تمدید تاریخ اعزام مشمولان کنکوری

تمدید تاریخ اعزام مشمولان کنکوری

جهت مشاوره در زمینه تمدید تاریخ اعزام مشمولان کنکوری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تمدید تاریخ اعزام “مشمولان کنکوری” بر اساس تصمیمی که ستاد کل نیروهای مسلح گرفته است، خبر خوبی  برای مشمولان خدمت سربازی است که در کنکور شرکت کرده اند. به گزارش مشاورگروپ تاریخ اعزام مشمولان کنکوری به سربازی، تمدید شد. مشمولان خدمت سربازی که ایدوارند در کنکور سراسری قبول شوند، می توانند انتخاب رشته نمایند و در صورت قبولی برای ادامه تحصیل آماده شوند و خدمت سربازی را به بعد از اتمام تحصیلات موکول نمایند. این خبر خوب بر اساس مصاحبه ای که با نماینده ی ستاد نیروهای مصلح صورت گرفته است منتشر می شود.

تمدید تاریخ اعزام مشمولان کنکوری تا بخشش اضافه خدمت مشمولان

“بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب” که تاکنون خود را معرفی نکرده اند نیز خبر خوب دیگری است که بهتر بود در این مقاله ذکر شود. با تصمیمی که ستاد کل نیروهای مسلح اخذ کرده، مشمولان غایب که تاکنون خود را معرفی نکرده اند، در صورت معرفی و گذراندن دوره خدمت سربازی به صورت مرتب و بدون غیبت و بی نظمی، اضافه خدمت ناشی از غیبتشان بخشوده خواهد شد.

تمدید تاریخ اعزام مشمولان کنکوری

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

با توجه به مشکلات زیادی که دانشجویان در زمینه نظام وظیفه با آن رو به رو می شوند، سردرگرمی هایی برای آنها ایجاد می شوند که باعث می شود نیازمند مشاوره در این زمینه باشند. مشاور گروپ یکی از بهترین مراکز مشاوره تخصصی نظام وظیفه است که تاکنون توانسته است با راهنمای های دقیق و حساب شده خود، مشکلات بسیاری از دانشجویان را حل کند. معافیت ها انواع مختلفی دارند که شامل، معافیت اعزام به خدمت، معافیت پزشکی، معافیت کفالت، معافیت تحصیلی، معافیت خرید خدمت، معافیت سرباز نخبگی و غیره می شود. با توجه به مواردی که گفته شد شما می توانید در زمینه معافیت تحصیلی تمام اطلاعات جامع را کسب کنید. معافیت تحصیلی نیز دارای انواع مختلفی می باشد که شامل معافیت دانشجویی، معافی، دانش آموزی، معافیت تحصیلی خارج از کشور و معافیت طلاب می شود.

در صورتی که در هر یک از زمینه های مربوط به مشاوره تخصصی نظام وظیفه دچار مشکلاتی شده اید، همین حالا با شماره گیری 9099071613 راه حل مناسب را پیدا کنید.

مشاوره تخصصی دریافت معافیت تحصیلی

مشاوره تخصصی دریافت معافیت تحصیلی نیز یی از خدمات مرکز مشاوره مشاورگروپ است. برخی از دانش آموزان و دانشجویان با توجه به اینکه نمی خواهند در درس آنها وقفه ایجاد شود، به دنبال دریافت معافیت تحصیلی هستند. داوطلبان برای اینکه بتوانند به هر یک از انواع معافیت تحصیلی که نیاز دارند دست پیدا کنند، باید ابتدا با تمام قوانین و مفاد آن آشنایی های لازم را داشته باشند. تمامی داوطلبان برای دستیابی به معافیت تحصیلی باید به این قوانین آگاهی کامل داشته باشند.

با توجه به هر مقطعی که فرد محصل در آن قرار دارد، مدت زمان معافیت آن متفاوت می باشد. مشاوران به شما کمک می کند تا روند درخواست معافیت تحصیلی خود را طبق قوانین انجام دهید. شما می توانید با با کمک مشاوره تخصصی نظام وظیفه، حیلی راحت تر به معافیت تحصیلی خود دست پیدا کنید.

برای اینکه بتوانید معافیت تحصیلی خود را دریافت کنید، باید ابتدا درخواست خود را ثبت کنید. متخصصان مشاور گروپ به شما کمک می کنند تا با دقت درخواست معافیت خود را شرح دهید. سپس گواهی معافیت از تحصیل را از دانشگاه دریافت کرده و به مرکز نظام وظیفه مراجعه می کنید تا درخواست شما ثبت شود.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید تاریخ اعزام مشمولان کنکوری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403