ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی inre.ir

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی - inre.ir

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی inre.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی از طریق سایت inre.ir ، مرتبط با شرکت‌های صنعتی، تجاری و فناور کشور با عنوان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های دانش بنیان ۱۴۰۲  از  3 تیر ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است.

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

بر اساس مصوبه نشست شورای سیاست گذاری ششمین دوره ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی کشور که به ریاست دکتر علی آقامحمدی و با حضور نمایندگان وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صدا و سیما و سایر نهادهای مرتبط برگزار شد، از 3 تیر ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ساعت 24 روز 23 تیر ماه ادامه خواهد داشت. (امکان اعلام تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی فقط از طریق سایت inre.ir وجود دارد.)

به نقل از دبیرخانه ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی، محمدحسین قمری گفت: ثبت‌نام ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی برای بهره‌برداری از ۲۵ هزار موقعیت شغلی در بیش از ۴۹۰۰ سازمان و شرکت صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان آغاز شد و داوطلبان برای شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت www.inre.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه قرار است بیش از ۴۹۰۰ سازمان و شرکت صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان، نیروی انسانی موردنیاز خود را از طریق این آزمون تامین کنند، افزود: در این دوره از آزمون بیش از ۲۵ هزار موقعیت شغلی وجود دارد و گستردگی و تنوع شغل‌های موجود، به کارجویان قدرت انتخاب بیشتری می‌دهد. داوطلبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر، دفترچه راهنمای ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی را از سایت آزمون دریافت کنند.

پیرو ابلاغیه اخیر سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی، آزمون استخدام بخش خصوصی یکی از مبادی امتیازی استخدام در دولت بدون شرکت در آزمون استخدامی دولتی است.

بنابر اطلاعیه رسمی دبیرخانه ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی، داوطلبان ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی در ۹ دسته شغلی و ۲۳۲ عنوان شغلی برای استخدام در سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان آماده به کار می‌شوند. عناوین دسته‌های شغلی ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی به شرح ذیل است:

• دسته بازاریابی و فروش شامل مشاغل بازاریاب تلفنی، بازاریاب حضوری (ویزیتور)، تحلیل‌گر بازاریابی و ۱۵ شغل دیگر

• دسته سلامت شامل مشاغل امدادگر، بهیار و اپراتور کمک‌های اولیه، تکنسین آزمایشگاه، دامپزشک و ۶ شغل دیگر

• دسته فناوری‌ اطلاعات شامل مشاغل برنامه‌نویس(C#).NET، برنامه‌نویس (VB)NET، کارشناس DevOps و ۳۴ شغل دیگر

• دسته فنی و اجرایی شامل مشاغل آبدارچی و نظافت‌چی، آمارگیر و پرسشگر، برق‌کار و ۱۳ شغل دیگر

• دسته کارشناسی و ارائه خدمات شامل مشاغل پژوهشگر، دستیار وکیل، راهنمای گردشگری (تور لیدر) و ۱۴ شغل دیگر

• دسته مالی، اداری و حقوقی شامل مشاغل اپراتور ارتباط با مشتری، انباردار، پاسخگوی تلفنی و ۲۱ شغل دیگر

• دسته مدیریتی شامل مشاغل عضو موظف هیئت مدیره، مدیر HSE، مدیر SEO و ۲۸ شغل دیگر

• دسته مهندسی شامل مشاغل مهندس عمران، مهندس برق، مهندس کامپیوتر-نرم‌افزار و ۵۱ شغل دیگر

• دسته هنر، رسانه و آموزش شامل مشاغل گرافیست، مشاور تحصیلی، مترجم/مدرس زبان انگلیسی و ۲۳ شغل دیگر

همچنین مطابق گزارش شبکه نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در دوره قبلی آزمون استخدام بخش خصوصی حدود ۱۳ هزار نفر از سوی سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر دعوت به کار شده‌اند و بیش از ۹۱ درصد افراد دارای حداقل سه شایستگی در آزمون قبلی موفق شده‌اند.

متقاضیان شرکت در ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی می‌توانند از امروز شنبه 3 تیرماه ۱۴۰۲ از طریق درگاه رسمی آزمون استخدام بخش خصوصی  یا دفاتر پیشخوان خدمات دولت حداکثر تا 23 تیر در این آزمون ثبت‌نام کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه فرصت را غنیمت بشمارید و با مشاورگروپ تماس بگیرید.

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

فقط با تلفن ثابت بدون پیش شماره 9099071613

به اطلاع کلیه داوطلبان ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی می‌رساند، بنا به درخواست داوطلبان گرامی مبنی بر انجام مراسم پرفیض پیاده‌روی اربعین، شروع آزمون‌های تخصصی به 29 شهریور 1401 موکول گردید.

برای داوطلبانی که در دو دسته شغلی شرکت کرده‌اند، آزمون اینترنتی دسته‌های شغلی تفکیک و هر دسته شغلی در روزهای مجزا برگزار می‌شود.

لازم به تاکید است، با توجه به شرایط کرونا آزمون‌های تخصصی به صورت اینترنتی برگزار می‌شوند و هیچ یک از آزمون‌ها به شکل حضوری برگزار نخواهند شد.

داوطلبان در روز و ساعت اعلام شده می‌توانند به صفحه کاربری خود مراجعه و در قسمت «آزمون‌ها» نسبت به انجام آزمون‌های تخصصی اقدام کنند. لازم به ذکر است، در آزمون استخدام بخش خصوصی، کارت ورود به جلسه برای داوطلبان صادر نمی‌شود.

ساعت شروع آزمون‌های تخصصی ساعت 9 الی 10 صبح است و قبل و پس از ساعت قید شده امکان ورود به صفحه کاربری برای انجام آزمون‌های تخصصی امکان‌پذیر نخواهد بود.

برگزاری آزمون‌های تخصصی به صورت اینترنتی و فقط با استفاده از لپ‌تاپ و رایانه شخصی امکان‌پذیر است و امکان انجام آزمون از طریق تلفن همراه وجود ندارد.

در زمان برگزاری آزمون‌های تخصصی امکان ثبت سوابق، بارگذاری مدارک و انجام آزمون‌های شخصیت‌شناسی از صفحه کاربری داولبان حذف خواهد شد و پس از پایان زمان آزمون، در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

شرط اصلی شرکت در آزمون‌های تخصصی، انتخاب مشاغل و شایستگی‌های شغلی است و داوطلبان می‌بایست حداکثر تا پایان 26 شهریور 1401، نسبت به انتخاب مشاغل و شایستگی‌های شغلی خود اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون‌های تخصصی در هر یک از 9 دسته شغلی به شرح زیر است:

زمان برگزاری آزمون‌های تخصصی در هر یک از 9 دسته شغلی به شرح زیر است


inre.ir

دکتر علی آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس شورای سیاستگذاری دومین دوره ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های دانش بنیان از طریق سایت inre.ir  نیز در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مشکلات شرکت‌ها نداشتن نیروی متخصص است گفت: این آزمون فضایی را فراهم می‌کند که نیروی انسانی خوب جذب و با ایجاد مهارت نرم، اتصالات شغلی ممکن شود. همچنین شرایط خوبی برای کارفرمایان ایجاد می‌شود تا نیروی متخصص و مورد نیاز خود را جذب کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل اقتصاد ایران کمبود سرمایه نیست بلکه عدم به کارگیری نیروی انسانی متخصص است، افزود: باید بیکاران را دسته بندی کنیم با برگزاری این آزمون امکان دسته بندی موقعیت‌های شغلی مختلف در بخش‌ها و موقعیت‌های مختلف وجود دارد.

www.iner.ir استخدام دفترچه

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، همزمان با آغاز فرصت نام نویسی در ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی برای بیش از 4900 سازمان و شرکت معتبر صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان، دفترچه راهنمای ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی منتشر شد. در این دفترچه زمان‌بندی آزمون، تعاریف، شرایط، مواد آزمون، راهنمای گام به گام و لیست شرکت‌های متقاضی آزمون استخدام بخش خصوصی از گذشته تا کنون منتشر شده‌است.

مشاهده شرکت‌های مرتبط با هر شغل، استان های متقاضی شغل و متوسط حقوق هر شغل از مهم‌ترین موارد ذکر شده در دفترچه ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی است.

متقاضیان محترم جهت شرکت در آزمون می‌توانند تا 31 تیر با مراجعه به وبگاه رسمی «آزمون استخدام بخش خصوصی» به نشانی   www.inre.ir یا حضور در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور نسبت به ثبت ‌نام در آزمون استخدام بخش خصوصی اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند دفترچه راهنمای پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی را از اینجا دریافت نمایند.

 

سپهری افزود: آزمون استخدامی شرکت های دانش بنیان ۱۴۰۲ سیستم شخصیت را کشف و استعدادیابی می‌کند و متوجه می‌شود که فرد به چه نوع شخصیتی گرایش دارد. با این آزمون صدای جوانان جویای کار شنیده می‌شود و مهارت نرم را فرا می‌گیرند. متأسفانه در آموزش مهارت نرم ضعف داریم، در حالی که اکنون مهارت مذاکره و مهارت نرم در یافتن شغل حائز اهمیت است.

مشیریان، معاون روابط کار وزارت کار در ادامه این نشست با اشاره به اینکه با راه اندازی سامانه روابط کار گفت: با راه اندازی این سامانه به زودی به یک بانک اطلاعاتی طبقه بندی شده متناسب با واقعیت دست می‌یابیم.

وی ادامه داد: برای جذب نیرو باید برای کارفرماها اعتمادسازی صورت گیرد. چرا که در بسیاری از موارد کارفرماها از صلاحیت های شغلی نیروی کار رضایت ندارند.

همچنین در این نشست پس از بحث و بررسی و بیان نقطه نظرات اعضای شورای سیاستگذاری، برنامه اجرایی دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی به تصویب رسید.

www.iner.ir ازمون استخدامی

به اطلاع هموطنان عزیز می رساند با توجه به درخواست های مکرر علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی و به ویژه افزایش چشمگیر تعداد شرکت ها و موسسات متقاضی نیروی انسانی از زمان آغاز ثبت نام که سبب افزایش تعداد آنها از ۱۱۰۰ به بیش از ۱۳۰۰ شرکت و موسسه صنعتی، تجاری و فناور شده است، مهلت ثبت نام در آزمون تا پایان وقت روز دوشنبه، 15 مهرماه اعلام شده .

با توجه به اینکه فرصت ثبت نام پس از این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، شایسته است علاقه‌مندان به شرکت در ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی هر چه سریعتر نسبت به تکمیل ثبت نام قطعی خود اقدام نمایند.

بدیهی است با افزایش شرکت‌های متقاضی نیروی انسانی از میان پذیرفته‌شدگان این آزمون، ظرفیت پذیرش داوطلبان نیز افزایش قابل توجهی یافته است.


ثبت نام استخدام شرکت های دانش بنیان

برای پاسخ به این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر با مشاور گروپ تماس بگیرید

برای آگاهی از جدیدترین اخبار ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی از طریق سایت inre.ir با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ در ارتباط باشید.

مشاور گروپ

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های دانش بنیان



3.2/5 - (159 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی inre.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. محمد

    ازمون استخدامی بخش خصوصی فقط تو تهران برگزار میشه یا شهرستان هم هست؟ اگه نیست چطوری باید اینهمه راه را از مشهد به تهران بیاییم؟

    پاسخ
  2. حسین

    سلاممم. مدرک دیپلم هم می تونن در این آزمون شرکت کنند؟ مهارت خاصی باید داشته باشیم تا اجاز ورود برای شرکت در آزمون رو داشته باشیم؟

    پاسخ
  3. امیر

    سلام میشه بیشتر در مورد آزمون استخدامی بخش خصوصی بیشتر توضیح بدید. اصلا چرا باید چنین آزمونی در سطح خصوصی برگزار بشه؟ آیا نظارت خاصی برای این بخش وجود داره؟ چه منابعی را باید بخونیم؟ مصاحبه در چه سطحی وجود دارد؟ بی زحمت این سوالات را جواب بدین

    پاسخ
  4. فاطمه

    سلام برای من هم چنین مشکلی بوجود اومده نمی دونم چیکار کنم لطفا پاسخ بدید

    پاسخ
  5. مهسا خورشیدی

    سلام آزمون استخدامی بخش خصوصی امسال هم برگزار می شود؟ لطفا در نحوه ثبت نام آزمون هم یکمی صحبت کنید؟ ممنون می شم

    پاسخ
  6. فریبرز

    سلام من شماره ملی و تلفن و نام و نام خانوادگی ثبت کردم در مرحله پرداخت سایت قطع شد وپول کم نشد الان چون شماره ملی ثبت شده نمیزاره دوباره ثبت نام کنم راهنمایی فرمایید..

    پاسخ
  7. مریم

    خوب است

    پاسخ
  8. علی عبدالهی سروی

    ضمن تشکربسیار خوب است

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی