ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen

ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen کشور آلمان از چه طریقی انجام میشه؟ تاریخ ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن چه زمانیه و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه نوردهاوزن چیه؟

در این مقاله از مشاورگروپ به تمام سوالات بالا پاسخ می دهیم. با توجه به اینکه واحد تهران جنوب دوره مشترکی با دانشگاه علمی کاربردی نوردهاوزن Nordhausen آلمان برگزار می کند دانشجویان با شرکت در این دوره می توانند پذیرش دانشگاه نوردهاوزن را بگیرند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen 

«شما می توانید با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen  و بدون شرکت در کنکور کارشناسی ارشد، دانشجوی دانشگاه نوردهاوزن شوید» شاید این جمله شبیه تبلیغات موسسه های مهاجرتی به نظر برسد اما واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به صورت فراگیر دانشجوی دانشگاه نوردهاوزن شوید.

کافیست متقاضیان در یک نیمسال تحصیلی منابع درسی معرفی شده از سوی دانشگاه آزاد را تهیه و مطالعه کنند و بعد از حضور در آزمون نهایی دانش پذیری و کسب نمره قبولی، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شوند.

 

شرایط ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه نوردهاوزن در دوره مشـترک با واحـد تهـران جنـوب دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

  • سن متقاضی حداکثر ۲۶ سال باشد.(متولدین سال ۱۳۷۴ به بعد).
  • برای ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن لازم است رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی با رشته انتخابی در مقطع کارشناسی ارشد همگون و مشابه باشد.
  • متقاضیان مرد در زمان اعزام نباید مشکل نظام وظیفه داشته باشند.
  • جهت ثبت نام در دانشگاه نوردهاوزن دانشجویان معرفی شده به واحد تهران جنوب بعد از اعلام قبولی باید در مصاحبه اختصاصی شرکت کنند.
  • زمان مصاحبه برای دریافت ویزای دانشجویی در سفارت آلمان، دانشجویان باید گواهی تمکن مالی جهت پرداخت ۱۱۰۰۰ یورو را ارائه نمایند.
  • متقاضیان پس از قبولی در مصاحبه ورودی، به آنستیتو گوته معرفی خواهند شد که شهریه دوره های فوق فشرده حدود سه میلیون تومان است و طول مدت هر دوره فوق فشرده حدوداً یک ماه و نیم خواهد بود. دانشجو تا زمان آماده شدن برای امتحان دیپلم آلمانی حدود ده دوره را باید با موفقیت بگذراند.
  • شهریه دانشگاه نوردهاوزن برای دانشجویان اعزامی به آلمان طبق مصوبه استان مبلغ ۱۵۰۰ یورو می باشد که ۱۰۰۰ یورو آن در ابتدا و ۵۰۰ یورو آن پس از موفقیت در امتحان دیپلم زبان آلمانی (Testdaf) از دانشجویان دریافت خواهد شد.
  • در صورت انصراف دانشجو از ادامه تحصیل، دانشگاه به هیچ عنوان شهریه پرداختی را به دانشجو باز نمی گرداند.
  • اگر به هر دلیلی دانشجو موفق به اخذ ویزای تحصیلی از سفارت آلمان نشود، دانشگاه در این خصوص مسئولیتی را نمی پذیرد.
  • دانشجو در زمان تحصیل در آلمان باید به مقررات دانشگاه احترام بگذارد و پیشرفت تحصیلی خود در هر ترم را به واحد تهران جنوب اعلام نماید.
  • هزینه تحصیل در دانشگاه نوردهاوزن و زندگی ماهیانه در این شهر حدود ۷۵۰ یورو می باشد.
  • امکانات لازم برای استفاده دانشجویان از خوابگاه دانشجویی فراهم خواهد شد.
  • کل دوره در کشور آلمان برگزار می شود و دانشجو مدرک نهایی را پس از گذراندن موفقیت آمیز تحصیل از دانشگاه طرف قرارداد آلمان اخذ خواهد کرد.
  • اگر دانشجو به هر علتی در طول تحصیل نتواند دروس را بگذراند(۲مرتبه مردودی در هر درس منجر به اخراج از دانشگاه می شود)، در اینصورت واحد تهران جنوب هیچگونه مسئولیتی برعهده نخواهد داشت.
  • لازم به ذکر است اگر داوطلب شرایط اعلام شده را کسب نکند پذیرش او کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

چنانچه سوال یا ابهامی درباره ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن و شرایط  آن دارید با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید. آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم. 

همه روزه (حتی ایام تعطیل) از تلفن ثابت و بدون پیش شماره

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

از ۸ صبح الی ۱۲ شب

 

زمان ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن

از آنجاییکه زمان ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن با زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد یکسان است بنابراین احتمال دارد زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه نوردهاوزن ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، اسفند ماه سال ۱۴۰۱ باشد. با انتشار دفترچه جدید، اطلاعات تاریخ ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن نیز در این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

 

نحوه ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen 

برای دریافت اطلاعات در مورد نحوه ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen می توانید به  ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد مراجعه کنید. چون این دوره فراگیر با واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد به صورت مشترک برگزار می شود بنابراین در قدم اول، فرد باید در دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ثبت نام کند و مرحله دانش پذیری را پشت سر بگذارد. سپس در واحد تهران جنوب، ثبت نام خود را در دانشگاه نوردهاوزن تکمیل نماید.

دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen

 

دانشگاه نوردهاوزن کجاست؟

دانشگاه نوردهاوزن آلمان (Nordhausen University) در شمال ایالت تورینگن آلمان واقع شده است. تاسیس دانشگاه نوردهاوزن به سال ۱۹۹۷ بر می گردد. با وجود اینکه دانشگاه نوردهاوزن تنها ۲۵ سال قدمت دارد اما یکی از دانشگاه‌های برجسته آلمان در زمینه انرژی‌ های نو می‌ باشد.

طبق اطلاعات موجود در سایت دانشگاه نوردهاوزن به نشانی hs-nordhausen.de دانشگاه علوم کاربردی نورهاوزن Nordhausen بیش از ۲۴۶۲ دانشجو و ۴۵ عضو هیئت علمی دارد. رنکینگ دانشگاه نوردهاوزن در سطح جهانی ۱۱۴۲۱ است و در رده بندی دانشگاه های آلمان نیز رتبه ۲۸۰ را از آن خود کرده است.

دانشکده های دانشگاه نوردهاوزن آلمان Nordhausen 

در حال حاضر دانشکده های دانشگاه نوردهاوزن آلمان تنها به دو دانشکده محدود می شود. یکی دانشکده علوم اقتصادی و اجتماعی، و دیگری دانشکده فنی و مهندسی. همانطور که گفتیم دانشگاه نوردهاوزن آلمان به خاطر تلاشش در زمینه انرژی های نو مشهور است. این مباحث در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه نوردهاوزن تدریس می شوند.

در ادامه لیست رشته های دانشکده های دانشگاه نوردهاوزن آلمان Nordhausen  را می بینیم.

رشته های دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه نوردهاوزن:

  • اتوماسیون و مهندسی الکترونیک
  • علوم کامپیوتر
  • مهندسی برق
  • مهندسی محیط زیست و بازیافت
  • مهندسی زمین
  • مهندسی صنایع برای فناوری های پایدار
  • اینترنت – فناوری و برنامه های کاربردی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی انرژی های تجدید پذیر

رشته های دانشکده علوم اقتصادی و اجتماعی دانشگاه نوردهاوزن:

  • مدیریت بازرگانی
  • بهداشت و خدمات اجتماعی
  • مطالعات فراگیر
  • مدیریت بازرگانی بین المللی
  • مدیریت دولتی
  • مدیریت اجتماعی

 

فیلم معرفی دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen 

جهت تکمیل معرفی دانشگاه شما را به تماشای فیلم معرفی دانشگاه نوردهاوزن دعوت می کنیم:

 

 

در این مقاله از مشاورگروپ دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen و مطالب پیرامون آن مانند زمان و نحوه ثبت نام را با هم بررسی کردیم. در انتها دانشکده های دانشگاه نوردهاوزن و همچنین رشته های دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه نوردهاوزن و رشته های دانشکده علوم اقتصادی و اجتماعی دانشگاه نوردهاوزن را معرفی کردیم. اگر این مقاله برای شما مفید بود آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

 

ما در مشاور گروپ آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه دانشگاه های طرف قرارداد با واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی هستیم. می توانید سوالات خود را در بخش نظرات همین مقاله بنویسید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم، یا همه روزه (حتی ایام تعطیل) از تلفن ثابت و بدون پیش شماره، با ما تماس بگیرید.

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

 

سوالات متداول

 

✔️ زمان ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن کی است؟

زمان ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen مشابه با زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد است. تاریخ احتمالی ثبت نام را در این مقاله نوشته ایم و به محض اعلام تاریخ دقیق ثبت نام ارشد فراگیر آزاد این مقاله به روز رسانی و به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

✔️ شرایط ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن چیست؟

مشاور گروپ در این مقاله به تمامی شرایط ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen و دوره مشترکی که با واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد برگزار می کند پرداخته است.

✔️ نحوه ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen چیست؟

چون این دوره به صورت فراگیر برگزار می شود بنابراین ابتدا، فرد باید در دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ثبت نام کند. سپس از مرحله دانش پذیری به دانشجویی در واحد تهران جنوب برسد و اقدام به ثبت نام در دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen نماید. در این مقاله روش ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن را شرح داده ایم.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه نوردهاوزن Nordhausen

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی