تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله مشاور گروپ به موضوع تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT می پردازیم. برای اطلاع از زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT و نحوه ثبت نام در این آزمون با ما همراه باشید.


تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT

با تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT سال 1402  امکان نام نویسی برای آن دسته از متقاضیانی که در زمان ثبت نام آزمون EPT موفق به ثبت نام نشده بودند فراهم شده است. بدین ترتیب کلیه متقاضیان واجد شرایط که خواستار حضور در این رقابت هستند می توانند با مراجعه به سایت english.iau.ac.ir مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

آزمون زبان انگلیسی (EPT) برای متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی که در آذر ماه ثبت‌نام کرده بودند، جمعه، ۱۴۰۱/۱۰/۱۶ برگزار می‌شود. آزمون ept به صورت همزمان در شهرهای تهران، زاهدان، بوشهر، تبریز، اهواز، اصفهان، شیراز، رشت، کرمانشاه، کرمان، کرج، اردبیل، ساری، مشهد، یزد، همدان، ارومیه، قزوین، گرگان، خرم آباد، اراک و جمعا در 21 حوزه سراسر کشور برگزار می گردد.

لازم به ذکر است این آزمون فقط مختص داوطلبانی است که در موعد مقرر ثبت نام (از  روز دوشنبه 21 آذر  تا ساعت 24 روز یکشنبه 27 آذر) یا تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT در سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی اقدام به ثبت‌ نام کرده‌اند.

جهت ورود به سامانه ثبت نام آزمون EPT کلیک کنید.

زمان تمدید مهلت آزمون EPT

زمان تمدید مهلت آزمون EPT توسط مرکز و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. با توجه به استقبال متقاضیان، مهلت نام نویسی در آزمون زبان ept برای نوبت دی 1401 تا روز جمعه 2 دی تمدید شد. بدین ترتیب دانشجویان دکتری تخصصی که خواستار شرکت در این آزمون هستند می توانند تا ساعت 24 روز جمعه 2 دی نسبت به نام نویسی در english.iau.ac.ir اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که این آخرین فرصت نام نویسی در آزمون دی ماه ept محسوب می شود.

زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT
 روز جمعه 1401/10/2

مهم : تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در این آزمون و تکمیل فرم نام نویسی در بازه زمانی تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT می باشند بدین منظور لازم است داوطلبان شماره دانشجویی ۹ رقمی خود را به منظور ورود به سامانه english.iau.ac.ir در اختیار داشته باشند .

برای تسریع در روند نام نویسی و همچنین کاهش میزان خطا همزمان دو نفر یا بیشتر در یک سیستم کامپیوتری ثبت نام نکنید.

توجه داشته باشید که نام نویسی شما در آزمون EPT زمانی قطعی و تکمیل خواهد شد که پرداخت هزینه آزمون به مبلغ ۲/۲۵۰/۰۰۰ ریال معادل ۲۲۵ هزار تومان صورت گرفته باشد. در صورت تائید نهایی پرداخت از سیستم شناسه پرداخت دریافت خواهید کرد.

برای راهنمای تصویری ثبت نام آزمون EPT کلیک کنید

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT


ما در این مقاله مشاور گروپ از تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT صحبت کردیم. در زمان تمدید مهلت آزمون ept با مراجعه به سایت english.iau.ac.ir و تکمیل مراحل نام نویسی می توانید به عنوان آخرین بار شانس خود را برای حضور در آزمون دی ماه 1401 امتحان کنید. اگر برای حضور در این آزمون نیاز به راهنمایی بیشتر دارید کافیست با ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از مشاوران متخصص آزمون های زبان در مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT امکان پذیر است؟

✔️بله با توجه به استقبال متقاضیان مرکز سنجش پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به تمدید مهلت شرکت در این آزمون می نماید.

✔️زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️زمان تمدید مهلت آزمون EPT نوبت دی ماه اعلام شده است. برای اطلاع از آخرین مهلت ثبت نام آزمون EPT به مقاله مراجعه نمایید.

✔️سایت ثبت نام آزمون EPT چیست؟

✔️کلیه شرکت کنندگان چه در زمان مقرر چه در زمان تمدید مهلت خواستار ثبت نام در این آزمون زبان باشند باید به سامانه آزمون EPT به نشانی english.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی