ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش | sanjeshserv.ir

ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش | sanjeshserv.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چرا ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش مهم است؟ گاهی اوقات شاید دانش آموز نمره کامل یک درس را کسب کند اما نتواند به سوالات چهارگزینه ای و تستی کنکور سراسری پاسخ دهد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که دانش آموز علاوه بر دانش کافی و تسلط بر کتاب های درسی، مهارت های تست زنی، مدیریت زمان، سرعت و دقت را  بیاموزد.

به‌کارگیری متخصصان و کادری مجرب از اساتید برجسته در طراحی سؤالات استاندارد و ایجاد بستری مناسب در امر برگزاری آزمون‌ها سبب گردیده تا آزمون های جامع آزمایشی سنجش، به‌عنوان یکی از آزمون های برتر در دنیای تحصیلی باشد. همچنین بیشترین جامعه آماری شرکت کننده متعلق به آزمون های جامع آزمایشی سنجش است، بنابراین رتبه به دست آمده در این آزمون ها، بسیار نزدیک به رتبه کنکور سراسری داوطلب خواهد بود.

ما در این مقاله تمام جزییات ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش اعم از زمان و نحوه ثبت نام، سایت ثبت نام و اعلام نتایج، زمان برگزاری آزمون های آزمایشی سنجش و … را بررسی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آزمون های سنجش و در صورت بروز هرگونه ابهام یا سوال با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید. ساعت پاسخگویی همه روزه ۸ صبح تا ۱۲ شب

مشاور گروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

آزمون های آزمایشی سنجش

ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش

داوطلبان آزمون های آزمایشی سنجش در سراسر کشور برای ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش باید به پایگاه رسمی شرکت تعاونی خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjeshserv.ir مراجعه کنند.

تمامی فرآیندهای ثبت نام اعم از مشاهده بودجه بندی آزمون ها، زمان برگزاری آزمون ها، دریافت کارت ورود به جلسه، دریافت کارنامه و پاسخنامه آزمون های سنجش از طریق سایت sanjeshserv قابل پیگیری خواهد بود.

آزمون های آزمایشی سنجش به دو صورت آنلاین و حضوری و با سه عنوان تابستانه، مرحله ای و آزمون های جامع، برای هر یک از گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان انگلیسی برگزار می شود.

آزمون های حضوری و آنلاین همزمان برگزار می گردند. لازم به ذکر است بعد از ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش چه بصورت حضوری و چه غیر حضـوری امکـان تغییر نحوه شرکت در آزمون وجود ندارد و دانش آموزان عزیز باید در این خصوص دقـت لازم را به عمل آورند.

دانش آموزان هر یک از مقاطع تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم می توانند با شرکت در این آزمون ها خود را برای امتحانات پایان ترم و همچنین کنکور سراسری آماده کنند. بدین منظور ابتدا لازم است فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش برای پایه تحصیلی مورد نظر را پر کنند.

نکته: ثبت نام آزمون های سنجش پایه دهم فقط در رشته های تحصیلی علوم تجربی، ریاضی فیزیک و ادبیات و علوم انسانی انجام می پذیرد.

sanjeshserv.ir

سایت sanjeshserv سال هاست که در امر آموزش و برگزاری انواع آزمون‌های آزمایشی و استخدامی فعالیت می کند.  آشنایی با سامانه آزمون های آزمایشی سنجش برای دانش آموزانی که قصد ثبت نام و شرکت در این آزمون ها را دارند، ضروری است.

چرا که باید برای اطلاع از بودجه بندی آزمون ها، زمان برگزاری آزمون های آزمایشی مرحله ای و آزمون های جامع سنجش، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ها، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، دریافت کارنامه آزمون و همچنین دریافت سوالات و پاسخنامه آزمون به سایت ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش به نشانی sanjeshserv.ir مراجعه نمایند.

سایت sanjeshserv.ir ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش

انواع آزمون های آزمایشی سنجش

انواع آزمون های آزمایشی سنجش شامل آزمون های آزمایشی سنجش تابستانه، آزمون های آزمایشی سنجش مرحله ای و آزمون های جامع سنجش می باشد. این آزمون ها برای هر یک از گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان انگلیسی برگزار می شود.

دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم می توانند برای کسب نتیجه خوب در امتحانات پایان سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ و همچنین موفقیت در کنکور سراسری ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش را انجام دهند و از این طریق موفقیت خود را تضمین نمایند.

تعداد سوالات، مدت پاسخگویی و سایر شرایط آزمون های جامع سنجش دقیقا مانند ضوابط کنکور سراسری که توسط سازمان سنجش تعیین می گردد، خواهد بود.

تعداد مراحل آزمون های آزمایشی سنجش

در زمان ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش به اطلاعات تعداد مراحل آزمون ها دقت نمایید. در این بخش از مقاله تعداد مراحل آزمون های آزمایشی سنجش را به تفکیک پایه های تحصیلی بررسی می کنیم.

آزمون های آزمایشی سنجش دهم: این آزمون ها در دو فاز «مرحله ای و جامع» و در ده نوبت برگزار می شوند. ۸ مرحله آزمون های آزمایشی سنجش پیش روی دانش آموزان پایه دهم قرار دارد. در نهایت برای جمع بندی دروس دو نوبت آزمون جامع برای دانش آموزان طراحی شده است.

آزمون های آزمایشی سنجش دهم
مرحله ای جامع
۸ مرحله دو نوبت

آزمون های آزمایشی سنجش یازدهم: در دو نوبت تابستانه، ۸ مرحله آزمون های مرحله ای سنجش و در نهایت به منظور جمع بندی دروس، دو نوبت آزمون جامع برای دانش آموزان پایه یازدهم در نظر گرفته شده است.

آزمون های آزمایشی سنجش یازدهم
تابستانه مرحله ای جامع
دو نوبت ۸ مرحله دو نوبت

ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش دوازدهم: دانش آموزان پایه دوازدهم با ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش خود را برای شرکت در کنکور سراسری محک می زنند، بنابراین آزمون های پایه دوازدهم در دو نوبت تابستانه، ۸ مرحله آزمون های آزمایشی سنجش، و در نهایت چهار نوبت آزمون جامع برای جمع بندی دروس و آمادگی کامل برای کنکور سراسری برگزار می شوند.

آزمون های آزمایشی سنجش دوازدهم
تابستانه مرحله ای جامع
دو نوبت ۸ مرحله چهار نوبت

زمان ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۱

زمان ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش از طریق سایت اینترنتی به نشانی sanjeshserv.ir به اطلاع عموم دانش آموزان می رسد. پایه های تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم برای ثبت نام باید فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام  را پر نمایند.

زمان ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش دهم

زمان ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش دهم

مهلت ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش یازدهم

زمان ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش یازدهم

تاریخ ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش دوازدهم

زمان ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش دوازدهم

هزینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۱

هزینه ثبت نام آزمون های سنجش به نوع آزمون و نحوه حضور در آن بستگی دارد. همچنین شهریه ثبت نام آزمون های آزمایشی برای پایه های دهم یازدهم و دوازدهم متفاوت است. به همین خاطر در این بخش جدول هزینه ها را به تفکیک نوع آزمون و پایه تحصیلی ارائه می کنیم.

شهریه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش دهم

هزینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش دهم ۱۴۰۱
نحوه برگزاری آزمون مرحله ای آزمون جامع
غیر حضوری (آنلاین) ۶۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۶۰ هزار تومان ۸۵۰/۰۰۰ ریال معادل ۸۵ هزار تومان
حضوری ۹۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۹۰ هزار تومان ۱/۳۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۱۳۰ هزار تومان

شهریه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش یازدهم

هزینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش یازدهم ۱۴۰۱
نحوه برگزاری آزمون تابستانه آزمون مرحله ای آزمون جامع
غیر حضوری (آنلاین) ۶۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۶۰ هزار تومان ۶۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۶۰ هزار تومان ۸۵۰/۰۰۰ ریال معادل ۸۵ هزار تومان
حضوری ۹۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۹۰ هزار تومان ۱/۳۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۱۳۰ هزار تومان

شهریه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش دوازدهم

هزینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش دوازهم ۱۴۰۱
نحوه برگزاری آزمون تابستانه آزمون مرحله ای آزمون جامع
غیر حضوری (آنلاین) ۶۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۶۰ هزار تومان ۶۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۶۰ هزار تومان ۸۵۰/۰۰۰ ریال معادل ۸۵ هزار تومان
حضوری ۹۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۹۰ هزار تومان ۱/۳۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۱۳۰ هزار تومان

آزمون های تابستانه فقط به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار می شوند.

نحوه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش

برای آشنایی با نحوه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش ورود به لینک ثبت نام به نشانی اینترنتی  azmoon.sanjeshserv.ir ضروری می باشد. در مرحله اول باید حساب کاربری بسازید. برای ثبت نام مطابق تصویر شماره موبایل خود را در کادر مربوطه وارد نمایید.

ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش ورود به سایت sanjeshserv.ir

در مرحله دوم اطلاعات فردی خود را شامل نام و نام خانوادگی و کد ملی ثبت نمایید. سپس روی گزینه ادامه بزنید.

ثبت اطلاعات فردی ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش

حالا به سایت وارد شده اید. از منوی سمت راست روی گزینه «داوطلب» کلیک کنید تا اطلاعات حساب کاربری شما نمایش داده شود. با پر کردن هر بخش ویرایش اطلاعات داوطلب را تکمیل نمایید.

ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش ویرایش اطلاعات داوطلب

ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش محل برگزاری آزمون

بعد از منوی سمت راست روی «آزمون ها» کلیک کنید. حالا ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش را بر اساس پایه و رشته تحصیلی و همچنین نوع آزمون انتخاب می کنید.

در مرحله آخر با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش ثبت نام شما تکمیل می شود. از بخش آزمون های خریداری شده به تمامی اطلاعات مربوط به آزمونی که در آن ثبت نام کرده اید دسترسی خواهید داشت.

اگر زمان ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش دچار مشکل شده اید یا در این باره سوالی دارید می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با ما در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

تماس با مشاور گروپ از تلفن ثابت و بدون پیش شماره

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳


زمان آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۱

تاریخ برگزاری آزمون های آزمایشی سنجش توسط شرکت تعاونی خدمات آموزشی سازمان سنجش تعیین و زمان ثبت نام در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. در این بخش از مقاله برنامه آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۱ را به تفکیک پایه مشاهده می کنید. دقت داشته باشید که آزمون های حضوری و آنلاین آزمایشی سنجش همزمان برگزار می گردند.

زمان آزمون های آزمایشی سنجش پایه دهم در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

زمان برگزاری آزمون های آزمایشی سنجش دهم

تاریخ آزمون های آزمایشی سنجش پایه یازدهم در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

زمان برگزاری آزمون های آزمایشی سنجش یازدهم

برنامه آزمون های آزمایشی سنجش پایه دوازدهم در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

زمان برگزاری آزمون های آزمایشی سنجش دوازدهم

دفترچه آزمون اختصاصی آزمون های آزمایشی سنجش

در تمامی آزمون های آزمایشی سنجش برای آزمون های مرحله ای یک دفترچه و برای آزمون های جامع دو دفترچه آزمون اختصاصی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که باید در زمان تعیین شده به سوالات چهار گزینه ای آزمون اختصاصی گروه آزمایشی خود پاسخ دهند.

تعداد سوالات هر درس و مدت پاسخگویی به آن ها روی جلد دفترچه چاپ می شود. اطلاع از بودجه بندی آزمون های سنجش هم کمک بسیار بزرگی به آمادگی شما در این آزمون می کند: بودجه بندی آزمون های سنجش  . مواد امتحانی آزمون های آزمایشی سنجش برای گروه های تجربی، انسانی و ریاضی به شرح زیر است:

گروه آزمایشی مواد امتحانی سنجش دهم مواد امتحانی سنجش یازدهم مواد امتحانی سنجش دوازدهم
علوم ریاضی و فنی ریاضیات ریاضیات ریاضیات
فیزیک 1 فیزیک 2 فیزیک
شیمی 1 شیمی 2 شیمی
زمین شناسی
علوم تجربی ریاضی 1 ریاضی 2 ریاضی
زیست 1 زیست 2 زیست
فیزیک 1 فیزیک 2 فیزیک
شیمی 1 شیمی 2 شیمی
زمین شناسی زمین شناسی
علوم انسانی ریاضی و آمار 1 ریاضی و آمار ریاضی و آمار
اقتصاد علوم و فنون ادبی 2 علوم و فنون ادبی
علوم و فنون ادبی 1 جامعه شناسی 2 علوم اجتماعی
علوم اجتماعی 1 تاریخ 2 تاریخ
تاریخ 1 جغرافیا 2 جغرافیا
جغرافیای ایران فلسفه 1 زبان عربی
منطق روان شناسی فلسفه و منطق
روان شناسی
اقتصاد

محل برگزاری آزمون های آزمایشی سنجش

همانطور که اشاره کردیم نحوه برگزاری آزمون های آزمایشی سنجش به دو صورت آنلاین و حضوری می باشد. دانش آموزانی که در زمان ثبت نام در آزمون های آزمایشی سنجش گزینه آزمون آنلاین را انتخاب کرده اند در ساعت مقرر وارد سایت sanjeshserv.ir شده و از منوی آزمون ها بخش آزمون غیرحضوری (آنلاین) را انتخاب نمایند.

آن دسته از دانش آموزانی که ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش به صورت حضوری را انتخاب کرده اند نیز دو روز قبل از آزمون باید از طریق سایت sanjeshserv.ir اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه ی خود نمایند. اطلاعات محل برگزاری آزمون های آزمایشی سنجش بر روی کارت درج شده است.

کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۱

توزیع کارت اینترنتی برای متقاضیان حضوری هر سه شنبه قبل از تاریخ برگزاری آزمون انجام می شود. بعد از ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش، برای دریافت کارت ورود به جلسه ابتدا به پروفایل خود در سایت اینترنتی sanjeshserv.ir  وارد شوید. از منوی بالای سایت بخش آزمون ها، ثبت نام آزمون را انتخاب نمایید. با وارد کردن اطلاعات کاربری به پروفایل خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش

مطابق تصویر زیر از منوی سمت راست، در بخش داوطلب، روی گزینه کارت آزمون بزنید و کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش را دریافت نمایید. پرینت کارت ورود به جلسه را فراموش نکنید.

ورود به آزمون غیر حضوری آزمون های آزمایشی سنجش

زمان بازگشایی لینک آزمون غیرحضوری (آنلاین) ساعت ٨:٣٠ صبح روز آزمون است. برای شرکت در آزمون آزمایشی سنجش آنلاین مراحل زیر را تکرار کنید:

گام اول: وارد سایت sanjeshserv.ir شده و از منوی آزمون ها بخش آزمون غیرحضوری (آنلاین) را انتخاب نمایید.

نحوه ورود به آزمون غیر حضوری آزمون های آزمایشی سنجش

گام دوم: جهت ورود به صفحه آزمون غیر حضوری نام کاربری و رمز عبور خود را که همان شماره شناسنامه داوطلب بدون دو صفر اول است را در سایت وارد نمایید.

ورود به صفحه آزمون غیر حضوری آزمون آزمایشی سنجش

گام سوم: بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور صفحه ورود به آزمون با اطلاعات نام و نام خـانوادگی، نـام کاربری، شماره داوطلبی، نام آزمون، مدت و نوع آزمون برای شما نمـایش داده خواهـد شـد.

شروع آزمون غیرحضوری آزمون های آزمایشی سنجش

گام چهارم: روی تـب شروع آزمون کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی گزینه شروع آزمون، به صفحه آزمون وارد می شوید. بعد از ورود به صفحه پاسخگویی زمان آزمون براساس برنامه زمانی پیش خواهد رفت.

صفحه آزمون آنلاین آزمون های آزمایشی سنجش

گام پنجم: بعد از اتمام پاسخگویی به سوالات آزمون های آزمایشی سنجش بر روی گزینه اتمام آزمون بزنید تا آزمون شـما ثبـت گردد.

  • لازم به ذکر است داوطلبان فقط تا قبل از ساعت ٩ صبح روز آزمون های آزمایشی سنجش اجـازه ورود بـه سیسـتم برگزاری آزمون را دارند و بعد از ساعت مذکور سیستم به هیچ وجه اجازه ورود به داوطلب را نمی دهد.
  • اگر برای پاسخ دهی به سوالات از تلفن همراه استفاده می کنید باید زبان صفحه کلید خود را به زبان انگلیسی تغییر دهید.

کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش

کارنامه نتایج آزمون های آزمایشی سنجش از ساعت ١٨ روز آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. برای دریافت کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش باید به سایت sanjeshserv.ir مراجعه کنید. از منوی بالای سایت بخش آزمون ها، ثبت نام آزمون را انتخاب نمایید. بعد از ورود اطلاعات کاربری به پروفایل خود وارد می شوید.

در بخش داوطلب، روی گزینه کارنامه آزمون بزنید و کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش را دریافت نمایید. پاسخنامه آزمون های آزمایشی سنجش هم در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش اطلاعاتی از قبیل نمره خام دروس، میانگین خام نفرات برتر، رتبه در هر درس و رتبه کل در مقایسه با داوطلبان شهر استان و کشور، و نمره اختصاصی در گروه آزمایشی و … را در اختیار داوطلبان قرار می دهند.

بدین ترتیب داوطلبان با آگاهی از این اطلاعات، میزان آمادگی خود در این آزمون را می سنجند و سعی می کنند نقاط ضعف خود را در آزمون های بعدی رفع کنند.

اگر در تحلیل نتایج کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش سردرگم شده اید کافیست با ما در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید و از راهنمایی مشاورین مجرب بهره مند شوید.

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

تماس با مشاور گروپ از تلفن ثابت و بدون پیش شماره

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

 

سوالات متداول


 

✔️سایت ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش چیست؟

✔️داوطلبان برای ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش باید به سایت sanjeshserv.ir مراجعه نمایند.

✔️هزینه ثبت نام آزمون های جامع سنجش چقدر است؟

✔️هزینه ثبت نام برای هر یک از آزمون های آزمایشی سنجش به تفکیک نوع آزمون و پایه تحصیلی در این مقاله بیان شده است.

✔️کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش را چطور دریافت کنم؟

✔️کارت ورود به جلسه از روز سه شنبه قبل از برگزاری هر آزمون از طریق سایت sanjeshserv.ir قابل مشاهده و دریافت است. برای آشنایی با نحوه دریافت این مقاله را مطالعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش | sanjeshserv.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی