تکنیک های جمع بندی نیمسال اول به سبک قبولی های پزشکی

تکنیک های جمعبندی نیمسال اول

جهت مشاوره در زمینه تکنیک های جمع بندی نیمسال اول به سبک قبولی های پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در طول سال بازه های جمع بندی زیادی داریم که این مطلب ویژه جمع بندی نیمسال اول است . جمع بندی ها بسیار مهم هستند و اگر با برنامه ریزی دقیقی باشند می توانند به مطالعه حرفه ای تر جهت دهی دهند.

تکنیک های جمعبندی نیمسال اول


دوران جمع بندی هم می تواند داوطلب را بالا بکشد و هم درصد و رتبه شو به زیر بکشه . تایم آزادی که فارغ التحصیلان دارند ولی دانش آموزان ندارند چون درگیر امتحانات هستند ، دقیقا نکته ای هست که می تونه فارغ التحصیل را سردرگم کند.
فارغ التحصیلان بهتره از یک الگوی برنامه ریزی ثابت ولی تکرار شوند استفاده کنند تا از بودجه بندی آزمون های جمع بندی عقب نماند:

1- تایم بندی دروس برای جمعبندی نیمسال اول :

در هفته اول برای هر کدوم از دروس اختصاصی پیش سه روز در نظر گرفته و در این سه روز کامل به رفع اشکال و مرور بپردازید.
توجه داشته باشید که در جمعبندی اولویت باز هم با کتاب درسی شماست. سپس تست ها و مباحث ناقص را کامل کنید و تست های علامت زده را حل کنید و براساس اشکالاتی که الان در تست زنی دارید برگردید و مرور کنید. در این بازه سه روزه باید 5 ساعت از روز آخر رو به تحلیل آزمون اون درس اختصاص بدید.
هفته آخر را با فاصله هر دو روز یکبار یک درس عمومی به طور کامل مرور شود.

2- تمرین به شبیه سازی آزمون برای جمعبندی نیمسال اول:

اولین روز از هر کدام از این بازه های سه روزه را به زدن یک آزمون اختصاص دهید که برای این کار می توانید از کتاب های جمع بندی قلم چی که 3 آزمون برای پیش 1 دارند استفاده کنید.

آزمون های جمع بندی پیش 1 سالهای 93 و 94 و 95 هم به راحتی می تونید پیدا کنید که با این حساب شما الان 6 آزمون جامع دارید که هر سه روز یکبار و در سه هفته دوران جمعبندی میتونید ازشون استفاده کنید.


اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد با کلیک بر روی لینک زیر:

5465

3-رفع اشکال دروس پایه برای جمعبندی نیمسال اول:

فارغ التحصیل به دلیل تایم  تمام آزادی که در اختیار دارد می تواند 10 تا 20 درصد از وقت هر روز خود را به مرور دروس پایه اختصاص دهد که در آنها ضعیف است و یا اشکالاتی دارد تا بتواند تا پایان دوران جمعبندی دروس پایه ای که نیاز به مرور و رفع اشکال داشته را به اتمام برساند.

تذکر: رفع اشکال همه ی دورس در دوران جمع بندی اصلا توصیه نمیشه .لذا جو گیر نشوید و فقط بهتره که بصورت مبحثی به رفع اشکال بپردازید.

4- افزایش مهارت ها در مباحث تکنیکی برای جمعبندی نیمسال اول :

برای تنوع در مطالعه و برنامه ی روزانه می توانید بازه های کوتاه در حدود 30 تا 35 دقیقه را به مرور و رفع اشکال مباحث کلیدی کنکور مثل ترجمه عربی ، ریدینگ و کلوز تست ، قرابت معنایی و… اختصاص دهید و هر روز 3 تا 4 مبحث را در برنامه ی خود قرار دهید.

می توانید به راحتی و با یک برنامه ریزی صحیح به نتیجه ی دلخواه برسید . بنابراین توصیه می گردد با مشاورین مرکز مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

در پایان باز هم این نکته را متذکر می شویم که امتحانات هیچ وقفه ای در مطالعه ی کنکوری شما ندارند بلکه اگر درست و اصولی برنامه ریزی شوند می توانند پلی باشند به سمت موفقیت در کنکور سراسری.

مطالعه تشریحی دقیق و با تمرکز می تواند زمینه را برای حل تست فراهم کند و تست زنی موفقی داشته باشید و بدون مطالعه تشریحی نمیتوان در تست زنی به مهارت و درصدهای بالایی رسید.



در سال کنکور همه دوست و فامیل مشاور میشن و شروع میکنن به راهنمایی کردن
اگر آینده برات اهمیت داره با هرکسی مشورت نکن!


3/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تکنیک های جمع بندی نیمسال اول به سبک قبولی های پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی