ثبت نام آزمون استخدام بانک رفاه کارگران ۱۴۰۲

استخدام بانک رفاه کارگران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را در این مقاله مورد بررسی قرار داده ایم. بانک رفاه کارگران به منظور تکمیل کادر خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند. در اینجا به بررسی شرایط و نکات مربوط به آزمون استخدامی پرداخته ایم تا به سوالات متعدد شما در این زمینه پاسخ دهیم.

به طور کلی استخدام بانک رفاه کارگران ، شامل گذر از سه مرحله خواهد بود؛ قبولی در آزمون کتبی،‌ سپس قبولی در آزمون روانشناختی و پس از آن قبولی در مصاحبه تخصصی و روانشناختی. داوطلبین عزیز می توانند از طریق سامانه ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران www.refah-bank.ir، اقدام به ثبت نام نمایند.

داوطلبان عزیزی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون استخدام بانک رفاه کارگران ۱۴۰۲ دارند،‌می بایست از تمامی شرایط اطلاع حاصل کنند. برای کسب اطلاعات کافی در خصوص این آزمون استخدامی، تا پایان مقاله  همراه ما باشید،‌ مشاور گروپ،‌ مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران 98

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدام بانک رفاه کارگران ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون استخدام بانک رفاه کارگران ۱۴۰۲ با استعانت از خداوند متعال در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود از میان افراد واجد شرایط آقا و خانم با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های تحصیلی “مهندسی کامپیوتر، مهندسی علوم فناوری اطلاعات، مهندسی ارتباطات و فناوری اطلاعات در گرایش های اعلام شده و مهندسی برق گرایش مخابرات” جهت بکارگیری در مشاغل تخصصی اعلام شده در جداول آگهی که در ادامه مطلب آمده است به منظور اشتغال در تهران و اصفهان از طریق رزومه کاری، مصاحبه تخصصی و رفتاری، تایید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانایی ها و سلامت جسمی و روحی و…، در چارچوب قوانین و مقررات جاری خود بصورت قراردادی (بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی)، در تمامی رشته های تحصیلی مرتبط با بانک و شرکت های تابعه دعوت به همکاری نماید.

زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک رفاه کارگران

ثبت نام آزمون استخدام بانک رفاه کارگران از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۵ منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران www.refah-bank.ir انجام خواهد شد.

شرایط ثبت نام آزمون استخدام بانک رفاه

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدام بانک رفاه کارگران و شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران در ادامه آمده است.

  1. تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسالمی ایران ( تابعیت مضاعف نداشته باشد)
  2. اعتقاد به دین مبین اسالم و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسالمی ایران؛
  3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
  4. دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا داشتن کارت معافیت دائم غیر پزشکی)کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد( حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام ( تاریخ ۱۳۹۸/۶/۳۱)
    ۱-۴ -تاریخ ترخیص از خدمت سربازی یا صدور کارت معافیت دائم غیر پزشکی باید قبل از تاریخ انقضای مهلت ثبت نام باشد؛
  5. دارا بودن حداقل ۱۸سال سن و حداکثر ۲۸سال تمام تا پایان مهلت ثبت نام (مدت خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن استخدام افزوده خواهد شد)
  6. به ازای هر سال سابقه مفید مورد قبول بانک یک سال به حداکثر سن تا سقف ۳ سال فقط در حوزه ساختمان افزوده میگردد. لیکن چنانچه در هر مرحله از استخدام مشخص گردد سابقه کار ارائه شده توسط متقاضی از نظر بانک مورد قبول نمیباشد؛ بانک مجاز است در صورتی که با لحاظ نمودن سابقه موصوف، سن استخدامی متقاضی مطابق با شرط سن (بند ۵ )در بازه مورد قبول قرار گرفته است؛ فرآیند استخدام متقاضی را متوقف نماید.
  7. برخورداری از سالمت کامل جسمانی و روانی و توانایی لازم برای انجام شغل محوله به تشخیص بانک ، مطابق با دستورالعمل پزشکی بانک با تایید پزشک معتمد.
  8. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان.
  9. عدم اشتهار به سوء رفتار، فساد اخالقی و نداشتن سابقه محکومیت کیفری موثر.
  10. عدم محرومیت از استخدام در ادارات و سازمانهای دولتی.
  11. عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام خدمت در سایر سازمانها ، موسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران:

  • دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا داشتن کارت معافیت دائم غیر پزشکی حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام (کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نیست)
  • متولدین 1375/08/01 برای مقطع کارشناسی و متولدین 1372/08/01 برای مقطع کارشناسی ارشد
  • مدت خدمت نظام وظیفه برای آقایان تا سقف 2 سال و به نسبت مدت خدمت انجام شده، به حداکثر سن داوطلبان افزوده خواهد شد
  • متقاضیانی که دارای سوابق ذی ربط در سازمان ها و شرکت های معتبر می باشند، متناسب با سابقه کاری پنج سال به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد. لیکن؛ چنانچه در هر مرحله از استخدام مشخص گردد سابقه کار ارائه شده توسط متقاضی از نظر بانک مورد قبول نمی باشد؛ بانک مجاز است در صورتی که با لحاظ نمودن سابقه موصوف، سن استخدامی متقاضی مطابق با شرط سن در بازه مورد قبول قرار گرفته است؛ فرآیند استخدام متقاضی را متوقف نماید
  • فارغ التحصیلان کارشناسی / کارشناسی ارشد و سایر با حداقل معدل 14 تمام
  • متقاضیان استخدامی می بایست در زمان بارگذاری مدارک فارغ التحصیل شده باشند
  • مدارک تحصیلی متقاضیان براساس قوانین و مقررات جاری بانک می بایست مورد تأیید مراجع ذی صلاح باشد
  • دانشگاه‌های مورد پذیرش: تمامی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • برخورداری از سلامت کامل جسمانی و روانی و توانایی لازم برای انجام کار در بانک به تشخیص بانک و مطابق با دستورالعمل پزشکی بانک
  • عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
  • عدم اشتهار به سوء رفتار، فساد اخلاقی و نداشتن محکومیت کیفری مؤثر
  • عدم محرومیت از استخدام در ادارات و سازمان ها
  • عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام خدمت در سایر سازمان ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و …
  • تاریخ ترخیص از خدمت نظام وظیفه یا صدور کارت معافیت دائم غیر پزشکی باید قبل از بارگذاری مدارک باشد
  • افراد متقاضی استخدام می بایست برای عناوین پست سازمانی ردیف 1 الی 3 مشاغل اعلام شده در جدول مشاغل، بومی استان تهران و برای عنوان پست سازمانی ردیف 4 شغل اعلام شده در جدول مشاغل، بومی استان اصفهان باشند، احراز بومی بودن داوطلبین استخدام به شرح یکی از موارد ذیل صورت خواهد پذیرفت:
    • شهر محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب در استان مربوطه باشد.
    • دارا بودن مدرک دیپلم داوطلب از استان مربوطه جهت احراز محل سکونت
    • ارائه سند مالکیت ملک در استان مربوطه بنام داوطلب، پدر و مادر و یا همسر داوطلب
    • ارائه اجاره نامه دارای کد رهگیری در طی 5 سال گذشته (قبل از زمان آگهی دعوت به همکاری) در استان مربوطه، بنام داوطلب، پدر ، مادر و یا همسر داوطلب
    • دارا بودن سوابق بیمه تامین اجتماعی در استان مربوطه حداقل بمدت 3 سال

 

مراحل ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران:

  1. مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران www.refah-bank.ir
  2. تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
  3. ارسال عکس: داوطلب میبایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
    1-3 -عکس ۴×۳که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
    2-3 -عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
    3-3 -اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰*۳۰۰پیکسل و حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل باشد.
    4-3 -تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لک باشد.
    5-3 -حجم فایل ذخیر شده عکس نباید از ۷۰کیلو بایت بیشتر باشد.
    6-3 -حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
    7-3 -حتی االمکان عکس ها سیاه و سفید و یا در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.

تذکر مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در ثبت نام آزمون استخدام بانک رفاه کارگران قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام میشود رخ داده است. تاکید میگردد که عالوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

نحوه ثبت نام داوطلبین در آزمون کتبی

  • متقاضیان می بایست پس از مراجعه به سایت بانک رفاه کارگران و مطالعه شرایط، اطلاعات خواسته شده را تکمیل و نمونه فرم رزومه را به صورت کامل تکمیل کرده و همراه با مدارک درخواستی بارگذاری کنند.
  • شرکت در فراخوان صرفاً از طریق سایت بانک رفاه کارگران به آدرس اینترنتی www.refah-bank.ir و پست الکترونیکی modiryat@bankrefah.ir و شماره دورنگار 42504448 انجام می پذیرد و به درخواست های ارسالی از سایر روش ها ترتیب اثر داده نخواهد شد
  • ثبت نام زمانی تکمیل است که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره کد رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران

داوطلبان الزم است به وسیله کارتهای عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال میباشد. با مراجعه به پایگاه اطاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ مربوطه نسبت به دریافت سریال ثبت نامی و سپس با مراجعه به بخش مربوط نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران مطابق زمان اعلامی برای مشاهده و پرینت بر روی سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران www.refah-bank.ir قرار خواهد گرفت. همراه داشتن کارت ورود به جلسه،شناسنامه و کارت ملی در روز برگزاری آزمون ضروری خواهد بود.

مدارکی که داوطلبین هنگام مصاحبه باید همراه داشته باشند:
1- اصل و تصویر خوانا از کلیه صفحات شناسنامه عکس دار
2- اصل و تصویر از دو طرف کارت ملی
3 – اصل و تصویر مدرک تحصیلی با ذکر معدل کل

تبصره: به مدارک تحصیلی فاقد معدل کل و رشته تحصیلی و به گواهی های صادره از سوی دانشگاههای مربوطه مبنی بر گذراندن تعداد واحدهای درسی یا ریز نمرات و همچنین برگ تسویه حساب تحصیلی، به عنوان مدارک فارغ التحصیلی ترتیب اثر داده نخواهد شد؛

4 – اصل و تصویر از دو طرف کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی
5 – پیشینه شغلی شامل سوابق تحصیلی، مهارتها و سوابق کار
6 – سه قطعه عکس جدید ۴×۳
7 – اصل و تصویر مدارک احراز بومی بودن متقاضی در استان مورد نظر

تذکرات مهم:

  1. لازم به توضیح است، استخدام نیروی انسانی مورد نیاز بانک، براساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل )مشتمل بر آزمون، مصاحبه تخصصی و رفتاری، گزینش، انجام معاینات پزشکی و …( انجام خواهد شد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق حد نصاب یا رتبه الزم را کسب ننمایند موضوع ادامه مراحل استخدام آنان منتفی خواهد گردید؛
  2. بانک پس از برگزاری آزمون کتبی، ارزیابی رفتاری، روانشناختی و مصاحبه تخصصی، نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان به ترتیب از بالاترین امتیاز کسب شده به میزان مورد نظر خود اقدام خواهد نمود، قبول شدگان نهایی پس از موفقیت در سایر مراحل جذب از قبیل گزینش، معاینات پزشکی و طی دورههای آموزشی به تعداد مورد نیاز انتخاب خواهند شد؛
  3. شایان ذکر است، موفقیت پذیرفته شدگان به تنهایی و در هر یک از موارد آزمون، مصاحبه روانشناختی، مصاحبه تخصصی و ….. به منزله پذیرفته شدن فرد متقاضی نبوده، و مسئولیتی برای این بانک ایجاد نخواهد کرد و پذیرش فرد متقاضی صرفاً در صورت طی فرآیند کل استخدام در این بانک خواهد بود. همچنین بانک در قبال ادامه فرآیند استخدام افرادی که علیرغم عدم وجود شرایط احراز متقاضیان در آزمون مزبور شرکت نمایند، هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت ؛
  4. در صورت احراز مغایرت مدارک و یا عدم تطابق شرایط فرد متقاضی با شرایط تعیین شده، بلافاصله / در هر مرحله از مراحل جذب، ادامه فرآیند جذب متقاضی متوقف و ادامه همکاری با وی منتفی خواهد شد.
  5. چنانچه در هر یک از مراحل استخدامی و یا پس از استخدام و اشتغال به کار مشخص گردد متقاضی دارای مدرک تحصیلی بالاتر/ پایین تر از فوق لیسانس درآزمون شرکت نموده از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد.
  6. هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
  7. ثبت نام داوطلبان صرفاً از طریق سایت مذکور بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی باشد.

مواد آزمون عمومی استخدامی بانک رفاه کارگران:

  •  تعداد سوالات آزمون به تفکیک رشته های مورد نیاز در حوزه تخصصی تعیین می گردد.بدیهی است بانک رفاه در انتخاب هر یک از متقاضیان استخدامی بنا بر تشخیص خود و متناسب با نیازهای سازمانی بانک مختار است و گذراندن مراحل استخدام ، هیچگونه حقی برای متقاضیان از جهت استخدام آنان ایجاد نخواهد نمود.

 

مهارتها و تخصص های مورد نیاز   محل خدمت جنسیت رشته / گرایش مورد نیاز عنوان پست )مسئولیت ارجاعی(
 دارای  مهارتهای مناسب در طراحی و پیاده سازی پایگاه داده  دارای مهارت ارایه راهکار و حل مسأله   تسلط کامل به زبان  SQL

تسلط کامل به ابزارهای مدلسازی پایگاه داده  آشنایی با متدولوژیهای تولید نرم افزار

دانش مناسب در حوزه نرم افزار و زبانهای برنامهنویسی  توانایی تحلیل و پیادهسازی مدلها و الگوریتمهای پیچیده  توانایی درک و تشخیص درست نیازهای ذینفعان


تهران  

 

 

 

 

 

 

 

مرد زن

کامپیوتر فناوری اطلاعات گرایش : کلیه گرایش ها

 

کارشناس توسعه  سامانه های عملیاتی- 
 دارای مهارت ارایه راهکار و حل مسأله   تسلط کامل به زبان  SQL

آشنایی با متدولوژیهای تولید نرم افزار  آشنایی با ابزارها و  متدهای  تست نرم افزار  آشنایی با  زبانهای برنامه نویسی


کارشناس تست و استقرار  سامانه های عملیاتی
 توانایی درک و تشخیص درست نیازهای ذینفعان        
 دارای  مهارتهای مناسب در طراحی و پیادهسازی پایگاه داده  دارای مهارت ارایه راهکار و حل مسأله   تسلط کامل به زبان  SQL

تسلط کامل به ابزارهای مدلسازی پایگاه داده

تسلط به ابزارهای مانیتورینگ  منابع با رویکرد شناسایی مشکلات و رفع آنها

Replication آشنایی با


کارشناس پشتیبانی 

سامانه های عملیاتی

 تسلط بهPerformance Tuning  در پایگاه داده )امتیاز محسوب می گردد(        
  Backup & Recovery تسلط به        
 SQL Server , Oracle تسلط به پایگاه داده های        

  

  مهارتها و تخصص های مورد نیاز محل

خدمت

جنسیت رشته / گرایش مورد نیاز عنوان پست )مسئولیت ارجاعی(
  متقاضی در صورت قبولی میبایست به صورت شبانهروزی )بسته به فرآیند تدوین شده، در کشیکهای صبح و شب به صورت چرخشی( در بانک حضور یابد. این امر شامل کلیهی ایام سال )تعطیل و غیرتعطیل( میباشد.

1.     تسلط نسبی به مفاهیم شبکه و امنیت )شبکه، سیستم عامل، پایگاه داده و… (

2.     تسلط نسبی بر مفاهیم مباحث دوره های + Security و CEH

3.     آشنایی با تجهیزات شبکه نظیر روتر و سوئیچ

4.     آشنایی با تجهیزات امنیت شبکه نظیر Firewall, UTM, WAF و…

5.     آشنایی با سیسم عاملهای مبتنی بر لینوکس و ویندوز

6.     آشنایی با ابزار مانیتورینگ

7.     آشنایی با فرآیندهای مرکز عملیات امنیت )SOC(

8.     آشنایی با سامانه مدیریت رویدادها و مخاطرات امنیتی  )SIEM(

9.     آشنایی با انواع حملات سایبری، روش های نفوذ و راه های مقابله

10.  آشنایی با  ابزارهای ارزیابی امنیتی نظیر NMAP, Kali Linux و ..

11.  تجربه کاری در یکی از زمینه های اعلام شده

 


تهران


مرد کامپیوتر فناوری اطلاعات گرایش :

     کلیه گرایش ها


کارشناس عملیات، پایش و مانیتورینگ امنیت

)شیفتی کشیک 24 ساعته(

مهارتها و تخصص های مورد نیاز محل خدمت جنسیت رشته / گرایش مورد نیاز عنوان پست )مسئولیت ارجاعی(  
1.   تسلط نسبی بر مفاهیم شبکه و امنیت )شبکه، سیستم عامل، پایگاه داده و… (

2.   تسلط نسبی بر مفاهیم مباحث دوره های + Security و CEH

3.   آشنایی با تجهیزات شبکه نظیر روتر و سوئیچ

4.    آشنایی با تجهیزات امنیت شبکه نظیر Firewall, UTM, WAF و…

5.    تسلط نسبی بر سیسم عاملهای مبتنی بر لینوکس و ویندوز

6.    آشنایی با ابزار مانیتورینگ

7.   آشنایی با مفاهیم PKI، رمزنگاری و مدیریت کلید

8.   تسلط نسبی بر انواع حملات سایبری، روش های نفوذ و راه های مقابله

9.   تسلط نسبی کار با ابزارهای ارزیابی امنیتی نظیر NMAP, Kali Linux و ..

10.آشنایی با پایش و شناسایی الگوهای رفتار خرابکارانه و راه های مقابله با آن

11.دارای روحیه انجام امور پشتیبانی 24*7 و کار تیمی

12.تجربه کاری در یکی از زمینه های اعلام شده

تهران  







مرد



 کامپیوتر

علوم فناوری اطلاعات  گرایش: گلیه گرایش ها


کارشناس آزمایشگاه امنیت سایبری

 
1.   تسلط نسبی به سرویس اکتیو دایرکتوری

2.     DNS DHCP CA WSUS Remote ACCESS تسلط نسبی به سرویس های

3.   تسلط نسبی به رفع مشکلات سیستم عامل ویندوز سرور و کلاینت

4.    تسلط نسبی به شیوه های Backup گیری و ابزار های Backup گیری

5.    آشنای با شیوه های رمز نگاری PKI

6.    تسلط نسبی بر مفاهیم شبکه و امنیت )شبکه، سیستم عامل، پایگاه داده و… (

7.   تسلط نسبتی به مفاهیم مباحث دوره های Security+ و CEH

8.   آشنایی با تجهیزات شبکه سویچ و روتر و UTM

9.   آشنایی با مسیر یابی شبکه های کامپیوتری

10.آشنایی با حملات سایبری و روش های نفوذ و ارائه مقابله

11.تجربه کاری در یکی از زمینه های اعلام شده

کامپیوتر

علوم فناوری اطلاعات  گرایش: گلیه گرایش ها


کارشناس            امنیت    شبکه      و زیرساخت

 

   

مهارتها و تخصص های مورد نیاز محل

خدمت

جنسیت رشته / گرایش مورد نیاز عنوان پست )مسئولیت ارجاعی(
1.        آشنایی با مفاهیم شبکه )Active & Passive (

2.       مسلط به طراحی، توسعه و نگهداری محیط مجازی سازی مبتنی بر VMware  

3.      مسلط به ابزارهای vsphere  

4.       مسلط به طراحی و پیاده سازی روتین های Recovery/RestoreBackup/ از ماشینهای مجازی و فیزیکی

5.        و Backup Exec , Veeam Backup مسلط به ابزارهای

6.       مسلط به روال های مانیتورینگ زیرساخت سرورهای مجازی و فیزیکی 7. مسلط به ابزارهای EMC Analazer, Veeam One وVrops  

8.      مسلطه به پیاده سازی و نگهداری ذخیره سازها مانند: EMC و HPE

9.       مسلط بر پیکر بندی سرورهای Linux ,Windows ,HPE

 


تهران

مرد

زن

کامپیوتر  مهندسی علوم فناوری اطلاعات  گرایش:

کلیه گرایش ها


کارشناس محیط مجازی سازی و سخت افزارهای رایانه ای
متقاضی در صورت قبولی می بایست به صورت شبانه روزی)بسته به فرآیند تدوین شده ،

در کشیکهای صبح و شب به صورت چرخشی( در بانک حضور یابد. این امر شامل کلیه ایام سال )تعطیل و غیر تعطیل( می باشد.

1.        مسلط به مفاهیم سیستم عامل و پایگاه داده

2.       آشنایی با تجهیزات سرورها و دستگاههای ذخیره ساز

3.       آشنایی با مفاهیم و تجهیزات مرکز داده

4.       مسلط به یکی از سیستم عاملهای مبتنی بر لینوکس و ویندوز

5.       آشنایی با مفاهیم مانیتورینگ  

6.       آشنایی با فرآیندهای پشتیبان گیری

 

تهران

 

مرد

کامپیوتر

علوم فناوری اطلاعات  گرایش های:

نرم افزار سخت افزار شبکه


کارشناس مانیتورینگ

) پشتیبانی سایت و مدیریت پایگاه داده کلان(

)شیفتی کشیک 24 ساعته(


   

مهارتها و تخصص های مورد نیاز محل

خدمت

جنسیت رشته / گرایش مورد نیاز عنوان پست )مسئولیت ارجاعی(
1-        آشنایی با سیستم های پرداخت، بانکداری الکترونیک و اتوماسیون بانکی

2-        آشنایی با برنامه نویسی و پایگاه داده

3-        آشنایی با مفاهیم مهندسی نرم افزار ویژگی های ذیل بعنوان مزیت محسوب میشود:

– سابقه کار در شرکتهای IT ارائه دهنده خدمات اتوماسیون بانکی، پرداخت الکترونیک ،PSP و فین تک

– سابقه درخصوص تجزیه و تحلیل داده ها

– سابقه کاری بعنوان مدیر پروژه

– آشنایی با نرم افزار MS Project و اصول و مفاهیم برنامه ریزی و کنترل پروژه

– آشنایی با مفاهیم سرویسهای توزیع شده و میکرو سرویس

– آشنایی با 8583ISO و پروتکل NDC و معماری WOSA/ XFS

– آشنایی با سیستمهای پرداخت و تسویه بین بانکهای کشور) شتاب ، شاپرک ، پایا ، ساتنا ، چکاوک (

– آشنائی با روالهای صادرکنندگی و پذیرندگی کارتهای بانکی و سوئیچ

– آشنایی با مباحث امنیت در سیستمهای پرداخت

– آشنایی با ITIL و معماری سازمانی

 

تهران  




مرد  زن

 

-کامپیوتر

-علوم فناوری اطلاعات    گرایش:

گلیه گرایش ها

کارشناس پایانه های فروشگاهی و پشتیبانی سامانه پایشگر 
کارشناس توسعه و پشتیبانی درگاه پرداخت اینترنتی و ارزش افزوده شاپرک
کارشناس پایانه های بانکی
کارشناس تغییرات زیرسیستم های سامانه همراه
کارشناس راهبری سامانه های بانکداری الکترونیک /  توسعه و پشتیبانی درگاههای غیرحضوری

مهارتها و تخصص های مورد نیاز   محل خدمت جنسیت رشته / گرایش مورد نیاز عنوان پست )مسئولیت ارجاعی(
 آشنایی با متدولوژیهای تولید نرم افزار

دانش مناسب در حوزه نرم افزار و زبانهای برنامهنویسی  توانایی تحلیل و پیادهسازی مدلها و الگوریتمهای پیچیده  توانایی درک و تشخیص درست نیازهای ذینفعان


تهران  






مرد زن

-کامپیوتر

-علوم فناوری اطلاعات     گرایش  : نرم افزار

کارشناس تحلیلگر سیستم
 آشنایی با اصول و مفاهیم برنامهریزی و کنترل پروژه و اصولPMBOK   آشنایی با ساختار پروژههای سازمانی

 تسلط بر نرم افزارهای مجموعهMicrosoft Office   تسلط بر نرم افزارMSP

کنترل، نظارت و پیگیری مستمر بر اجرای پروژهها  تهیه گزارشات پیشرفت و تاخیر پروژهها


–                      کامپیوتر

-علوم فناوری اطلاعات     گرایش  : نرم افزار

–                      مهندسی صنایع    گرایش: کلیه گرایش ها

کارشناس کنترل پروژه
 تسلط کامل به مهارتهای طراحی و پیادهسازی پایگاه داده  تسلط کامل به زبانSQL

تسلط کامل به ابزارهای مدلسازی پایگاه داده

تسلط به ابزارهای مانیتورینگ پایگاه داده برای شناسایی گرههای

(Bottleneck) سیستم و رفع چگونگی رفع آنها

Replication آشنایی با


-کامپیوتر

-علوم فناوری اطلاعات      گرایش  : نرم افزار

کارشناس پشتیبان داده 
 تسلط به تنظیمات(Tuning)  پایگاه داده در محیط هایی با تعداد کاربر زیاد        
  Backup & Recovery تسلط به        
  Clustering آشنایی با        

مهارتها و تخصص های مورد نیاز محل

خدمت

جنسیت رشته / گرایش مورد نیاز عنوان پست )مسئولیت ارجاعی(
متقاضی در صورت قبولی می بایست به صورت شبانه روزی)بسته به فرآیند

تدوین شده، در کشیکهای صبح و شب به صورت چرخشی( در بانک حضور یابد. این امر شامل کلیه ایام سال )تعطیل و غیر تعطیل( می باشد.

 

1.         ) Active & Passive (تسلط به مفاهیم شبکه

2.       تسلط نسبی به تجهیزات شبکه نظیر روتر و سوئیچ  

3.      تسلط به سامانه ها و ابزارهای مانیتورینگ شبکه

4.       تسلط به مفاهیم پایه شبکه (Network+)

5.      آشنایی به پیکربندی تجهیزات سیسکو، میکروتیک و انواع مودمهای مخابراتی

6.       آشنایی با پروتکلهای مسیریابی و سرویسهای شبکه

7.      آشنایی به انواع سرویسهای ارتباطی نظیر سرویسهای مخابراتی و بیسیم

)رادیویی،LTE  و ماهواره ای(

8.      آشنایی با پروتکل های لایه دو و لایه سه شبکه

9.       آشنایی با فرآیندهای پشتیبان گیری

10.     دارای روحیه انجام کار تیمی

 

 

 

 

 

 

 

تهران

مرد مهندسی کامپیوتر 

مهندسی علوم فناوری اطلاعات مهندسی ارتباطات و فناوری اطلاعات 

 گرایش:  کلیه گرایشها 

 

 مهندسی برق  گرایش: مخابرات

کارشناس مانیتورینگ و پشتیبانی شبکه

     

مهارتها و تخصص های مورد نیاز محل

خدمت

جنسیت رشته / گرایش مورد نیاز عنوان پست )مسئولیت ارجاعی(
متقاضی در صورت قبولی می بایست به صورت شبانه روزی)بسته به فرآیند تدوین شده، در کشیکهای صبح و شب به صورت چرخشی( در بانک حضور یابد. این امر شامل کلیه ایام سال )تعطیل و غیر تعطیل( می باشد. در ضمن متقاضی می بایست بومی استان اصفهان بوده و محل خدمت نیز استان اصفهان می باشد.

1.        مسلط به مفاهیم سیستم عامل و پایگاه داده

2.       آشنایی با تجهیزات سرورها و دستگاههای ذخیره ساز

3.      آشنایی با مفاهیم و تجهیزات مرکز داده

4.       مسلط به یکی از سیستم عاملهای مبتنی بر لینوکس و ویندوز

5.      آشنایی با مفاهیم مانیتورینگ  

6.       آشنایی با فرآیندهای پشتیبان گیری

 

 

 

 

 

اصفهان

مرد   کامپیوتر

مهندسی علوم فناوری اطلاعات گرایش های:

    نرم افزار     سخت افزار     شبکه

کارشناس مانیتورینگ

 

لیست رشته های استخدامی بانک رفاه کارگران

برای دانلود pdf لیست رشته های استخدامی بانک رفاه کارگران و فرم شماره 1 استخدامی بانک رفاه کارگران کلیک کنید.

  لیست رشته های استخدامی بانک رفاه کارگران


فرم شماره 1 استخدامی بانک رفاه کارگران


ما در این مقاله از مشاور گروپ به موضوع ثبت نام آزمون استخدام بانک رفاه کارگران و زمان و نحوه ثبت نام آن پرداختیم. امیدواریم بهترین نتیجه را در این آزمون کسب کنید و همواره موفق و پیروز باشید. در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با کارشناسان محترم اداره منابع انسانی بانک رفاه کارگران و همچنین همه روزه حتی ایام تعطیل با کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول استخدام بانک رفاه کارگران 

✔️️سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران ۱۴۰۲ چیست؟

✔️ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران www.refah-bank.ir انجام خواهد شد.

✔️سریال ثبت نام آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران ۱۴۰۲ را از کجا دریافت کنم؟

✔️ توضیحات تکمیلی در این خصوص در همین مقاله آمده است.

✔️شرط سنی استخدام بانک رفاه کارگران چگونه است؟

✔️ شرط سنی استخدام بانک رفاه کارگران متولدین 1375/08/01 برای مقطع کارشناسی و متولدین 1372/08/01 برای مقطع کارشناسی ارشد خواهد بود. مدت خدمت نظام وظیفه برای آقایان تا سقف 2 سال و به نسبت مدت خدمت انجام شده، به حداکثر سن داوطلبان افزوده خواهد شد

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدام بانک رفاه کارگران ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. نازیلا

    سلام
    نتایج ازمون بانک رفاه شهریور 99 کی اعلام میشه؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی