تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاور گروپ در این مقاله به بررسی تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ خواهد پرداخت. در صورت نیاز به دریافت راهنمایی بیشتر در خصوص آزمون دبیرستان ماندگار البرز در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳  می توانید همین حالا از فرصت مشاوره تحصیلی تلفنی و ارتباط با مشاوران مدارس ماندگار البرز در مجموعه استفاده کنید.

تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ امکان پذیر شد. بنابر اعلام سامانه آزمون اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران زمان و مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز تهران تا روز سه شنبه 1402/01/29 ادامه داشت اما طبق اطلاعیه جدید منتشر شده در سامانه ثبت نام مدارس البرز، مهلت نام نویسی سال تحصیلی 1402 – 1403 این مدارس تا پایان روز  پنجشنبه 31 فروردین 1402 تمدید شده است.

بنابراین با توجه به اعلام اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان تهران، مبنی بر اینکه مهلت ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز تا روز پنجشنبه 31 فروردین 1402 تمدید شده است، دانش آموزان فرصت دارند تا روز پنجشنبه به سایت azmoon.tehranedu.ir، مراجعه نموده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام، اطلاعات خود را در سامانه تکمیل نمایند.

جهت کسب اطلاعات لازم در زمینه نحوه ثبت نام دبیرستان البرز | ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز تهران کلیک نمایید.

ثبت نام دبیرستان البرز دبیرستان ماندگار البرز Moshavergroup.com

تمدید مجدد مهلت ثبت نام دبیرستان البرز

آیا امکان تمدید مجدد مهلت ثبت نام دبیرستان البرز وجود خواهد داشت؟ باتوجه به اینکه زمان ثبت نام از 16 فروردین ماه 1402 لغایت 29 فروردین ماه 1402 اعلام شده بود آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز برای سال تحصیلی  ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ روز پنج شنبه 31 فروردین به پایان خواهد رسید اما مطابق ثبت نامهای هر ساله، در آخرین جلسه هیئت‌امنای این دبیرستان خبر تمدید مهلت ثبت نام تا تاریخ جدید اعلام می شود و امکان تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز برای دومین مرتبه نیز وجود خواهد داشت.

در صورت تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان البرز برای دومین بار، این مقاله به روزرسانی می شود.

تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز azmoon.tehranedu.ir

متقاضیان ثبت نام به سایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی  www.azmoon.tehranedu.ir یا همان سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز مراجعه کنند.

داوطلب گرامی ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز را دانلود و پس از مطالعه کامل آن اقدام به ثبت نام در سامانه نمایید .

شرایط عکس مورد قبول جهت ثبت در سامانه:

  • عکس پرسنلی با زمینه سفید
  • حداکثر حجم تصویر 300 کیلوبایت
  • فرمت تصویر jpg

شرایط ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز تهران

دبیرستان ماندگار البرز واقع در منطقه۶ پایتخت به منظور شناسایی و جذب دانش‌آموزان مستعد پسر در پایه دهم، از طریق آزمون ورودی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ثبت‌نام می‌کند.

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران،
  • اشتغال به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
  • حداقل معدل ۱۸ در امتحانات نوبت اول پایه نهم

از شرایط عمومی ثبت نام برای ورود به پایه‌های هفتم و دهم این دبیرستان است.

هزینه شرکت در آزمون ورودی مبلغ ۹۰۰.۰۰۰ ریال معادل ۹۰/۰۰۰ تومان است که داوطلبان باید فقط از طریق درگاه الکترونیکی در سامانه به نشانیazmoon.tehranedu.ir واریز و رمز ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی را دریافت کنند.

فایل اسکن شده تصویر داوطلب در ابعاد ۴*۳ با پس زمینه سفید و فرمت jpg که حداکثر ۳۰۰ KB حجم داشته باشد آماده و هنگام ثبت نام مورد استفاده قرار گیرد.

  • مسئولیت هر گونه ایراد ناشی از ثبت نام اطلاعات نادرست در انجام مراحل ثبت نام اینترنتی، متوجه شخص داوطلب است.

متقاضیان هنگام ثبت نام شماره تلفن همراه معتبر خود را برای اطلاع رسانی از طریق پیامک در سامانه ثبت کنند.

  • همچنین متقاضیان ثبت نام در پایه دهم باید رشته مورد درخواست خود را هنگام ثبت نام انتخاب کنند و در صورت پذیرش در آزمون صرفا در همان رشته پذیرفته شده، ثبت نام و ادامه تحصیل دهند و مجاز به تغییر رشته نخواهند بود.

تاریخ برگزاری آزمون ورودی دبیرستان البرز، مطابق با اطلاعات مندرج در برای دفترچه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ، روز جمعه ۲۲ اردیبهشت تعیین شده است.

دبیرستان ماندگار البرز در خیابان انقلاب، چهارراه کالج، کوچه البرز، پلاک یک واقع شده که یکی از مراکز آموزشی معتبر و قدیمی این شهر است، ساختمان این دبیرستان سال ۷۷ در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.

  • دبیرستان البرز به دلیل قدمت تاریخی و سوابق درخشان علمی، آموزشی و فرهنگی شانزده اسفندماه ۱۳۸۵ توسط شورای عالی آموزش و پرورش جزو مدارس ماندگار ایران شناخته شد.

بزرگانی همچون منوچهر ستوده، حسن اکبرزاده، حسین امانت، عبدالله انوار، محمدعلی اسلامی ندوشن، مصطفی چمران، همایون خرم، حسین محجوبی و جمشید مشایخی از این دبیرستان فارغ التحصیل شدند.


اگر شما هم قصد دارید در آزمون ورودی دبیرستان البرز تهران شرکت کنید اما در مهلت مقرر شده موفق به انجام ایین امر نشده اید نگران نباشید. با فراهم کردن شرایط نام نویسی در زمان تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز توسط مدیران مربوطه، شما متقاضیان گرامی هم می توانید امکان حضور خود در این رقابت را قطعی کنید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در زمینه نام نویسی در این فرصت تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز را دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

✔️زمان تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️برای اطلاع از تاریخ تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️مهلت ثبت نام دبیرستان البرز تا کی ادامه دارد؟

✔️تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز تا اواخر فروردین است و تا این زمان می توانید برای نام نویسی اقدام کنید. تاریخ دقیق را در این مقاله مشاور گروپ مشاهده نمایید.

✔️سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چیست؟

✔️سامانه azmoon.tehranedu.ir با هدف ارائه خدمات ثبت نام آزمون ورودی مدرسه البرز تهران طراحی و تاسیس شده است.

4/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی