تمدید مهلت ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی ‌كاربردی 98

تمدید مهلت ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی ‌كاربردی 98

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی ‌كاربردی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تمدید مهلت ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی ‌كاربردی 98 موضوع اصلی این مقاله است. بر اساس اطلاعیه‌ منتشر شده در تاریخ 98/09/02 ، داوطلبان واجد شرایط و علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دوره‌ کاردانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی‌-‌‌كاربردی در مرحله تمدید پذیرش بهمن ماه سال 1398 ( اعم از داوطلبانی كه در پذیرش دوره مذكور ثبت ‌نام نموده و یا ثبت ‌نام ننموده‌اند)، می توانند برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی متناسب با نوع مدرك دیپلم خود در مراکز و واحدهای آموزشی پذیرنده در این مرحله اقدام نمایند. این داوطلبان می‌توانند جدول های حاوی اطلاعات رشته محل ها را مطالعه نموده و ضمن مشخص نمودن رشته و مراکز و واحدهای آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارك ذیل و با توجه به موارد مربوط از تاریخ 98/11/20 لغایت98/11/27 به مراكز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

تمدید مهلت ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی ‌كاربردی 98

شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی ‌كاربردی 98

1- كلیه متقاضیان می‌بایست دارای مدرک دیپلم بوده و یا حداكثر تا تاریخ 98/11/30 نسبت به اخذ مدرک مربوط اقدام نمایند.

نكته:  تمامی متقاضیان لازم است از پیش‌نویس تقاضانامه ثبت‌نام در این مرحله كه در «لینك ذیل این مقاله» قرار گرفته است پرینت تهیه نموده و پس از تكمیل به موسسه آموزش عالی مورد تقاضا ارائه نمایند.

3- هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یك كدرشته محل از یك گروه آموزشی در یك مركز و یا واحد آموزشی متناسب با مدرك دیپلم خود كه در جدول شماره 3 دفترچه راهنمای ثبت نام و شركت در پذیرش دوره فوق مشخص شده است (این دفترچه از طریق سایت مشاورگروپ قابل دسترسی می‌باشد) انتخاب نماید. بدیهی است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو كدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانك اطلاعات پذیرفته‌شدگان یكی از موسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

4-  داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مراكز و واحدهای آموزشی در خصوص كدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را به عمل آورند. بدیهی است پس از ثبت، كدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.

5-  پس از پایان مهلت مقرر در این اطلاعیه، مراكز مجاز به ثبت‌نام از متقاضیان نخواهند بود و هیچ اقدامی از سوی این سازمان برای متقاضیانی كه بعد از تاریخ تعیین شده مراجعه نمایند نیز صورت نخواهد پذیرفت.

6- چنانچه متقاضی قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی سری اول و یا مرحله تمدید پذیرش دوره‌ کاردانی دانشگاه جامع علمی‌ ‌‌كاربردی مهر ماه سال 1398 قرار گرفته باشد و در این مرحله از پذیرش برای ادامه تحصیل در یکی از مراکز ثبت نام نمایند، قبولی وی در مراحل قبلی لغو و با آنان همانند دانشجو انتقالی رفتار خواهد شد.

7- كلیه متقاضیان«مرد» می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شركت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

8- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مراكز و واحدهای آموزشی پذیرنده كه به آن مراجعه داشته‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

9-  داوطلبان ضرورت دارد به شرایط و ضوابط اختصاصی رشته‌های تحصیلی و سایر موارد مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره‌ کاردانی دانشگاه علمی کاربردی «مندرج در پایان این مقاله» توجه نمایند.

هزینه ثبت نام دوره کاردانی دانشگاه علمی ‌كاربردی

هزینه ثبت‌نام دوره کاردانی دانشگاه علمی ‌كاربردی 275.000 (دويست و هفتاد و پنج) ریال می باشد که داوطلبان می بایست ، از طریق سیستم پرداخت الكترونیكی در سایت سازمان اقدام به پرداخت نمایند.

 

مدارك لازم برای ثبت‌نام دوره کاردانی دانشگاه علمی ‌كاربردی 98

1- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.

2- تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- تصویر كارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل دیپلم كامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یك برگ تصویر آن.

5- اصل مدرك دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یك برگ تصویر آن.

6- اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی كه تاكنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

7- گواهی اشتغال به كار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حكم كارگزینی یا قرارداد معتبر انجام كار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)

8- مدرك نظام وظیفه برای برادران مشمول.

تقاضانامه تكمیل ظرفیت بدون آزمون مقطع كاردانی علمی كاربردی بهمن ماه سال 98 فرمت

جداول نهایی رشته محل های تمدید پذیرش دوره كاردانی علمی كاربردی بهمن سال 1398 فرمت PDF

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی ‌كاربردی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403