راهنمای ثبت نام جشنواره ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران

ثبت نام جشنواره دانشجویی ابن سینا

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام جشنواره ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جشنواره دانشجویی ابن سینا از سال 1378 در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود. این جشنواره با هدف تجلیل از دستاوردهای دانشجویان در زمینه های مختلف برپا می شود و در تلاش است تا با با شعار دانشجو، نشاط، تعالی و آرمانگرایی به اهداف خود دست یابد. دانشجویانی که قصد شرکت در این جشنواره را دارند، باید هر چه زودتر برای ثبت نام جشنواره دانشجویی ابن سینا اقدام کنند.

ثبت نام جشنواره ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران

جشنواره ابن سینا در تلاش است تا با توجه به فعالیت های پژوهشی و آموزشی دانشگاه، از فعالیت ها و دستاوردهای دانشگاه تقدیراتی به عمل آورد. بنابراین این جشنواره با قدردانی از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و سایر عملکردهای دانشگاهی، توانسته است توجه بسیاری از دانشجویان و اساتید برجسته را به خود جلب کند.

این جشنواره این امکان را فراهم کرده است که داوطلبان تمام مقاطع، از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای عمومی، دکترای تخصصی، دستیاری و فلوشیپ در این جشنواره شرکت کنند. علاوه بر این افراد، دانشجویان فارغ التحصیل بعد از چهارمین جشنواره ای که در آذرماه سال 96 برگزار شد نیز می توانند با ارائه مستندات در هر یک از محورهایی که می خواهند شرکت کنند.

ثبت نام جشنواره دانشجویی ابن سینا، مخصوص کسانی است که قصد شرکت در بخش های مختلف این دوره را دارند. محورهای مختلف این دوره شامل موارد زیر می شود:

  • آموزشی
  • پژوهشی
  • فرهنگی (قرآن، عترت، نماز و هنری و ادبی)
  • ورزشی
  • اجتماعی
  • بین الملل (دانشجویان خارجی)
  • دانشجوی نمونه و جامع

برای پنجمین ثبت نام جشنواره دانشجویی ابن سینا همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید.

زمان ثبت نام جشنواره دانشجویی ابن سینا

ثبت نام جشنواره دانشجویی ابن سینا زمان بندی خاصی دارد، از این رو تمام داوطلبان ایرانی و بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران ملزم هستند در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام اقدام کنند. ثبت نام پنجمین دوره این جشنواره از تاریخ 10 دی ماه (روز دوشنبه) آغاز شده است و نهایت تا 30 دی ماه سال جاری به پایان خواهد رسید. (که البته زمان ثبت نام جشنواره دانشجویی ابن سینا تا پایان روز 4 شنبه 10 بهمن ماه تمدید شد)

دانشجویان مهلت دارند نهایت پایان روز 4 شنبه 10 بهمن ماه ماه امسال، تمامی مدارک خود را برای ثبت نام جشنواره دانشجویی ابن سینا ارسال کنند.

جشنواره دانشجویی ابن سینا

زمان برگزاری جشنواره دانشجویی ابن سینا

جشنواره ابن سینا هر ساله همزمان با ایام دهه فجر و همچنین سالروز تاسیس دانشکده پزشکی دانشگاه تهران برگزار می شود. به عبارتی این جشنواره هر سال در تاریخ 15 بهمن ماه برگزار می گردد. اما امسال شاهد تغییراتی در زمان برگزاری این جشنواره هستیم؛ به طوری که پنجمین جشنواره دانشجویی ابن سینا همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) یعنی در اسفند سال 97 برگزار خواهد شد.

داوری های مربوط به آثار این جشنواره در بهمن ماه انجام شده و در نهایت برگزیدگان نهایی این دوره در 7 اسفندماه 97، در روزسه شنبه اعلام خواهد شد.

برخی از جوایز برگزیدگان جشنواره دانشجویی ابن سینا

به منظور قدردانی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانشجویی ابن سینا، جوایزی در نظر گرفته شده است. به افراد برگزیده این دوره از جشنواره، در کنار تندیس جشنواره و تقدیرنامه، جایزه نقدی نیز داده می شود. علاوه بر موارد گفته شده، برای افراد برگزیده امکان عضویت در هیات داوران جشنواره های آینده نیز وجود دارد.

ثبت نام جشنواره دانشجویی ابن سینا 98

با توجه به اینکه چند روز تا پایان زمان ثبت نام جشنواره دانشجویی ابن سینا 97 باقی مانده است، داوطلبان باید هر چه سریعتر برای ثبت نام در این دوره اقدام کنند.

اما اگر بنا به هر دلیلی نتوانستید در جشنواره ابن سینا 97 شرکت کنید، بهتر است برنامه ریزی های لازم برای ثبت نام در سال 98 را داشته باشید. جهت آگاهی از جزئیات ثبت نام جشنواره دانشجویی ابن سینا همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید تا با دریافت راهنمایی های جامع و کامل، شانس موفقیت خود را افزایش دهید.


چگونه در جشنواره دانشجویی ابن سینا برگزیده شویم

امسال، پنجمین سالی هست که ثبت نام جشنواره دانشجویی ابن سینا برگزار میشه… یه جشنواره که به رزومه ما دانشجوها امتیاز میده? توی ۵ بخش: آموزش، پژوهش، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی? البته دانشجوی جامع و دانشجوی بین الملل هم هست که توضیحاتش رو خدمتتون عرض می کنیم?

?بخش آموزشی: اگه رتبه کنکورمون خوبه، معدلمون بالاست یا رشد داشته و توی آزمونهای دانشگاه یا کشور رتبه آوردیم، اگه همزمان توی ۲ تا رشته درس میخونیم و اگه توی المپیادهای دانشجویی مقام آوردیم می تونیم تو بخش آموزش جشنواره شرکت کنیم?‍??‍? راستی، اگه با واحد فراگیران مرکز مطالعات دانشگاه یا کمیته های توسعه آموزش دانشکده ها و بیمارستانها همکاری داریم و یا آموزش یار هستیم و یا با تایید دفتر منتورینگ، منتور آموزشی هستیم و در حوزه آموزش پزشکی طرحی مصوب کردیم هم توی بخش آموزش جایگاه ویژه ای داریم?‍??‍?

?بخش پژوهشی: می تونیم طرح های پژوهشی، مقالات، تالیف یا ترجمه کتابها ، ابداعات و اختراعات و پایان نامه هامون رو در بخش پژوهشی شرکت بدیم اما مهمه که همه فعالیتهایی که مستنداتش رو ارائه می دیم در زمانی که دانشجوی مقطع فعلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران هستیم انجام شده باشن.
مقاله ها باید در affiliation آدرس صحیح دانشگاه رو داشته باشن، تعداد استنادات (citation) مقالات در scopus خیلی مهمه، در ضمن اگه گواهی شرکت در همایش، گواهی داوری در مجلات علمی هم داریم مستنداتش رو بفرستیم. اگه فعالیت پژوهشی داشتیم که منجر به انتقال پیام یا کاربرد نتایج شده هم خیلی ارزشمنده… و در نهایت اگه توی جشنواره های ملی یا بین المللی معتبر پژوهشی رتبه بدست آوردیم هم توی بخش پژوهش می تونیم جایگاه خیلی خوبی داشته باشیم?

?بخش فرهنگی: امسال بخش هنری_ادبی جشنواره با بخش قرآن و عترت تلفیق شده و در بخش فرهنگی ما همه رزومه های مرتبط با هنری_ادبی و قرآن، عترت و نماز رو می تونیم بارگزاری کنیم☺️
?هنری و ادبی: وقتشه هر چقدر حکم، لوح تقدیر، گواهینامه و تاییدیه در حیطه های نقاشی و تصویرسازی، طراحی، کاریکاتور، طراحی پوستر، هنرهای دستی، شعر، داستان نویسی، نمایشنامه نویسی، بازیگری، کارگردانی، فیلمسازی، ساخت انیمیشن و … داریم توی سایت جشنواره بارگزاری کنیم. اگه توی کانونها فعالیت داریم، اگه دبیر همایشها بودیم و اگه مربیگری یا در زمینه هنری مدرک داوری داریم هم وقتشه توی زیرمحور هنری ادبی شرکت کنیم. ??‍?
?قرآن، عترت و نماز: اگر مدارک، مستندات و گواهی داریم که نشون بده حافظ کل یا یک یا چند جزء از قرآن کریم هستیم، در جشنواره های قرآنی در بخش حفظ، اذان، قرائت، ترتیل، تواشیح، دعا و مناجات، بخشهای ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین(ع)، آشنایی با احادیث اهل بیت ، مفاهیم نهج البلاغه و …. مقام داشتیم یا در بخش پژوهش قرآن، عترت و طب و نماز (مقاله، تالیف کتاب، تلخیص، بررسی و نقد و …)، بخش فناوری (تولید اپلیکیشن و ربات، کانالهای مجازی قرآن و نماز) و بخش هنری و ادبی با موضوعات قرآنی و نماز، رتبه داشتیم وقتشه در زیر بخش قرآن و عترت و نماز شرکت کنیم.??

?بخش ورزشی: اگر میخوایم در بخش ورزشی جشنواره دانشجویی ابن سینا شرکت کنیم و برگزیده بشیم باید هرچقدر احکام ورزشی داریم که نشون بده در رشته های تخصصی ورزشی مقام داریم، مدرک و سابقه کار مربیگری و داوری داریم و سوابق مطالعاتی و پژوهشی در حوزه پزشکی ورزشی داریم رو در بخش ورزشی آپلود کنیم. فقط نکته ای که خیلی مهمه اینه که مدارکی که در زمان تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران کسب کردیم بالطبع امتیاز خیلی بالاتری داره….
کسب مقام در رشته های تیمی، از امتیاز بالاتری نسبت به رشته های انفرادی برخورداره و مثل دیگر بخش های جشنواره دانشجویی ابن سینا، ارائه تاییدیه و مستندات ضروری یه چون فقط به مستندات ارائه شده امتیاز تعلق می گیره?‍♂️?‍♀️?‍♂️⛹️‍♂️?️‍♂️⛹️‍♀️?‍♂️?‍♂️
راستی، شرکت در جشنواره به معنای پذیرش ضوابط و رای کمیته تخصصی داوری یه

?بخش اجتماعی: طی دوره های قبل، بخش اجتماعی و بخش کیفیت خدمات سلامت از هم جدا بودند ولی به خاطر هم سو بودن اونها با هم ترکیب شدند و بخش اجتماعی شکل گرفت. اگه توی انجمنهای علمی فعالیم، اگه با کانونهای فرهنگی هنری یا نشریات همکاری می کنیم، اگه در تشکلهای سیاسی یا در شورای صنفی فعالیم، اگه توی اردوهای جهادی، کمپینها و فعالیتهای خیرخواهانه شرکت داشتیم، و یا رابط خوابگاه و دانشکده هستیم، اگه توی کمیته دانشجویی مفدا یا روابط عمومی فعالیت می کنیم و یا با مرکز مشاوره دانشجویان همکاری داریم یا حتی اگه توی برگزاری برنامه های دانشگاه مشارکت می کنیم می تونیم تو بخش اجتماعی جشنواره شرکت کنیم و اگر امتیاز بالایی کسب کنیم برگزیده هم بشیم?

?بخش جامع: طبق مصوبات هیات داوران مرکزی، از این دوره جشنواره مقرر شده که فقط برگزیدگان جشنواره نمونه کشوری، در بخش جامع شرکت داده بشن، پس اگر تمایل داریم در بخش جامع جشنواره موفق بشیم، راهش اینه که اول توی جشنواره دانشجوی نمونه شرکت کنیم و سعی کنیم اونجا جزو برترینها قرار بگیریم??‍???‍?

? بخش بین الملل: دانشجویان بین المللی می تونند با مراجعه به معاونت بین الملل دانشگاه، شرایط احراز رتبه در این بخش رو دریافت کنن ??‍???‍???‍???‍⚕??‍⚕⛹?‍♂??‍♂

?️راستی این جشنواره برای خودمونه، ما دانشجوهای دانشگاه علوم پزشکی تهران. اگر دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستیم، با هر سطح فعالیتی می تونیم توی این جشنواره شرکت کنیم. ??‍♂️???‍?
?️هر چقدر سطح مسابقاتی که شرکت کردیم و مدارکی که داریم وسیع تر باشه، امتیازمون بیشتره! یعنی اگه مدارک بین المللی یا قهرمانی ملی داشته باشیم امتیاز بالاتری داره نسبت به دانشگاهی یا منطقه ای.????????
?️ سال دریافت مدرک هرچقدر نزدیکتر باشه بهتره.?
?️ مدارک، عناوین، مقام ها یا فعالیت هایی که در زمان دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی تهران بدست آورده باشیم مسلما امتیاز بیشتری داره. ✔️
?️ اگر رزومه مون تو بخش های مختف قوی یه، نیاز نیست در هر بخشی شرکت می کنیم کلیه مدارکی که داریم رو با هم بفرستیم. این کار داوری رو سخت تر می کنه و مشکل به وجود میاره. فقط در هر بخش مدارک مربوط به همون بخش رو بفرستیم.?

اما اگر بنا به هر دلیلی نتوانستید در جشنواره ابن سینا 97 شرکت کنید، بهتر است برنامه ریزی های لازم برای ثبت نام در سال 98 را داشته باشید. جهت آگاهی از جزئیات ثبت نام جشنواره دانشجویی ابن سینا همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید تا با دریافت راهنمایی های جامع و کامل، شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام جشنواره ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی