تمدید ثبت نام نظام مهندسی ۱۴۰۲

تمدید ثبت نام نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه تمدید ثبت نام نظام مهندسی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله به سعی دارد به مبحث تمدید ثبت نام نظام مهندسی ۱۴۰۲ بپردازد. اطلاع از تاریخ تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی برای متقاضیانی که در زمان ثبت نام امکان نام نویسی را پیدا نکرده اند اهمیت بسیاری دارد.

شما می توانید برای اطلاع از آخرین تغییرات آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۲ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید. با ما همراه باشید.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

امکان تمدید زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ برای آن دسته از متقاضیانی که در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ موفق به نام نویسی نشده بودند، فراهم می شود. معمولا بسته به تقاضا و استقبال متقاضیان دفتر مقررات ملی ساختمان هر ساله تمدید ثبت نام نظام مهندسی را انجام می دهد.

پیش بینی میکنیم با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ و در جهت مساعدت با داوطلبان، امسال هم مانند دوره های گذشته که به مدت چند روز تمدید ثبت نام نظام مهندسی انجام می شد، مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ هم تمدید شود.

مطابق اطلاعیه سایت inbr تمدید مهلت ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان صورت خواهد گرفت.

مهلت ثبت نام نظام مهندسی ۱۴۰۲

مهلت ثبت نام نظام مهندسی ۱۴۰۲ در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۸ آبان ۱۴۰۲ تعیین شده و بسته به درخواست متقاضیان معمولا تمدید ثبت نام نظام مهندسی صورت می گیرد. بدین ترتیب داوطلبان می توانند در زمان مقرر به عنوان زمان تمدید آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت inbr.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی

تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۲

بازه زمانی 23 تا 28 آبان مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۲ تعیین شده توسط سایت مقررات ملی ساختمان است. همانطور که می دانید آزمون نظام مهندسی دوبار در سال برگزار می شود.

زمان دقیق ثبت نام ازمون نظام مهندسی در هر بازه زمانی از طریق سایت نظام مهندسی به نشانی inbr.ir منتشر شده است. متقاضیان واجد شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ماه 1401 لازم است در آبان ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت ثبت نام نظام مهندسی inbr.ir فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

فرصت مجدد ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

فرصت مجدد ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۲ هنوز به صورت رسمی از سایت www.inbr.ir اعلام نشده است. اما پیش بینی می کنیم تمدید ثبت نام نظام مهندسی ۱۴۰۲ تا تاریخ 30 آبان صورت گیرد. به محض اعلام تاریخ دقیق مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی یا آزمون هاى ورود به حرفه مهندسان دى ماه ۱۴۰۲ حداكثر تا پايان وقت ادارى روز دوشنبه ٣٠ آبان میسر شد.

مشاوره تمدید مهلت نظام مهندسی ۱۴۰۲

یکی دیگر از اقداماتی که داوطلبان می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی انجام دهند، ویرایش اطلاعات ثبت نامی است. بدین ترتیب متقاضیانی که در هنگام نام نویسی سهوا اطلاعات نادرست در فرم ثبت نام درج کرده اند، در تمدید مهلت ثبت نام نظام مهندسی ۱۴۰۲ قادر به ویرایش و تصحیح اطلاعات خواهند بود.

داوطلبانی که در زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی اقدام به ثبت نام می نمایند توجه داشته باشند که تمامی مراحل ثبت نام برای این گروه از داوطلبان همانند سایر داوطلبان می باشد. ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سامانه معاونت ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد شد. در ادامه مراحل ثبت نام آزمون نظام مهندسی را خدمتتان عنوان خواهیم کرد.

راهنمای تصویری ثبت نام در مقاله ثبت نام آزمون نظام مهندسی ارائه شده است.

  1. ورود به سامانه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی
  2. انتخاب گزینه سامانه آزمون های ورود به حرفه از منوی سایت
  3. انتخاب گزینه ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان
  4. انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری از منوی سایت
  5. انتخاب گزینه آزمون و سپس کلیک بر روی گزینه ادامه
  6. وارد کردن اطلاعات مورد نیاز آزمون و درگاه پرداخت و کلیک بر روی گزینه ادامه
  7. دریافت و یادداشت شماره پیگیری و ورود به مرحله پرداخت هزینه آزمون
  8. وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و انتخاب گزینه پرداخت
  9. دریافت شماره سریال ثبت نام آزمون و بازگشت به صفحه قبل و انتخاب گزینه ادامه فرآیند
  10. وارد کردن شماره سریال کارت خریداری شده و شماره ملی داوطلب
  11. تکمیل فرم ثبت نام آزمون نظام مهندسی و دریافت پرینت ثبت نام آزمون

تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۱

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

متقاضیان می‌توانند کلیه سوالات و پرسش‌های خود در خصوص موارد مرتبط با آزمون نظام مهندسی inbr.ir و  همچنین نکات اختصاصی هر آزمون‌ را از طریق شماره تماس 9099071613 پی گیری نمایند.

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت 8 صبح لغایت 12 شب با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

امکان خرید بسته های تماس مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که به هر دلیلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند، فراهم شده. با خرید بسته تماس و ثبت اطلاعات خود، مشاوران ما در کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

لینک خرید بسته تماس مشاور گروپ

سوالات متداول تمدید زمان ثبت نام نظام مهندسی ۱۴۰۲

✔️تمدید زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۲ تا چه روزی خواهد بود؟

✔️تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ اعلام شده و طبق پیش بینی ما تا دو الی سه روز بعد از اتمام زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی تمدید صورت گرفته است. برای اطلاع از زمان دقیق فرصت مجدد ثبت نام نظام مهندسی مقاله را مطالعه کنید.

✔️️ آیا امکان ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی وجود دارد؟

✔️ بله، همانطور که در این مقاله اشاره شده است داوطلبان آزمون نظام مهندسی می توانند اطلاعات ثبت نامی آزمون نظام مهندسی را در زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ ویرایش کنند.

✔️آیا امکان تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی وجود دارد؟

✔️معمولا در طی سال های اخیر مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی یک بار و به مدت چند روز تمدید شده است. اما تاکنون تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی سال جاری اعلام نشده و تنها یکبار تمدید صورت گرفته است.

3.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید ثبت نام نظام مهندسی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی