ثبت نام دانشجويان مهمان دانشگاه فرهنگيان

ثبت نام دانشجويان مهمان نيمسال اول 98-97 دانشگاه فرهنگيان

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشجويان مهمان دانشگاه فرهنگيان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله سعی دارد به‌صورت اجمالی به موضوع ثبت نام دانشجويان مهمان نيمسال اول 1402-1403 دانشگاه فرهنگيان بپردازد. تلاش خواهیم کرد تا اطلاعاتی در باب لیست رشته‌های دانشگاه فرهنگیان  همچنین  زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان و نیز ثبت نام دانشگاه تربیت معلم  و سایر نکات تکمیلی مرتبط با دانشگاه فرهنگيان را به سمع و نظر شما برسانیم.در صورت نیاز به راهنمایی های  بیشتر به صورت تلفنی از کارشناسان ما مشورت بگیرید با ما همراه باشید.

ثبت نام دانشجويان مهمان نيمسال اول 1403 دانشگاه فرهنگيان

طبق جدیدترین و آخرین اطلاعيه مربوط به پذيرش و ثبت نام دانشجويان مهمان نيمسال اول 1402-1403 دانشگاه فرهنگيان  کلیۀ دانشجویان مهمان موظف اند با مراجعه به ادارۀ آموزش دانشگاه، نامه ی درخواست مهمانی معتبر صادره از دانشگاه مبدأ خود که منطبق بر واحدهای اخذ شده در نیمسال جاری در این دانشگاه است را تا روز چهارشنبه ۴ مهر ماه به کارشناسان واحد آموزش تحویل داده.

انتقال و میهمانی دانشجویان فرهنگیان

مراحل انتخاب واحد دانشجویان مهمان دانشگاه فرهنگیان 1403

مراحل انتخاب واحد دانشجویان مهمان دانشگاه فرهنگیان 1403 در ادامه و بصورت خلاصه برای شما توضیح داده خواهد شد.

  •  به دانشجویان مهمان دانشگاه فرهنگیان 1403 اکیداً توصیه می شود قبل از ورود به مراحل ثبت نام، از تصمیم خود برای مهمانی در این دانشگاه و از امکان اخذ واحدهای درسی مورد تقاضا مطمئن شوند. پس از پرداخت شهریه امکان عودت آن وجود نخواهد داشت.
  • شهریه ی دانشجویان مهمان طبق مصوبۀ هیئت امنای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی یک و نیم برابر دانشجویان شبانه می باشد.
  • مسئولیت رعایت کف و سقف واحد با توجه به مشروطی قبلی و یا الزام به رعایت هر گونه شرطی از سوی دانشگاه مبدأ به عهده دانشجو مهمان نيمسال اول 1402 دانشگاه فرهنگيان است. همچنین مسئولیت انطباق نام درس و تعداد واحد دروس ارائه شده در این دانشگاه با دروس دانشگاه مبدأ به عهده دانشجو است و نام درس و یا تعداد واحد قابل تغییر نیست. دانشگاه شهید رجایی هیچ مسئولیتی در قبال عدم رعایت موارد فوق ندارد.

دانشجویان متقاضی تمدید مهمانی که با تقاضای آنان موافقت شده است در صورت نداشتن بدهی شهریه قبلی و پس از فعال شدن سر ترم جدید با مراجعه به سامانه گلستان اقدام به انتخاب واحد نمایند. سر ترم جدید قبل از پرداخت بدهی قبلی فعال نخواهد شد.

دانشجویان متقاضی مهمانی جدید که با تقاضای آنان موافقت شده است ابتدا با مراجعه به دفتر مدیریت آموزش اقدام به تکمیل فرم مشخصات نمایند تا شماره دانشجویی برای آنان تعریف شود. این دانشجویان روز بعد از تکمیل فرم برای دریافت شناسه کاربری و رمز عبور ورود به سامانه گلستان به دفتر مدیریت آموزش مراجعه نمایند. سپس از طریق آدرس سایت مورد نظر و با مراجعه به سامانه گلستان نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده و بارگذاری مدارک زیر و سپس انتخاب واحد اقدام نمایند.

فایل اسکن با فرمت JPEG و حجم بین ١٠٠kb تا ٢٠٠kb از ( عکس، شناسنامه یا کارت ملی و کارت دانشجویی دانشگاه مبدأ )

نکات مهم برای دانشجویان مهمان دانشگاه فرهنگیان 1402

  1. کلیه ی دانشجویان مهمان برای ثبت نام دانشجويان مهمان نيمسال اول 1398 دانشگاه فرهنگيان موظف اند با مراجعه به ادارۀ آموزش دانشگاه، نامه ی درخواست مهمان معتبر صادره از دانشگاه مبدأ که منطبق بر واحدهای اخذ شده در نیمسال جاری در این دانشگاه است را تا روز چهارشنبه ۴ مهر به کارشناسان آموزش تحویل دهند. در غیر اینصورت امکان حذف واحدهای اخذ شده وجود دارد. هنگام مراجعه ارائه اصل مدارک شناسایی الزامی است.
  2.  کلیه دانشجویان مهمان موظف اند قبل از تحویل نامه درخواست مهمان دانشگاه مبدأ به آموزش دانشگاه فایل اسکن خوانای نامه را با فرمت JPEG و حجم بین ١٠٠kb تا ٢٠٠kb آن را در سامانه گلستان بارگذاری کرده باشند.

دانشجویانی که مهمان تکدرس هستند، یعنی فقط یک درس (با هر تعداد واحد) اخذ می کنند، از پرداخت شهریه ی ثابت معاف اند. به کلیه دانشجویان که مهمان ترم هستند و یا بیش از یک درس اخذ می کنند شهریه ثابت تعلق می گیرد.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار دانشگاه فرهنگیان با کارشناسان اختصاصی این دانشگاه در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

کنکور سراسری


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشجويان مهمان دانشگاه فرهنگيان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403