ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای کامل ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان به منظور شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی، باید در زمان اعلام شده با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی inre.ir فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. برای آگاهی از زمان ثبت نام، نحوه ثبت نام، شرایط و زمان برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 با ما همراه باشید.

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

ثبت‌ نام ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی، با حضور بیش از 4900 سازمان و شرکت معتبر انجام شده است. در این آزمون سازمان‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، صنعتی و تجاری اقدام به شناسایی و جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق آزمون استخدام بخش خصوصی خواهند کرد.

ثبت نام در این آزمون به دو شیوه حضوری و آنلاین خواهد بود. برای ثبت نام حضوری لازم است در مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی به دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور مراجعه کنید. برای ثبت نام ثبت نام آزمون استخدامی بخشهای خصوصی لازم است در زمان مقرر به سایت ثبت نام به نشانی inre.ir مراجعه نمایید. در ادامه راهنمای ثبت نام آنلاین را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ آغاز شده است. متقاضیان از تاریخ 19 تیرماه لغایت 2 مردادماه 1402 با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی منتشر نشده است. لذا لازم است متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند. در صورت تمدید زمان ثبت نام، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

زمان بندی آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲
شروع فرآیند ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی 1402/04/19
پایان ثبت نام 1402/05/02
تکمیل ثبت نام و آزمون های شخصیت شناسی 1402/05/23
آزمون های تخصصی 1402/06/20
اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی  1402/08/08
دعوت به همکاری از سوی شرکت ها 1402/08/20

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بخشهای خصوصی

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بخشهای خصوصی که شامل شرایط عمومی و اختصاصی (برای هریک از دسته های شغلی) می باشد در ادامه بیان شده است. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی باید دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام باشند که در ادامه بیان شده است. متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط ذکر شده می توانند در زمان اعلام شده (19 تیر تا 2 مرداد 1402) به صورت اینترنتی ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی را انجام دهند.

شرایط عمومی آزمون استخدامی بخش خصوصی:

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده 
  • التزام به قانون اساسی
  • داشتن تابعیت ایرانی
  • عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خالف شئون شغلی و تحصیلی
  • برخورداری از سلامت جسمی و روانی
  • داشتن حداقل سن 15 سال

برای آگاهی از شرایط اختصاصی هریک از دسته های شغلی می توانید راهنمایی های لازم را از طریق شماره 9099071613 دریافت نمایید.

رشته های آزمون استخدامی خصوصی

رشته های آزمون استخدامی خصوصی بر اساس حوزه شغلی به 9 بخش مستقل تقسیم شده است که هر بخش یک “دسته شغلی” نامیده می شود. عناوین این دسته های شغلی به صورت زیر است:

  1. بازاریابی و فروش
  2. سلامت
  3. فناوری اطلاعات
  4. فنی و اجرایی
  5. کارشناسی و ارائه خدمات
  6. مالی، اداری و حقوقی
  7. مدیریتی
  8. مهندسی
  9. هنر، رسانه و آموزش

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ برای آگاهی بیشتر داوطلبان به صورت تصویری شرح داده شده است. داوطلبان با مراجعه به سایت ثبت نام به نشانی inre.ir می توانند نسبت به پرداخت هزینه و تکمیل اطلاعات اقدام نمایند. مراحل ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی به صورت زیر است:

لازم است داوطلب، مشخصات خود را با دقت کامل و مطابق دفترچه راهنمای آزمون استخدام بخش خصوصی وارد کند، زیرا بعد از انجام مراحل ثبت‌ نام امکان ویرایش مشخصات و دسته شغلی میسر نخواهد بود. لذا خواهشمند است تا هنگام ثبت اطلاعات خود، نهایت دقت را به کار ببرید.

  • به سایت ثبت نام به نشانی inre.ir مراجعه نموده و از طریق منوی بالای صفحه بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید:

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

  • کدملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید:

**کدملی 10 رقمی خود را بدون خط تیره یا ممیز درج کنید.

شرایط آزمون استخدامی بخشهای خصوصی

  • در صفحه ثبت نام بخش “مشخصات فردی” داوطلب بایستی مشخصات فردی خود را تکمیل نماید و با توجه به مشاغل مد نظر خود، از میان 9 دسته شغلی حداکثر 2 دسته شغلی را انتخاب نمایند و در انتها بر روی دکمه “ثبت و ادامه” کلیک کند:

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بخشهای خصوصی

  • داوطلب پس از تایید اطلاعات ثبت نامی لازم است بر روی گزینه “شرایط بالا را مطالعه کردم و با آن موافقت می کنم.” کلیک نماید. سپس امکان پرداخت به شیوه های مختلف فعال می شود و داوطلب می تواند نوع پرداخت خود را انتخاب نماید و بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک نماید:

*داوطلب در صورت نداشتن رمز دوم کارت بانکی خود میتواند پرداخت خود را به صورت انتقال وجه کارت به کارت انجام دهد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بخشهای خصوصی

شماره‌ ای است که پس از واریز وجه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی توسط سایت آزمون ارائه می‌ شود شماره پیگیری پرداخت است، با توجه به اين‌ که ارائه اين شماره در پیگیری‌ های احتمالی بعدی الزامی است، نگهداری این شماره تا پایان فرآیند های آزمون الزامی می‌ باشد.

  • پس از تائید پرداخت، یک پیامک حاوی کد تائید شماره تلفن همراه برای داوطلب ارسال می گردد که داوطلب باید آن را در کادر مربوطه وارد نموده و بر روی گزینه “ثبت و ادامه” کلیک نماید:

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخشهای خصوصی

 

  • در مرحله بعدی، داوطلب باید رمز عبور برای ورود به صفحه کاربری خود را انتخاب نماید:

*حداقل شامل 6 کاراکتر (حرف یا عدد یا ترکیبی از آنها)

 آزمون استخدامی بخش خصوصی

  • در این مرحله داوطلبان کارت خود را دریافت می کنند. کارت داوطلبی شامل مشخصات اولیه هر داوطلب و دسته شغلی انتخاب شده توسط وی می باشد. آنها همچنین می توانند با کلیک بر روی دکمه ورود به صفحه کاربری وارد پروفایل خود شوند.

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخشهای خصوصی

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخشهای خصوصی،  توسط سایت ثبت نام این آزمون طی  اطلاعیه ایی منتشر می شود. در این دفترچه زمان‌بندی آزمون، تعاریف، شرایط، مواد آزمون، راهنمای گام به گام و لیست شرکت‌های متقاضی آزمون استخدام بخش خصوصی از گذشته تا کنون منتشر شده‌است .مشاهده شرکت‌های مرتبط با هر شغل، استان های متقاضی شغل و متوسط حقوق هر شغل از مهم‌ ترین موارد ذکر شده در دفترچه ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی است.

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی بخش های خصوصی، می بایست مندرجات دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه کرده و پس از آن نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

در جدول زیر لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخشهای خصوصی، برای شما داوطلبین عزیز قرار داده شده است. می توانید با مطالعه آن از تمامی جزئیات مربوط به آزمون استخدامی بخش خصوصی اطلاع پیدا کنید.

لازم به پذکر است که دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 در حال حاضر منتشر نشده است و دفترچه زیر مربوط به سال 1401 می باشد. به محض انتشار دفترچه ثبت نام 1402 لینک دانلود آن در مقاله فعال خواهد شد.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی
لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخشهای خصوصی 1401

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخشهای خصوصی 1402

به محض انتشار لینک فعال می شود

سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی به نشانی inre.ir تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به آزمون و همچنین فرآیند ثبت نام را بر عهده دارد. داوطلبین شرکت در آزمون استخدامی بخشهای خصوصصی می توانند با مراجعه به این سایت از آخرین اخبار مربوط به استخدام بخش خصوصی مطلع شوند.

هریک از متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی را دارند، با مراجعه به سایت inre.ir و دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و آگاهی از شرایط، ضوابط، مدارک و نحوه ثبت نام، می توانند ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند. ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی از طریق کدملی و شماره تلفن همراه امکان پذیر است.


107

متقاضیان می‌ توانند کلیه سوالات و پرسش‌ های خود درخصوص موارد مرتبط با ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 – inre.ir و همچنین نکات اختصاصی هر آزمون‌ را از طریق شماره تماس 9099071613 پیگیری نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌ توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۲۴:۰۰ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.
 
در ادامه مطالعه کنید:
 

سوالات متداول ثبت نام آزمون استخدامی بخشهای خصوصی ۱۴۰۲

❓زمان برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 ، کی هست؟

✔️ زمان برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 در این مقاله ارائه داده شده است.

❓رشته های آزمون استخدامی خصوصی، شامل چه مواردی هستند؟

✔️ عناوین این رشته های آزمون استخدامی خصوصی به صورت زیر است:
بازاریابی و فروش
سلامت
فناوری اطلاعات
فنی و اجرایی
کارشناسی و ارائه خدمات
مالی، اداری و حقوقی
مدیریتی
مهندسی
هنر، رسانه و آموزش

❓سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی، کدام است؟

✔️ ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی از طریق سایت inre.ir انجام می شود. در صورت بروز هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

❓آزمون استخدامی بخش خصوصی شامل چند مرحله است؟

✔️ آزمون استخدامی بخش خصوصی شامل آزمون تخصصی، آزمون شخصیت شناسی و مصاحبه می باشد.

3.9/5 - (30 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. شکیبا

    این آزمون فقط کلاهبرداری و دزدی از جوونای بیکار هست . یک سری تست های شخصیت شناسی که در اینترنت موجوده از شما میگیرن و سوالای غیراستاندارد از دسته شغلی میدن که جواب بدین . در آخر هم یک دفترچه 80 صفحه ای از نتیجه تست های شخصیت شناسی به شما میدن که کاملا الکیه و هیچ کجا هم شما رو استخدام نمیکنه. شما بابت این تست های شخصیت شناسی80 هزار تومن پول میدی !!!

    پاسخ
  2. امیر

    هیچ فایده ایی نداره همش مسخره بازیه

    پاسخ
  3. امیر

    منم دوبار در این آزمون سال 97 و 98 شرکت کردم و قبول نشدم همش مسخره بازی و هدر کردن پول هستش. سوالاتتون غیراستاندارد هست و بدرد کسی می خوره که 10 سال حداقل با اون سوالات سابقه کار مرتبط داشته باشه مدل آزمون به صورت مجازی غلط هستش. دیگه بار سوم شرکت نخواهم کرد متاسفم

    پاسخ
  4. محمد رضا

    چرا مگر امتحان دادی

    پاسخ
  5. آرش

    سلام به هیڃ وجه ثبت نام نکنید.

    پاسخ
    1. منیر

      سلام قبلا شرکت کردی؟؟

      پاسخ
      1. محمد

        کسی شرکت کرده راهنمایی کنه فایده داره یانه

        پاسخ
        1. امیر

          هیچ فایده ایی نداره همش مسخره بازیه

  6. حسن

    سلام برهمه جمهوری اسلامی ایران عزیزم متاسفانه رییس جمهور و رییس مجلس بسیار بی توجه معلولین یعنی ناشنوا و در برابر استخدام دولتی هم استخدام خصوصی 3 درصد معلولین تصویب شده ولی اجرا نشد بازهم متاسفانه مشکلات بزرگ برای ناشنوایان بیش از ایران از یک تا 4 میلیون جمعیت ناشنوایان بیکارند و بی گناه است چرا مسئولین ناشنوایان توجه نمیکنید فقط شنوا توجه میکنن. بی عدالت است . خودم کارشناس ارشد تربیت بدنی هستم و بیکارم و مجرد هستم و حالا کجا برم زندگی میکنم و کجا پول بگیرم و کجا غذاو پوشاک بخورم امسال سخت ترین زندگی را تجربه کردم و رکورد گران تمام کشور ایران است من از شما خواهش دارم برنامه جدید ترین خبر مخصوص برای معلولین استخدام شود مثلا استخدام جداگانه برای شنوا هم برای ناشنوا جدا داشته باشد به راحتی استخدام قبول بشه تا معلولین زندگی راحت تر باشد جمهوری اسلامی ایران حفظ کن و ناشنوایان

    پاسخ
  7. نرگس

    همش الکیه من موندم کیارو قبول میکنن.اونهمه مدرک داشتم و پول چقدر ازم گرفتن آخرش قبولم نکردن .بخدا گناه داریم ما اینهمه تحصیل کردیم .

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403