تمدید مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۱

تمدید مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۱

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تمدید مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، به تازگی از سوی سازمان سنجش و آزموش کشور اعلام شده است. در این مقاله به بررسی زمان تمدید مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۱ و جزئیات مرتبط با این خبر پرداخته ایم.

انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، فرصتی است که برای داوطلبان کنکور که به هر دلیلی رتبه خوبی کسب نکرده اند و یا اصلا در آزمون شرکت نکرده اند، است تا بتوانند در دانشگاه به تحصیل مشغول شوند. البته باید در نظر داشته باشیم که در حال حاضر هنوز هم بسیاری از رشته های پرطرفدار از طریق آزمون سراسری دانشجو جذب می کنند.

در ادامه تمدید مهلت انتخاب رشته یا تمدید انتخاب رشته بدون کنکور را بررسی خواهیم کرد.

تمدید مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی

سازمان سنجش به تازگی زمان تمدید مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی را اعلام کرده است.

🔵 طبق اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور؛ افرادی كه تا تاریخ  ۲۳ مرداد برای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش در دانشگاه ها بدون کنکور اقدام نکرده اند، می‌ توانند تا پایان روز یکشنبه ۶ شهریور اقدام کنند.

🔵 آن دسته از داوطلبانی كه قبلا نسبت به ثبت نام و انتخاب كدرشته محل‌ های تحصیلی اقدام نکرده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ اعلام شده، نسبت به مشاهده و ویرایش كدرشته محل‌ های انتخابی خود اقدام کنند.

🔵 لازم به ذکر است مهلت انتخاب رشته بدون کنکور تمدید شده، به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نخواهد بود.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما مربوط به تمدید انتخاب رشته، انتخاب رشته بدون کنکور، نحوه انتخاب رشته و … پاسخ دهند. کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: افزایش تاثیر دروس عمومی در سوابق تحصیلی

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی شامل بخش های مختلفی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. این دفترچه شامل 200 صفحه اطلاعات در خصوص انتخاب رشته بدون کنکور است که در سه فصل طبقه بندی شده است.

🔴 فصل اول دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1401 شامل شرایط و ضوابط ثبت نام است. که در این فصل موضوعاتی مانند جد ول زمان بندی پذیرش، شرایط و ضوابط انتخاب رشته، شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان، مراحل پذیرش، مراحل ثبت نام اینترنتی و… می شود.

🔴 فصل دوم دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور با عنوان توضیحات و شرایط و ضوابط کلی پذیرش دانشجو و نحوه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، پیرامون موضوعاتی مانند روش گزینش دانشجو، گزینش بومی، انتخاب رشته و… بحث می کند.

🔴 در نهایت فصل سوم دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، مشخصات و شرایط پذیرش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را شرح می دهد و در پایان دفتر چه نیز، گواهی مربوط عنوان رشته تحصیلی و سال اخذ مدرک پیش دانشگاهی به همراه فرم پیوست انتخاب رشته برای آماده سازی پیش از وارد کردن در سایت، بر اساس اولویت بندی ها.

توجه داشت باشید که در تمدید مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، نیز نیاز به دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور، خواهید داشت. بنابراین دانلود این دفترچه در تمدید انتخاب رشته بدون کنکور را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور 1401

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، می توانید از سایت مشاور گروپ، اقدام کنید. در ادامه لینک دریافت فایل pdf دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، برای شما عزیزان قرار داده شده است.

دانلود pdf دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور ۱۴۰۱
لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۱

دفترچه انتخاب رشت بدون کنکور

بیشتر بخوانید: تاثیر معدل و سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 1401

مشاوره انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی

مشاوره انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، شامل ارائه اطلاعات و بررسی کارنامه می شود که در نتیجه آن و ارزیابی توانایی و مهارت داوطلب، نکاتی در خصوص نحوه اولویت بندی و رشته های مناسب وی، مطرح خواهد شد.

این اطلاعات سبب استفاده درست و بهینه از فرصت انتخاب رشته است . همان طور که می دانید انتخاب رشته کنکور سراسری، حداقل و بدون شک نیمی از مسیر موفقیت شما را در راه قبولی دانشگاه تضمین خواهد کرد.

مرکز مشاوره مشاور گروپ، متشکل از مشاوران تحصیلی با سابقه ایی است که می توانند در امر انتخاب رشته با ارائه نکات و مشاوره ارزنده، در قبولی شما در دانشگاه و رشته دلخواهتان، کمک بزرگی بکنند.

کارشناسان ما در مشاور گروپ به شیوه مجازی، حضوری و تلفنی مشاوره انتخاب رشته ۱۴۰۱ را خدمت شما داوطلبین عزیز ارائه خواهند داد. با انتشار اطلاعیه انتخاب رشته کنکور سراسری، مشاوره تخصصی مشاور گروپ برای انتخاب رشته کنکور، آغاز می شود.

در صورت تمایل برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره رایگان، با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1401، یک مشاوره انتخاب رشته، راهگشا می تواند آینده تحصیلی بسیار خوبی را برایتان رقم بزند. فرصت را از دست ندهید.

 

در این مقاله به بررسی خبر جدید سازمان سنجش مبنی بر تمدید مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۱ ، پرداختیم و جزئییات آن را بررسی کردیم.

در صورتی که هنوز سوالی در خصوص تمدید مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۱ ، تمدید انتخاب رشته بدون کنکور، نحوه انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی و … دارید، می توانید با کارشناسان ما در مشاورگروپ، تماس بگیرید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول تمدید مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۱

❓تمدید مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، چه زمانی است؟

✔️ طبق اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور؛ افرادی كه تا تاریخ  ۲۳ مرداد برای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش در دانشگاه ها بدون کنکور اقدام نکرده اند، می‌ توانند تا پایان روز یکشنبه ۶ شهریور اقدام کنند.

❓دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی را چطور دریافت کنیم؟

✔️ برای دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، می توانید از سایت مشاور گروپ، اقدام کنید. در مقاله لینک دریافت فایل pdf دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور، برای شما عزیزان قرار داده شده است.

❓انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی با انتخاب رشته بدون کنکور چیست؟

✔️ انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، فرصتی است که برای داوطلبان کنکور که به هر دلیلی رتبه خوبی کسب نکرده اند و یا اصلا در آزمون شرکت نکرده اند، است تا بتوانند در دانشگاه به تحصیل مشغول شوند. البته باید در نظر داشته باشیم که در حال حاضر هنوز هم بسیاری از رشته های پرطرفدار از طریق آزمون سراسری دانشجو جذب می کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاورگروپ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی