ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدام معلمان حق التدریس

ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدام معلمان حق التدریس

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدام معلمان حق التدریس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی به بیان توضیحاتی در رابطه با جزئیات ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدام معلمان حق التدریس پرداخته ایم. معلمان حق التدریسی به گروهی از معلمان مدارس ابتدایی و پیش دبستانی کشور گفته می‌شود که آموزش و پرورش بدون تعهد استخدامی مشخص از آن‌ها برای رفع نیاز به معلم به ویژه در مناطق محروم استفاده می‌کند؛ نیرو‌هایی که در مقایسه با معلم‌های رسمی با دریافتی و مزایایی به مراتب پایین تری مشغول به تحصیل هستند و در غالب موارد حقوق پرداختی به آن ‌ها با تأخیر چند ماه پرداخت می‌شود. برای آگاهی از جزئیات ثبت نام معلمان حق التدریس ، با ما همراه باشید.

جزئیات ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدام معلمان حق التدریس از طریق این مقاله اطلاع رسانی می شود.

ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدام معلمان حق التدریس

بزودی لیست مرحله دوم مشمولین جذب نیروهای حق التدریس برای استخدام به منظور سپری کردن دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اعلام خواهد شد.

ظرفیت پذیرش در این مرحله: 30.000 نفر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با جزئیات ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدام معلمان حق التدریس می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس بگیرید.

جزئیات ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدام معلمان حق التدریس

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمانی که در آزمون استخدام امسال پذیرفته نشده و یا به هر علت موفق به شرکت در آن نشده اند، می‌توانند در این آزمون که بهار سال آینده برگزار ‌می شود، شرکت کنند و به استخدام آموزش و پرورش در آیند.
آقای محسن حاجی میرزایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: شاخص‌های شرکت در آزمون استخدامی معلمان تفاوتی نکرده است و معلمان حق التدریس بعد از سال ۹۱ و نهضتی‌های فعال قبل از سال ۹۲ می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی افزود: مرحله اول حق التدریس معلمان ماه گذشته پرداخت شد و سازمان برنامه و بودجه به ما وعده داده است که بعد از پرداخت حقوق اسفند که در چند روز آینده خواهد بود مرحله دوم حق التدریس معلمان نیز پرداخت شود.
وی به رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در جلسه فردا یا هفته آینده هیأت دولت مطرح می‌شود و پس از تصویب به مجلس ارائه خواهد شد.

دانلود شیوه نامه استخدام معلمان حق‌التدریس

استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی

استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی

یوسف بهارلو در جمع خبرنگاران از تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تبصره الحاقی به بند ۲ ماده الحاقی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۷، مجوز برگزاری آزمون داخلی مجدد به وزارت آموزش و پرورش داده شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به کمبود نیرو و تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش بوده است.

معاون آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران بیان داشت: بر اساس تبصره الحاقی به بند ۲ ماده الحاقی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۷، با عنایت به شرایط خاص کرونایی و ایجاد فرصت مجدد به آن عده از آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی و مدرسین طرح «امین» و معلمان قرآنی موضوع این بند که موفق به شرکت در آزمون داخلی آموزش و پرورش نشده و یا قبول نشده اند، صرفا برای یک بار آزمون داخلی مجدد برگزار می‌شود.

بهارلو گفت: زمان برگزاری آزمون متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


با توجه به اهمیت ویژه آموزش عشایر، سهمیه ویژه‌ای برای معلمان عشایری در سال آینده در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی در نظر گرفته ‌شده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش، با توجه به طرح شکایت برخی از همکاران فرهنگی در خصوص پرداخت مطالبات کمک‌ هزینه مهدکودک به کارکنان وزارت آموزش‌وپرورش، از سوی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع، بخشنامه پرداخت کمک‌هزینه مهدکودک برای کارمندان زن دستگاه‌های اجرایی فاقد مهدکودک دولتی به ادارات کل استان ابلاغ شد.

سوالات متداول ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدام معلمان حق التدریس

ظرفیت پذیرش مرحله دوم آزمون استخدام معلمان حق التدریس چه میزان است؟

براساس آخرین اخبار اعلام شده، ظرفیت پذیرش در این مرحله 30.000 نفر می باشد.

آزمون استخدام مرحله دوم معلمان حق التدریس چه زمانی برگزار می شود؟

زمان برگزاری آزمون از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

شاخص های شرکت در آزمون استخدامی معلمان چیست؟

تمامی معلمان حق التدریس بعد از سال 91 و نهضتی های فعال قبل از سال 92، می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدام معلمان حق التدریس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی