کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت و…)

ویژگی های عکس اسکن شده :

  • عکس اسکن شده باید با فرمت jpg
  • حداقل اندازه 200×300 و حداکثر 300×400 پیکسل
  • حجمی کمتر از 70 کیلوبایت
  • دارای پس زمینه سفید
  • فاقد حاشیه های زائد
  • کاملا واضح
  • عاری از هرگونه اثر مهر و منگنه
  • متعلق به سال جاری داوطلب باشد.

 

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی

❓ زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1402 ، کی هست؟

✔️ زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲ در مقاطع مختلف، در مقاله ذکر شده است. می توانید مطالعه کنید.

❓ دانشگاه غیرانتفاعی در چه مقاطعی پذیرش دارد؟

✔️ دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع کاردانی غیر انتفاعی، کارشناسی غیر انتفاعی، کارشناسی ارشد غیر انتفاعی و دکتری غیرانتفاعی به صورت با کنکور و بدون کنکور (در صورت داشتن شرایط پذیرش اعلامی از سوی هر دانشگاه) پذیرش دارد.

❓ اعتبار مدرک دانشگاه غیرانتفاعی چه قدر است؟

✔️ مدرک فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر انتفاعی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است و در تمام مراکز کشور معتبر است.

3.7/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. زهرا

    نحوه شرکت در کلاس و روزهای برگزاری کلاس در دانشگاه های غیرانتفاعی چگونه است؟

    پاسخ
  2. مهدیه

    من نیمسال‌اول پیام‌نور قبول شدم،میتونم برای نیمسال دوم غیرانتفاعی ثبت‌نام کنم و درصورت قبولی انصراف بدم از پیام نور و برم غیرانتفاعی ؟؟

    پاسخ
  3. مهدیه

    سلام خسته‌نباشید،من پیام‌نور قبول شدم اگر ثبت‌نام کنم برای نیمسال دوم میتونم غیرانتفاعی ثبتنام کنم و درصورت قبولی از پیام نور انصراف بدم؟؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی