ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از مشاور گروپ به پاسخ سوالاتی مانند « زمان ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ چه تاریخی آغاز می شود؟ نحوه ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه چگونه است؟ آیا واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان هستم؟» می پردازیم و تمامی اطلاعات ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان 1402

ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان 1402

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز سال های آینده در مشاغل اپراتوری و کارشناسی تعداد ۱۱۰۳ نفر از واجدین شرایط را به صورت قراردادی استخدام می کند.

استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان از طریق آزمون کتبی، ارزیابی، مهارتی و مصاحبه (برای مشاغل اپراتوری) کانون ارزیابی شایستگی (برای مشاغل کارشناسی) ، معاینات طب صنعتی (به منظور سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی های روانشناسی) و گزینش به صورت قرار داد موقت طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی انجام می پذیرد.

لازم است داوطلبان با دقت و با توجه به شایستگی، علاقه ، پس از مطالعه جدول نیازها و شرایط اعلام شده صرفا در یک کدرشته (یک ردیف شغلی) ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است ۱۸۳ نفر در مقطع کارشناسی برای مشاغل کارشناسی و ۹۲۰ نفر در مقطع دیپلم برای مشاغل اپراتوری پذیرفته می شوند.

شرایط ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

در این بخش از مقاله شرایط ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ را با هم بررسی می کنیم که متقاضی شرکت در این آزمون باید واجد آن باشد.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون شرکت فولاد مبارکه

  • داشتن تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی
  • اعتقاد و تعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • عدم اشتهار به فساد و نداشتن سوء سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که باعث محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پزشکی برای آقایان (ثبت نام متقاضیانی که معافیت پزشکی دارند در مشاغل کارشناسی امکان پذیر است)
  • داشتن حداقل ۱۸ سال تمام تا پایان روز برگزاری آزمون استخدامی فولاد مبارکه (شرایط سنی در ادامه مقاله کاملا بررسی شده و با احتساب کلیه تسهیلات سنی، سن داوطلبان مشاغل اپراتوری از ۳۰ سال و مشاغل کارشناسی از ۳۴ سال نباید بالاتر باشد)
  • داشـتن سلامت و توانایی کامل جسمی، روحی و ویژگی های روانشناختی جهت انجام فعالیت های شغلی طبق تایید مرکز بهداشت حرفه ای شرکت فولاد مبارکه
  • قبولی پذیرفته شدگان طبق تایید هسته گزینش شرکت فولاد مبارکه اصفهان

 

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی فولاد مبارکه 1402

نوع شغل مقطع تحصیلی حداقل معدل کل حداکثر سن حداکثر سابقه کار قابل پذیرش با پرداخت حق بیمه
اپراتور دیپلم ۱۳ ۲۴ سال ۳ سال
کارشناس کارشناسی ۱۳ ۲۸ سال ۳ سال

 

برای اطلاع از شرایط سنی و شرایط جذب افراد بومی در آزمون استخدامی و سایر تبصره ها، مطالعه مقاله شرایط ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را به شما توصیه می کنیم.

* با احتساب کلیه تسهیلات سنی، سن داوطلبان مشاغل اپراتوری نباید از ۳۰ سال و مشاغل کارشناسی نباید از ۳۴ سال بالاتر باشد

 

اگر شرایط ویژه ای دارید و متقاضی ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان هستید می توانید سوالات خود را با بخش پاسخگویی تلفنی ما در مشاور گروپ در میان بگذارید.

 کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشور همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس بگیرید.

مشاور گروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

زمان ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ مطابق اطلاعیه متولی برگزاری این آزمون استخدامی تعیین می گردد و هنوز اطلاعیه ای برای سال 1402 منتشر نشده است. سال گذشته زمان ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۲۵ آبان آغاز و تا پایان روز پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ادامه داشت بنابراین پیش بینی می کنیم زمان ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه 1402 هم اواخر آبان باشد.

متقاضیان شرکت در این آزمون باید با در دست داشتن مدارک در این بازه زمانی اقدام به ثبت نام نمایند و آن به روزهای پایانی موکول نکنند. به محض اعلام تاریخ تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ از سوی شرکت فولاد مبارکه زمان دقیق آن در مقاله به روز رسانی می گردد.

مدارک ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

مدارک ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه که داوطلبان باید در هنگام نام نویسی آن ها را در سایت مربوطه بارگذاری کنند به شرح زیر است:

  1. اسکن صفحه اول شناسنامه (درصورت داشتن توضیحات ، اسکن صفحه توضیحات نیز ضمیمه شود)
  2. اسکن کارت ملی (پشت و رو)
  3. اسکن مدرک تحصیلی معتبر(که معدل در آن ذکرشده باشد) منطبق با شرایط اطلاعیه و همچنین گواهی فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی که از دانشگاه مربوطه دریافت کرده اند
  4. اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
  5. اسکن عکس ۴×۳ جدید(با مشخصات ذکرشده در سامانه ثبت نام)
  6. اسکن گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه (مانند گواهی پرداخت حق بیمه پیمانکاران شاغل در شرکت های پیمان کاری طرف قرارداد داخل فنس شرکت فولاد مبارکه)
  7. پرداخت الکترونیکی مبلغ ۹۵۰٫۰۰۰ ریال به عنوان هزینه ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان که در وجه دانشگاه صنعتی اصفهان پرداخت می شود و امکان عودت وجه ثبت نام واریز شده، وجود نخواهد داشت.

توضیح: تاریخ اخذ مدرک تحصیلی،تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه یا صدورکارت معافیت دائم می بایست حداکثر قبل از تاریخ آخرین روز برگزاری آزمون باشد.

نکته مهم: وارد کردن هرگونه اطلاعات نادرست در سامانه ثبت نام و بارگذاری مدارک مخدوش و غیر واقعی، حق شرکت در آزمون را از داوطلب سلب می کند و نتیجه آزمون وی را تحت تاثیر قرار داده و پذیرش در آزمون را منتفی می کند بنابراین در ارسال مدارک نهایت دقت را به خرج دهید.

هزینه ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ هنوز اعلام نشده است اما سال گذشته هزینه ثبت نام آزمون مبلغ ۹۵۰/۰۰۰ ریال معادل نود و پنج هزار تومان بود که داوطلبان ملزم به پرداخت آن در وجه دانشگاه صنعتی اصفهان بودند.

سایت ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

متقاضیان ثبت نام این آزمون استخدامی برای نام نویسی باید به سامانه ثبت نام دوره های آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی coursereg.iut.ac.ir مراجعه نمایند. ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ در این سامانه صورت می گیرد تا داوطلبان بتوانند با ورود به این سامانه نام نویسی خود را انجام دهند.

نکته مهم: پذیرش صرفا به صورت اینترنتی و از سایت coursereg.iut.ac.ir  انجام می شود.

راهنمای ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد برای ثبت نام باید به سایت coursereg.iut.ac.ir و سیستم ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ مراجعه کنید.

در این بخش برای دسترسی و سهولت کار شما عزیزان لینک ورود به سیستم ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ در جدول زیر فعال شده است:

سامانه آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه صنعتی اصفهان

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

فایل pdf دفترچه ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان منتشر شده است. متقاضیان شرکت در این آزمون باید پیش از نام نویسی آزمون استخدامی فولاد مبارکه، اقدام به مطالعه دفترچه ثبت نام نمایند تا با تمامی شرایط و ضوابط آشنا باشند.

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ به محض انتشار، فعال می گردد.
دریافت دفترچه ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۱

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فولاد مبارکه

داوطلبان می توانند سه روز قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به چاپ و دریافت کارت آزمون خود اقدام نمایند. برای مشاهده راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان کلیک کنید.

تاریخ برگزاری آزمون استخدام فولاد مبارکه

آزمون کتبی درروزهای پنج شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ آذرماه و همچنین ۱ و ۲ دی ماه برگزار خواهد شد. محل برگزاری آزمون  منحصرا شهر اصفهان است و زمان و محل دقیق آن در کارت ورود به جلسه به اطلاع داوطلبین خواهد رسید.

همراه داشتن شناسنامه عکس دار یا کارت ملی و کارت ورود به جلسه در روز آزمون الزامی است.

مدارک مصاحبه آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان

  • افرادی که سابقه کار با پرداخت حق بیمه دارند باید گواهی پرداخت بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه را در روز مصاحبه بعد از آزمون کتبی و کنترل مدارک ارائه نمایند. اگر از خدمات سوابق بیمه تامین اجتماعی استفاده کرده اید هم باید علاوه بر گواهی مذکور، شناسه کاربری و رمز عبور درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی یعنی eservices.tamin.ir را همراه داشته باشند وگرنه از ورود به مراحل بعدی مصاحبه باز خواهند ماند.
  • معرفی نامه ایثارگری برای کسانی که از تسهیلات سنی استفاده کرده اند.
  • گواهی پرداخت حق بیمه پیمانکاران شاغل در شرکت های پیمان کاری طرف قرارداد داخل فنس شرکت فولاد مبارکه
  • گواهی فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی

فرآیند استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در یک نگاه

  1. مراجعه به سامانه Coursereg.iut.ac.ir و مطالعه دقیق شرایط دفترچه ثبت نام و آماده کردن مدارک موردنیاز
  2. ثبت نام در آزمون و اخذ کد رهگیری
  3. دریافت کارت ورود به جلسه
  4. حضور در محل برگزاری آزمون طبق برنامه آزمون کتبی
  5. دریافت نتیجه آزمون کتبی از طریق سایت ثبت نام
  6. حضوردر فرایند ارزیابی مهارتی و مصاحبه (ویژه مشاغل اپراتوری) و کانون ارزیابی ش (ویژه مشاغل کارشناسی) در صورت پذیرش در آزمون کتبی
  7. حضور در مرحله معاینات طب صنعتی درصورت پذیرش در مراحل قبلی
  8. انجام فرایند گزینش برای پذیرفته شدگان مراحل قبلی
  9. تکمیل پرونده شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، گواهی عدم سوء پیشینه و سایر مدارک موردنیاز
  10. عقد قرارداد موقت کار، شروع به کار و آموزش های توجیهی بدو استخدام برای پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام فولاد مبارکه

رفع نقص هویتی و عکس پرسنلی آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال ۱۴۰۱ به اطلاع میرسانیم، جهت انجام رفع نقص هویتی و عکس پرسنلی ساعت ۶ صبح به باجه رفع نقص واقع در مرکز آموزش آزاد مراجعه فرمایید.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک  کنید

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

فرآیند اعلام نتایج آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان معمولا چند هفته تا یک ماه بعد از زمان برگزاری آزمون خواهد بود. با توجه به اینکه آزمون کتبی در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ آذرماه و همچنین ۱ و ۲ دی ماه برگزار شد احتمالا اواخر دی ماه جواب آزمون در قالب کارنامه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان در اطلاعیه ای از سامانه ثبت نام دوره های آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی coursereg.iut.ac.ir منتشر گردیده است. کلیه داوطلبان می توانند از روز سه شنبه 1402/10/27 با مراجعه به سامانه اعلام نتایج، نسبت به دریافت و مشاهده کارنامه آزمون خود اقدام نمایند.

برای مشاهده راهنمای تصویری دریافت نتایج آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان کلیک کنید.

آزمون روان شناختی استخدام فولاد مبارکه اصفهان

بعد از اعلام نتایج اولیه، نوبت به آزمون روان شناختی استخدام فولاد مبارکه اصفهان می رسد. مطابق با اطلاعیه ستاد استخدام فولاد مبارکه، آزمون روانشناختی در راستای ادامه فرآیند ارزیابی استخدام شرکت فولاد مبارکه (آزمون‌های روانشناختی) راس ساعت 8 صبح روز جمعه 14 بهمن با کارت شناسایی معتبر عکسدار در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

کلیه کسانی که حد نصاب نمره آزمون کتبی را به دست آورده اند و مجاز به حضور در ادامه فرآیند استخدام شده اند، به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون روان شناختی فولاد مبارکه، باید از روز سه شنبه 11 بهمن 1402، به سایت ثبت نام دانشگاه صنعتی اصفهان coursereg.iut.ac.ir مراجعه نمایند.

توجه داشته باشید عدم حضور داوطلب در جلسه آزمون روان شناختی به منزلهانصراف از ادامه فرآیند استخدام خواهد بود.

ما در این مقاله سعی کردیم تمامی اطلاعات مهم درباره ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. همانطور که می دانید برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید. همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️زمان ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ چه تاریخی است؟

زمان نام نویسی آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ اواخر آبان اعلام شده است. برای اطلاع از زمان دقیق مقاله را مطالعه نمایید.

✔️شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان چیست؟

شرایط ثبت نام آزمون فولاد مبارکه در قالب شرایط عمومی و اختصاصی کاملا در این مقاله بررسی شده است.

✔️سایت ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ کدام است؟

متقاضیان ثبت نام این آزمون استخدامی برای نام نویسی باید به سامانه ثبت نام دوره های آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی coursereg.iut.ac.ir مراجعه نمایند.
5/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. آرمان کمائی

    من چند ساله نیرو پیمانکارم تو فولاد چن سال سابقه دارم و در شهر مبارکه زندگی میکنم.بچه هام اینجا بدنیا اومدن.ثبت نام کردم قبول شدم ولی میگن چون بومی نیستی نپذیرفتن. واقعا این قانونه.بقیه شرکت های فولاد این قانون رو ندارن…

    پاسخ
  2. ایران ازاد

    من ۱۰ مرتبه در ازمونها شرکت کردم ، از قبلا اسامی سفارشی ها رد شده و این یه تله پوشیشه!تله س برای خالی کردن جیب مردم با جذب مبلغ هنگفت از هر شرکت کننده بابت مثلا آزمون و پوشیشه که بگن هرکی قبول شدن با امتحان بوده و …. در حالیکه اینطور نیست سفارشی ها از قبل توسط نماینده های مجلس وزرا و مدیران سیاسی و امنیتی به فولاد ارسال شده

    پاسخ
  3. زینب هارونی

    سلام.وقتتون بخیر
    من لیسانس کامپیوتر دارم برا ازمون استخدامی فولاد مبارکه برا مهندسی کامپیوتر نوشتن با اولویت امنیت سایبری منظورشون چیه؟الان من که تخصصی تو این زمینه ندارم میتونم تو ازمون شرکت کنم یا خیر؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی