تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری ۱۴۰۲

تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری ۱۴۰۲ پرداخته ایم. داوطلبانی که در بازه اعلام شده انتخاب رشته بدون آزمون سراسری (صرفا براساس سوابق تحصیلی) را انجام نداده اند، می توانند در بازه تمدید مهلت انتخاب رشته بدون آزمون سراسری ، با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور ، رشته های بدون آزمون سراسری را به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند.

پس از زمان اعلام شده امکان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری وجود ندارد. لذا لازم است داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش نسبت به انتخاب رشته محل های انتخابی خود اقدام نموده و فرآیند انتخاب رشته خود را به روزهای پایانی موکول ننمایند.

تمدید مهلت انتخاب رشته صرفا براساس سوابق تحصیلی سراسری

داوطلبانی که در بازه تعیین شده موفق به ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور (صرفا براساس سوابق تحصیلی) کنکور سراسری نشده اند، می توانند در بازه تمدید مهلت انتخاب رشته صرفا براساس سوابق تحصیلی سراسری با مراجعه به سایت sanjesh.org انتخاب رشته خود را انجام دهند. متقاضیان باید در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ و اصلاحیه دفترچه کنکور ، بخش رشته های بدون آزمون و پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی را مطالعه کنند و کد رشته محل‌ های انتخابی خود را ثبت کنند.

تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری

آخرین اخبار در رابطه با تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود. براساس اطلاعیه سازمان سنجش داوطلبان تا 5 شهریورماه فرصت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری را دارند. افرادی که تا چهارشنبه 20 مرداد ماه برای ثبت‌ نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش سراسری اقدام ننموده‌ اند، می‌ توانند تا جمعه 5 شهریورماه ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند. لذا متقاضیان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقیق دفترچه مذکور و مندرجات این اطلاعیه به درگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌ نام و انتخاب کد رشته محل‌ های مورد علاقه خود اقدام کنند.

تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری تا 5 شهریورماه 1400

ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور

داوطلبان می توانند در بازه تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری ، نسبت به ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور نیز اقدام نمایند. آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به انتخاب کد رشته محل‌ های تحصیلی اقدام کرده‌ اند، می‌ توانند در صورت تمایل تا جمعه 5 شهریورماه ۱۴۰۲ نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌ های انتخابی خود اقدام کنند. اصلاحات سری دوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۲ در کد رشته های بدون آزمون در اینجا قابل مشاهده است.

 

اخبار تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری

آخرین اخبار تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری ۱۴۰۲ از طریق همین مقاله قابل پیگیری می باشد. سازمان سنجش کشور برای آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ 21 مرداد ماه موفق به ثبت نام و انتخاب رشته محل های بدون آزمون (صرفا براساس سوابق تحصیلی) سراسری نشده اند، زمانی را در نظر گرفته است که بتوانند انتخاب رشته خود را انجام دهند. براساس اطلاعیه سازمان سنجش داوطلبان تا روز جمعه پنجم شهریورماه با مراجعه به سایت سنجش می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبانی که انتخاب رشته بدون کنکور سراسری را در زمان تعیین شده انجام داده اند، پس از مطالعه اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور سراسری ، تا 5 شهریورماه می توانند فرم انتخاب رشته خود را ویرایش نمایند.


در این مقاله آخرین اخبار در رابطه با تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری ارائه داده شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه انتخاب رشته بدون کنکور سراسری و آگاهی از لیست رشته های بدون آزمون ۱۴۰۲ می توانید با مشاوران مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.
 
سوالات متداول
 

سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری چیست؟

داوطلبان برای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری باید به سایت سنجش مراجعه نمایند.

برای آگاهی از اخبار تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری 1400 به چه سایتی مراجعه کنیم؟

آخرین اخبار در رابطه با تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری 1400 در این مقاله بیان شده است.

آیا امکان ویرایش اطلاعات بدون کنکور سراسری وجود دارد؟

داوطلبان می توانند در بازه تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری ، نسبت به ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور نیز اقدام نمایند

3.3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی