ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه شیراز 99

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه شیراز 99

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه شیراز 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه شیراز 99  : دانشگاه شیراز از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 – 1400 دانشجو می پذیرد .

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه شیراز 99

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه شیراز 99

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه شیراز 99  موضوع مورد بحث این مقاله است … دانشگاه شیراز از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 – 1400 دانشجو می پذیرد .

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه شیراز 99  دارای شرایط عمومی و اختصاصی است که در این مطلب به آن اشاره شده است … دانشگاه شیراز از میان دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان مقطع کارشناسی دانشگاه های دولتی ( به غیر از آن هایی که در زیر قید شده است ) ، پس از بررسی سوابق آموزشی – پژوهشی و انجام مصاحبه علمی برای سال تحصیلی 99-1400 تعدادی دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می نماید .

دانشجویان موسسات آموزش عالی دولتی ، دانشگاه پیام نور ، آزاد اسلامی ، فرهنگیان ، غیر دولتی- غیر انتفاعی ، علمی – کاربردی و فنی -حرفه ای و پردیس های خودگردان و آموزش های الکترونیک سایر دانشگاه ها ( به استثنای دانشگاه شیراز ) مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند .

الف ) شرایط عمومی : دارا بودن صلاحیت عمومی جهت ادامه تحصیل

ب ) شرایط اختصاصی

۱ – دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که پس از 6 نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد های درسی ، به لحاظ میانگین جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته هم روردی خود باشند ، می توانند در این فراخوان شرکت نمایند .

تبصره ۱ : دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته صرفا دانشگاه شیراز ، پس از 6 نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد های درسی به لحاظ میانگین کل بین جزو بیست و پنج درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود قرار می گیرند ، نیز می توانند در این فراخوان شرکت نمایند . بدیهی است پذیرش نهایی این دانشجویان مشروط به عدم تکمیل ظرفیت توسط پانزده درصد اول می باشد .

تبصره ۲ – دانشجویان واجد شرایط باید حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی در دوره کارشناسی خود دانش آموخته شوند .

۲ – دانشگاه می تواند دانشجویانی را که در مدت 6 نیمسال فارغ التحصیل می شوند و به لحاظ میانگین نمره جزوه پانزده درصد برتر هم رشته هم ورودی خود باشند، بصورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون، در دوره کارشناسی ارشد همان سال پذیرش کند .

تبصره : چنانچه طول دوره تحصیل دانشجو به دلیلی خارج از اختیار دانشجو ( مانند بیماری ، ماموریت والدین یا همسر و یا بدلیل زایمان ) حداکثر دو نیمسال تحصیلی بیش از مدت مجاز مذکور ادامه یابد ، درخواست دانشجو پس از تأیید کمیسیون موارد خاص دانشگاه محل تحصیل، برای استفاده از تسهیلات آیین نامه در دانشگاه شیراز قابل بررسی خواهد بود .

۳ – رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی – دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت ، با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد – بدون داشتن شرایط بند ۱ نیز می توانند در این فراخوان شرکت کنند .

مصاحبه از ثبت نام کنندگان در نیمه اول اسفند ماه سال ۹۸ خواهد بود که تاریخ دقیق آن در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد .

نحوه ثبت نام ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه شیراز 99    :

۱ – متقاضیان ورودی نیم سال اول سال تحصیلی 95-96 ( فارغ التحصیل حداکثر تا 31 /99/6) و ورودی نیم سال دوم 94-95 ( در صورت داشتن تمام شرایط ) می توانند تا تاریخ 98/12/5 به سایت دانشگاه شیراز به آدرس shirazu.ac.ir مراجعه و به صورت اینترنتی ثبت نام و مدارک لازم را در سامانه بارگذاری نمایند . این مدت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود .

۲ – لازم است کد رهگیری را برای پیگیری های بعدی به دقت نگهداری و یادداشت نمایید .

۳ – واریز مبلغ 500000 ریال ( پانصد هزار ریال ) به حساب اینترنتی مندرج در صفحه ثبت نام اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام .

داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدارک لازم و نحوه مصاحبه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز با مشاورین مجرب مرکز مشاورگروپ از طریق شماره های سایت تماس بگیرند … پیروز باشید .




امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه شیراز 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403