ثبت نام آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ

رتبه قبولی دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ  1400 و اطلاعات مفیدی درباره ی این ثبت نام موضوع اصلی این مقاله است. در این متن به مواد امتحانی، ضرایب دروس و منابع مناسب آزمون دکتری رشته مهندسی معدن مکانیک سنگ 1400 و بازار کار رشته مهندسی معدن مکانیک سنگ پرداخته شده است. با ما همراه شوید.

همراه فرهیخته مشاورگروپ، شما می توانید پاسخ سوالات خود را درباره ثبت نام دکتری 1400، زمان فرایند های مهم مربوط به این آزمون، راهنمایی و دریافت مشاوره تحصیلی در زمینه ثبت نام دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ 1400 از مشاوران خودتان در مشاور گروپ دریافت نمایید.با یک تماس بروزترین و صحیح ترین اطلاعات را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد.

هر روز هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)

 

لیست دروس آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ 1400

لیست دروس آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ 1400 از جمله اطلاعاتی است که داوطلبان شرکت در آزمون دکتری این رشته در قدم اول به ان نیازمند هستند. در ادامه شما لیست دروسی که در کنکور دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ مورد سوال است را مشاهده خواهید کرد.

  1. مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی شامل (مكانیك سنگ) و كارشناسی ارشد شامل (مكانیك محیطهای پیوسته ـ طراحی و اجرای فضاهای زیرزمینی)
  2. استعداد تحصیلی
  3. زبان انگلیسی

مهندسی معدن مکانیک سنگ


منابع آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ 1400

منابع آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ 1400 همان چیزی است که برای آمادگی در کنکور دکتری این رشته به آن نیازمندید. قطعا شناخت منابع مناسب آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ 1400 که اطمینان داشته باشید با خواندن آن ها می توانید برای آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ به خوبی آماده شوید، یکی از اصلی ترین گام هایی است که برای آمادگی در کنکور باید بردارید.

 اینکه منابع جامع باشند و برای آمادگی در کنکور نیز اثر بخش، بسیار مهم است. ما در این بخش سعی داریم منابع مناسب آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ 1400 که پس از جستجوها به آن دست یافتیم را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

 

عنوان دروس آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ 1400 منابع آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ 1400
دروس در سطح کارشناسی مکانیک سنگ کتاب درآمدی بر مکانیک سنگ، تالیف کاتسویاما وتوکوری، ترجمه محمد فاروق حسینی، انتشارات کتاب دانشگاهی.
کتاب مقدمه ای بر مکانیک سنگ، تالیف سیدرحمان ترابی، انتشارات دانشگاه شاهرود.
کتاب مقدمه ای بر مکانیک سنگ، تالیف ریچارد گودمن، مترجمان محمدرضا ملکی جوان و حسین ولی، انتشارات نوآور.
کتاب مروری بر مسائل مکانیک سنگ، تالیف محمداسماعیل جلالی، انتشارات دانشگاه صنایع و معادن ایران.
کتاب اصول مکانیک سنگ، تالیف غلامرضا خانلری و احمد فهیمی فر، انتشارات دانشگاه بوعلی سینا.
دروس در سطح کارشناسی ارشد مکانیک محیط های پیوسته کتاب مکانیک محیط های پیوسته برای مهندسین (Continuum Mechanics for engineers)، تالیف جورج میس و توماس میس، مترجمان عباس راستگو و محمدمهدی هیهات، انتشارات دانشگاه تهران.
کتاب تشریح کامل مسائل مکانیک محیط های پیوسته برای مهندسان، تالیف محمد نبی زاده، عباس راستگو، الناز کرمانی و حمیدرضا خاکپور، انتشارات نوپردازان.
کتاب مقدمه ای بر مکانیک محیط های پیوسته با کاربردهایش،تالیف : جونوتهولاناراسیمها ردی،ترجمه عباس راستگو ،انتشارات دانشگاه تهران، موسسه انتشارات .
کتاب راهنمای حل مسائل مقدمه ای بر مکانیک محیط های پیوسته با کاربردهایش، تالیف عباس راستگو و میثم ربیعی، انتشارات دانشگاه تهران.
کتاب مکانیک محیط های پیوسته، تالیف مهدی فکور، سید محمد نوید قریشی و سید مجید پورحسینی، انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران.
طراحی و اجرای فضاهای زیرزمینی کتاب خواص و رفتار مهندسی سنگ ها، تالیف لیان یانگ زانگ، ترجمه رضا نورانی و مصطفی شریف زاده، انتشارات صدا.
کتاب طبقه بندی مهندسی سنگها و ارتباط با طراحی فضاهای زیرزمینی، تالیف محمد رضا هراتی، انتشارات فنی ایران.

آینده شغلی رشته مهندسی معدن مکانیک سنگ

آینده شغلی رشته مهندسی معدن مکانیک سنگ مانند دیگر شاخه های مهندسی معدن بسته به توانمندی و تخصص شما می تواند بسیار عالی باشد و یا نه چندان خوب.

مهندس معدن م یتواند در سازمان های دولتی مانند وزارت صنایع، وزارت نفت، وزارت نیرو، وزارت راه، راه آهن و مترو، انرژی اتمی، آزمایشگاه های مواد معدنی، شرکت های تولید مواد معدنی، تامین تجهیزات، تحقیق و توسعه و مشاوره ای و سایر شرکت های فعال در حوزه معدن و زمین شناسی فعالیت کند. مهندس معدن می تواند در یک زمینه مشخص مانند مواد منفجره یا ایمنی و سلامت تخصص پیدا کرده و یا با کسب تجربه کافی مدیر پروژه یا مدیر عملیاتی بشود.

در صورت داشتن تجربه کافی و سرمایه زیاد مهندسان معدن می توانند به طور شخصی در حوزه معدن شرکت تاسیس کرده و فعالیت نمایند و بدانند که آینده مالی خیلی خوبی خواهند داشت.

سوالات متداول ثبت نام آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ 1400

دروس آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ چیست؟

مجموعه دروس تخصصی در سطح كارشناسی شامل (مكانیك سنگ) و كارشناسی ارشد شامل (مكانیك محیطهای پیوسته ـ طراحی و اجرای فضاهای زیرزمینی) /// استعداد تحصیلی /// زبان انگلیسی

زمان برگزاری آزمون دکتری 1400 چه زمانی است؟

بر اساس دفترچه ثبت نام، زمان برگزاری کنکور دکتری، جمعه 15 اسفند ماه 1399، بیان شده است.

منابع مناسب برای آمادگی در رشته مهندسی معدن مکانیک سنگ چیست؟

فهرست جامعی از منابع مناسب آمادگی برای آزمون دکتری رشته مهندسی معدن مکانیک سنگ در این مقاله برای داوطلبان دکتری این رشته در نظر گرفته شده است.


 

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری مهندسی معدن مکانیک سنگ

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی