ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری

ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری دانشگاه نیرو هوایی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با آغاز ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۲ امکان تحصیل در دانشگاه نیرو هوایی ستاری برای علاقه مندان نیرو هوایی ارتش فراهم می گردد. اگر شما هم جز علاقه مندان این حوزه می باشید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم چون در این جا به زمان ثبت نام، شرایط و هزینه ثبت نام و کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری شهید ستاری پرداخته ایم.

برای دریافت راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری و لیست منابع آزمون با ما همراه باشید.

ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۲

ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۲ برای داوطلبان محصل و فارغ التحصیلان رشته‌ های ریاضی‌ فیزیک، علوم انسانی و علوم تجربی آغاز شده است. بدین ترتیب متقاضیان با تهیه مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری، به سایت گزینش آجا مراجعه می کنند تا مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

متقاضیان بعد از شرکت در آزمون اختصاصی استخدامی دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ و مصاحبه حضوری، توسط دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری انتخاب شده و با هدف فراگیری آموزش‌ های نظامی کاربردی ددر این دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری دانشگاه نیرو هوایی ارتش

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۲

برای تمامی داوطلبان شرایطی تحت عنوان شرایط ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۲ تعیین می شود و تنها کسانی که همه شرایط ورود به دانشگاه افسری شهید ستاری را داشته باشند مجاز به ثبت نام در این دانشگاه نیرو هوایی خواهند بود. به همین منظور در این بخش از مقاله شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام بررسی می کنیم:

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۲
  • متدین به دین مبین اسلام
  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران (عدم سابقه تابعیت بیگانه)
  • ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن.
  • اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه.
  • کسانی که به عنوان عضو به ارتش ج.ا.ا می پیوندند باید برای رزمنده شدن وارد شوند و جهت پاسداری ازاستقلال وتمامیت ارضی ونظام جمهوری اسلامی ایران آمادگی مأموریت درهرجایی راداشته باشند.
  • شاخصه های تدین وانقلابی بودن اصل بوده ودر همه مراحل موردتوجه قرارمی گیرد.
  • استخدام افراد برمبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده وجذب واستخدام براساس نیازسازمان می باشد. دراستخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی ، روحیه ایثارو فداکاری توجه می گردد.
  • سپردن تعهد کافی مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه های دوره آموزشی درصورت استعفاء و یا اخراج برابر قوانین و مقررات ارتش ج.ا.ا.
  • دارابودن حداقل سن ۱۶ سال تمام و حداکثر ۲۲ سال (تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۱) و در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می شود(فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند)
  • حداکثر سن برای رشته خلبانی هواپیما ۲۰ سال می‌باشد.
  • دارا بودن سلامت جسم و روان(برابر معاینات استخدام).
  • فقدان محکومیت مؤثر کیفری و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • نداشتن عضویت یا وابستگی و هواداری از احزاب ، گروه‌ها و سازمان‌های سیاسی.
  • عدم معروفیت و اشتهار به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزینش .

تبصره: حداقل قد برای عموم داوطلبان ۱۶۵ سانتیمتر و دید چشم برای رشته‌های خلبانی ۱۰/۱۰ و برای سایر رشته‌ها حداقل ۸/۱۰ می باشد.

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۲
  • سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران.
  • داشتن حداقل معدل کل دیپلم برای فارغ التحصیلان رشته‌ های علوم تجربی و ریاضی‌ فیزیک ۱۴ و برای دیپلم علوم انسانی ۱۶ و حداقل معدل کتبی برای رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی ۱۰ و برای دیپلم علوم انسانی ۱۴ می باشد.
  • برای داوطلبان در حال تحصیل (نظام جدید آموزشی) حداقل معدل های اشاره شده در سال دوم متوسطه (سال یازدهم) ملاک بوده و بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه (سال دوازدهم) خود رابا شرط حداقل معدل اعلامی و حداکثر تا قبل از شروع دوره جامعه پذیری نظامی مشترک (تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۱) ارائه نمایند در غیر اینصورت قبولی آنان نادیده تلقی می گردد. (لازم به ذکر است فرزندان شاهد ، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل ثبت نام دانشگاه افسری معاف می باشند).
  • جهت داوطلبان استخدام خلبانی ارتش حداقل معدل کل ۱۵ و حداقل معدل کتبی ۱۲ می باشد.
  • رشته استخدام خلبانی ارتش بالگرد و پهباد معدل کل حداقل ۱۴ و معدل کتبی حداقل ۱۰ می باشد.
  • قبولی در آزمون علمی ، معاینات پزشکی ، مقاومت جسمانی و صلاحیت‌های گزینشی.
  • فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان ، ایثارگران و نظامیان از اولویت استخدام برخوردار می‌باشند.
  • بسیجیان فعال ، حافظان کل قرآن کریم وداوطلبان عضویابی شده از اولویت استخدام برخوردار می باشند.
  • دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه ها درصورت داشتن شرایط و ضوابط موردنظر می توانند ثبت نام نمایند. از پذیرفته شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاه ها می باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت نام نهایی بعمل خواهد آمد.
  • درجه داران رسمی و پیمانی (بین درجات گروهبان یکمی تا استواریکمی) می توانند پس از اخذ مجوز از نیرو یا سازمان مربوط در آزمون اختصاصی شرکت و فقط مجاز به پذیرش در دانشگاه نیرو/ سازمان متبوعه خود می باشند.
  • امکان استخدام دارندگان معافیت پزشکی درارتش ج.ا.ا وجودندارد.
  • امکان استخدام داوطلبان مشمول دارای اضافه خدمت سنواتی وجود ندارد.
  • با توجه به شبانه روزی بودن دوره آموزش، داوطلبان متأهل حق ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری را ندارند.
  • نداشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه های دولتی و بخش خصوصی.

اگر شرایط ویژه ای دارید که به واسطه آن نمی دانید مجاز به ثبت نام دانشگاه افسری ارتش هستید یا خیر، کافیست با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید و پاسخ سوال خود را دریافت کنید. متخصصان حوزه دانشگاه افسری از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهند بود.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید با خرید بسته های تماس مشاور گروپ، مشاورین مجموعه در اسرع وقت و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

هزینه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری

هزینه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری مبلغ  ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( معادل یکصد هزار تومان) تعیین شده است و غیر قابل استرداد می باشد، یعنی بعد از پرداخت هزینه ثبت نام، امکان بازگشت وجه به هیچ عنوان میسر نیست.

لازم به ذکر است این هزینه برای خرید کارت ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۲ از سایت gozinesh.aja.ir می باشد و تمامی داوطلبان در هنگام نام نویسی ملزم به پرداخت آن به صورت الکترونیکی می باشند.

زمان ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای خرید و تکمیل فرم ثبت نام از تاریخ یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ آغاز و تا ساعت ۱۲ شب سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ تعیین شده است. بنابراین متقاضیان ثبت نام دانشگاه شهید ستاری باید در این بازه زمانی اقدام به ثبت نام نمایند و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

ثبت نام دانشگاه شهید ستاری  1402
شروع زمان ثبت نام : ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ پایان زمان ثبت نام: ۱۴۰۱/۰۹/۱۵

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه نیرو هوایی شهید ستاری ۱۴۰۲

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۲ از سایت گزینش آجا منتشر نشده است. در صورت تمدید زمان ثبت نام دانشگاه شهید ستاری ۱۴۰۲ این مقاله به روز رسانی گشته و به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری

مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری برای دستیابی به مهم ترین اطلاعات و جزییات ثبت نام ارتش ۱۴۰۲ ضروری می باشد. به همین دلیل در این بخش از مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری 1402 ارائه شده است. برای دریافت دفترچه ثبت نام روی عکس زیر کلیک کنید:

دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری

سایت ثبت نام دانشگاه شهید ستاری ۱۴۰۲

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم برای ثبت نام باید به سایت گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران gozinesh.aja.ir مراجعه نمایید. لینک ورود به صفحه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری در جدول زیر فعال شده است تا بتوانید سریع تر و راحت تر به آن دسترسی پیدا کنید:

برای ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه شهید ستاری کلیک کنید

راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری ستاری 1402 در ادامه ارائه شده است. با ما همراه باشید.

ابتدا به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه نمایید و مطابق تصویر از منوی سمت راست روی خرید کارت کلیک کنید.

سایت گزینش و استخدام اجا ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

در صفحه جدید بعد از مطالعه شرایط استخدام دانشگاه افسری شهید ستاری، فرم ثبت نام ارتش ۱۴۰۲ را پر کنید و روی گزینه تایید و پرداخت در پایین صفحه کلیک کنید. البته اگر جزو دانشجویان انصرافی سال های قبل باشید دیگر قادر به خرید کارت ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۲ نخواهید بود.

خرید کارت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

با اتصال به درگاه بانکی هزینه ثبت نام را به عنوان وجه خرید کارت ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری پرداخت نمایید.

پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

بعد از پرداخت وجه ثبت نام آزمون دانشگاه شهید ستاری 1402، یک کد رهگیری 8 رقمی برای شما صادر می شود که باید آن را یادداشت کرده و تا پایان مراحل آزمون باید آن را نزد خود نگهدارید. به مرحله بعد و تکمیل مراحل ثبت نام بروید.

کد رهگیری ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

در این بخش پس از وارد کردن کد ملی و کد رهگیری در کادرهای مربوطه، روی گزینه تایید بزنید تا به بعد وارد شوید.

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش استخدام دانشگاه افسری

در مرحله ثبت اطلاعات فردی مطابق تصویر فرم را تکمیل نمایید.

تکمیل فرم ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

در این مرحله باید وضعیت تحصیلی خود را در سامانه گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران (سایت گزینش آجا) ثبت نمایید و با انتخاب گزینه گام بعد به صفحه وضعیت سهمیه ها و نظام وظیفه منتقل می گردید.

وضعیت تحصیلی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

فرم صفحه وضعیت سهمیه ها و نظام وظیفه را مطابق تصویر پر نمایید.

سهمیه و نظام وظیفه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

برای ادامه فرآیند ثبت نام ارتش 1402 با کلیک بر روی گزینه گام بعد به صفحه وضعیت تعهدات هدایت می شوید و با تکمیل فرم این بخش به مرحله نهایی ثبت نام می رسید.

تعهدات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

توجه داشته باشید ثبت نام تنها در صورتی به پایان می رسد که شماره پرونده ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری را دریافت کرده باشید. حتما این شماره را یادداشت و نزد خود نگه دارید.

شماره پرونده ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

منابع آزمون دانشگاه افسری شهید ستاری

مواد، ضرایب و منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش برای تمامی داوطلبان بر اساس نظام آموزشی جدید خواهد بود، پس داوطلبان نظام آموزشی قدیم  هم می بایست برای شرکت در آزمون منابع نظام آموزشی جدید را مطالعه نمایند.

منابع آزمون دانشگاه افسری ستاری به دو دسته منابع عمومی و اختصاصی رشته های ریاضی، تجربی و انسانی تقسیم می گردد.

دروس عمومی منابع آزمون دانشگاه افسری شهید ستاری
آزمون تعداد ضرایب زمان منـابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ 1400 چاپ 1401
زبان و ادبیات فارسی 25 4 18 دقیقه فارسی1 فارسی2 فارسی3
زبان عربی 25 2 20 دقیقه عربی – زبان قرآن1 عربی – زبان قرآن2 عربی – زبان قرآن 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فرهنگ و معارف اسلامی 25 3 17 دقیقه دین و زندگی1 دین و زندگی2 دین و زندگی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
زبان انگلیسی 25 2 20 دقیقه انگلیسی1 انگلیسی2 انگلیسی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)

دروس تخصصی (ریاضی فیزیک)

منابع آزمون دانشگاه افسری شهید ستاری ریاضی فیزیک
آزمون تعداد ضرایب زمان منابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ 1400 چاپ 1401
ریاضی 55 4 85 دقیقه هندسه 1        – هندسه 2
       – آمار و احتمال
       – حسابان 1
  – هندسه 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
  – حسابان 2 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
  – ریاضیات گسسته (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فیزیک 45 3 55 دقیقه فیزیک1 فیزیک2      فیزیک3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
شیمی 35 2 35 دقیقه شیمی1 شیمی2      شیمی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)

دروس تخصصی(علوم تجربی)

منابع آزمون دانشگاه افسری شهید ستاری علوم تجربی
آزمون تعداد ضرایب زمان منـابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ 1400 چاپ 1401
زمین‌شناسی 25 1 20 دقیقه —– زمین شناسی ——
ریاضی 30 4 47 دقیقه ریاضی1 ریاضی 2 ریاضی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
زیست‌شناسی 50 2 36 دقیقه زیست‌شناسی 1 زیست‌شناسی 2 زیست‌شناسی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فیزیک 30 3 37 دقیقه فیزیک1 فیزیک2 فیزیک3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
شیمی 35 2 35 دقیقه شیمی1 شیمی2 شیمی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)

دروس تخصصی(علوم انسانی)

 
منابع آزمون دانشگاه افسری شهید ستاری علوم انسانی
آزمون تعداد ضرایب زمان منـابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ1400 چاپ1401
ریاضی 20 4 25 دقیقه ریاضی و آمار1 ریاضی و آمار2 ریاضی و آمار3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
اقتصاد 15 3 10 دقیقه اقتصاد —– —–
زبان و ادبیات فارسی 30 2 30 دقیقه علوم وفنون ادبی 1 علوم وفنون ادبی 2 علوم وفنون ادبی 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
زبان عربی 20 1 20 دقیقه عربی – زبان قرآن1 عربی – زبان قرآن 2 عربی – زبان قرآن 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
تاریخ 15 1 25 دقیقه تاریخ 1 تاریخ 2 تاریخ 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
جغرافیا 15 1 جغرافیای ایران جغرافیا2 جغرافیا 3 کاربردی (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
علوم اجتماعی 20 2 15 جامعه شناسی 1 جامعه شناسی2 جامعه شناسی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فلسفه و منطق 25 1 25 منطق فلسفه آشنایی با فلسفه اسلامی (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
روان‌شناسی 20 1 15 —– روان‌شناسی —–

.

لیست رشته های دانشگاه افسری شهید ستاری

ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری برای فارغ التحصیلان رشته های ریاضی‌ فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی امکان پذیر است. در این بخش لیست رشته های دانشگاه افسری شهید ستاری را مشاهده می نمایید. رشته‌های عمومی نیروی هوایی که در دانشگاه شهید ستاری تدریس می شوند به شرح زیر است:

    1. مهندسی نگهداری و تعمیر هواپیما ، مهندسی هوافضا
    2. مهندسی برق (زمینه های : مخابرات، الکترونیک،جنگال)
    3. ترافیک هوایی(مراقبت پرواز) ، مدیریت آماد هوایی
    4. مهندسی رایانه (زمینه : نرم افزار- مختص کلیه نیروها)
    5. خلبانی پهپاد (مختص کلیه نیروها)
    6. رشته های هوانوردی (زمینه های :خلبانی شکاری و ناوبری هوایی)

دانشگاه هوایی شهید ستاری

در این مقاله به موضوع ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری 1402 پرداختیم. اگر در هنگام ثبت نام دچار مشکل شدید یا سوالی در این زمینه داشتید می توانید روی کمک ما حساب کنید. برای این کار کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشور همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس بگیرید.

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

سوالات متداول

✔️ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۲ چه زمانی آغاز می گردد؟

✔️زمان ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۲ از ابتدای آبان شروع شده و تا اواسط آذر ادامه خواهد داشت. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام مقاله را مطالعه نمایید.

✔️شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ستاری 1402 چیست؟

✔️برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه نیرو هوایی شهید ستاری مقاله را مطالعه نمایید. تمامی ضوابط و شرایط ورود به دانشگاه شهید ستاری در مقاله درج شده است.

✔️سایت ثبت نام دانشگاه افسری ستاری چیست؟

✔️برای ثبت نام دانشگاه افسری ستاری باید به سایت گزینش آجا (گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران) gozinesh.aja.ir مراجعه نمایید. راهنمای تصویری ثبت نام دانشگاه افسری ستاری در این مقاله ارائه شده است.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403