ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

« زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ کی آغاز می شود؟ چطور در آزمون استخدامی بانک مرکزی ثبت نام کنم؟ شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی چیست؟ »

اگر سوالاتی مانند سوالات بالا ذهن شما را به خود مشغول کرده می توانید با مطالعه این مقاله پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید چون در این مقاله مشاور گروپ تمامی اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ را بررسی کرده است. با ما همراه باشید.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی 1402

بانک مرکزی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در استان تهران و کارخانه تولید کاغذ اسناد بهادار در استان مازندران امکان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی 1402 را برای متقاضیان و علاقه مندان واجد شرایط فراهم کرده است. لازم به ذکر است استخدام افرادی که در این آزمون پذیرفته شوند به صورت “قراردادی”  خواهد بود.

داوطلبان باید در انتخاب ردیف شغلی به عنوان شغل، محل خدمت، جنسیت و شرایط تعیین شده برای ثبت نام نهایت دقت را به خرج دهند.

استخدام در بانک مرکزی ایران فقط با قبولی در تمامی مراحل آزمون استخدامی مانند آزمون کتبی، مصاحبه آزمون استخدامی بانک مرکزی، کانون های ارزیابی، گزینش، دریافت گواهی عدم سوء پیشینه و تایید سلامت جسم و روان و توانایی انجام کار برای شغل مورد تقاضا از طرف اداره رفاه کارکنان بانک میسر خواهد بود

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

هر آزمونی برای ثبت نام متقاضیان شرایطی را تعیین می کند و آزمون استخدامی بانک مرکزی هم از این قاعده مستثنی نیست. در این بخش از مقاله شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ را با هم بررسی می کنیم که متقاضی شرکت در این آزمون باید واجد آن باشد.

متقاضیان توجه داشته باشند که اگر در هر یک از مراحل آزمون مشخص شود که داوطلب به هردلیل واجد شرایط تعیین شده نیست، از ادامه مراحل استخدامی، استخدام باز می ماند و حتی در صورت پذیرش، با او قطع همکاری می شود. کلیه هزینه های متعلقه (بنا به تشخیص و صلاحدید بانک) از او اخذ خواهد شد.

  • داشتن تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی
  • اعتقاد و تعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • عدم اشتهار به فساد و نداشتن سوء سابقه.
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان (ثبت نام متقاضیانی که به هر دلیلی دارای معافیت موقت باشند قابل قبول نیست)
  • حداقل سن استخدام ۱۸ سال تمام (یعنی متولدین ۱۳/ ۰۸/ ۱۳۸۳ به قبل) و حداکثر سن به شرح مندرج درجدول آگهی استخدام خواهد بود.
  • تاریخ فراغت از تحصیل باید تا پایان مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ یعنی ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ باشد و شرکت با مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع اعلام شده در آگهی استخدامی، تخلف محسوب می شود.
  • داشتن سلامت کامل جسم و روان و توانایی کامل انجام کار برای شغل مورد تقاضا به تشخیص اداره رفاه کارکنان بانک .

نکته مهم: در ردیفهای شغلی کارخانه تولید کاغذ اسناد بهادار، داوطلبان بومی “شهرستان آمل”، که محل تولدشان شهرستان آمل باشد یا از حداقل 10 سال گذشته تاکنون به صورت مستمر و پیوسته ساکن شهرستان آمل باشند اولویت قانونی نسبت به سایر داوطلبان خواهند داشت.

سایر شرایط های خاص (مانند شرایط خدمت سربازی، شرایط ایثارگران و معلولان، شرایط مدرک تحصیلی و …) در مقاله شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ بررسی شده است.

اگر شرایط ویژه ای دارید و متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی هستید می توانید سوالات خود را با بخش پاسخگویی تلفنی ما در مشاور گروپ در میان بگذارید.

 کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشور همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس بگیرید.

مشاور گروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲

مطابق اطلاعیه سازمان سنجش به عنوان متولی برگزاری آزمون استخدامی بانک مرکزی، زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ آغاز و تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ادامه خواهد یافت.

متقاضیان شرکت در این آزمون باید با در دست داشتن مدارک در این بازه زمانی اقدام به ثبت نام نمایند.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ انجام شد و متقاضیان باید نهایتا در این بازه زمانی ثبت نامشان را تکمیل و آن به روزهای پایانی موکول نکنند. تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش صورت گرفته است و زمان دقیق آن در مقاله  تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی موجود است.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام در این آزمون به منظور خرید کارت اعتباری و دریافت سریال ثبت نام ۱۲ رقمی ثبت نام و همچنین سرویس استفاده از خدمات پیامک آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ مبلغ ۱/۸۰۰/۰۰۰  ریال معادل صد و هشتاد هزار تومان می باشد که داوطلبان ملزم به پرداخت آن از قسمت خرید کارت اعتباری هستند.

برای آشنایی با نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ به قسمت راهنمای ثبت نام همین مقاله مراجعه فرمایید.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

متقاضیان ثبت نام این آزمون استخدامی برای نام نویسی باید به سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. سازمان سنجش سیستمی را تحت عنوان سیستم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ راه اندازی کرده است تا داوطلبان بتوانند با ورود به این سیستم نام نویسی خود را انجام دهند.

نکته مهم: پذیرش صرفا به صورت اینترنتی و از سایت سنجش sanjesh.org انجام می شود و پذیرش تقاضای حضوری یا تقاضاهایی که به پست تحویل داده شوند،امکانپذیر نخواهند بود.

راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش و سیستم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ مراجعه کنید. در ادامه نحوه ثبت نام آزمون بانک مرکزی را باهم بررسی می کنیم.

سیستم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱

 

در این بخش برای دسترسی و سهولت کار شما عزیزان لینک ورود به سیستم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ در جدول زیر فعال شده است:

ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲

با آغاز فرآیند ثبت نام لینک فعال می گردد

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون بانک مرکزی ۱۴۰۲

قدم اول: بعد از ورود به سایت sanjesh.org و سیستم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ باید کارت اعتباری را از لینک خرید کارت اعتباری در منوی سمت راست صفحه اصلی خریداری نمایید.

خرید کارت اعتباری سیستم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱

در صفحه ی خرید کارت اعتباری، در بخش آزمون استخدامی سریال ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ را انتخاب نمایید.

سریال ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱ خرید اینترنتی کارت اعتباری سازمان سنجش

حالا گزینه تایید و ادامه را بزنید. در این قسمت اطلاعات شخصی و هویتی داوطلب اخذ می شود. با تکمیل فرم سریال ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ و فشردن دکمه تایید و ادامه به درگاه بانک متصل می شوید تا هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید.

سریال ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱

قبل از ورود به درگاه بانکی و پرداخت هزینه ثبت نام، شماره پیگیری پرداخت برای شما صادر می شود و تا زمانی تاییدیه مربوطه به “یاداشت نمودن شماره پیگیری پرداخت ” انجام نشود پرداخت صورت نمی گیرد. شماره پیگیری پرداخت، یک عدد منحصر به فرد (یکتا) است که به هر سفارش سازمان سنجش اختصاص داده شده است. با این شماره شما می‌توانید وضعیت خرید کارت اعتباری آزمون استخدامی بانک مرکزی خود را از بخش مشاهده مشخصات کارت پیگیری نمایید.

نکته: هر تراکنش یک شناسه پیگیری دارد که این شناسه معمولا در سایت درگاه پرداخت نمایش داده می‌شود. توصیه می کنیم این شناسه پیگیری را جایی یادداشت کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل، بتوانید با استفاده از آن تراکنش را در بانک مربوطه پیگیری نمایید.

قدم دوم: با خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ مجددا به صفحه سیستم ثبت نام وارد شوید و به بخش ورود به سیستم ثبت نام بروید. در این مرحله شماره سریال کارت اعتباری را به همراه عبارت امنیتی نمایش داده شده توسط سازمان سنجش در کادرهای مربوطه وارد نمایید و مطابق تصویر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

ورود به سیستم ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱

قدم سوم: با ورود موفق به سیستم باید عکس خود را در سایت سنجش بارگذاری نمایید. اسکن عکس تمام رخ 3*4 با فرمت JPG  که حداقل 300 200 پیکسل و حداکثر 400 300 باشد. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. حجم فایل ذخیره شده عکس هم نباید از 70 کیلوبایت بیشتر باشد.

در هنگام ارسال عکس دقت کافی را داشته باشید چون در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲، فرد متخلف شناخته شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

قدم چهارم: در مرحله بعد تکمیل اطلاعات داوطلب ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ انجام می شود و متقاضی باید پس از تکمیل فرم مربوطه، شغل محل را انتخاب نماید. داوطلبان باید در انتخاب ردیف شغلی به عنوان شغل و محل خدمت نهایت دقت را داشته باشند.

قدم پنجم: در نهایت با صدور کد پیگیری ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ از طرف سازمان سنجش مراحل ثبت نام به پایان می رسد. کد پیگیری ثبت نام را حتما تا پایان فرآیند آزمون نزد خود نگاه دارید چرا که ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که از سیستم شماره پرونده 6 رقمی  و کد پیگیری ثبت نام 15 رقمی دریافت نمایید. در غیر اینصورت ثبت نام شما انجام نشده است و به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی هم به هیچ وجه بازگشت داده نمی شوند.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org فایل pdf دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی را منتشر کرده است. متقاضیان شرکت در این آزمون باید پیش از نام نویسی آزمون استخدامی بانک مرکزی، اقدام به مطالعه دفترچه ثبت نام نمایند تا با تمامی شرایط و ضوابط آشنا باشند.

دریافت دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی 1401

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ فعال می گردد.

اصلاحیه دفترچه آزمون استخدام بانک مرکزی در سال 1402

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۲ در مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ و با توجه به اعلام بانک مرکزی مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، اصلاحات به شرح ذیل می‌باشد. متقاضیان، ضرورت دارد تا پایان مهلت ثبت نام و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

دانلود اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر اطلاعیه اصلاح شرایط مندرج در راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک مرکزی 1402 به شرح زیر است:

اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

  •  عبارت «به صورت مستمر و پیوسته» از بند (ب) ردیف (9) بخش سایر نکات حذف  و به صورت ذیل اصلاح می گردد: 

ب) داوطلب از حداقل 10 سال گذشته تا کنون ساکن شهرستان مورد تقاضا برای استخدام بانک مرکزی باشد.

  • عبارت «در زمان ثبت نام» مربوط به تبصره (3) ردیف (9) به عبارت «در زمان تولد» به شرح ذیل اصلاح می گردد:

تبصره3: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان تولد می‌باشد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲

صحت اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ عاملی تعیین کننده در پذیرش داوطلب می باشد چرا که در صورت مغایرت اطلاعات ثبت نامی با اطلاعات فرد داوطلب سازمان سنجش و بانک مرکزی از پذیرش فرد امتناع خواهد کرد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

بنابراین ضرورت دارد در زمان ثبت نام اطلاعات را درست و دقیق وارد کنید. اما نگران نباشید امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ در بازه زمانی ثبت نام برای داوطلبان فراهم شده است. می توانید با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org تصحیح اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ را انجام دهید.

فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام استخدامی بانک مرکزی

پس از بررسی شرایط ثبت نام باید نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام نمایید. pdf فرم پیش نویس تقاضانامه در لینک زیر موجود است. برای دانلود فرم پیش نویس تقاضانامه اینترنتی ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی روی لینک زیر کلیک کنید.

مواد آزمون ثبت نام آزمون بانک مرکزی

مواد امتحانی آزمون استخدامی بانک مرکزی به دو دسته مواد آزمون عمومی و مواد آزمون اختصاصی تقسیم می شود.

مواد آزمون عمومی عبارتند از:

  1. زبان و ادبیات فارسی
  2. زبان انگلیسی عمومی
  3. فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
  4. هوش و استعداد شغلی
  5. معارف اسلامی برای داوطلبان با دین اسلام (اقلیتهای دینی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف هستند. ولی اگر پاسخ دهند، این درس با تأثیر مثبت در محاسبه نمره کل عمومی شان لحاظ می شود. در واقع دو نمره کل عمومی، یک نمره کل با لحاظ نمره خام درس مذکور و یک نمره کل بدون لحاظ نمره خام درس مذکور، محاسبه و نمره کل بالاتر ملاک قرار می گیرد.)

مطابق با اطلاعات مندرج در راهنمای شرکت در آزمون استخدامی بانک مرکزی  تعداد سوالات برای هر کد شغلی به شرح زیر است:

سوالات آزمون استخدامی بانک مرکزی

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲

در کارت ورود به جلسه اطلاعات شخصی داوطلب مانند نام و نام خانوادگی، شماره داوطلبی، ساعت شروع و محل برگزاری آزمون درج و از طریق پرینت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

توجه به این نکته ضروری می باشد که صدور کارت شرکت در  آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از جانب داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از آزمون در مصاحبه استخدام بانک مرکزی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تمامی اطلاعات مربوط به زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک مرکزی و نحوه دریافت کارت ورود به آزمون از سایت سازمان سنجش در مقاله کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک مرکزی موجود است.

ما در این مقاله از مشاور گروپ به موضوع ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی و زمان و نحوه ثبت نام آن پرداختیم. امیدواریم بهترین نتیجه را در این آزمون کسب کنید و همواره موفق و پیروز باشید. در صورت وجود هر گونه سوال می توانید همه روزه حتی ایام تعطیل با ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ چه تاریخی آغاز می شود؟

✔️زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ از روز شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ آغاز و تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ادامه خواهد یافت. برای اطلاع از زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی به مقاله مراجعه نمایید.

✔️سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ چیست؟

✔️سایت سازمان سنجش sanjesh.org متولی برگزاری این آزمون استخدامی است. راهنمای تصویری ثبت نام به همراه لینک مستقیم ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ در این مقاله قرار گرفته است.

✔️سریال ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ را از کجا دریافت کنم؟

✔️با خرید کارت اعتباری آزمون استخدامی بانک مرکزی در سایت سازمان سنجش ، سریال 12 رقمی تحت عنوان سریال ثبت نام آزمون استخدامی برای شما صادر می شود. راهنمای دریافت سریال ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ در این مقاله موجود است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403