ثبت نام داروسازی بدون کنکور 1401 – 1402|نحوه ثبت نام بدون آزمون

ثبت نام دندان پزشکی بدون کنکور

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام داروسازی بدون کنکور 1401 – 1402|نحوه ثبت نام بدون آزمون

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رقابت  در رشته های پزشکی ، دندان پزشکی، داروسازی و… در کنکور تجربی بسیار بالا می باشد. دانش آموزانی که در کنکور سراسری شرکت می کنند و موفق به کسب قبولی در رشته مورد نظرشان نمی شوند به دنبال ثبت نام بدون کنکور داروسازی می باشند. در ادامه این مقاله به بررسی ثبت نام بدون کنکور  داروسازی به صورت کامل پرداخته شده است.

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

ثبت نام دندان پزشکی بدون کنکور

ثبت نام داروسازی بدون کنکور سراسری

داروسازی رشته ای پرطرفدار در بین داوطلبان و شرکت کنندگان کنکور سراسری گروه آزمایشی تجربی می باشد. علاقه زیاد دانش آموزان رشته تجربی به این رشته بخاطر درآمد خوب و جایگاه اجتماعی مناسب آن در کشور می باشد. تحصیل در این رشته مستلزم علاقه به رشته شیمی و همچنین پشتکار فراوان می باشد.

سوال بسیاری که از مشاوران ما پرسیده می شود مربوط به ثبت نام بدون کنکور داروسازی می باشد. آیا امکان ثبت نام داروسازی بدون کنکور وجود دارد؟ پاسخ این سوال خیر می باشد و در حال حاضر هیچکدام از دانشگاه های کشور بدون کنکور سراسری دانشجو داروسازی پذیرش نمی کنند.


در ادامه مقاله می توانید از روند ثبت نام بدون آزمون داروسازی دانشگاه های خارج کشور آشنا شوید.

ثبت نام داروسازی بدون آزمون

ثبت نام بدون کنکور داروسازی همان طور که در تیتر قبلی بررسی شد امکان پذیر نمی باشد. متقاضیان تحصیل در این رشته باید برای قبولی در رشته داروسازی با برنامه ریزی درس بخوانند. قبولی رشته داروسازی مستلزم تلاش بسیار می باشد زیرا این رشته جزو رشته های پرطرفدار کنکور سراسری گروه آزمایشی سازمان سنجش می باشد.

ثبت نام بدون کنکور داروسازی تنها در خارج کشور امکان پذیر است . متقاضیان تحصیل در رشته داروسازی در دانشگاه های خارج کشور باید شرایط ویژه ای اعم از مدرک زبان آیلتس یا تافل ، توصیه نامه و… داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بییشتر درباره نحوه ثبت نام بدون کنکور داروسازی دانشگاه های خارج کشور تیتر بعدی همین مقاله را مطالعه نمایید.

ثبت نام بدون کنکور داروسازی خارج از کشور

داوطلبانی که در کنکور سراسری موفق به کسب قبولی در رشته داروسازی نشده اند معمولا به دنبال ثبت نام داروسازی بدون کنکور هستند. گروهی از این داوطلبان ابتدا اقدام به شرکت مجدد در کنکور سراسری تجربی می نمایند و بازهم با شکست مواجه می شوند. در ادامه باید بدانید که شما می توانید بدون کنکور در خارج کشور مشغول به تحصیل در رشته داروسازی شویید.

شرایط تحصیل و ثبت نام بدون کنکور داروسازی در دانشگاه های خارج از کشور بسیار متفاوت با داخل کشور می باشد. متقاضیان تحصیل در رشته داروسازی در خارج از کشور باید شرایط ویژه ای برای اپلای کردن این رشته داشته باشند. از جمله شرایط اپلای در رشته داروسازی داشتن مدرک زبان آیلتس یا تافل می باشد.

درادامه می توانید مدارک و شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور داروسازی در دانشگاه های خارج کشور را مطالعه نمایید.

  • داشتن مدرک زبان
  • نوع مدرک زبان آیلتس یا تافل بستگی به دانشگاهی که در آن اپلای می نمایید دارد.
  • نمره آیلتس یا تافل شما نیز بستگی به دانشگاه مقصد دارد
  • ریز نمرات مربوط به مدارک تحصیلی
  • انگیزه نامه
  • مقاله
  • توصیه نامه
  • معدل خوب

داشتن تمامی این موارد برای ثبت نام بدون کنکور داروسازی لازم نیست و کاملا بستگی به شرایط دانشگاهی که برای ادامه  تحصیل انتخاب می نمایید دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی ثبت نام بدون کنکور دندان پزشکی در دانشگاه های خارج از شکور با مشاوران مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید .

اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام بدون کنکور داروسازی  ، سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور داروسازی داشتید می توانید جواب آن را از مشاوران مشاورگروپ بپرسید.


ثبت نام بدون کنکور دندان پزشکی

رشته دندان پزشکی نیز همانند رشته پزشکی و داروسازی جزو پرطرفدار ترین رشته های هرسال کنکور سراسری تجربی می باشد. تقاضای بالای تحصیل در رشته دندان پزشکی به دلیل موقیت اجتماعی مناسب و درآمد قابل توجه آن است. همچنین این نکته را باید در نظر گرفت که تحصیل در این رشته سختی های خودش را دارد.

ثبت نام دندان پزشکی بدون کنکور

بسیاری از دانش آموزان رشته علوم تجربی به دنبال ثبت نام بدون کنکور دندان پزشکی می باشند. ما در مقاله ای به صورت کامل روند ثبت نام بدون آزمون رشته دندان پزشکی را برای شما بررسی نموده ایم. با کلیک بر روی لینک زیر می توانید مثاله مربوط به ثبت نام بدون کنکور دندان پزشکی را مطالعه نمایید.

ثبت نام دندان پزشکی بدون کنکور


جمع بندی مقاله

سوال بسیاری از دانش آموزان تجربی این می باشد که آیا امکان ثبت نام بدون کنکور داروسازی وجود دارد یا خیر. در این مقاله متوجه این موضوع شدیم که امکان ثبت نام داروسازی بدون کنکور وجود ندارد و تحصیل در این رشته تنها با شرکت در کنکور سراسری امکان پذیر می باشد.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام داروسازی بدون کنکور 1401 – 1402|نحوه ثبت نام بدون آزمون

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی