ثبت نام دانشگاه ایلمناو Ilmenau

ثبت نام دانشگاه ایلمناو Ilmenau

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه ایلمناو Ilmenau

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دانشگاه ایلمناو Ilmenau کشور آلمان امکان پذیره؟ ثبت نام کی انجام میشه و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ایلمناو چیه؟ واحد تهران جنوب دوره مشترکی با دانشگاه فنی ایلمناو آلمان برگزار می کند که دانشجویان با شرکت در این دوره موفق به ثبت نام دانشگاه ایلمناو شوند. ما در این مقاله به تمام جزئیات شرایط ثبت نام دانشگاه ایلمنائو می پردازیم. با ما در مشاور گروپ همراه باشید.  

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ایلمناو Ilmenau 

با ایجاد شرایط ثبت نام بدون کنکور و پذیرش فراگیر، فارغ التحصیلان دیپلم به دور از فشار و اضطراب کنکور و آزمون های سراسری، برای تحصیل در رشته دانشگاهی مورد علاقه شان اقدام می نمایند. از سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد به صورت فراگیر نیز دانشجو می پذیرد. یعنی متقاضیان باید در یک نیمسال تحصیلی منابع درسی معرفی شده از سوی دانشگاه آزاد را تهیه و مطالعه کنند.

در این مرحله «دانش پذیر» تلقی می شوند. بعد از حضور در آزمون نهایی و کسب نمره قابل قبول، از دانش پذیر به «دانشجو» تغییر وضعیت می دهند. دانشگاه ایلمناو Ilmenau آلمان در اقدامی مشترک با واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشجو می پذیرد، بنابراین از این طریق می توانید با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ایلمناو Ilmenau  و بدون شرکت در کنکور کارشناسی ارشد، دانشجوی دانشگاه ایلمناو شوید.

 

شرایط ثبت نام دانشگاه ایلمناو Ilmenau 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ایلمناو در دوره مشـترک با واحـد تهـران جنـوب دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

  • سن متقاضی حداکثر ۲۶ سال باشد.(متولدین سال ۱۳۷۴ به بعد).
  • برای ثبت نام دانشگاه ایلمناو لازم است رشته تحصیلی در دوره کارشناسی با رشته انتخابی در کارشناسی ارشد متجانس و همگون باشد.
  • متقاضیان مرد باید در زمان اعزام مشکل نظام وظیفه نداشته باشند.
  • از دانشجویان معرفی شده به واحد تهران جنوب پس از اعلام قبولی جهت ثبت نام در دانشگاه ایلمناو مصاحبه اختصاصی به عمل می آید.
  • زمان مصاحبه برای اخذ ویزای دانشجویی در سفارت آلمان، دانشجویان باید گواهی تمکن مالی جهت پرداخت ۱۱۰۰۰ یورو را ارائه نمایند.
  • متقاضیان پس از قبولی در مصاحبه ورودی به آنستیتو گوته معرفی خواهند شد که شهریه دوره های فوق فشرده حدود سه میلیون تومان است و طول مدت هر دوره فوق فشرده حدوداً یک ماه و نیم خواهد بود. دانشجو تا زمان آماده شدن برای امتحان دیپلم آلمانی حدود ده دوره را باید با موفقیت بگذراند.
  • شهریه دانشگاه Ilmenau ایلمناو برای دانشجویان اعزامی به آلمان طبق مصوبه استان مبلغ ۱۵۰۰ یورو می باشد که ۱۰۰۰ یورو آن در ابتدا و ۵۰۰ یورو آن پس از موفقیت در امتحان دیپلم زبان آلمانی (Testdaf) از دانشجویان اخذ خواهد شد.
  • اگر دانشجو به هر دلیل از ادامه تحصیل منصرف شود دانشگاه به هیچ عنوان شهریه پرداختی را به دانشجو باز نمی گرداند.
  • اگر به هر دلیلی دانشجو موفق به اخذ ویزای تحصیلی از سفارت آلمان نشود، دانشگاه در این خصوص مسئولیتی را نمی پذیرد.
  • دانشجو در هنگام تحصیل در آلمان باید به مقررات دانشگاه احترام بگذارد و در هر ترم پیشرفت تحصیلی خود را به واحد تهران جنوب اعلام نماید.
  • هزینه تحصیل در دانشگاه Ilmenau ایلمناو و زندگی ماهیانه در این شهر حدود ۷۵۰ یورو می باشد.
  • امکانات لازم برای استفاده دانشجویان از خوابگاه دانشجویی فراهم خواهد شد.
  • کل دوره در کشور آلمان برگزار می شود و دانشجو مدرک نهایی را پس از گذراندن موفقیت آمیز تحصیل از دانشگاه طرف قرارداد آلمان اخذ خواهد کرد.
  • اگر دانشجو به هر علتی در طول تحصیل نتواند دروس را بگذراند(۲مرتبه مردودی در هر درس منجر به اخراج از دانشگاه می شود)، در اینصورت واحد تهران جنوب هیچگونه مسئولیتی برعهده نخواهد داشت.
  • لازم به ذکر است در صورت عدم کسب شرایط اعلام شده پذیرش داوطلب کان لم یکن تلقی خواهد شد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ایلمناو

 

زمان ثبت نام دانشگاه ایلمناو Ilmenau 

بر اساس دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ اواخر سال و در روزهای ۲۳ تا ۲۸ اسفند ماه اعلام شده بود. از آنجاییکه زمان ثبت نام دانشگاه ایلمناو Ilmenau با زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد یکسان است بنابراین احتمال می رود زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ایلمناو ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، اسفند ماه سال ۱۴۰۱ باشد. با انتشار دفترچه جدید، اطلاعات تاریخ ثبت نام دانشگاه ایلمناو نیز در این مقاله به روز رسانی می گردد.

 

نحوه ثبت نام دانشگاه ایلمناو Ilmenau 

از آنجاییکه این دوره به صورت فراگیر و مشترک با واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد برگزار می شود بنابراین در قدم اول، فرد باید در دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ثبت نام کند و دوره دانش پذیری را پشت سر بگذارد. سپس در واحد تهران جنوب، ثبت نام خود را در دانشگاه ایلمناو تکمیل نماید. برای دریافت اطلاعات در مورد نحوه ثبت نام دانشگاه ایلمناو می توانید به  ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد مراجعه کنید.  

 

دانشگاه ایلمناو Ilmenau کجاست؟

دانشگاه ایلمناو آلمان (Ilmenau University) دانشگاهی دولتی واقع در ایالت تورینگن در شرق آلمان است. این دانشگاه در سال ۱۸۹۴ میلادی بنیان گذاری شده و پنج دانشکده دارد. حدود ۷۲۰۰ نفر در آن مشغول به تحصیل هستند. این دانشگاه تنها دانشگاه دارای عنوان «فنی» در ایالت تورینگن است.

دانشکده های دانشگاه ایلمناو آلمان

در حال حاضر دانشگاه ایلمناو ، در مقطع کارشناسی ۱۹ رشته و در مقطع کارشناسی ارشد ۲۴ رشته در زمینه های مهندسی، ریاضیات و علوم و همچنین اقتصاد و علوم اجتماعی، دانشجو می پذیرد. دانشگاه ایلمناو به خاطر رشته های فنی و مهندسی شناخته شده است. ثبت نام دانشگاه ایلمناو در رشته های مهندسی برق و مهندسی مکانیک متقاضیان بسیاری دارد.

لیست دانشکده های دانشگاه ایلمناو آلمان به شرح زیر است:

  • دانشکده مهندسی برق و فناوری اطلاعات
  • دانشکده مهندسی مکانیک
  • دانشکده دانش رایانه و خودرو
  • دانشکده ریاضیات و علوم طبیعی
  • دانشکده علوم اقتصادی و رسانه

رنکینگ دانشگاه ایلمناو Ilmenau 

طبق لیست دانشگاه های جهان دانشگاه ایلمناو در رتبه ۱۲۵۵ قرار دارد. همچنین در رده بندی دانشگاه های کشور آلمان رتبه ۶۱ را به خود اختصاص داده است. سایت دانشگاه ایلمناو به نشانی tu-ilmenau.de در دسترس دانشجویان قرار گرفته است. برای تماشای فیلم معرفی شهر ایلمناو و همچنین دانشگاه ایلمناو کلیک کنید.

 

در این مقاله ثبت نام دانشگاه ایلمناو Ilmenau و مطالب پیرامون آن را با هم بررسی کردیم. ما در مشاور گروپ آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در این زمینه هستیم. می توانید همه روزه (حتی ایام تعطیل) از تلفن ثابت و بدون پیش شماره، با ما تماس بگیرید.

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

از ۸ صبح الی ۱۲ شب

سوالات متداول

✔️ زمان ثبت نام دانشگاه ایلمناو Ilmenau کی است؟

✔️زمان ثبت نام دانشگاه ایلمناو ilmenau و زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد یکی هستند. به محض اعلام تاریخ دقیق ثبت نام ارشد فراگیر آزاد این مقاله به روز رسانی و به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

✔️ شرایط ثبت نام دانشگاه ایلمناو ilmenau چیست؟

✔️مشاور گروپ در این مقاله به تمامی شرایط ثبت نام دانشگاه ایلمناو ilmenau و دوره مشترکی که با واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد برگزار می کند پرداخته است.

✔️ نحوه ثبت نام دانشگاه ایلمناو چگونه است؟

✔️چون این دوره به صورت فراگیر و مشترک با واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد برگزار می شود بنابراین ابتدا، فرد باید در دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ثبت نام کند. بعد با گذر از مرحله دانش پذیری به دانشجویی در واحد تهران جنوب، اقدام به ثبت نام در دانشگاه ایلمناو نماید.
نحوه ثبت نام دانشگاه ایلمناو Ilmenau هم مثل ثبت نام ارشد فراگیر آزاد است، برای آشنایی با ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه ایلمناو Ilmenau

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی