تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق برای داوطلبین کنکور ۱۴۰۲ در این مقاله بررسی شده است. با توجه به اتمام مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق و تقاضای مکرر داوطلبین کنکور سراسری 1401 مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام، این دانشگاه تاریخ جدیدی را به عنوان مهلت ثبت نام اعلام کرد.

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق، در ادامه بررسی شده است. در سال های گذشته با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان کنکور سراسری، آن دسته از داوطلبان که موفق نشده‌اند، در بازه مقرر در سایت دانشگاه ثبت نام کنند، می‌توانستند از طریق سامانه  gzn1.isu.ac.ir نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

تاریخ تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق در این مقاله به روز رسانی می گردد

در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق یا پذیرش دانشگاه امام صادق دارید، کارشناسان ما در مرکز مشاوره مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما دراین زمینه پاسخ دهند. اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه امام صادق

شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق

در صورتی که به تازگی و در تاریخ تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق تصمیم به ثبت نام گرفته اید، لازم است از شرایط ثبت نام این دانشگاه اطلاع کافی داشته باشید. کلیه داوطلبان می‌بایست علاوه بر شرایط عمومی آزمون سراسری دارای شرایط زیر نیز باشند:

  1. تدین به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری
  2. التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه
  3. متولد سال 1378 و بعد از آن؛ انجام خدمت سربازی یا تحصیل در حوزه علمیه و مانند آن تاثیری در شرط سنی ندارد.
  4. برخورداری از سلامت و توانایی جسمی و روانی
  5. داشتن گواهی دیپلم و پیش‌دانشگاهی و شرکت در یکی از گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق، می توانید مقاله شرایط دانشگاه امام صادق را مطالعه بفرمایید.

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق

ثبت نام در دانشگاه امام صادق (علیه السلام) دو مرحله دارد که انجام هر دو مرحله ضروری است:

  1. ثبت نام در آزمون سراسری و انتخاب گزینه علاقمندی به دانشگاه امام صادق (علیه السلام) مندرج در آن
  2. مراجعه به سامانه ثبت‌نام اینترنتی دانشگاه امام صادق (علیه السلام)

داوطلبان پس از ثبت نام در آزمون سراسری و دریافت شماره پرونده آزمون سراسری لازم است با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه قسمت گزینش دانشجو حداکثر تا تاریخ 20 اردیبهشت 1402 به شرح ذیل اقدام به ثبت‌نام نمایند. ضمنا توصیه می‌شود: اولا ثبت‌نام به روزهای آخر اسفندماه موکول نشود و ثانیاً اطلاعات لازم قبل از ورود به سامانه ثبت‌نام آماده گردد.

در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق یا پیگیری وضعیت ثبت نام دانشگاه امام صادق دارید، می توانید با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: دانشگاه غیرانتفاعی امام صادق

سایت ثبت نام دانشگاه امام صادق

سایت ثبت نام دانشگاه امام صادق به نشانی، gznisu.ir می باشد که متقاضیان ثبت نام در این داشگاه باید از طریق این سایت، ثبت نام اینتر نتی خود را انجام دهند. در این راستا، دانشگاه امام صداق برای کسانی که موفق نشده اند در بازه ی مقرر نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند، مهلتی مجدد در نظر گرفته است.

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق، با توجه به اعلام رسمی، مشخص خواهد شد و بازماندگان از ثبت نام، می توانند تا پایان روز مقرر، از طریق سامانه، gzn1.isu.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق

مصاحبه دانشگاه امام صادق

مصاحبه دانشگاه امام صادقريال پس از ثبت‌نام داوطلبان در آزمون سراسری و سپس در سامانه ثبت‌نام گزینش دانشگاه امام صادق (علیه السلام) انجام می شود؛ گزینش دانشگاه از میان داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای شرکت در آزمون شفاهی دعوت به عمل می‌ آورد. در این مرحله صلاحیت‌های عمومی و علمی داوطلبان مورد بررسی قرار می‌ گیرد.

اصلی‌ترین معیارهای علمی پذیرش که به صورت جدی در مرحله آزمون شفاهی مورد بررسی قرار می‌گیرند، عبارتند از معدل کتبی دیپلم و نمره کل آزمون سراسری. لذا بالاتر بودن این دو عامل به معنای کسب امتیاز بیشتر در صلاحیت‌های علمی داوطلب می‌باشد که قدرت رقابت وی با دیگر داوطلبان را افزایش می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله دانشگاه امام صادق را مطالعه فرمایید.

در این مقاله به بررسی تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق، پرداختیم. امیدواریم مطالب ارائه شده در این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

  کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق یا تکمیل ثبت نام دانشگاه امام صادق، پاسخ دهند.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق

❓دانشگاه امام صادق در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

✔️ این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد (برادران) و کارشناسی (خواهران) اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

❓نشانی سامانه ثبت نام دانشگاه امام صادق (ع) چیست؟

✔️ داوطلبان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق باید به نشانی اینترنتی gzn1.isu.ac.ir مراجعه نمایند. در صورت بروز هرگونه مشککل یا سوال در این زمینه می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در مشاور گروپ شما را راهنمایی کنند.

❓تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق، تا چه زمانی است؟

✔️ تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق، تا پایان روز یکشنبه 23 مرداد ماه 1401 خواهد بود که در این زمان افرادی که از ثبت نامن بازمانده اند می توانند نسبت به آن اقدام، کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید مقاله را مطالعه بفرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی