ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 98 – 99

بدون کنکور

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مطالب درمورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 98 – 99 می باشد. شما می توانید تمامی مطالب مربوط به این مسئله را در این مقاله مشاهده کنید.

این مقاله بصورت پیوسته درباره ثبت نام و پذیرش بدون کنکور در دانشگاه های سراسری، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی می باشد و شما می توانید مقاله ی مربوط به هر دانشگاه را در مشاورگروپ مشاهده فرمایید.

قسمت اول – راهنمای تحصیل بدون کنکور در دانشگاه‌های سراسر کشور

بدون کنکور

شرایط ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه سراسری

در خصوص شرایط ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون در دانشگاه‌های سراسری بایستی به این موردتوجه کنید که:

  • اگر داوطلبی در کنکور شرکت کرده باشد و مجاز به انتخاب رشته نشده باشد
  • اگر داوطلبی در جلسه آزمون غایب باشد

فقط مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی به روش پذیرش با اعمال سوابق تحصیلی است و اگر کد رشته محل‌هایی نمره آزمون در آن تأثیر دارد، امکان انتخاب رشته اینترنتی از وی سلب می‌شود؛ اما اگر داوطلبی در کنکور ثبت‌نام نکرده باشد و متقاضی پذیرش بدون آزمون است، ابتدا باید با پرداخت هزینه مربوطه برای هر یک از گروه‌های آزمایشی برای ثبت‌نام خود اقدام کند با تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نامی، نسبت به درج کد رشته محل‌های انتخابی بر اساس اولویت و علاقه‌مندی در فرم انتخاب رشته اقدام کند و شماره پرونده ۷ رقمی و شماره‌سریال ۱۶ رقمی را از سیستم دریافت نماید.

اگر شما در کنکور ثبت‌نام کرده باشید اما در جلسه آزمون غایب باشید یا مجاز به انتخاب رشته نشده باشید، نیازی به ثبت‌نام مجدد نیست و می‌توانید بدون ثبت‌نام، انتخاب رشته کنید. مگر اینکه شما در انتخاب رشته در گروه یا گروه‌های آزمایشی علاوه بر گروه آزمایشی ثبت نامی خود، بخواهید انتخاب رشته کنید.

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور 98 بخوانند

متقاضیانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده باشند و متقاضی پذیرش بدون آزمون هستند ابتدا باید با پرداخت هزینه مربوط برای هر یک از گروه‌های آزمایشی به مبلغ 18 هزار تومان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و با تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نامی نسبت به درج کد رشته محل‌های انتخابی بر اساس اولویت و علاقه‌مندی در فرم انتخاب رشته اقدام و در پایان شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی خود را از سیستم دریافت نمایند.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که نحوه ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) به این صورت است که هر داوطلب می‌تواند متقاضی یک گروه آزمایشی اصلی و دو گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی باشد.

کلیه متقاضیان می‌بایست اطلاعات مندرج در کارت اعتباری ثبت‌نام شامل: شماره‌سریال ثبت‌نام و رمز ورود را برای انجام امور بعدی به‌دقت نگه‌داری کنند. پس از تکمیل فرم اینترنتی تقاضانامه ثبت‌نام،‌ انتخاب رشته کد پیگیری 16 رقمی خود را یادداشت کنند.

درصورتی‌که پس از پایان مراحل ثبت‌نام و انتخاب رشته و دریافت شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی ثبت‌نام و انتخاب رشته متوجه اشتباه در اطلاعات ثبت‌نامی خود شدید، می‌بایست از انجام ثبت‌نام و انتخاب رشته جدید یا مکاتبه با سازمان سنجش خودداری کرده و با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات در سایت و در محدوده زمانی ثبت‌نام و انتخاب رشته از 23 تا 28 مرداد نسبت به تصحیح آن اقدام کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. MK

    سلام خسته نباشید
    ببخشید رشته ی روانشناسی برای کاردانی در دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان با کنکوره یا بدون کنکور؟؟؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی