تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ | زمان انتخاب واحد

تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ | زمان انتخاب واحد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای برای نیمسال اول مهر، نیمسال دوم بهمن و همچنین دوره تابستان توسط معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای منتشر شد. دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فنی و حرفه ای هم باید از مندرجات این تقویم اطلاع داشته باشند.

در تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای مهم ترین زمان های سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ درج شده اند و ما در این مقاله به تفکیک نیمسال ها آن ها  را بررسی می کنیم. اگر به دنبال زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای، زمان شروع نیمسال ها، زمان حذف و اضافه، زمان حذف اضطراری، زمان پایان کلاس ها و تاریخ برگزاری امتحانات دانشگاه فنی حرفه ای هستید در این مقاله همراه ما در مشاورگروپ باشید.

تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

طبق گزارش روابط عمومی دانشگاه و تقویم آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای ، پیش انتخاب واحد نیمسال مهر سال جاری از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ آغاز و تا ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ ادامه داشت. با توجه به اینکه یکی از عوامل مهم در ارائه دروس در سال تحصیلی جدید، پیش انتخاب واحد می باشد، شرکت در پیش انتخاب واحد برای دانشجو امری ضروریست.

زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای مرداد ماه منتشر شد، و بر اساس آن، زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای در نیمسال مهر ماه از روز شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ شروع و در پنجشنبه 26 شهریور ۱۴۰۲ به پایان رسید. همچنین زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای در نیمسال بهمن روز شنبه 18 آذر 1402 آغاز خواهد شد و تا پنجشنبه 23 آذر 1402 ادامه می یابد.

با اعلام تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای انتخاب واحد دوره تابستان از روز شنبه 9 تیر ۱۴۰۲ شروع و در پنجشنبه 14 تیر ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید.

زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
زمان انتخاب واحد نیمسال اول دانشگاه فنی و حرفه ای  زمان انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه فنی و حرفه ای  زمان انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه فنی و حرفه ای 
شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ تا پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ تا پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۹ تا پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۴

انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای

چند نکته بسیار مهم درخصوص انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای را بررسی می کنیم.

  1. انتخاب واحد فقط از طریق پورتال مربوطه و در تاریخ‌های اعلام شده در تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ صورت می‌ گیرد و هیچگونه فرصت دیگری جهت  انتخاب واحد با تأخیر برای دانشجویانی که به هر دلیل نسبت به انتخاب واحد خود اقدام ننمایند در نظر گرفته نخواهد شد.
  2. دانشجویان در مرحله حذف و اضافه دانشگاه فنی و حرفه ای مجاز به اخذ ۲ درس، حذف ۲ درس و تغییر گروه ۱ درس در صورت داشتن شرایط بوده و امکان انتخاب واحد برای آنان در این مرحله وجود نخواهد داشت.
  3. رعایت کلیه موارد آموزشی در مرحله انتخاب واحد و حذف و اضافه ازجمله پیش نیاز، همنیاز، تطابق درس از نظر تعداد واحد و نام درس با سرفصل دروس رشته دانشجو، تداخل برنامه هفتگی، تداخل برنامه امتحانی، حداقل واحد و سقف واحد به عهده دانشجو  بوده و در صورت عدم رعایت موارد مذکور، در هر زمان از ترم که مشخص شود (حتی زمان امتحان پایان‌ ترم) درس غیر مجاز حذف خواهد شد.
  4. تمام دروسی که تحت عنوان دروس ارائه شده در پورتال آموزشی نمایش داده می‌ شود مربوط به رشته شما نیست، لذا دانشجویان دقت نمایند دروس انتخابی دقیقاً مطابق با سرفصل دروس رشته آن ها باشد.
  5. در مرحله حذف و اضافه امکان حذف دروسی که تعداد دانشجوی ثبت‌ نامی در آن برابر و با کمتر از حد نصاب باشد، نخواهد بود.
  6. در دروس انتخابی امکان حذف و حذف اضطراری درسی که همنیاز درس دیگری است نخواهد بود.
  7. بدلیل امکان تغییر در تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای و همچنین برنامه هفتگی و امتحانی برخی از دروس از طرف گروههای آموزشی، دانشجویان موظف هستند در مرحله حذف و اضافه و پس از آن حتما دروس انتخابی خود را دقیقاً کنترل و بررسی کنند. در غیر اینصورت مسئولیت هر گونه عدم اطلاع از تداخل برنامه هفتگی و امتحانی و یا حذف دروس بدلیل به حد نصاب نرسیدن به عهده دانشجو می باشد.
  8. دانشجویان می‌بایست به اطلاعیه‌ هایی که در زمان انتخاب واحد و حذف و اضافه  در سایت دانشگاه صفحه معاونت آموزشی و یا صفحه گروه‌های آموزشی اعلام می‌گردد، توجه نمایند.

ما در مشاور گروپ آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان هستیم

در  بخش نظرات این مقاله می توانید سوالات خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم

تقویم آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای

زمان شروع نیمسال دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

بر مبنای تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای، زمان شروع نیمسال دانشگاه فنی و حرفه ای مهر ماه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ تعیین شد. تاریخ شروع نیمسال بهمن ماه، ۶ بهمن ۱۴۰۲ خواهد بود و دانشجویان باید از این تاریخ در کلاس های درس حاضر شوند.

زمان شروع دوره تابستان در تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۸ تیر ۱۴۰۲ اعلام شده است.

لازم به ذکر است برای دانشجویان جدید الورود، متناسب با زمان ثبت نام و تأخیر در شروع کلاس‌ها، کلاس‌های فوق العاده تشکیل خواهد شد.

زمان شروع نیمسال دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
زمان شروع نیمسال اول زمان شروع نیمسال دوم زمان شروع ترم تابستان
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ ۱۴۰۲/۰۴/۱۶

زمان حذف و اضافه دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای، زمان حذف و اضافه دانشگاه فنی و حرفه ای در نیمسال مهر ماه از روز شنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ شروع و در پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۲ به پایان رسید. طبق تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای زمان حذف و اضافه دانشجویان نیمسال بهمن روز شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد و تا پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ادامه می یابد.

توجه داشته باشید که دانشجویان دوره تابستان قادر به حذف و اضافه نیستند. بنابراین زمان حذف و اضافه دوره تابستان دانشگاه فنی و حرفه ای عملا وجود ندارد.

زمان حذف و اضافه دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
زمان حذف و اضافه نیمسال اول زمان حذف و اضافه نیمسال دوم زمان حذف و اضافه ترم تابستان
شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ تا پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۷ شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ تا پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ ندارند

زمان حذف اضطراری دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

طبق تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای، زمان حذف اضطراری دانشگاه فنی و حرفه ای در نیمسال مهر ماه از تاریخ شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ تا پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ اعلام شده و دانشجویان در این بازه زمانی می توانند اقدام به حذف اضطراری واحدهای خود نمایند.

در تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای زمان حذف اضطراری دانشگاه فنی و حرفه ای نیمسال بهمن در بازه زمانی شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ انجام خواهد شد. لازم به ذکر است دانشجویان دوره تابستان قادر به حذف اضطراری نیستند بنابراین زمانی به عنوان زمان حذف اضطراری دوره تابستان دانشگاه فنی و حرفه ای وجود نخواهد داشت.

زمان حذف اضطراری دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
زمان حذف اضطراری نیمسال اول زمان حذف اضطراری نیمسال دوم زمان حذف اضطراری ترم تابستان
شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ تا پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ شنبه 1403/03/05 تا پنجشنبه 1403/03/09 ندارند

زمان پایان کلاس های دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کلاس های آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای به مدت ۱۶ هفته برگزار و بعد از آن کلاس ها به پایان خواهند رسید. زمان پایان کلاس های دانشگاه فنی و حرفه ای در نیمسال اول مهر ماه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ خواهد بود. کلاس های نیمسال بهمن در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ به اتمام می رسند. تاریخ پایان دوره تابستان دانشگاه فنی و حرفه ای نیز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ اعلام شده است.

بدیهی است که تغییرات در زمان شروع کلاس ها بر زمان پایان آن نیز تاثیر می گذارد. بنابراین تاریخ دقیق پایان کلاس ها در حساب کاربری دانشجو در سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای موجود است. شما می توانید با مراجعه به سامانه بوستان و معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای از پایان بندی کلاس ها اطلاع یابید.

زمان پایان کلاس دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
زمان پایان کلاس نیمسال اول زمان پایان کلاس نیمسال دوم زمان پایان کلاس دوره تابستان
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵

زمان امتحانات دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

تاریخ برگزاری امتحانات دانشگاه فنی و حرفه ای توسط معاونت آموزشی تعیین می گردد. زمان امتحانات دانشگاه فنی و حرفه ای برای نیمسال مهر در بازه زمانی شنبه ۱۷ الی پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۲   اعلام شده است.  امتحانات در نیمسال بهمن از تاریخ شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ آغاز و در روز پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید. زمان امتحانات دوره تابستان دانشگاه فنی و حرفه ای در بازه زمانی کوتاه تر برگزار می گردد. دانشجویان از تاریخ شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ تا روز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ باید در امتحانات شرکت کنند.

زمان امتحانات دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
زمان امتحانات نیمسال اول زمان امتحانات نیمسال دوم زمان امتحانات دوره تابستان
شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ تا پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ تا پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ تا پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۲

تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳



PDF تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

در این بخش از مقاله، فایل PDF تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای را برای شما آماده کرده ایم. جهت دانلود فایل  بر روی لینک زیر کلیک کنید.


ما در مشاور گروپ آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان هستیم.

 همه روزه (حتی ایام تعطیل) از تلفن ثابت و بدون پیش شماره، با ما تماس بگیرید.

۱۳ ۱۶ ۹۰۷ ۹۰۹

از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب 

سوالات متداول

زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای چه تاریخیه؟

زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای برای نیمسال مهر 1402،شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ تا پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ انجام شد. برای دریافت تاریخ انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای در نیمسال دوم بهمن و دوره تابستان این مقاله رو مطالعه کنین.

کلاس های دانشگاه فنی و حرفه ای کی شروع میشن؟

شروع نیمسال مهر از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ بوده. طبق تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کلاس های نیمسال دوم ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ آغاز میشه.

تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای رو میشه دانلود کرد؟

در این مقاله لینک دانلود pdf تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای رو براتون گذاشتیم. هر سوالی هم توی این زمینه داشتین با ما در مشاورگروپ تماس بگیرین 9099071613

 
5/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تقویم آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ | زمان انتخاب واحد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. بهشاد

    سلام وقت بخیر زمان شهریه متغیر کی شروع می شود برای واریز؟؟

    پاسخ
  2. زهرا

    حذف و اضافه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ چه ساعتی شروع می‌شود ؟!

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی