سامانه ثبت اعتراض اینترنت رایگان دانشجویی

سامانه ثبت اعتراض اینترنت رایگان دانشجویی ictgifts.ir/UniversityStudents/Complain

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت اعتراض اینترنت رایگان دانشجویی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ثبت اعتراض اینترنت رایگان دانشجویی در دسترس است و دانشجویان جدیدالورود دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پزشکی نیز می‌توانند اعتراض خود را در این سامانه ictgifts.ir/UniversityStudents/Complain ثبت کنند. در ادامه نحوه ثبت اعتراض به اینترنت رایگان دانشجویی ارائه داده شده است.

ictgifts.ir/UniversityStudents/Complain

در صورتی که اطلاعات کد ملی دانشجویان در سامانه ثبت اعتراض اینترنت رایگان دانشجویی ثبت نشده است، دانشجویان می توانند جهت پیگیری موضوع اطلاعات تکمیلی خود را در لینک سامانه ثبت اعتراض اینترنت رایگان دانشجویی ictgifts.ir/UniversityStudents/Complain  وارد کرده تا جهت بررسی و اخذ تاییدیه، به نهاد متولی ارسال شود.

نکته قابل توجه اینکه امکان ثبت اعتراض برای دانشجویان در سامانه ” اعتراض برای دریافت اینترنت رایگان دانشجویی” صرفا یک‌بار وجود دارد.

اگر کد ملی دانشجویان جدیدالورد دانشگاه ها در سامانه ثبت اعتراض اینترنت رایگان دانشجویی ثبت نشده است و این دسته از دانشجویان امکان ثبت‌نام اینترنت را ندارند، می‌توانند درخواست اعتراض خود را در سامانه ictgifts.ir/UniversityStudents/Complain ثبت کنند.

ثبت اعتراض اینترنت رایگان دانشجویی

دانشجویان لازم است شرایط ثبت نام اینترنت رایگان آموزشی را مطالعه نمایند و سپس ثبت نام خود را از طریق سامانه ictgifts.ir انجام دهند.

در صورتی که ثبت نام شما با موفقیت انجام شده باشد، پیغام ” ثبت نام شما با موفقیت انجام شد. دانشجوی گرامی ثبت نام شما تایید شد و بسته یارانه آموزشی مجازی 30 گیگابایتی اینترنت شما بزودی فعال می گردد.” را مشاهده می کنید.

**سرویس هدیه معلم برای افراد واجد شرایط تنها یک بار قابل استفاده خواهد بود و امکان تمدید سرویس وجود نخواهد داشت.

در صورتی که موفق به دریافت اینترنت رایگان نشده اید و و با پیام “این کدملی با عنوان دانشجو ثبت نشده است” مواجه شدید روی دکمه ثبت اعتراض زده و مشخصات خود را با دقت تکمیل کنید تا بررسی و اعمال شود. تمامی مراحل ثبت نام و اعتراض به اینترنت رایگان دانشجویی ، از طریق سامانه ثبت نام هدیه ‌های مناسبتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی اینترنتی ictgifts.ir انجام می پذیرد.


وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مفتخر است به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی خود برای حمایت از آموزش مجازی در شرایط شیوع بیماری کرونا، بسته‌­های هدیه اینترنت رایگان را در اختیار دانشجویان و طلاب محترم قرار دهد.

در فرایند پیش­‌بینی شده، امکان فعال­سازی بسته هدیه بر روی تلفن همراه دانشجویان و طلاب یا بر روی تلفن ثابت (ADSL) وجود دارد. فقط یک بار امکان ثبت‌نام برای هر یک از متقاضیان وجود دارد.

بسته هدیه با حجم 30 گیگابایت و برای بازه زمانی شش ماهه پیش‌بینی شده و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، در حساب کاربری مربوط به تلفن همراه یا ثابت شما منظور می­‌گردد.

مهلت ثبت‌نام و ثبت اعتراض اینترنت رایگان دانشجویی حداکثر 7 روز و بر اساس رقم آخر کدهای ملی به شرح زیر می‌باشد:

  • چهارشنبه 1400/7/7 – فقط کدهای ملی با رقم آخر 0 و 1 و 2
  • پنج‌شنبه 1400/7/8 – فقط کدهای ملی با رقم آخر 3 و 4 و 5
  • جمعه 1400/7/9 – فقط کدهای ملی با رقم آخر 6 و 7 و8 و 9
  • از روز شنبه 1400/7/10 تا پایان مهلت ثبت‌نام – امکان ثبت‌نام برای کلیه دانشجویان و طلاب
5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت اعتراض اینترنت رایگان دانشجویی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سمیرا

    ۳۰ گیگ اینترنت واقعا برای دو ترم کمه

    پاسخ
  2. علی

    سلام وقت بخیر،من در تاریخ مشخص شده،برا اینترنت دانشجوی ثبت نام نکردم،الان چند روزی ثبت نام کردم،با موفقیت نیز ثبت شده،ولی هنوز هیچ پیامی مبنی،بر شارژ اینترنت دانشجوی دریافت نکردم،خواهشا راهنمای کنید،چکار باید کرد،برا دریافت اینترنت دانشجوی

    پاسخ
  3. مهدیه

    واقعا من تازه نتیجه ثبت نامم اومده و از این موضوع تازه باخبر شدم
    خب چطوری الان میتونم اینترنتمو فعال کنم
    لطفا پاسخگو باشید
    لطفا تاریخشو تمدید کنید

    پاسخ
  4. هما

    اگر که حضار محترم برای دانشجویان چنین هدیه ایی را در نظر گرفته خیلی از دانشجویان تا اواخر مهرماه در دانشگاه ها دارند ثبت نام می‌کنند چرا باید به این صورت باشه حداقل بزارید تا 31 مهر ماه

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی