تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بار دیگر با اعلام تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99، فرصتی دوباره برای افرادی که موفق به ثبت نام در خرداد ماه نشده اند فراهم شده است. متقاضیان تحصیل در مراکز کاردانی فنی و حرفه ای می توانند از این فرصت استفاده کنند و ثبت نام خود را انجام دهند. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99 برای شما آورده شده است تا با راهنمایی های کارشناسان مشاور گروپ، ثبت نام خود را با موفقیت انجام دهید.

آخرین تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

برای آن دسته از داوطلبانی که نتوانسته اند از نوزدهم تا بیست و ششم خرداد ثبت نام خود را انجام دهند، یک فرصت دیگر ایجاد شده است. این افراد می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. طبق روال سال های گذشته انتظار می رود این زمان از هشتم مرداد تا دوازدهم مرداد ماه باشد. در صورت تغییر در تاریخ تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است آن گروه از داوطلبانی که در زمان ثبت نام خرداد ماه (نوزدهم تا بیست و ششم خرداد ماه 98) جزو دانش آموزان سال آخر بوده اند و موفق به اخذ مدرک دیپلم خود نشده بودند، باید در این مرحله یعنی در زمان تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99 برای اصلاح و ویرایش اطلاعات اقدام نمایند. این افراد باید به قسمت ویرایش اطلاعات در سایت مراجعه کنند و به درج یا ویرایش معدل دیپلم خود بپردازند. در صورت عدم اصلاح یا عدم درج معدل، ثبت نام داوطلبان در هر مرحله از پذیرش لغو خواهد شد.

با توجه به اینکه پذیرش برای بیشتر رشته های دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی (30 رشته) با توجه به سوابق تحصیلی و معدل داوطلبان می باشد، صحت معدل درج شده بسیار حائز اهمیت می باشد.

افرادی که بنا به دلایلی نتوانسته اند در خرداد ماه ثبت نام انجام دهند، می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته را که در خرداد ماه همزمان با ثبت نام اصلی انتشار پیدا کرد را دانلود نمایند. داوطلبان با دانلود دفترچه می توانند تمام اطلاعات لازم را در درباره شرایط و ضوابط ثبت نام، از قبیل شرایط عمومی، شرایط اختصاصی، مقررات عمومی، شرایط ثبت نام اتباع غیر ایرانی، انتخاب رشته، سهمیه ها، نحوه اقدام برای ثبت نام و غیره اطلاعات کافی پیدا کنند و با آگاهی کامل برای ثبت نام اقدام نمایند. در صورتی که در زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای با هر گونه مشکلی برخورد کردید، سریعا با مرکز مشاوره تحصیلی تخصصی مشاور گروپ تماس بگیرید تا از راهنمایی های کارشناسان این مرکز به طور رایگان بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات دقیق راجع به زمان ثبت نام و انتخاب رشته، زمان برگزاری آزمون، اعلام نتایج و تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای وارد کانال مشاور گروپ شوید.

کانال مشاور گروپ

روش ثبت نام در زمان تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

داوطلبانی که قصد ثبت نام در آخرین مهلت تمدید ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 را دارند، باید طبق مراحلی که در زیر آورده شده است اقدام نمایند:

  1. در قدم اول آن ها باید به سایت سامانه ثبت نام (www.sanjesh.org) مراجعه کنند و سپس از منو سمت راست بخش کاردانی فنی و حرفه ای را انتخاب نمایند و سپس برای ثبت نام بر روی دکمه کلیک کنند.
  2. دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 و مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام
  3. آماده کردنمدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99
  4. پرداخت هزینه ثبت نام: پرداخت مبلغ 275,000 ریال به عنوان وجه ثبت نام از طریق درگاه بانکی. پرداخت مبلغ 69,000 ریال برای اعلام علاقه مندی به شرکت در گزینش رشته های موسسات غیردولتی و غیر انتفاعی
  5. دریافت کد پیگیری و شماره پرونده

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای

گاهی اوقات این امکان وجود دارد که در دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای اصلاحاتی انجام شود. از این رو افرادی که قبلا در مهلت مشخص شده (خرداد ماه) ثبت نام و انتخاب رشته انجام داده اند، می توانند اصلاحات و کد رشته های تحصیلی جدید احتمالی را مشاهده کنند.

در بالا تمام اطلاعات لازم در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99 برای شما آورده شده است. در صورتی که نیاز به اطلاعات تکمیلی در این زمینه دارید و یا اینکه می خواهید به پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99 دست پیدا کنید، با مشاور گروپ تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی