ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت ۱۴۰۱

ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱ آغاز شد. در این مقاله نحوه ثبت نام سامانه جذب اعضای هیات علمی، شرایط ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت و لیست رشته های فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت را با هم بررسی خواهیم کرد. فایل دفترچه ثبت نام جذب هیات علمی هم در پایان ارائه شده است.

هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی مرکز امور هیئت علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مسئول فراخوان جذب هیات علمی این وزارت می باشد. لازم به ذکر است استخدام هیات علمی به صورت پیمانی بوده و استخدام رسمی محسوب نمی گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا پایان مقاله همراه ما باشید.

جذب هیات علمی وزارت بهداشت 1401

ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت 1401 در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها، دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به آن ها انجام می پذیرد. متقاضیان باید پس از مطالعه کامل دفترچه ثبت نام، در تاریخ معین شده به عنوان زمان جذب هیات علمی وزارت بهداشت به سامانه جذب اعضای هیات علمی مراجعه و نام نویسی نمایند.

شرایط ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت

تمامی متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی وزارت بهداشت باید شرایط عمومی و اختصاصی که به عنوان شرایط ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت تعیین شده است را داشته باشند تا بتوانند برای ثبت نام اینترنتی اقدام کنند. در ادامه شرایط عمومی و اختصاصی جذب اعضای هیات علمی را با هم بررسی می کنیم.

شرایط عمومی جذب هیات علمی وزارت بهداشت

  • اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی
  • تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی
  • داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • عدم محکومیت به محرومیت از استخدام دولتی و سابقه محکومیت کیفری و جزائی
  • عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان
  • انجام خدمت وظیفه عمومی، دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا داشتن معافیت قانونی و یا پایان دوره نظام وظیفه (ویژه آقایان)
  • تایید صلاحیت های علمی و عمومی داوطلبان در هیات های اجرایی جذب دانشگاه ها و هیات مرکزی جذب وزارت بهداشت طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • شرایط سنی دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر ۳۵ سال و دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی (Ph.D) و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ حداکثر ۴۵ سال (البته سن سایر متقاضیان و موارد خاص با تایید هیات اجرایی جذب در هیات مرکزی جذب قابل بررسی خواهد بود و دارندگان سهمیه ایثارگران از شرایط سنی معاف هستند)

ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی

شرایط اختصاصی جذب هیات علمی وزارت بهداشت

١- داشتن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی (و یا گواهی دوره فلوشیپ) در رشته های بالینی و دانشنامه دکترای تخصصی (Ph.D) و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته های علوم پایه

٢- حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند ۳۵ سال و برای داوطلبین با مدرک دانشنامه دکتری تخصصی (Ph.D) و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ ۴۵ سال است.

تبصره ۲-۱) مستخدمین کشوری با مدرک کارشناسی ارشد به استثنای کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی اتاق عمل و تکنولوژی گردش خون و هوشبری نمی توانند در فراخوان ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت شرکت نمایند.

تبصره ۲-۲) در مورد ایثارگران مشمول بند پ ماده ۹۰ برنامه ششم توسعه شامل فرزندان و همسران شهدا ، جانبازان ۱۵٪ و بالاتر، آزادگان، فرزندان و همسران آزادگان، فرزندان و همسران جانبازان ۲۵٪ و بالاتر، رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور در جبهه که دارای مدرک علمی دکترای مورد تائید وزارت خانه های علوم و بهداشت می باشند و شرایط  علمی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی را داشته باشند از شرایط سنی مذکور معاف می باشند.

تبصره ۲-۳) سن سایر متقاضیان و موارد خاص با تایید هیات اجرایی جذب در هیات مرکزی جذب قابل بررسی خواهد بود.

٣- داوطلبانی که بیش از ۱۵ سال سنوات خدمت در استخدام کشوری را داشته باشند واجد شرایط شرکت در فراخوان نبوده و نمی توانند ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت را انجام دهند.

تبصره: موارد خاص که بیش از ۱۵ سال سنوات خدمت دارند با تایید هیات اجرایی جذب در هیات مرکزی جذب قابل بررسی خواهد بود.

۴- شرکت افراد مشغول به تحصیل در فراخوان ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت 1401 ممنوع می باشد.

تبصره: چنانچه متقاضیان در زمان انجام مراحل جذب در آزمون Ph.D یا فوق تخصص و یا فلوشیپ پذیرفته شوند نیز مشمول این بند بوده و پرونده آنها از دستور کار جذب هیات علمی وزارت بهداشت خارج خواهد شد.

۵- شرکت متعهدین خدمت به دانشگاه‌ها و دانش آموختگان مقاطع مورد تایید تحصیلی در آزمون فراخوان دانشگاه‌ها بلامانع است. شرکت در فراخوان (متعهدین خدمت که تعهدات را در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی می گذرانند در فراخوان سایر دانشگاه‌ها به غیر از دانشگاه محل تعهد یا خدمت با موافقت کتبی موسسه مبداء ممکن خواهد بود).

تبصره ۵-۱) دانش آموختگان مقاطع صرفا دکترای تخصصی (Ph.D) و کارشناس ارشد جهت شرکت در فراخوان ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت نیاز به شروع تعهدات در دانشگاه‌ها ندارند.

تبصره ۵-۲) متقاضیان کارشناس ارشد و Ph.D که بنا به نیاز دانشگاه بصورت کتبی، تعهدات خود را بصورت غیر هیئت علمی می گذرانند نیز می توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت نمایند و در صورت موافقت دانشگاه محل خدمت امحل تعهد می توانند در فراخوان سایر دانشگاه‌ها شرکت نمایند.

تبصره ۵-۳) شرکت در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت برای مشمولین قانون نحوه تامین هیات علمی، بعد از گذشت دوره ضرورت (۲۶ ماه) میسر خواهد بود. بدیهی است جذب نهایی و پیمانی شدن افراد مذکور پس از اتمام تعهد و انجام فرایند صدور کارت پایان خدمت امکان پذیر می گردد.

تبصره ۵-۴) متخصصین متعهد خدمت درمانی صرفا در صورت داشتن موافقت کمیسیون مشترک درمان و آموزش وزارت بهداشت می توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت نمایند و در صورت موافقت کتبی دانشگاه محل تعهد در فراخوان سایر دانشگاه‌ها نیز می توانند شرکت نمایند.

لازم به ذکر است چنانچه کمتر از ۶ ماه به پایان تعهدات درمانی متقاضیان باقی مانده باشد شرکت آنان در فراخوان ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت، علیرغم نداشتن موافقت کمیسیون مشترک آموزش و درمان وزارت بهداشت در فراخوان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بلامانع می باشد.

تبصره ۵-۵) متخصصین متعهد خدمت درمانی که از سهمیه استخدامی و یا از سهمیه مناطق محروم و سهمیه خانم ها جهت پذیرش در دوره تخصصی استفاده کرده باشند، صرفا در صورت داشتن موافقت کمیسیون مشترک درمان و آموزش و یا معاونت آموزشی وزارت بهداشت می توانند در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت شرکت نمایند.

تبصره ۵-۶) متخصصین دارای دانشنامه تخصصی دندانپزشکی که بصورت درمانی یا هیات علمی در دانشگاه تعهد می گذرانند می توانند در فراخوان دانشگاه محل انجام تعهدات شرکت نمایند، و در صورت موافقت دانشگاه محل خدمت محل تعهد می توانند در فراخوان سایر دانشگاه‌ها شرکت نمایند. تبصره ۵ -۷) دارندگان مدرک قبولی دانشنامه فوق تخصصی که تعهدات فوق تخصص را به صورت درمانی یا هیات علمی میگذرانند صرفاً می توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد خود شرکت نمایند. این متقاضیان پس از شروع تعهدات می توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت نمایند. همچنین تنها در صورت باقی ماندن حداکثر ۶ ماه به پایان تعهدات (فوق تخصص) و با موافقت کتبی دانشگاه محل خدمت محل تعهد می توانند در فراخـوان سایر دانشگاه‌ها نیز شرکت نمایند.

۶- عنوان رشته متقاضی می بایست با عنوان رشته درج شده در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت دقیقا مطابقت داشته باشد و پذیرش مدارک مشابه ممنوع میباشد.

۷- بر اساس مصوبات هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، نخبگان می توانند جهت شرکت در فراخوان ۴ انتخـاب داشته باشند که می بایست دو انتخاب آموزشی و دو انتخاب پژوهشی باشد. واجدین شرایط نخبگی با امتیاز ویژه در فرآینـد پذیرش هیات علمی دانشگاه‌ها دارای اولویت می باشند مشروط بر آنکه گواهی نخبگی را در زمان شرکت در فراخوان ارائه نمایند.

۸- ایثارگران شامل فرزندان و همسران شهدا، جانبازان ۱۵ درصد و بالاتر، آزادگان و همسران و فرزندان آنان، همسران و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه که دارای مدرک علمی دکترای مورد تایید وزارتین علوم و بهداشت میباشند و شرایط علمی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی را داشته باشند در اولویت استخدام قرار دارند.

۹- متقاضیانی که از طریق آموزش از راه دور (دوره های مجازی) و یا دوره های غیرحضوری تحصیلات خود را به پایان رسانیده اند نمی توانند در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شرکت نمایند.

۱۰- اعضای هیات علمی شاغل به صورت رسمی و پیمانی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور نمی توانند در فراخوان شرکت نمایند.

۱۱- متقاضیانی که بورسیه دانشگاه خاصی هستند تنها در صورت انتقال تعهدات بورس به دانشگاه دیگر می توانند در فراخـوان آن دانشگاه شرکت نمایند، در غیر این صورت تنها می توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد بورسیه شرکت نمایند.

۱۲- متقاضیان دارنده مدرک تحصیلی بالاتر از رشته و مقطع اعلام شده در فراخوان ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت، حق شرکت در فراخوان اعلام شده در مقطع پایین تر را ندارند.

تبصره ۱۲-۱) در مواردی که اعلام نیاز دوره فلوشیپ قید شده، تصمیم گیری در مورد بررسی پرونده ها با مدرک تخصصی (در صورت عدم مراجعه متقاضی با مدرک دوره فلوشیپ اعلام شده) بر عهده هیئت مرکزی جذب خواهد بود. تبصره ۱۲-۲)چنانچه اعلام نیاز تخصص بالینی (دانشنامه تخصصی) قید شده باشد تصمیم گیری در خصوص بررسی پرونده متقاضیان با مدرک دوره فلوشیپ بر عهده هیات مرکزی خواهد بود.

– دانش آموختگان رشته‌های مامایی، بهداشت باروری و کلیه گرایش‌های پرستاری تنها به صورت بالینی جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی خواهند شد.

– دانش آموختگان رشته های طب هوا فضا – طب ورزشی – طب کار – پزشکی اجتماعی و طب سالمندی فاصله پس از فراغت از تحصیل می توانند در فراخوان شرکت نمایند.

– دانش آموختگان رشته پزشکی قانونی به شرط ارایه عدم نیاز سازمان پزشکی قانونی می توانند در فراخوان ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت شرکت نمایند.

– چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش یا پس از آن خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز شود، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی شده و در صورت صدور حکم استخدامی حکم صادره لغو و بلا اثر می گردد.

شرکت در فراخوان دو دانشگاه مجاز خواهد بود، لیکن داوطلب فقط می تواند یکی از دانشگاه‌ها را دانشگاه مادر (تهران – ایران – شهید بهشتی – شیراز- اصفهان – تبریز – مشهد – کرمان و اهواز ) انتخاب نماید.

تبصره: از بین اولویت‌های انتخابی متقاضی، اولویت با جذب در دانشگاهی است که هیئت مرکزی جذب تائید کرده است و متقاضی مکلف است در اولین محلی که هیئت مرکزی جذب تائید می نماید به خدمت مشغول شود.

استخدام اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها:

۱- منوط به موافقت سازمان اداری استخدامی کشور با اعطای مجوز جهت جذب خواهد بود.

٢- منوط به داشتن ردیف و مجوزهای استخدامی توسط دانشگاه‌های ذیربط خواهد بود.

۳- استخدام اعضای هیات علمی در مرتبه استادیار به صورت تمام وقت جغرافیایی و در مرتبه مربی به صورت تمام وقت می باشد.

۴- متقاضیانی که در مقطع کارشناسی ارشد جهت مرتبه مربی در رشته پرستاری به صورت پرستاری مستقر در بالین جذب می شوند به استناد آیین نامه پرستاری مستقر در بالین تا ۵ سال بعد از پیمانی شدن حق ادامه تحصیل در مقطع بالاتر را ندارند.

زمان ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت

مطابق اطلاعیه سامانه جذب هیات علمی زمان ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت  از روز دوشنبه ۲۳ /۰۸/ ۱۴۰۱ آغاز و به مدت دو هفته یعنی تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ادامه خواهد یافت. در صورت تمدید زمان جذب هیات علمی وزرات بهداشت این مقاله به روز رسانی و تاریخ جدید به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

زمان جذب هیات علمی وزارت بهداشت ۱۴۰۱

شروع : روز دوشنبه ۲۳ /۰۸/ ۱۴۰۱ پایان: روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۷

لیست ظرفیت جذب هیات علمی وزارت بهداشت 1401

لیست ظرفیت جذب هیات علمی وزارت بهداشت 1401 به منظور آشنایی متقاضیان با رشته ها و دانشگاه ها و مقاطعی که در آن ها نیاز به جذب اعضای هیات علمی اعلام شده، در سامانه مربوطه منتشر شده است. همانطور که قبلا اشاره کردیم جذب هیات علمی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها، دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به آن ها صورت می گیرد. برای مشاهده لیست ظرفیت و لیست رشته های جذب هیات علمی وزارت بهداشت کلیک کنید.

هزینه ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت

متقاضیان شرکت در این فراخوان موظف به پرداخت مبلغ 1,190,000 ریال (معادل 119هزار تومان) به عنوان هزینه ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت در وجه سامانه جذب هیات علمی و وزارت بهداشت خواهند بود. برای آشنایی با نحوه پرداخت هزینه به بخش نحوه ثبت نام مراجعه نمایید.

سایت ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت

متقاضیان ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت برای نام نویسی باید به سایت جذب اعضای هیات علمی به نشانی ippapp.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند. وزارت بهداشت با همکاری مرکز امور هیات علمی اقدام به طراحی سیستم ثبت نام جذب هیات علمی ورزات بهداشت ۱۴۰۱ کرده اند. توجه داشته باشید که پذیرش صرفا به صورت اینترنتی و منحصرا از سایت ippapp.behdasht.gov.ir انجام می گردد و هر ثبت نامی که به غیر از این روش باشد غیرقابل قبول بوده و ترتیب اثر داده نخواهند شد.

لینک ورود به سیستم ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در جدول زیر فعال شده است تا بتوانید سریع تر و راحت تر به آن دسترسی پیدا کنید:

به خاطر داشته باشید که ثبت نام فقط با استفاده از مرورگرهای Google chrome  و Internet Explorer امکانپذیر است.

نحوه ثبت نام هیات علمی وزارت بهداشت

در این بخش از مقاله نحوه ثبت نام هیات علمی وزارت بهداشت به صورت راهنمای گام به گام و تصویری ارائه شده است. اگر برای اولین بار از سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت استفاده می کنید باید در آن عضو شوید. برای عضویت در سامانه باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. روی گزینه ارسال شناسه تایید بزنید و منتظر دریافت پیامک شناسه تایید 6 رقمی بمانید. لازم به ذکر است اگر شماره تلفن همراه با کد ملی شما مطابقت نداشته باشد شناسه تایید برای شما ارسال نخواهد شد.

ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت عضویت در سامانه

بعد از دریافت کد تایید آن را به همراه سال تولد در کادرهای مربوطه وارد و گزینه مرحله بعد را انتخاب نمایید.

ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت شناسه تایید

در این مرحله اطلاعات فردی متقاضی ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت نمایش داده می شود که این اطلاعات شامل کد ملی، شماره تلفن همراه، نام و نام خانوادگی، نام پدر و تاریخ تولد خواهد بود. حالا باید رمز عبور دلخواه خود را تعریف کنید و روی عضویت و ورود به سامانه بزنید.

ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت کلمه عبور سامانه

حالا به سامانه جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت وارد شده اید. مطابق تصویر گزینه شروع ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی را انتخاب نمایید.

ورود به سامانه ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فرم انتخاب اولویت های متقاضی ثبت نام جذب هیات علمی وزرات بهداشت و چک لیست بررسی پرونده های جذب و بکارگیری اعضاء هیات علمی را پر کنید. 

اولویت ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت

با دریافت پیام «عملیات ثبت چک لیست سئوالات با موفقیت انجام گردید»  مجددا اولویت های انتخابی خود را چک کنید چون بررسی مجدد اولویت های انتخاب شده و دقت در پاسخ به سوالات امری ضروری می باشد.

تایید اطلاعات و اولویت ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت

با کلیک بر روی دکمه پرداخت وارد صفحه پرداخت بانک شده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت ادامه فرایند ثبت نام را انجام دهید.

پرداخت هزینه ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت

ابتدا با ثبت اطلاعات و ارسال حداقل مدارک، کد رهگیری ثبت نام جذب هیات علمی را از سامانه جذب دریافت کنید. سپس مجددا با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه اقدام به تکمیل سایر مدارک و اطلاعات خود نمایید.

دانلود دفترچه ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فایل pdf دفترچه ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت 1401 توسط سایت مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی aac.behdasht.gov.ir به عنوان متولی برگزاری نوزدهمین فراخوان جذب هیات علمی منتشر شده است. متقاضیان هیات علمی، باید پیش از نام نویسی دفترچه ثبت نام را کاملا مطالعه نمایند.

در این مقاله از مشاور گروپ به موضوع ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت پرداختیم. در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال نگران نباشید، ما در این مسیر همگام و همراه شماییم. می توانید با تلفن ثابت و از سراسر کشور همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت 8 صبح تا 12 شب با ما تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

مشاور گروپ

9099071613

امکان خرید بسته های تماس مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که به هر دلیلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند، فراهم شده است. با خرید بسته تماس و ثبت اطلاعات خود، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

✔️️سامانه ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت 1401 چیست؟

✔️️برای ثبت نام باید به مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت مراجعه کنید. لینک ورود به سایت جذب هیات علمی وزارت بهداشت در این مقاله قرار گرفته است.

✔️️زمان ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت تا چه تاریخی آغاز می گردد؟

✔️️متقاضیان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت می توانند از 23 آبان در سایت مربوطه نام نویسی کنند. برای اطلاع از پایان مهلت ثبت نام به مقاله مراجعه کنید.

✔️️شرایط جذب هیات علمی وزارت بهداشت چیست؟

✔️️ما در این مقاله به صورت مفصل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی جذب هیات علمی وزارت بهداشت مندرج در دفترچه جذب را بررسی کرده ایم.

5/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی