ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

زمان ثبت نام دانشگاه های روزانه و سراسری

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از فرصت های عالی برای موفقیت و بالا بردن توانایی تحصیلی استفاده از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می باشد. امروزه هر فردی برای تحقق بخشیدن به اهداف و آرمان های خود سعی می کند تا وارد دانشگاه شود و از این طریق مهارت ها و استعدادهای خود را در یک زمینه خاص گسترش دهد. دانشگاه علمی کاربردی مفتخر است که توانسته گامی موثر و تاثیر گزار در تحقق رویاهای هر فرد بر دارد و در تمامی رشته ها اقدام به برگزاری دوره های مختلف کند. با ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی می توان در دوره های مختلف کاردانی و کارشناسی شرکت کرد و به بالاترین سطح مهارت رسید و به خود در دستیابی به مهارت های عالی کمک کرد.

ابتدا بهتر است بدانید که هر ساله دانشگاه علمی کاربردی اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های مختلف می کند و دوره های مختلفی را در سطح کاردانی و کارشناسی برگزار می کند. از آنجایی که دانشگاه علمی کابردی یکی از دانشگاه های تحت پوشش و زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد، اصلا هیچ جای نگرانی نیست و مدرک این دانشگاه مورد پذیرش تمامی موسسات و اداره های دولتی می باشد.

دانشجویان و متقاضیان حضور در دانشگاه علمی کاربردی می توانند از روش بدون کنکور برای حضور در کلاس های مهر ماه و بهمن ماه استفاده کنند. البته باید بدانید که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از طریق سازمان سنجش انجام می شود و متقاضیان حضور در این دانشگاه ها باید به سایت سنجش مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

متقاضیانی که برای ورودی مهر ماه تصمیم به ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دارند، می توانند از اواخر مرداد ماه اقدام به ثبت نام در این دانشگاه ها کنند و کلاس های خود را از اوایل مهر ماه آغاز کنند. در این زمان به تمامی داوطبان و متقاضیان یک هفته تا ده روز مهلت داده می شود تا از طریق سامانه سنجش برای ثبت نام و حضور در کلاس های دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنند. تمامی داوطلبان و متقاضیان باید در این زمان تمامی مدارک مورد نیاز به ثبت نام در دانشگاه را آماده کنند و هزینه مورد نیاز ثبت نام را پرداخت کنند.

البته آن دسته از متقاضیانی که از ثبت نام در دانشگاه جا مانده اند، می توانند از فرصت ثبت نام در ورودی بهمن ماه استفاده کنند و با کمک مشاوران و کارشناسان ما در دوره های بهمن ماه ثبت نام کنند. این مشاوران اطلاعات زیادی را در زمینه های ثبت نام، اطلاعات زمانی آزمون ها، اعلام نتایج و … دارند و در تمامی روزهای هفته، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب به صورت تلفنی پاسخگوی شما عزیزان می باشند. متقاضیان ورودی بهمن ماه می توانند در ده روز اول بهمن ثبت نام خود را انجام دهند و از طریق سایت سنجش با کمک مشاوران ما اقدام به ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی کنند.

مدارک مورد نیاز ثبت نام مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی باید مدارکی را در زمان ثبت نام به همراه داشته باشید. این مدارک شامل:

  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه فرد متقاضی
  • به همراه داشتن 6 قطعه عکس تمام رخ و البته 3*4
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • کپی از دفترچه بیمه
  • پذیرفته شدگان شاغل می توانند آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی را به همراه داشته باشند

مدارک مورد نیاز ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

مدارک مورد نیاز مقطع کارشناسی شامل:

  • اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس رنگی تمام رخ 3*4
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • کپی از دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزانی برای پذیرفته شدگان شاغل
  • فرم تاییدیه معدل

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

متقاضیانی که می خواهند در ورودی های مهر ماه و بهمن ماه ثبت نام کنند می بایست شرایطی را رعایت کنند و طبق این قوانین در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنند.

  • شرایط اختصاصی
  1. داشتن مدرک 4 ساله دیپلم نظام قدیم
  2. داشتن مدرک کاردانی برای ثبت نام کارشناسی که مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات قرار گرفته است
  3. داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان
  • شرایط عمومی
  1. معتقد بودن به دین اسلام
  2. انجام احکام دینی
  3. پیروی از قوانین و مقررات جمهوری اسلامی
  4. نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

در گذشته ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اینترنتی انجام می شد و گاهی متقاضیان می توانستند از شرایط ثبت نام حضوری استفاده کنند. امروزه متقاضیان ورودی مهر ماه و بهمن ماه می توانند با تکمیل فرم ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش اقدام به ثبت نام در دانشگاه علمی و کاربردی کنند. در صورتی که می خواهید اطلاعاتی را در زمینه ثبت نام دانشگاه علمی و کاربردی کسب کنید همین حالا با مشاورین و متخصصین ما تماس بگیرید و از اطلاعات آنها در این زمینه استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی