ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۳

ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء برای علاقه مندان به رشته پدافند هوایی آغاز شد. با ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دانشکده افسری می توانید در کنار تحصیل، از حقوق دانشگاه افسری و مزایای آن برخوردار شوید.

در این مقاله از مشاور گروپ نکات ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء اعم از شرایط ثبت نام، پرداخت هزینه ثبت نام را بررسی می کنیم و متقاضیان باید در زمان مقرر به منظور ثبت نام دانشگاه پدافند هوایی به سایت گزینش آجا مراجعه نمایند. همچنین راهنمای تصویری نحوه ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء در این مقاله قرار گرفته است.

ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۳

ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۳ برای داوطلبان محصل و فارغ التحصیلان رشته‌ های ریاضی‌ فیزیک، علوم انسانی و علوم تجربی امکان پذیر است و متقاضیان با تهیه مدارک ثبت نام آزمون دانشگاه خاتم الانبیاء، باید  نسبت به ثبت نام در سایت گزینش آجا اقدام نموده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

لازم به ذکر است بعد از شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ داوطلبان به مصاحبه حضوری دعوت می شوند و در صورت قبولی در آن مصاحبه، به جمع دانشجویان این دانشگاه می پیوندند.

ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء دانشگاه پدافند هوایی

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

متقاضیان تنها در صورتی که تمامی شرایط ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را داشته باشند مجاز به ثبت نام در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء خواهند بود. شرایط ثبت نام دانشگاه افسری شامل شرایط عمومی و اختصاصی است که در ادامه آن ها را با هم مرور می کنیم:

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۳
  • اعتقاد و متدین به دین مبین اسلام
  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران (عدم سابقه تابعیت بیگانه)
  • ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن.
  • اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه.
  • کسانی که به عنوان عضو به خاتم الانبیاء ج.ا.ا می پیوندند باید برای رزمنده شدن وارد شوند و جهت پاسداری ازاستقلال وتمامیت ارضی ونظام جمهوری اسلامی ایران آمادگی مأموریت درهرجایی راداشته باشند.
  • شاخصه های تدین وانقلابی بودن اصل بوده ودر همه مراحل موردتوجه قرارمی گیرد.
  • استخدام افراد برمبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده وجذب واستخدام براساس نیازسازمان می باشد. دراستخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی ، روحیه ایثارو فداکاری توجه می گردد.
  • سپردن تعهد کافی مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه های دوره آموزشی درصورت استعفاء و یا اخراج برابر قوانین و مقررات خاتم الانبیاء ج.ا.ا.
  • دارابودن حداقل سن ۱۶ سال تمام و حداکثر ۲۲ سال (تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۱) و در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می شود(فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند)
  • حداکثر سن برای رشته خلبانی هواپیما ۲۰ سال می‌باشد.
  • دارا بودن سلامت جسم و روان(برابر معاینات استخدام).
  • فقدان محکومیت مؤثر کیفری و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • نداشتن عضویت یا وابستگی و هواداری از احزاب ، گروه‌ها و سازمان‌های سیاسی.
  • عدم معروفیت و اشتهار به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزینش .
  • تبصره: حداقل قد برای عموم داوطلبان ۱۶۵ سانتیمتر و دید چشم برای رشته‌های خلبانی ۱۰/۱۰ و برای سایر رشته‌ها حداقل ۸/۱۰ می باشد. 
شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۳
  • سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط قانون خاتم الانبیاء جمهوری اسلامی ایران.
  • داشتن حداقل معدل کل دیپلم برای فارغ التحصیلان رشته‌ های علوم تجربی و ریاضی‌ فیزیک ۱۴ و برای دیپلم علوم انسانی ۱۶ و حداقل معدل کتبی برای رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی ۱۰ و برای دیپلم علوم انسانی ۱۴ می باشد.
  • برای داوطلبان در حال تحصیل و محصلان نظام جدید آموزشی حداقل معدل های اشاره شده در سال دوم متوسطه (سال یازدهم) ملاک بوده و بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه (سال دوازدهم) خود رابا شرط حداقل معدل اعلامی و حداکثر تا قبل از شروع دوره جامعه پذیری نظامی مشترک (تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۱) ارائه نمایند در غیر اینصورت قبولی آنان نادیده تلقی می گردد. (توجه داشته باشید فرزندان شاهد ، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل ثبت نام دانشگاه افسری معاف می باشند).
  • جهت داوطلبان استخدام خلبانی خاتم الانبیاء حداقل معدل کل ۱۵ و حداقل معدل کتبی ۱۲ می باشد.
  • رشته استخدام خلبانی خاتم الانبیاء بالگرد و پهباد معدل کل حداقل ۱۴ و معدل کتبی حداقل ۱۰ می باشد.
  • قبولی در آزمون علمی ، معاینات پزشکی ، مقاومت جسمانی و صلاحیت‌های گزینشی.
  • فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان ، ایثارگران و نظامیان از اولویت استخدام برخوردار می‌باشند.
  • بسیجیان فعال ، حافظان کل قرآن کریم وداوطلبان عضویابی شده از اولویت استخدام برخوردار می باشند.
  • دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه ها درصورت داشتن شرایط و ضوابط موردنظر می توانند ثبت نام نمایند. از پذیرفته شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاه ها می باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت نام نهایی بعمل خواهد آمد.
  • درجه داران رسمی و پیمانی (بین درجات گروهبان یکمی تا استوار یکمی) می توانند پس از اخذ مجوز از نیرو یا سازمان مربوط در آزمون اختصاصی شرکت و فقط مجاز به پذیرش در دانشگاه نیرو/ سازمان متبوعه خود می باشند.
  • امکان استخدام دارندگان معافیت پزشکی درخاتم الانبیاء ج.ا.ا وجود ندارد.
  • امکان استخدام داوطلبان مشمول دارای اضافه خدمت سنواتی وجود ندارد.
  • با توجه به شبانه روزی بودن دوره آموزش، تنها افراد مجرد مجاز به ثبت نام هستند و داوطلبان متأهل حق ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء را ندارند.
  • داوطلبان نباید تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه های دولتی و بخش خصوصی داشته باشند.

….

اگر شرایط ویژه ای دارید که به واسطه آن نمی دانید مجاز به ثبت نام دانشگاه افسری ارتش هستید یا خیر، کافیست با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید و پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

متخصصان حوزه دانشگاه افسری از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهند بود.

تماس از تلفن ثابت مشاور گروپ ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید با خرید بسته های تماس مشاور گروپ، مشاورین مجموعه همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء

مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء پیش از اقدام به ثبت نام ضروری است چون از این طریق از تمامی جزییات برگزاری آزمون دانشگاه خاتم الانبیاء مطلع می گردید.

ما در این بخش از مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام افسری خاتم الانبیاء 1403 را قرار داده ایم و شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی عکس زیر فابل pdf دفترچه را دریافت نمایید:

دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء

هزینه ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء

داوطلبان باید هزینه ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء را به صورت الکترونیکی و در زمان ثبت نام در سایت gozinesh.aja.ir پرداخت نمایند. این هزینه در زمان خرید کارت ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۳ از داوطلبان دریافت می گردد و مبلغ آن ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( معادل یکصد هزار تومان) تعیین شده است.

توجه داشته باشید که این مبلغ غیر قابل استرداد می باشد، یعنی بعد از پرداخت هزینه ثبت نام، امکان بازگشت وجه به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

سایت ثبت نام دانشگاه خاتم الانبیاء

سایت ثبت نام دانشگاه خاتم الانبیاء gozinesh.aja.ir سایت گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران است. برای ورود به سایت ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء  کلیک نمایید. در ادامه راهنمای گام به گام و تصویری ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء 1402 ارائه شده است، با ما همراه باشید.

سایت دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)

زمان ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ آغاز شده و تا ساعت ۱۲ شب سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ادامه خواهد یافت. بدین ترتیب متقاضیان می توانند برای خرید و تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

توصیه می کنیم در همین بازه زمانی ثبت نام خود را تکمیل نمایید و به انتظار زمان تمدید مهلت ثبت نام، آن را به روزهای پایانی موکول نکنید زیرا تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۲ از سایت گزینش آجا منتشر نشده است.

البته در صورت تمدید زمان ثبت نام دانشگاه خاتم الانبیاء ۱۴۰۲ این مقاله به روز رسانی می گردد و تاریخ جدید به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

ثبت نام دانشگاه خاتم الانبیاء  1402 از روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ تا روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۵

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء

برای ثبت نام، ابتدا به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه نمایید و مطابق تصویر از منوی سمت راست روی خرید کارت کلیک کنید. سایت گزینش و استخدام اجا ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در صفحه جدید بعد از مطالعه شرایط استخدام، فرم ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۳ را پر کنید و روی گزینه تایید و پرداخت در پایین صفحه کلیک کنید.

البته دانشجویان انصرافی سال های قبل مجاز به خرید کارت ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء نخواهند بود و نمی توانند در آزمون ورودی دانشکده افسری شرکت نمایند. لیست انصرافیان سال های قبل در سایت گزینش آجا gozinesh.aja.ir موجود است.خرید کارت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش با اتصال به درگاه بانکی هزینه ثبت نام را به عنوان وجه خرید کارت ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء پرداخت نمایید. پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دانشگاه خاتم الانبیاء 1402، یک کد رهگیری 8 رقمی برای شما صادر می شود که باید آن را یادداشت کرده و تا پایان مراحل آزمون باید آن را نزد خود نگهدارید. کد رهگیری ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در این بخش از مراحل ثبت نام، پس از وارد کردن کد ملی و کد رهگیری در کادرهای مربوطه، روی گزینه تایید بزنید تا به مرحله بعد ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء وارد شوید. ثبت نام دانشگاه افسری ارتش استخدام دانشگاه افسری در مرحله ثبت اطلاعات فردی مطابق تصویر فرم را تکمیل نمایید و گزینه گام بعد را انتخاب نمایید.تکمیل فرم ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در این مرحله باید وضعیت تحصیلی خود را در سامانه گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران (سایت گزینش آجا gozinesh.aja.ir) ثبت نمایید. حالا روی گزینه گام بعد کلیک کنید تا به صفحه وضعیت سهمیه ها و نظام وظیفه هدایت شوید. وضعیت تحصیلی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش فرم صفحه وضعیت سهمیه ها و نظام وظیفه را مطابق تصویر زیر پر نمایید. اگر برای تکمیل فرم نیاز به راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید. 9099071613سهمیه و نظام وظیفه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش برای ادامه فرآیند ثبت نام دانشگاه خاتم الانبیاء 1402 با کلیک بر روی گزینه گام بعد به صفحه وضعیت تعهدات منتقل می گردید. با تکمیل فرم این بخش وارد مرحله نهایی ثبت نام آزمون دانشگاه افسری خواهید شد.تعهدات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش توجه داشته باشید ثبت نام تنها در صورتی به پایان می رسد که شماره پرونده ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء را دریافت کرده باشید. حتما این شماره را یادداشت و نزد خود نگه دارید. شماره پرونده ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

منابع آزمون دانشگاه افسری خاتم الانبیاء

مواد، ضرایب و منابع آزمون دانشگاه افسری خاتم الانبیاء برای تمامی داوطلبان بر اساس نظام آموزشی جدید خواهد بود، پس داوطلبان نظام آموزشی قدیم  هم می بایست برای شرکت در آزمون منابع نظام آموزشی جدید را مطالعه نمایند. منابع آزمون دانشگاه افسری خاتم الانبیاء به دو دسته منابع عمومی و اختصاصی رشته های ریاضی، تجربی و انسانی تقسیم می گردد.

دروس عمومی منابع آزمون دانشگاه افسری خاتم الانبیاء
آزمون تعداد ضرایب زمان منـابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ 1400 چاپ 1401
زبان و ادبیات فارسی 25 4 18 دقیقه فارسی1 فارسی2 فارسی3
زبان عربی 25 2 20 دقیقه عربی – زبان قرآن1 عربی – زبان قرآن2 عربی – زبان قرآن 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فرهنگ و معارف اسلامی 25 3 17 دقیقه دین و زندگی1 دین و زندگی2 دین و زندگی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
زبان انگلیسی 25 2 20 دقیقه انگلیسی1 انگلیسی2 انگلیسی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)

دروس تخصصی (ریاضی فیزیک)

منابع آزمون دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ریاضی فیزیک
آزمون تعداد ضرایب زمان منابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ 1400 چاپ 1401
ریاضی 55 4 85 دقیقه هندسه 1        – هندسه 2        – آمار و احتمال        – حسابان 1   – هندسه 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)   – حسابان 2 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)   – ریاضیات گسسته (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فیزیک 45 3 55 دقیقه فیزیک1 فیزیک2      فیزیک3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
شیمی 35 2 35 دقیقه شیمی1 شیمی2      شیمی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)

دروس تخصصی(علوم تجربی)

منابع آزمون دانشگاه افسری خاتم الانبیاء علوم تجربی
آزمون تعداد ضرایب زمان منـابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ 1400 چاپ 1401
زمین‌شناسی 25 1 20 دقیقه —– زمین شناسی ——
ریاضی 30 4 47 دقیقه ریاضی1 ریاضی 2 ریاضی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
زیست‌شناسی 50 2 36 دقیقه زیست‌شناسی 1 زیست‌شناسی 2 زیست‌شناسی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فیزیک 30 3 37 دقیقه فیزیک1 فیزیک2 فیزیک3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
شیمی 35 2 35 دقیقه شیمی1 شیمی2 شیمی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)

دروس تخصصی رشته علوم انسانی

 
منابع آزمون دانشگاه افسری خاتم الانبیاء علوم انسانی
آزمون تعداد ضرایب زمان منـابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ1400 چاپ1401
ریاضی 20 4 25 دقیقه ریاضی و آمار1 ریاضی و آمار2 ریاضی و آمار3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
اقتصاد 15 3 10 دقیقه اقتصاد —– —–
زبان و ادبیات فارسی 30 2 30 دقیقه علوم وفنون ادبی 1 علوم وفنون ادبی 2 علوم وفنون ادبی 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
زبان عربی 20 1 20 دقیقه عربی – زبان قرآن1 عربی – زبان قرآن 2 عربی – زبان قرآن 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
تاریخ 15 1 25 دقیقه تاریخ 1 تاریخ 2 تاریخ 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
جغرافیا 15 1 جغرافیای ایران جغرافیا2 جغرافیا 3 کاربردی (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
علوم اجتماعی 20 2 15 جامعه شناسی 1 جامعه شناسی2 جامعه شناسی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فلسفه و منطق 25 1 25 منطق فلسفه آشنایی با فلسفه اسلامی (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
روان‌شناسی 20 1 15 —– روان‌شناسی —–

.

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری خاتم الانبیاء

متقاضیان ثبت نام دانشگاه افسری برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری خاتم الانبیاء باید از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ الی ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه کرده و در این بازه زمانی نسبت به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری خاتم الانبیاء اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که در هنگام ورود به حوزه امتحان ورودی دانشگاه افسری، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری خاتم الانبیاء الزامی می باشد و از ورود داوطلبانی که کارت آزمون خاتم الانبیاء ۱۴۰۳ را ندارند ممانعت به عمل می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش مراجعه کنید.

 

لیست رشته های دانشگاه افسری خاتم الانبیاء

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، ثبت نام دانشگاه خاتم الانبیاء برای فارغ التحصیلان واجد شرایط رشته های ریاضی‌ فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی میسر خواهد بود. در این بخش لیست رشته های دانشگاه افسری خاتم الانبیاء را مشاهده می نمایید.

 شامل:

رشته‌های نیروی پدافند هوایی دانشگاه خاتم الانبیاء زمینه
  • مهندسی فرماندهی و کنترل
  1. اطلاعات عملیات (اطلاعات الکترونیکی، اطلاعات ارتباطی، اطلاعات تصویری)
  2. کنترل شکاری
  3. عملیات موشک
  • مهندسی مکانیک 
  1. تعمیر و نگهداری سامانه های دفاعی هوایی
  • مهندسی برق 
  1. الکترونیک
  2. مخابرات

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری خاتم الانبیاء

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری خاتم الانبیاء، ساعت هشت صبح روز جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ اعلام شده است و درب ورودی حوزه های آزمون دانشگاه افسری یک ساعت قبل از شروع آزمون بسته خواهد شد و آزمون رأس ساعت برگزار می‌گردد.

نکته: حتما در روز برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری خاتم الانبیا را همراه خود داشته باشید چون در غیر این صورت حضور و شرکت شما در جلسه امتحان ممنوع خواهد بود.

نشانی محل برگزاری ازمون دانشگاه افسری خاتم الانبیاء بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج می شود و برای دریافت کارت ورود به جلسه باید از روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ به سایت گزینش و استخدام آجا مراجعه نمایید.

ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۳ موضوع اصلی صحبت این مقاله بود و تلاش کردیم تمامی مباحث آن را پوشش دهیم. اگر در هنگام ثبت نام دچار مشکل شدید یا سوالی در این زمینه ذهن شما را به خود مشغول کرده است که پاسخ آن را در مقاله پیدا نکردید، می توانید با تلفن ثابت از سراسر کشور با ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

پاسخگویی همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب 

مشاور گروپ ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳


سوالات متداول ثبت نام دانشگاه خاتم الانبیا

✔️ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۲ چه زمانی شروع می شود؟

✔️زمان ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۲ از ابتدای آبان آغاز شده و تا اواسط آذر ادامه خواهد داشت. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام به مقاله مراجعه نمایید.

✔️شرایط ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۲ چیست؟

✔️جهت اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء مقاله را مطالعه نمایید. تمامی ضوابط و شرایط ورود به دانشگاه افسری خاتم الانبیاء در این مقاله شرح داده شده است.

✔️سایت ثبت نام دانشگاه خاتم الانبیاء چیست؟

✔️برای ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء باید به سایت گزینش آجا gozinesh.aja.ir مراجعه نمایید. راهنمای تصویری و گام به گام ثبت نام دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در این مقاله قرار دارد.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه افسری خاتم الانبیاء ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ..

    سلام رشتم انسانیه معدل کلم شده ۱۷.۵۰وکتبی شده ۱۲.۵ آیا میتونم ثبت نام کنم

    پاسخ
  2. محمد

    سلام خسته نباشید من رشته انسانیم معدل دیپلمم ۱۷.۱۱است و معدل کتبی نهایی دوازدهم ۱۲ هست آیا میتونم ثبت نام کنم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی