ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقالهٔ آموزشی سعی دارد به‌صورت کامل به مبحث ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ بپردازد. شما می‌توانید نکات مهم ثبت نام دهمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی ۱۴۰۲ و شرایط استخدام دستگاههای اجرایی را در این مقاله مشاهده کنید. در صورت وجود هرگونه سؤال درباره استخدام ارگان های دولتی تنها کافی است با کارشناسان مشاور گروپ تماس گرفته و مشکل خود را رفع نمایید.با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی

استخدام دستگاه های اجرایی

با آغاز فرآیند استخدام دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ کلیه داوطلبان واجد شرایط می توانند با در دست داشتن مدارک ثبت نام، به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی hrtc.ir مراجعه کرده و برای شرکت در این رقابت به ثبت نام آزمون استخدامی مورد نظر خود بپردازند. کافیست در تاریخ مقرر با مراجعه به سایت مربوطه، مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

دستگاه های اجرایی شامل وزارت راه و شهرسازی،  پست بانک،  شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک، سازمان پزشکی قانونی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات،آموزش و توسعه کشاورزی، سازمان ثبت اسناد و املاک، سازمان شیلات، سازمان ملی استاندارد، سازمان ملی بهره وری، پژوهشکده علوم زمین و برخی از دستگاههای اجرایی استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

توجه داشته باشید که ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی منحصرا به صورت اینترنتی انجام می شود. برگزاری آزمون دستگاه های مختلف در روز های متفاوت انجام خواهد شد به این صورت که دستگاه اجرایی آموزش پرورش در یک روز و سایر دستگاه های اجرایی در روزی دیگر آزمون را برگزار خواهند کرد. لازم به ذکر است که کارت ورود به جلسه دو الی 3 روز پیش از آزمون در دسترس داوطلبان قرار گرفته و قابل دریافت خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره دهمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی موضوع تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 در حال حاضر مشخص شده است و به محص انتشار اطلاعیه ایی در این خصوص، مقاله به روز رسانی شده و اطلاعات دقیق زمان ثبت نام دستگاه های اجرایی و زمان برگزاری آزمون دستگاه های مختلف در این جا قید گردیده است.

زمان ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرايی در سال گذشته در اردیبهشت ماه صورت گرفته است. اما مطابق با آخرین اطلاعیه مندرج در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، تاریخ ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ از روز یکشنبه بیست فروردین آغاز می‌ شود و تا پایان روز پنجشنبه سی و یک فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد. متقاضیان شرکت در آزمون دستگاه های اجرایی می توانند در این بازه زمانی با مراجعه به سامانه hrtc ir نام نویسی کنند.

تعویق زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

همانطور که می دانید قرار بود ثبت نام از روز سه شنبه ۱۵ فروردین آغاز شود، اما با توجه به اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی این فرآیند به تاریخ دیگری موکول شده است و متقاضیان می توانند بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستگاههای اجرایی از تاریخ بیست فروردین برای نام نویسی اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ تعیین شده است و در صورت تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اطلاعات لازم در این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

تعویق زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی Moshavergroup.com

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی (دهمین امتحان مشترک فراگیر) به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت و این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد!

زمان ثبت نام استخدام دستگاه اجرایی ۱۴۰۲
آغاز زمان ثبت نام پایان زمان ثبت نام
1402/1/23 1402/2/4

دفترچه ازمون استخدامی دستگاه اجرایی ۱۴۰۲

دفترچه ازمون استخدامی دستگاه اجرایی ۱۴۰۲ ، شیوه نامه ثبت نام و گزینش آزمون استخدام دستگاه های اجرایی را در سر فصل های مربوط بررسی می کند و جزئییات مختلف مربوط به آزمون را شرح می دهد.

از جمله سرفصل های بررسی شده در دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی عبارتند از:

  • شرایط ثبت نام آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی
  • سهمیه های قانونی
  • مراحل ثبت نام
  • مواد و منابع آزمون استخدام ارگان های دولتی
  • جداول فهرست  شغل  محل های دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۴۰۲
  • و…

داوطلبان شرکت در آزمون استخدام دستگاه های اجرایی، می توانند جهت دریافت pdf دفترچه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی، از طریق لینک پیوست شده اقدام کنند.

 دفترچه دهمین آزمون استخدام دستگاه های اجرایی
برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ کلیک نمایید

( به محض انتشار لینک دفترچه ثبت نام آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی فعال خواهد شد)

 برای دریافت  دفترچه نهمین آزمون استخدام دستگاه های اجرایی کشور در سال گذشته، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.


کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی، دهمین آزمون استخدام دستگاه های اجرایی، زمان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و … پاسخ دهند. کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی بنیاد مسکن

شرایط ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی

شرایط ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی، شامل دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی می شود که در ادامه بررسی می کنیم.

شرایط عمومی ثبت نام دستگاه های اجرایی

  1. داشتن تابعیت ایران
  2. اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده و رسمی کشور
  3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  4. انجام خدمت سربازی و یا داشتن کارت معافیت قانونی برای آقایان *** (تبصره دارد که در ادامه توضیح می دهیم)
  5. داشتنسلامتجسمانيوروانيوتواناييبرايانجامكاريكهاستخدامميشوند
  6. عدماعتيادبهدخانياتوموادمخدر
  7. نداشتنسابقهمحكوميتجزاييموثر
  8. عدم  وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح
  9. داوطلبان استخدام نباید جز نیرو های بازخریدد خدمت دستگاه های اجرایی و همچنین بازنشسته باشند.
  10. بر اساس قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هریک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا می باشند،پس از پذیرفته شدن در آزمون و در زمان استخدام، باید استعفا دهند.
  11. داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 25 سال تمام برای دارندگان مدارک دیپلم، حداکثر 30 سال فوق دیپلم، حداکثر 36 سال لیسانس، حداکثر 40 سال فوق لیسانس و همچنین حداکثر 45 سال برای  دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و دکتری تخصصی
شرایط سنی استخدام دستگاه های اجرایی
حداقل سن ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی حداکثر سن استخدام دستگاه های اجرایی
  • حداقل 20 سال
  • حداکثر 40 سال
  • برای متخصصین با مدرک دکتری حداکثر 45 سال
  • جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف میباشند.
  • تبصره هایی برای این حداکثر سن ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای ایثارگران، کارمندان و کارکنان غیررسمی و همچنین داوطلبان متاهل و دارای فرزند ارائه شده است که شرح آن ها را مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام در تصویر زیر مشاهده می کنید.
شرایط سنی استخدام دستگاه های اجرایی Moshavergroup.com

*** تبصره ثبت نام مشمولان سربازی : با توجه به ماده(۸ (مصوبه شماره ۶۷۹۵/۱۴۰۰/دش مورخ ۱۲/۱۲/۱۴۰۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات سربازی بنیاد ملی، نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را گذرانده باشند، می توانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی مشمول ماده(۵ (قانون مدیریت خدمات کشوری ثبت نام نمایند.

این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، حداکثر تا یکسال(۱۲ ماه) پس از تاریخ برگزاری آزمون مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۲ نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی استخدام کننده اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که در صورت عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی  نهایی در آزمون مربوطه، استخدام و بکارگیری آنها لغو خواهد شد. همچنین صدور شماره مستخدم، انعقاد قرارداد پیمانی و صدور حکم کارگزینی در بازه زمانی تعیین شده منوط به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم می باشد.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی، برای هر ارگان به صورت جداگانه تعریف می شود و به شرح زیر است.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ مندرج در دفترچه ثبت نام برای دستگاه های اجرایی شامل سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان شیلات کشور و سازمان ملی بهره وری ایران به شرح زیر است:

  • شرایط استخدام سازمان امور مالیاتی کشور

– نمره نهایی داوطلبان استخدام دستگاه های اجرایی سازمان امور مالیاتی کشور، بر اساس ۴۰ ٪نمره امتحان کتبی و ۶۰ ٪ارزیابی تکمیلی محاسبه خواهد شد.


  • شرایط استخدام سازمان تبلیغات اسلامی

– داوطلبان برگزیده به صورت ۵ برابر ظرفیت برای طی مرحله ارزیابی تکمیلی استخدام دستگاه های اجرایی معرفی خواهند شد.

– نمره نهایی داوطلبان، بر اساس ۳۰ ٪نمره امتحان کتبی و ۷۰ ٪ارزیابی تکمیلی محاسبه خواهد شد.


  • شرایط استخدام سازمان شیلات کشور

– متقاضیان شغل «کارشناس ارزیابی ذخایر و حفاظت از منابع آبزیان» با تا˻د پزشک معتمد شیلات باید از نظر جسمانی توانایی فعالیت در دریا و بر روی شناور را داشته باشند و دورههای آموزشی تخصصی لازم را با موفقیت بگذرانند.

  • شرایط استخدام سازمان ملی بهره وری ایران

– داوطلبان برگزیده به صورت ۵ برابر ظرفیت برای طی مرحله ارزیابی تکمیلی معرفی خواهند شد.

– نمره نهایی داوطلبان، بر اساس ۵۰ ٪نمره امتحان کتبی و ۵۰ ٪ارزیابی تکمیلی محاسبه خواهد شد.


وزارت آموزش و پرورش

  • طی دوره یکساله مهارت آموزی توسط پذیرفته شدگان با رعایت شرایط مشخص شده

برای دریافت راهنمای جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ کلیک کنید.

شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی ایران

کاردان و کارشناس مراقبت پرواز

  • گذراندندوره 9 ماهه مصوب پرواز در مدت حداکثر یکسال، پس از شروع به کار
  • کسب صلاحیت پزشکی سطح 3 سازمان هواپیمایی کشوری، که با انجام آزمایشات در مراکز پزشکی مورد تایید سازمان، و تایید هوایی پزشکان طب نهایی آن سازمان می باشد.
  • تسلط کامل به زبان انگلیسی

کاردان و کارشناس الکترونیک هواپیمایی

  • گذراندن موفقیت آمیز 510 ساعت دوره تخصصی و فنی الکترونیک هواپیمایی و آموزش های عملی مرتبط

کاردان و کارشناس ارتباطات هواپیمایی

  • گذراندن موفقیت آمیز 340 ساعت دوره تخصصی مخابرات هواپیمایی و آموزشهای عملی مرتبط

کارشناس ایمنی زمینی هواپیما

  • داشتن حداقل قد 175 سانتی متر
  • گذراندن course111 بعد از قبولی در آزمون
  • داشتن BMI بین 18.5 تا 255

سازمان هواپیمایی کشوری

  • برای متقاضیان کلیه مشاغل، آمادگی برای اعزام به مأموریتهای برون شهری، جهت بررسی سوانح و حوادث احتمالی هواپیمایی، ممیزی، بازرسی و… الزامی است
  • تسلط کامل به زبان انگلیسی برای مشاغل کارشناس ارتباطات هواپیمایی، کارشناس الکترونیک هواپیمایی، کارشناس عملیات فرودگاهی و کارشناس مراقبت پرواز

وزارت دادگستری

  • در شغل کارشناس امور قضایی و حقوقی، متقاضیان می بایست دارای دانشنامه حقوق در مقطع کارشناسی باشند.

سازمان امور اراضي کشور

  • جذب نيرو براي مشاغل سازمان امور اراضي كشور به صورت قرارداد كارمعين مي باشد.

سازمان هواشناسي كشور

  • طي نمودن موفقيت آميز دوره هاي آموزشي تخصصي هواشناسي درمركز آموزش هواشناسي و علوم جـو جهـت دارندگان ساير مدارك تحصيلي ) غير از رشته تحصيلي هواشناسي ( براي متقاضيان مشاغل اختصاصي هواشناسي الزامي اسـت. صـدور حكم كارگزيني و پرداخت حقوق منوط به موفقيت و كسب امتيازهاي لازم  در دوره مربوطه مي باشد. 
  • ارائه تعهد خدمت شیفتی در در مشاغل پیش بین هواشناسی، کارشناس زیر ساخت، ارتباطات هواشاناسی و کارشناس هواشناسی همدیدی لازم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اختصاصی شغل های مختلف متناسب با شرایط خود، می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

 

سهمیه ایثارگران استخدام دستگاه های اجرایی

سهمیه ایثارگران استخدام دستگاه های اجرایی به دو نوع سهمیه ٢٥ و ٥ درصد تقسیم بندی می شود. توجه داشته باشید که برخی از شغل محل های صرفا برای این گروه از افراد ارائه شده است و گسانیکه قصد دارند از این سهمیه ها استفاده کنند باید صرفا شغل محل های مشخص شده در سهمیه ایثارگران ٢٥ درصد را انتخاب نمایند.

به همین ترتیب سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه ٥ درصد ایثارگران هم در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر برای اعمال سهمیه  5 درصدی صرفًا باید شغل محلهای مشخص شده در سهمیه ایثارگران ٥ درصد را انتخاب نمایند.

١ – جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن استخدام دستگاه های اجرایی معاف میباشند.

٢ – در رابطه با سهمیه استخدامی فرزندان ایثارگران آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کارافتاده کلی، آزادگان از کارافتاده کلی و فرزندان آنان که علاوه بر سهمیه ٢٥ درصد ایثارگران با کسب حد نصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات مکتسبه در سهمیه آزاد پذیرفته می شوند، می توانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند گردند.

٣ – کسب حد نصاب نمره امتحان مشترک فراگیر برای مشمولین سهمیه ٢٥ و ٥ درصد ایثارگران تا سقف سهمیه الزامی نمیباشد. بدیهی است در صورتی که ایثارگران موضوع این سهمیه ها در شغل محلهای سهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حد نصاب نمره امتحان در شغل مربوط الزامی است. 

٤ – استخدام مازاد بر سهم یه استخدامی(۲۵ درصد و ۵ درصد) ایثارگران در صورت کسب حد نصاب آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، از طریق رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب، صرفًا در مرحله معرفی افراد برای بررسی مدارک و تا قبل از معرفی افراد به مرحله ارزیابی تکمیلی در همان شغل محل جنسیت امکان پذیر خواهد بود. 

نحوه دریافت سهمیه 25 درصد ایثارگران آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نمایید تا توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید گردد. در صورت عدم تایید بنیاد، داوطلبان مجاز به انتخاب شغل محلهای مشخص شده برای سهمیه ایثارگران 25 درصدی نمی باشند.

تذکر :
۱ – معرفی نهایی ایثارگران در سهمیه استخدامی مربوط به آنها صرفًا از میان آن دسته از ایثارگران واجد شرایطی خواهد بود که سهمیه ثبتنامی و شرکت در آزمون کتبی آنان در سهمیه ایثارگران صورت گرفته باشد.

۲ – در صورتی که داوطلب ایثارگری براساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در همان شغل محل جنسیت به عنوان داوطلب آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون و فرآیند استخدام خود را به عنوان داوطلب سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.

۳ – پس از انجام ارز یابی تکمیلی، اعلام نتایج نهایی داوطلبان بر مبنای سهمیه معرفی شده داوطلب، در مرحله ارز یابی تکمیلی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی انجام خواهد پذیرفت.

برای مشاهده لیست انواع سهمیه در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از جمله سهمیه بومی گزینی، سهمیه معلولین استخدام دستگاه های اجرایی و سایر سهمیه ها و امتیازات  کلیک کنید.

سایت ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی

سایت ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی در هر سال می تواند متفاوت باشد. ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی، تا دوره 6 ام در سایت جهاد دانشگاهی صورت می گرفت و از دوره هفتم به بعد به سایت سازمان سنجش، واگذار شد بدین ترتیب سایت سازمان سنجش استخدامی دستگاه های اجرایی را تا سال 1401 بر عهده گرفت.

با توجه به اینکه انتظار می رفت امسال هم سازمان سنجش عهده دار اجرای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شود اما سایت ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ hrtc.ir می باشد. در این صورت، داوطلبان باید تمامی اخبار استخدام ارگان های دولتی و مراحل فرآیند ثبت نام خود را از سایت آزمون های جهاد دانشگاهی پیگیری کنند.

نحوه ثبت نام استخدام دستگاههای اجرایی

نحوه ثبت نام استخدام دستگاههای اجرایی بسیار ساده است. کافیست مراحل پرداخت هزینه و ثبت نام(وارد کردن اطلاعات داوطلب) را انجام دهید. بعد از ساخت حساب کاربری برای مراجعه های بعدی باید کد رهگیری ثبت نام که از سامانه دریافت کردید را به همراه کد ملی وارد نمایید. در صورت فراموشی توکن پرداخت یا کد رهگیری ثبت نام می توانید آن ها را بازیابی کنید.

ابتدا جهت پرداخت وجه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir ، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کنید.

حالا مطابق تصویر زیر فرم پرداخت هزینه را پر کنید. کد ملی شماره تلفن همراه و نام و نام خانوادگی خود را در بخش های مربوطه وارد نمایید.

بعد از ثبت اطلاعات و درج کد امنیتی، تیک مطالعه مفاد دفترچه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی را فعال، روی گزینه پرداخت هزینه بزنید تا به درگاه بانکی متصل شوید.

حالا به درگاه بانکی متصل می شوید حتما مبلغ پرداختی را بررسی کرده و سپس اقدام به پرداخت وجه نمایید. از کارت بانکی دارای رمز دوم پویا هزینه را پرداخت نموده تا توکن پرداخت را از سامانه hrtc.ir دریافت کنید.

سپس مجددا به سامانه ثبت نام آزمون های جهاد دانشگاهی برگشته و این بار روی ثبت نام در آزمون کلیک کنید. در این صورت به صفحه زیر هدایت می شوید و باید کد ملی خود را به همراه توکن پرداخت وارد نموده و بعد از درج عبارت امنیتی، روی گزینه ثبت نام بزنید.

بعد از ورود به حساب کاربری، داوطلبان باید مدارک ثبت نام استخدام دستگاه های اجرایی شامل یک قطعه عکس سه در چهار و کارت ملی را اسکن کنند. مرحله اول ثبت نام آزمون ارگان های دولتی، بارگذاری فایل های مدارک اسکن شده در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی است.

با توجه به اینکه اسکن از روی اصل مدارک ضروری بوده و در صورت ارسال عکس غیر معتبر یا اشتباه ثبت نام داوطلب باطل و از حق شرکت در آزمون محروم می گردد. بنابراین در ارسال مدارک نهایت دقت را به خرج دهید.

در مرحله دوم اطلاعات فردی داوطلب شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کد ملی و … در سامانه ثبت می گردد.

مرحله سوم مربوط به ثبت سهمیه های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و سوابق کاری متقاضیان می باشد.

ورود اطلاعات تحصیلی داوطلب به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مرحله چهارم ثبت نام را شامل می شود. مرحله پنجم ثبت مورد درخواست است.

مرحله ششم ثبت اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت داوطلب است. همچنین داوطلب می تواند استان محل آزمون خود را به سامانه اعلام تا در صورت امکان، سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نزدیکترین حوزه آزمون را برای ایشان درنظر بگیرد. (محل دقیق آزمون، بر روی کارت ورود به جلسه ذکر می گردد و در زمان دریافت کارت ورود به جلسه قابل مشاهده خواهد بود)

در نهایت به مرحله پایانی یا مرحله هفتم یعنی دریافت کد رهگیری است می رسید. تاکید می گردد صرفا در صورتی ثبت نام فرد به پایان رسیده که داوطلب وارد این مرحله شده و از سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی «کد رهگیری» دریافت می نماید. در غیر اینصورت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی ناقص بوده و به این موارد رسیدگی نخواهد شد.

اگر کد رهگیری ثبت نام و توکن پرداخت خود را فراموش کرده اید، روی بازیابی توکن پرداخت در سایت ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی کلیک کنید.

برای ورود به سامانه در دفعات بعدی و پیگیری مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و … از بخش راهنمای آزمون، باید روی گزینه ورود به پروفایل کاربری استفاده کنید. حالا باید اطلاعاتی مانند کد ملی و کد رهگیری ثبت نام که در پایان مراحل نام نویسی از سامانه دریافت کرده بودید را در این قسمت وارد کرده تا به حساب کاربری خود وارد شوید.

مراحل ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی Moshavergroup.com

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی

با ایجاد امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی توسط سامانه مرکز جهاد دانشگاهی hrtc.ir آن دسته از داوطلبانی که سهوا در ورود اطلاعات ثبت نامی خود دچار خطا و اشتباه شده اند این فرصت را دارند که پیش از اتمام مهلت ثبت نام، قادر به ویرایش و اصلاح اطلاعات خود باشند.

برای انجام ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی کافیست با مراجعه به پروفابل کاربری خود در این سامانه، بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» کلیک کرده و اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایید.

🛑توجه🛑

در صورتی که داوطلب برای ویرایش اطلاعات وارد سامانه مرکز جهاد دانشگاهی hrtc.ir شود حتما باید مجددا تمامی 7 مرحله ثبت نام را طی کند و کد رهگیری خود را مشاهده نماید. در غیر اینصورت تغییرات و ویرایش اطلاعات اعمال نخواهد شد و سامانه همان اطلاعات قبلی را به رسمیت خواهد شناخت.

پس حتمااااا بعد از ویرایش اطلاعات تمام 7 مرحله را مجددا انجام دهید تا کد رهگیری ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی برای شما به نمایش در آید!

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی Moshavergroup.com

منابع آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

مطالعه منابع آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 برای کسب موفقیت در این آزمون امری ضروری است بنابراین لیست منابع آزمون استخدامی ارگان های دولتی از جمله وزارت راه و شهرسازی،  پست بانک،  شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک، سازمان پزشکی قانونی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات،آموزش و توسعه کشاورزی، سازمان ثبت اسناد و املاک، سازمان شیلات، سازمان ملی استاندارد، سازمان ملی بهره وری، پژوهشکده علوم زمین و برخی از دستگاههای اجرایی استان سیستان و بلوچستان را در مقاله ای تحت عنوان منابع آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ارائه کردیم تا شما عزیزان با مطالعه آن با جدیدترین فهرست منابع و مواد آزمون آشنا شوید.

مواد آزمون عمومی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی Moshavergroup.com

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام دستگاه های اجرایی

اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدام دستگاه های اجرایی شامل اطلاعات هویتی شما است که در زمان ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی در سامانه hrtc ir ثبت کرده بودید. همچنین شماره داوطلبی، شماره صندلی، محل حوزه امتحانی (که بر اساس نزدیکترین حوزه آزمون محل سکونت شما در کارت نوشته می شود)، ساعت شروع و زمان برگزاری آزمون نیز بر روی کارت نوشته می شود.

برای اطلاع از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ کلیک کنید.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی مطابق با اطلاعیه مندرج در سامانه hrtc و همچنین اطلاعات دفترچه ثبت نام آزمون فراگیر ارگان های دولتی کشور، 12خرداد 1402 تعیین شده است و کلیه داوطلبان باید با حضور به موقع در حوزه های برگزاری آزمون، و در دست داشتن مدارک لازم از جمله کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه،شانس خود را برای کسب موفقیت در این رقابت بیازمایند.

تا پیش از این قرار بود آزمون 5 خرداد ماه برگزار شود که با توجه به تغییر تاریخ ثبت نام، زمان برگزاری آزمون دستگاه های اجرایی نیز تغییر کرده و به 12 خرداد موکول شده است.

برنامه زمانی آزمون استخدام دستگاه های اجرایی
۱۴۰۲/۰۱/۲۳  انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ شروع زمان ثبت نام استخدام دستگاه اجرایی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ پایان زمان ثبت نام
۱۴۰۲/۰۳/۱۲ زمان برگزاری استخدامی دستگاه های اجرایی

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی، دهمین آزمون استخدام دستگاه های اجرایی، زمان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و … پاسخ دهند.

جهت دریافت مشاوره قبولی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.


مشاور گروپ

در ادامه مطالعه کنید:

استخدام دستگاه اجرایی وزارت راه و شهرسازی

برای مشاهده شرایط اختصاصی، ظرفیت پذیرش، کد شغل محل استخدام دستگاه اجرایی وزارت راه و شهرسازی و … روی استخدام دستگاه های اجرایی 1402 وزارت راه و شهرسازی کلیک کنید.


ما در این مقاله مشاور گروپ جدیدترین اطلاعات پیرامون زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی 1402 را مطابق دفترچه ثبت نام منتشر شده از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی hrtc.ir ارائه کردیم و امیدواریم مطالعه این مطلب بتواند در مسیر ثبت نام این آزمون استخدامی یاریگر شما باشد.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در زمینه ثبت نام و سایر مراحل آزمون استخدام دستگاه های اجرایی دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

 

سوالات متداول ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی

❓زمان آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی، چه روزی است؟

✔️ زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی 1402 از اواسط فروردین ماه آغاز می گردد. زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را در همین مقاله مشاور گروپ مطالعه نمایید.

❓هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی، چه قدر است؟

✔️ هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی، مطابق با تعرفه سال پیش، مبلغ 125 هزار تومان بود. هزینه ثبت نام دهمین آزمون استخدام ارگان دولتی را در این مقاله بخوانید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مشاور گروپ، تماس بگیرید.

❓سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی، کدام است؟

✔️ سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی 1402 سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی است. لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام دستگاه های اجرایی در این مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است.

4.1/5 - (80 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. پروانه

    سلام من وسط ثبتنام اینترنتم قطع شد و از صفحه بیرون اومدم. بازیابی توکن ثبتنام رو میزنم اما به شماره موبایل من هیچ پیامکی ارسال نمیشه. چیکار کنم؟

    پاسخ
  2. مرجان

    سلام
    لطفا زمان ثبت نام رو تمدید کنید

    پاسخ
  3. zeinab

    سلام یعنی مهلت ثبت نام و تمدید نمیکنن؟

    پاسخ
  4. Zahra

    سلام مهلت ثبت نام تمدید نمیشه؟
    من نتونستم ثبت نام کنم?

    پاسخ
    1. مریم

      سلام تو روخداااا ثبت نام رو تمدیدکنین????

      پاسخ
      1. بهزاد

        خواهش میکنم تمدیدکنیدثبتنامو…..باسرنوشتمون بازی نکنیدبخاطره دیرمتوجه شدن

        پاسخ
  5. سودابه

    تو رو خدا پیگیری کنید تمدید کنن مهلت ثبت نام رو من پدرم مریض بود درگیر بودم یادم رفت امشب متوجه شدم????

    پاسخ
  6. نیوشا

    سلام. من کد سریال خریداری کردم ولی الان منصرف شدم از ثبتنام. اگر کسی تصمیم به ثبتنام داشت میتوننم کد سریال براشون بفرستم.

    پاسخ
  7. F

    سلام من یه سوال داشتم
    درسم تموم شده ولی پروژه م رو دفاع نکردم آیا میتونم در آزمون شرکت کنم؟

    پاسخ
  8. Zahra

    سلام خسته نباشیدهرفردی میتونه چندشغل انتخاب کنه ?مثلا اگه هنرااموزکامپیوتروتحلیل گرسیستم انتخاب کنه فقط برای همون شهری که انتخاب کنه میتونه قبول شه یاهرشهری میتونه ؟

    پاسخ
  9. یگانه

    سلام . من لیسانس حقوق قضایی دارم میتونم تو این ازمون شرکت کنم و برای کدام ارگان رشتم پذیرش میکنن؟

    پاسخ
  10. ندا

    ببخشید زمان ثبت نام دستگاه های اجرایی اسکن مدرک تحصیلی لازمه ؟چون من هنوز مدرکم نیومده وگواهی موقتم ندارم .

    پاسخ
  11. پویا

    سلام
    امکانش هست که در دو شغل برای آزمون شرکت کرد؟؟
    مثلا هم بانک ملی شرکت کنم و هم اداره مالیات؟؟

    پاسخ
  12. موسی

    باسلام
    افرادی که شرایط سنی بالای سی و پنج دارند وهمچنین سابقه کاری آنها نیز بیشترازده سال میباشد.میتوانند درکارهای خاص اداره جات دولتی بدون آزمون مشغول به کارشوند.یا اینکه با آزمون مورد قبول میشوند….؟مشکلی که بنده با آن مواجه شدم

    پاسخ
    1. میثم

      سلام
      آقای موسی
      منظورتون چیه که بدون آزمون میتونن مشغول به کار شوند؟؟؟؟؟

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403