ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به همراه تمامی اطلاعات مرتبط با شرایط و ضوابط ثبت نام داوطلبان به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شده است. متقاضیان برای استخدام سازمان جنگل ها ، باید در آزمون استخدامی متمرکز ثبت نام و شرکت نمایند. برای آگاهی از نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها با ما همراه باشید.
 

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها برای جذب و استخدام ۸۶۰ نفر نیروی جدید صورت می پذیرد. به گفته ی مدیر کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از برنامه این سازمان برای استخدام سازمان جنگل ها در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش مهر، ابوالفضل معینی نژاد در گردهمایی سراسری مدیران ستادی و معاونان برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تبدیل وضعیت همکاران ایثارگر یکی از اولویت‌های سازمان جنگل‌هاست که پرونده آنان در ادارات کل استان‌ها و سازمان تکمیل و به سازمان امور استخدامی کشور ارسال می‌شود؛ این یکی از موضوعاتی است که با حساسیت ویژه در حال پیگیری است.

در ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها سهمیه استخدام فرزندان ایثارگران ۲۵ درصد و جانبازان بالای ۲۵ درصد است، همچنین یک سهمیه پنج درصد نیز شامل همه ایثارگران می‌شود.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها ۱۴۰۲

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها طبق آخرین ثبت نام به شرح ذیل بوده، با انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها ۱۴۰۲ در صورت تغییر هرکدام از شرایط اعلامی، این مقاله سریعاً به روزرسانی می شود.

  • داشتن تابعیت ایران
  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
  • عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
  • نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
  • عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح.
  • به استناد قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی باشند.
  • به استناد ماده (۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست های سازمانی در هر یک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا هستند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاه های اجرایی باشند.

تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون است

  1. داشتن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۲۵ سال برای افرادی که مدرک دیپلم دارند.
  2. داشتن حداکثر ۳۰ سال برای مدرک کاردانی و حداکثر ۳۵ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی
  3. حداکثر ۴۰ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و حداکثر ۴۵ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری.

ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی سازمان جنگل ها

به گفته مدیرکل امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور: ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی سازمان جنگل ها کشور در سال ۱۴۰۲ ، ۸۶۰ نفر است که بزودی اطلاعات تکمیلی که شامل شرایط عمومی و اختصاصی، زمان ثبت نام و دیگر اطلاعات مرتبط در آگهی و دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها اعلام می‌شود و اگر افراد واجد شرایط باشند، استخدام خواهند.

انواع سهمیه در آزمون استخدامی سازمان جنگل ها

تعداد و تنوع سهمیه در آزمون استخدامی سازمان جنگل ها، از سهمیه جذب نیروهای جدید سهم فرزندان شهدا و ایثارگران ۵۹ نفر است که برای آنان پرونده تشکیل شده و یک سهمیه نیز از سال ۱۳۹۷ بوده که ۵۰ نفر است و تلاش می‌کنیم این تعداد افراد باقی مانده را نیز برای سال 1402 جذب کنیم.

تمامی اخبار و اطلاعیه های مرتبط با ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه به روزرسانی می شود.
متقاضیان می‌توانند کلیه سوالات و پرسش‌های خود درخصوص موارد مرتبط با استخدام سازمان جنگل ها و  همچنین نکات اختصاصی آزمون‌ را از طریق شماره تماس 9099071613 پی گیری نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۲۴:۰۰ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

✔️زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها چه موقع است؟

✔️برای دریافت آخرین اخبار و اطلاع از آگهی های استخدامی سازمان جنگلها و مراتع در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

✔️ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی سازمان جنگل ها کشور در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

✔️به گفته مدیرکل امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور: ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی سازمان جنگل ها کشور در سال ۱۴۰۲ ، ۸۶۰ نفر است.

✔️چگونه از انواع سهمیه در آزمون استخدامی سازمان جنگل ها مطلع شویم؟

✔️در ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها سهمیه استخدام فرزندان ایثارگران ۲۵ درصد و جانبازان بالای ۲۵ درصد است، همچنین یک سهمیه پنج درصد نیز شامل همه ایثارگران می‌شود. توضیحات تکمیلی در همین مقاله ارائه شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان جنگل ها ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مسلم

    مدرک کارشناسی محیط زیست

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی