تعویق کنکور دکتری 99 منتفی شد ؟! آخرین اخبار تعویق کنکور امروز 22 تیر 99

تعویق کنکور دکتری 99

جهت مشاوره در زمینه تعویق کنکور دکتری 99 منتفی شد ؟! آخرین اخبار تعویق کنکور امروز 22 تیر 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تعویق کنکور دکتری 99 منتفی شد ؟! آخرین اخبار تعویق کنکور امروز 22 تیر 99 : با اعلام ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت مبنی بر برگزاری قطعی آزمون های سراسری امسال، پرونده تعویق کنکور ۹۹ بسته شد.


تعویق کنکور دکتری 99



     2 2  از اخبار آزمون دکتری جا نمونی ! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی …

ID  https://t.me/konkurgroup

158694644596021.jpg 1

???منتظر اخبار تکمیلی از طریق کانال تلگرام ” کنکورگروپ “ باشید!

 


به گزارش مشاورگروپ، آخرین امید داوطلبانی که خواستار تعویق کنکور ۹۹ بودند با اظهارات جدید معاون کل وزارت بهداشت مبنی بر قطعی بودن برگزاری آزمون های سراسری کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، رنگ باخت و آنها باید به رغم تمام نگرانی هایی که از ابتلا به کرونا دارند در آزمون های امسال شرکت کنند.تعویق کنکور دکتری 99

از سوی دیگر داوطلبانی که خواستار برگزاری آزمون ها در موعد مقرر و بدون تعویق بودند نیز با این اظهارات آسوده خاطر شدند و از هم اکنون باید خود را برای برگزاری کنکور ۹۹ با کمترین ریسک ابتلا به کرونا آماده کنند.

تعویق کنکور دکتری 99 بنا به اعلام ایسنا، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در واکنش به جلسه روز گذشته این وزارتخانه با مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم در خصوص تصمیم‌گیری مجدد برای برگزاری آزمون‌های پزشکی و غیرپزشکی از جمله کنکور اظهار کرد: کل طول برگزاری کنکور و شرکت کننده‌های این آزمون به اندازه دو حضور در مراکز خرید در شهرها از جمله تهران خطر ندارد. در واقع چند هزار نفر با تراکم به مراکز خرید مراجعه می‌کنند و حتی بازارهای دست دوم در برخی استان‌ها از شلوغی جمعیت بیداد می‌کند.

نمی توانیم سینماها را باز کنیم و دانشگاه را تعطیل!

تعویق کنکور دکتری 99 وی تصریح کرد: در امتحانات پیش رو و کنکور افراد با فاصله شرکت می‌کنند و داوطلبان در شهرهای خودشان حضور دارند، فاصله‌های میان آنها مناسب است، ضمن اینکه داوطلبان در جلسه آزمون ماسک خواهند زد.

معاون کل وزارت بهداشت اعلام کرد: باید به بحث برگزاری آزمون‌ها متعادل نگاه کنیم ضمن اینکه برخی از امتحانات، آزمون‌های ورودی هستند و ما نمی‌توانیم دانشگاه‌های خود را ببندیم. از یک طرف سینماها را باز می‌کنیم و از سوی دیگر دانشگاه را تعطیل کنیم، این امکانپذیر نیست.تعویق کنکور دکتری 99

تعویق کنکور دکتری 99 وی در خصوص جزئیات جلسه شب گذشته مسئولان دو وزارتخانه علوم و بهداشت نیز گفت: جلسه خوبی در سطح معاونان وزیر برگزار شد و صورت جلسه‌ای تهیه شد و مردم اطمینان داشته باشند که امتحانات با شرایط مناسبی برگزار خواهد شد و جزئیات این جلسه را پس از تأیید دو وزیر امروز اعلام می‌کنیم.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تعویق کنکور دکتری 99 منتفی شد ؟! آخرین اخبار تعویق کنکور امروز 22 تیر 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403