ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی

ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی در این مقاله ارائه داده شده است. آزمون صلاحیت کارشناس ماده 27 چیست؟ داوطلبان دارای پروانه اشتغال پایه یک حرفه مهندسان در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کارشناسی ماده 27 لازم است به سامانه آزمون نظام مهندسی مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند. با ما همراه باشید.

ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی

راهنمای ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان دارای پروانه اشتغال پایه یک حرفه مهندسان در هریک از رشته های ترافیک، نقشه برداری، معماری، شهرسازی، مهندسی عمران، برق و مکانیک در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ماده ۲۷ باید به سایت ثبت نام به آدرس inbr.ir مراجعه نمایند.

شرایط ثبت نام کارشناسی ماده 27 نظام مهندسی

شرایط ثبت نام کارشناسی ماده 27 نظام مهندسی به منظور آگاهی بیشتر متقاضیان در ادامه بیان شده است. داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط زیر می توانند از اردیبهشت ماه سال جاری ثبت نام خود را انجام دهند.

شرایط ثبت نام آزمون کارشناس رسمی ماده ۲۷ :

🔻 عضویت معتبر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

🔻 دارا بودن پروانه اشتغال به کار مهندسی اصلی معتبر پایه یک در رشته مورد تقاضا.

🔻 داشتن همزمان صلاحیت های (طراحی، نظارت و اجرا) برای رشته های معماری و عمران و نیز صلاحیت های (طراحی و نظارت) به صورت همزمان برای رشته های تاسیسات برقی و مكانیکی.

🔻 نداشتن محرومیت ناشی از محكومیت قطعی انتظامی درجه 3 و بالاتر در زمان ثبت نام.

🔻🔻🔻 متقاضیانی که شرایط بیان شده را تا 14 مرداد ماه 1402 احراز ننمایند امكان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ماده 27 را ندارند.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی

همانطور که می دانید مطالعه دفترچه ثبت نام پیش از هر اقدامی برای ثبت نام کارشناسی ماده 27 ضروری می باشد. به همین دلیل لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی 1402 به محض انتشار در این بخش قرار خواهد گرفت تا با مطالعه دقیق آن بتوانید با موفقیت مراحل ثبت نام ماده 27 را پشت سر بگذارید.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی 1402

لینک دانلود pdf دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ماده 27 فعال خواهد شد

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی ماده 27 سال 1400

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ماده ۲۷

براساس اطلاعیه منتشر شده در سایت آزمون نظام مهندسی، زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ماده ۲۷ ، در اردیبهشت ماه سال جاری می‌باشد که زمان دقیق آن متعاقباً از طریق همین مقاله و همچنین سایت inbr.ir اعلام می‌گردد. متقاضیان ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی لازم است در بازه زمانی اعلام شده، برای تکمیل فرآیند ثبت نام به سایت مذکور مراجعه نمایند.

(سال گذشته مهلت ثبت نام آزمون صلاحیت کارشناس ماده 27 شهریور 1401 از روز  شنبه مورخ 10 اردیبهشت آغاز و تا پایان روز دوشنبه 26 اردیبهشت ماه تمدید و ثبت نام کارشناسی ماده 27 منحصرا به صورت اینترنتی انجام شد.)

ثبت نام آزمون کارشناسی ماده ۲۷ ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی

ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی 1402

هزینه ثبت نام کارشناس ماده 27

پرداخت هزینه ثبت نام کارشناس ماده 27 برای نام نویسی در آزمون صلاحیت کارشناس ماده 27 و خرید کارت اعتباری آزمون ماده 27 نظام مهندسی ضروری می باشد. سال گذشته برای این آزمون مبلغ 2/000/000 ریال معادل 200هزار تومان به عنوان وجه ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمون اخذ گردید.

مبلغ هزینه ثبت نام ماده 27 سال 1402 هنوز اعلام نشده است و به محض اعلام در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

سایت ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی

سایت ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی ، inbr.ir می باشد. داوطلبان واجد شرایط می توانند در بازه زمانی اعلام شده برای تکمیل فرآیند ثبت نام به سامانه آزمون نظام مهندسی inbr.ir مراجعه نمایند. تمامی مراحل ثبت نام، بارگذاری مدارک، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت نظام مهندسی انجام می پذیرد.

مدارک ثبت نام کارشناس ماده ۲۷

مدارک ثبت نام کارشناس ماده ۲۷ در ادامه ارائه داده شده است. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام در آزمون کارشناسی ماده 27 را دارند، به منظور ثبت نام در آزمون باید مدارک تحصیلی زیر را داشته باشند:

دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته یا مدرک پیوسته در مقاطع بالاتر (کارشناسی ارشد پیوسته و …) در یكی ازهفت رشته اصلی مهندسی معماری، عمران، تاسیسات مكانیكی، تاسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک مطابق آخرین مصوبات کمیسیون موضوع تبصره 2 ماده 7 قانون.

🔻🔻🔻 درخصوص کارشناسی ناپیوسته در رشته های اصلی مهندسی و همچنین کارشناسی ارشد در رشته های شهرسازی و ترافیک ملاک عمل، آخرین مصوبات کمیسیون فوق الذکر می باشد.

نحوه ثبت نام آزمون کارشناس ماده ۲۷

نحوه ثبت نام آزمون کارشناس ماده ۲۷ در سایت inbr.ir به صورت زیر است:

  1. مراجعه به سایت ثبت نام نظام مهندسی به نشانی : inbr.ir
  2. پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ماده ۲۷
  3. ورود به سامانه ثبت نام و درج شماره سریال کارت اعتباری
  4. تکمیل فرم ثبت نام آزمون کارشناسی ماده 27
  5. تایید نهایی و دریافت کد رهگیری ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی

راهنمای ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی

راهنمای ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی ، آزمون کارشناس رسمی ماده ۲۷ برای آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است:

داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام لازم است در بازه زمانی بیان شده به سایت ثبت نام به نشانی  inbr.ir  مراجعه نمایند و پس از تایید راهنما و دستور العمل ثبت نام آزمون و قبول شرایط آن، نسبت به پرداخت هزینه آزمون اقدام نموده و پس از ورود به سامانه ثبت نام و انجام ثبت نام، از فرم تکمیل شده پرینت تهیه نمایید.

متقاضیان ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی ، لازم است به هنگام ثبت نام، در درج شماره عضویت خود شامل کد استان، کد رشته، کد مرتبط و اصلی بودن رشته و شماره سریال مختص استان به شرح زیر در فرم مربوطه دقت کافی نمایند:

راهنمای ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی

در صورتی که متقاضی حتی یكی از اجزاء شماره عضویت خود را به اشتباه در فرم ثبت نام درج نماید ضروریست برای ویرایش آن در مدت زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ، از طریق مراجعه به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اقدام نماید.

داوطلب باید قبل از ثبت نام یک قطعه عكس 4×3 یا 4×6 (عكس تمام رخ) را اسكن نموده  و در اندازه حداکثر 400×300 پیكسل و حداقل 300×200 پیكسل ذخیره نماید. تصویر داوطلب باید واضح و مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه اثر دیگر باشد.

ثبت نام شما زمانی تکمیل می شود، که کد رهگیری ثبت نام را دریافت کرده باشید.

ورود به سایت ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی

(به محض آغاز زمان ثبت نام لینک ورود به سایت ثبت نام ماده 27 نظام مهندسی فعال خواهد شد)

زمان آزمون کارشناس ماده 27

زمان آزمون کارشناس ماده 27 سال 1402 هنوز اعلام نشده است و پس از اعلام رسمی توسط دفتر مقررات ملی ساختمان در سایت inbr.ir این مقاله به روز رسانی و اطلاعات لازم در اختیار شما متقاضیان عزیز قرار خواهد گرفت.

سال گذشته این آزمون در تاریخ، 1402/06/27 برگزار شده بود. داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ماده 27 سال 1402 لازم است از تاریخ اعلامی در این مقاله با مراجعه به سایت inbr.ir کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون الزامی است.

 

در صورت بروز هرگونه مشکل برای ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی و کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با آزمون کارشناس رسمی ماده ۲۷ می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول داوطلبان

 

✔️سایت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی ماده 27 چیست؟

✔️سایت ثبت نام آزمون ماده 27، inbr.ir می باشد.

✔️شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ماده 27 چیست؟

✔️شرایط ثبت نام داوطلبان به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شده است.

✔️زمان برگزاری آزمون کارشناسی ماده 27 چه تاریخی است؟

✔️آزمون کارشناس رسمی ماده 27 در شهریور ماه 1401 برگزار شد. زمان برگزاری آزمون ماده 27 سال 1402 متعاقبا در این مقاله اعلام خواهد شد.

3.7/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون ماده 27 نظام مهندسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی