ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در تاریخ ۱۱ دی ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی خبر ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد را طبق مصوبه نوزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو اعلام کرد که پس از این دانشگاه آزاد نیز می تواند برای مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به صورت فراگیر دانشجو بپذیرد.

بنابراین دانش پذیری که شرایط ورود به دوره فراگیر را داشته باشد و در موعد اعلام شده به عنوان متقاضی کارشناسی ارشد در یک کد رشته امتحانی ثبت نام کند می تواند حداکثر در ۴۰ کد رشته محل متقاضی ادامه تحصیل شود. در ادامه ی این مقاله شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد، مدارک لازم، سامانه ثبت نام در آزمون و نحوه اعلام نتایج آزمون را بررسی خواهیم کرد.

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد از بین واجدین شرایط انجام می پذیرد. بدین ترتیب متقاضیان با گذراندن دوره دانش پذیری و شرکت در آزمون مربوطه، می توانند در واحد دانشگاه آزاد مورد علاقه خود به تحصیل در مقطع فوق لیسانس ادامه دهند.

به اطلاع متقاضیان ثبت نام فراگیر ارشد دانشگاه آزاد 1402 (نوبت دوم) می‌رساند که  سال گذشته ثبت نام برای شرکت در آزمون ارشد فراگیر دانشگاه آزاد از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز دوشنبه مورخ 1400/12/23 آغاز و در روز شنبه مورخ 1400/12/28 پایان پذیرفت. لذا متقاضیان ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل هستند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

بلافاصله بعد از اعلام جزییات جدید ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد به اطلاع شما خواهیم رساند.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

هر متقاضی براساس ضوابط و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ نماید.
متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن شخصاً به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲  به شرح ذیل، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با شروع ثبت نام در روز دوشنبه مورخ 1400/12/23 در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود. مراحلی که متقاضی باید برای ثبت نام اقدام کند:

  1. مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان برای تهیه کارت اعتباری ثبت نام (سریال 12 رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام.
  2. تهیه فایل عکس اسکن شده متقاضی بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام.
  3. آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام.
  4. خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد به مبلغ 1.320.000 ریال (یک میلیون و سیصدوبیست هزار) ریال از سامانه خرید کارت اعتباری در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان. لازم به توضیح است هزینه ثبت نام به حساب مشخص شده در دانشگاه آزاد اسلامی واریز خواهد شد.
    5-پرداخت هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به متقاضیان به مبلغ 12.000 (دوازده هزار) ریال .

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریحی در قانون اساسی کشور ایران
  • عناد نداشتن با نظام جمهوری اسلامی ایران (مبارزه مسلحانه علیه جمهوری اسلامی یا وابستگی تشکیلاتی به گروه های تروریستی نداشته باشند.)
  • فساد اخلاقی مانند اعتیاد به مواد مخدر یا اشتهار به فحشا نداشته باشند.
  • متناسب با رشته انتخابی از توانایی جسمی برخوردار باشند.
  • کلیه مقررات دانشگاه را بپذیرند.
  • شهریه سالانه را بر اساس مصوبات پرداخت نمایند.

فقط اتباع غیر ایرانی مقیم کشور ایران که دارای اقامت قانونی باشند می توانند در دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کنند و اتباع غیر ایرانی که مقیم سایر کشورها باشند حتی در صورت شرکت نیز پذیرش آن ها لغو می گردد.

مدارک لازم ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

مدارک لازم ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد در جدول زیر قابل مشاهده است.

 مدارک ارشد فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی
  • اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • فایل اسکن شده عکس ۳×۴ یا ۴×۶ داوطلب
  • مدرک وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا (کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت و…)

سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

به منظور ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد متقاضیان باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که همزمان با شروع ثبت نام در پایگاه رسمی سازمان سنجش به آدرس Sanjesh.org بارگذاری می شود مراجعه کنند و با پرداخت هزینه، ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ هنوز منتشر نشده و به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی انجام می گردد.

رشته های کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

در سال ۱۴۰۱ سازمان سنجش کشور ۱۵۷ رشته گرایش ارشد فراگیر دانشگاه آزاد و ۳۹۴۸ رشته محل دانشگاهی را در قالب پنج گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر منتشر کرد. برای مشاهده لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد به لینک زیر مراجعه کنید.

لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

گزینش متقاضیان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

طبق مصوبه نهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۷ ، نمره نهایی قبولی لازم دانش پذیران در هر کد رشته محل بر اساس تاثیر ۸۰ درصدی میانگین دروس حاصل از آزمون و تاثیر ۲۰ درصدی میانگین معدل مدرک کارشناسی است.

میانگین کسانی که فارغ التحصیل کارشناسی ناپیوسته باشند نیز از حاصل میانگین دو معدل مقطع کاردانی و کارشناسی به دست می آید.

دانشجویان سال آخر نیز باید میانگین نمرات واحدهای درسی که گذرانده اند را در نظر بگیرند.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

ثبت نام دوره دانش پذیری ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ اواخر اسفند ماه سال۱۴۰۰ صورت گرفت. بدین ترتیب در تاریخ اعلام شده یعنی ۲۳ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ متقاضیان با مراجعه به پایگاه رسمی سازمان سنجش ثبت نام کردند. بنابراین احتمالا زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ مجددا اسفند ماه خواهد بود. در صورت اعلام تاریخ دقیق ثبت نام در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

هر سوالی دارید با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با مشاورگروپ تماس بگیرید. تماس از سراسر کشور ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

 

ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

سال ۱۴۰۱ متقاضیان در دوره فراگیر کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد مبلغ ۱/۳۲۰/۰۰۰ ریال معادل صد و سی و دو هزار تومان را به عنوان وجه ثبت نام و به صورت اینترنتی در سامانه سازمان سنجش پرداخت کردند. به محض اعلام هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۲ این مطلب به روز رسانی می شود.

زمان برگزاری آزمون ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

محل آزمون داوطلبان به تفکیک استان و شهرستان محل اقامت شان در دفترچه اعلام شده و  هر فرد باید در جدول شماره 6 دفترچه راهنما کد مربوط به استان و شهر محل اقامت خود را در تقاضانامه ثبت کند. دانش پذیران بعد از ثبت نام و دریافت کارت اینترنتی آزمون باید به محل آزمون مراجعه کنند. آزمون ۱۴۰۱ نیز در تیرماه برگزار شد و احتمال می رود که آزمون ۱۴۰۲ هم در تیرماه برگزار شود. تاریخ دقیق در هنگام انتشار دفترچه مشخص می شود و ما نیز به محض انتشار در سایت مشاورگروپ اعلام خواهیم کرد.

نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

نتایج نهایی آزمون نوبت اول دانش پذیران در نیمه شهریور ۱۴۰۱ و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اعلام شد. متقاضیان پس از شرکت در آزمون می توانند با مراجعه به این سامانه از نتایج خود مطلع شوند.

در این مقاله به مهم ترین اطلاعات درباره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد پرداختیم. اگر جزو واجدین شرایط حضور در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون (استعداد های درخشان) هستید به راهنمای جامع ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعداد درخشان) سر بزنید.

لغو پذیرش ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

با انتشار خبر لغو پذیرش ارشد فراگیر دانشگاه آزاد متاسفانه تا اطلاع ثانوی امکان جذب دانشجوی کارشناسی ارشد به صورت فراگیر در این دانشگاه وجود نخواهد داشت. اطلاعات بیشتر را در مقاله لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد بخوانید.


ما در این مقاله مشاور گروپ به موضوع شرایط و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد در سامانه Sanjesh.org پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. همانطور که در مقاله ذکر شد تا اطلاع ثانوی ثبت نام ارشد فراگیر آزاد امکان پذیر نخواهد بود، اما می توانید آخرین اخبار را از تیم مشاور گروپ پیگیری نمایید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

 

✔️شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

✔️شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد مطابق دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد در این مقاله به طور کامل آورده شده است.

✔️آیا ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد هر سال انجام می شود؟

✔️شورای سنجش و پذیرش مجوز ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد را به صورت مشروط و فقط برای یکبار به دانشگاه آزاد داده است، دلیل سازمان سنجش بررسی بازخورد پذیرش دانشجو، نحوه برگزاری و رعایت قوانین و مقررات طرح فراگیر را ببینند و به همین علت این مجوز را به صورت مشروط داده اند.

✔️مشاوره ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد را از کجا بگیریم؟

✔️مجموعه بزرگ مشاور گروپ در خصوص کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد به شما عزیزان مشاوره های لازم را ارائه می نماید.

5/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی