ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 – 98

ثبت نام آزمون تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله آموزشی سعی دارد بصورت کلی به مبحث ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی دوره متوسطه بپردازد. شما می توانید تمامی نکات مرتبط با ثبت نام آزمون تیزهوشان را در وب سایت مشاور گروپ مشاهده نمایید. در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با کارشناسان مرکز تماس گرفته و اقدام به رفع مشکل خود نمایید. با ما همراه باشید.

ثبت نام آزمون تیزهوشان

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی، از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی azmoon.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و افراد می توانند در تاریخ های اعلام شده با ورود به سامانه اقدام به ثبت درخواست خود نمایند. مشخصات و ظرفیت پذیرش مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی سراسر کشور، هنگام ثبت‌نام قابل‌مشاهده است. البته در صورت تمایل می توانید جدیدترین تغییرات ظرفیت پذیرش مدارس را در کانال تلگرامی مشاور گروپ مشاهده نمایید.

ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی، از روز سه‌شنبه مورخ 97/1/28 تا روز چهارشنبه مورخ 97/2/5 از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی azmoon.medu.ir انجام می‌شود. در صورت تمایل برای ثبت نام می توانید از روزهای قبل اقدام به اماده سازی مدارک مربوطه نمایید. محول سازی تمامی مراحل اماده سازی به روزهای آخر می تواند سبب بروز مشکلاتی برای افراد گردد. تمامی مراحل اعم از ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه، مشاهده نتیجه آزمون، ثبت درخواست تجدیدنظر و دریافت پاسخ آن، به‌صورت اینترنتی خواهد بود. درنتیجه همه مراحل به شیوه غیرحضوری توسط داوطلبان انجام می‌شود و مدارس محل تحصیل داوطلبان در این خصوص مسئولیتی ندارند. برای ثبت نام اینترنتی بهتر است دفترچه راهنمای ثبت نام را به دقت مطالعه نمایید. در صورت مراجعه به کافی نت ها بهتر است نکات امنیتی را لحاظ بفرمایید تا در هنگام ثبت نام دچار مشکل نگردید.

کارت ورود به جلسه آزمون:

نام، نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی انتخاب‌شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه امتحانی، پنج روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی azmoon.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی، رأس ساعت 9 صبح روز جمعه برابر با 97/3/11 در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.

ضوابط و شرایط ثبت‌نام داوطلبان مدارس استعدادهای درخشان

  • داشتن حداقل معدل کل سالانه 19 پایه هشتم در خرداد سال تحصیلی 96-95
  • دانش آموزان پایه نهم مدارس استعدادهای درخشان از شرکت در آزمون ورودی معاف هستند، پذیرش نهایی این دسته از دانش آموزان در پایه دهم، منوط به احراز شرایط ادامه تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی 97-96 در مدارس استعدادهای درخشان مطابق تبصره 3 ماده 13 مصوبه جلسه 750 شورای عالی آموزش‌وپرورش به تاریخ 86/4/26 است.

ضوابط و شرایط ثبت‌نام داوطلبان مدارس نمونه دولتی

  • ملاک ثبت‌نام دانش آموزان پایه نهم در آزمون ورودی دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه نظری و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی، کسب حداقل معدل 17 در نوبت اول سال تحصیلی 97-96 می‌باشد.
  • در محدوده‌هایی که امکان ثبت‌نام در دو واحد آموزشی (دبیرستان‌های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه) وجود داشته باشد، دانش آموزان می‌توانند در فرم تقاضانامه ثبت‌نام، هر یک از دو اولویت (اول و دوم) را انتخاب نمایند.
  • رقابت علمی برای ورود به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی در بین دانش آموزان شهر و شهرستان، بدون لحاظ نمودن منطقه یا ناحیه خواهد بود.
  • دانش آموزان عشایری به دلیل کوچ روبودن در هر منطقه‌ای در سطح استان مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌باشند.

مطالب تکمیلی:

برای دریافت مشاوره های حرفه ای می توانید با شماره ۱۶۱۳-۹۰۷-۹۰۹ تماس بگیرید.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار  ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی