ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 98

ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 97 بهترین فرصت برای کسانی است که نتوانسته اند در آزمون سراسری سال 97 ثبت نام کنند یا اینکه نتوانسته اند در مرحله صرفا سوابق تحصیلی شرکت کنند یا پذیرش پیدا کنند. ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 97 از دهه سوم دی ماه آغاز می شود. داوطلبان متقاضی ثبت نام پذیرش صرفا سوابق تحصیلی 97 – 98 می توانند با توجه به تاریخ اعلام شده از سوی سازمان سنجش و فراهم نمودن مدارک لازم، برای ثبت نام اقدام کنند. مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ آماده راهنمایی شما در تمام مراحل ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 97 و همچنین مهر 98 می باشد. همین حالا بدون تردید با این مرکز مشاوره تحصیلی معتبر تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

نحوه ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 97

داوطلبانی که نهایتا تا تاریخ 30 بهمن ماه 97 موفق به اخذ مدرک دیپلم متوسطه نظام قدیم یا مدرک کاردانی یا مدرک پیش دانشگاهی می شوند، می توانند برای ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 97 اقدام کنند. داوطلبان برای ثبت نام صرفا سوابق تحصیلی بهمن ماه، ابتدا باید در تاریخ تعیین شده به دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بپردازند و سپس با توجه شرایط عمومی و اختصاصی درج شده در دفترچه برای ثبت نام اقدام کنند. به منظور راحتی داوطلبان و همچنین افزایش دقت در زمان ثبت نام اینترنتی، در انتهای دفترچه یک فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری فراهم شده است. داوطلبان ابتدا  باید این فرم را با دقت تکمیل کنند تا در زمان ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 97 ، بدون هیچ گونه سردرگمی ثبت نام خود را انجام دهند.

متقاضیان ثبت نام باید در زمان مقرر با پرداخت وجه مورد نظر به صورت اینترنتی، برای تهیه کارت اعتباری به سایت سازمان سنجش (www.sanjesh.org) مراجعه کنند. هزینه مورد نظر برای شرکت در هر گروه آزمایشی مبلغ 22 هزار تومان می باشد؛ بنابراین داوطلب می تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی، در گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجه نیز شرکت کند.

برخی نکاتی که در زمان ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 97 باید بیاد داشته باشیم

  • کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) را فقط باید از سایت اینترنتی سنجش خریداری کنید.
  • گاهی اوقات شاهد مشکلاتی در ارسال مشخصات یا مهتر از همه ارسال عکس فرد ثبت نام کننده هستیم. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی تا جای ممکن ثبت نام را خودتان انجام دهید و تمام مراحل ثبت نام را به دقت بررسی کنید.
  • داوطلبان فقط می توانند در یکی از گروه های آزمایشی اصلی ثبت نام و انتخاب رشته انجام دهند. در صورتی که تمایل به ثبت نام در گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجه را نیز دارید، باید بند 38 را علامتگذاری کنید.
  • قبل از تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 97، یک بار دیگر موارد وارد شده در فرم پیش نویس را به دقت مورد بررسی قرار دهید تا احتمال خطا به صفر برسد.
  • پس از تکمیل ثبت نام و انتخاب رشته، داوطلب یک شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی دریافت خواهد کرد.
  • اگر یکی از افراد پذیرفته شده در آزمون سراسری 97 هستید و بازهم قصد دارید در ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 97 شرکت کنید، هیچ گونه مانعی برای شما وجود ندارد. فقط پس از اعلام نتایج و ثبت نام در یکی از مراکز آموزشی، ثبت نام قبلی شما لغو خواهد شد.

 زمان ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 97

داوطلبان می توانند همراه مدارک خود مستقیما یا به صورت اینترنتی از تاریخ 29 دی ماه 97 تا 10 اسفند ماه 97 به مراکز واحدهای آموزشی مراجعه کنند. پس از اینکه داوطلبان ثبت نام خود را انجام دهند، آنها به عنوان پذیرفته شدگان مشروط در نظر گرفته می شوند و فقط باید منتظر اعلام نتایج نهایی از سوی سازمان سنجش باشند.

در صورتی که هر گونه مشکلی در این زمینه دارید، می توانید با تماس با مشاور گروپ، راه حل مناسبی برای مشکل خود پیدا کنید و با خیال راحت ثبت نام خود را انجام دهید.

برای آگاهی از زمان اعلام نتایج ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 97، همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوید.

برخی مطالب مرتبط با ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 97

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی