تعویق امتحان جامع دانشجویان دکتری 1400

تعویق امتحان جامع دانشجویان دکتری

جهت مشاوره در زمینه تعویق امتحان جامع دانشجویان دکتری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی به بررسی موضوع تعویق امتحان جامع دانشجویان دکتری پرداخته ایم. دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد خواستار تعویق در زمان برگزاری امتحان جامع دوره دکتری تخصصی در نیمسال دوم شدند.
بر اساس اعلام دانشگاه این امتحان قرار است به صورت حضوری برگزار شود ولی به دلیل پیک چهارم کرونا و آمار بالای مبتلایان، حضوری برگزار شدن امتحان در شرایط کنونی پر خطر بوده است. با ما همراه باشید.

بخش کتبی و شفاهی آزمون جامع دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی به تعویق افتاد.

امتحان شفاهی و امتحان کتبی آزمون جامع دکتری در تیر ماه برگزار خواهد. زمان دقیق برگزاری ازمون جامع کتبی دکتری دانشگاه آزاد 1400 از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین آپدیت 15 تیرماه 1400:

آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد در شهرهای قرمز به تعویق افتاد

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی:

با توجه به شیوع و پیک پنجم ویروس کرونا جهت رفاه حال دانشجویان و اساتید و سلامتی آنها، آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد در شهرهای قرمز به تعویق افتاد. این آزمون قرار بود در ماه جاری و به صورت حضوری برگزار شود. در اولین فرصت که وضعیت شهرها از حالت قرمز خارج شود، آزمون جامع با اطلاع قبلی و به صورت حضور برگزار می‌شود.

تعویق امتحان جامع دانشجویان دکتری

آخرین اخبار مربوط به تعویق امتحان جامع دانشجویان دکتری در این مقاله ارائه داده شده است. در حالی برخی دانشجویان دکتری خواستار تعویق در تاریخ برگزاری امتحان جامع هستند، دانشگاه آزاد می گوید به دلیل تعداد محدود دانشجویان، امتحان در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.

بر اساس شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، بخش کتبی (طرح سوال) آزمون جامع در تمامی رشته‌ ها استانی بوده (به استثنای واحدهای ویژه مستقل) و به صورت حضوری از تاریخ یکم خرداد ماه تا ۱۳ خرداد برگزار خواهد شد.

در ادامه این بخشنامه تاکید شده بخش شفاهی امتحان جامع دکتری با توجه به شرایط اعلامی از سوی ستاد کرونا به صورت حضوری در واحد دانشگاهی محل تحصیل و یا غیرحضوری از طریق سامانه‌ های آموزشی مورد تایید دانشگاه برگزار خواهد شد.

بخش کتبی و شفاهی آزمون جامع دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد به تعویق افتاد.

برگزاری امتحان کتبی و شفاهی آزمون جامع دکتری 1400 در تیرماه

تعویق امتحان شفاهی آزمون جامع دانشجویان دکتری

تعویق امتحان شفاهی آزمون جامع دانشجویان دکتری : 

هفته گذشته سخنگوی دانشگاه آزاد از به تعویق افتادن آزمون کتبی امتحان جامع دکتری خبر داد اما اعلام کرد امتحان شفاهی آزمون جامع در بازه زمانی ۱ تا ۱۳ خرداد ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

برگزاری امتحان شفاهی زودتر از امتحان کتبی و همچنین آماده نبودن داوطلبان این آزمون یه دلیل دیر اعلام شدن منابع، اعتراض داوطلبان را به همراه داشت.

امتحان شفاهی آزمون جامع همزمان با امتحان کتبی در تیر ماه برگزار خواهد.

تعویق آزمون جامع دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

احمد حیدری درخصوص نحوه برگزاری آزمون جامع دوره دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به تشدید وضعیت قرمز کرونایی در کشور و به دلیل اهمیت حفظ سلامتی دانشجویان و اساتید، بخش کتبی آزمون جامع دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی به تعویق افتاد.

او ادامه داد: زمان دقیق برگزاری بخش کتبی آزمون جامع دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اعلام خواهد شد، اما براساس پیش بینی‌های اولیه، این آزمون در تیرماه امسال برگزار می‌ شود.

تعویق زمان برگزاری امتحان جامع دکتری

آیا امکان تعویق زمان برگزاری امتحان جامع دکتری در نیمسال دوم تحصیلی وجود دارد یا خیر؟

جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد در پاسخ به سوال، آیا احتمال به تعویق افتادن امتحان جامع برای دانشجویان دکتری در نیمسال دوم تحصیلی وجود دارد یا خیر؟ گفت: تعداد این افراد در هر واحد دانشگاه آزاد بسیار محدود است و مشکلی از جهت برگزاری این امتحان نداریم و قطعا در زمان برگزاری پروتکل‌ ها به طور سخت گیرانه ای برقرار خواهد بود.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد افزود: تاکنون در دوران پاندمی کرونا ۲ بار، یکی در آبان ماه سال گذشته و همینطور تابستان سال گذشته این امتحان را برگزار کردیم و تجربه برگزاری آن را در پیک‌های مختلف داریم. به جهت اینکه الزامی برای حضور دانشجو در واحد دانشگاهی خود ندارد، بنابراین برگزاری آن مشکل ساز نیست.

وی اضافه کرد: دانشجویان در طرح تعاون می‌توانند به نزدیک ترین واحد دانشگاهی به محل سکونت خود مراجعه کند و پس از ثبت نام دانشجو در آن واحد، اسامی برای ما فرستاده می‌شود و به تعداد دانشجویان در هر یک از استان‌ ها نیز سوالات ارسال خواهد شد.

تعویق امتحان جامع دکتری دانشگاه آزاد

تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تعویق امتحان جامع دکتری دانشگاه آزاد منتشر نشده است. براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد ، در تیرماه 1400 برگزار می شود.

زمان برگزاری امتحان کتبی نیز بر اساس وضعیت شهرها در زمینه شیوع کرونا، یک هفته زودتر از زمان برگزاری، اعلام خواهد شد. بدین ترتیب، زمان برگزاری امتحان کتبی به استعلام از ستاد مقابله با کرونا بستگی خواهد داشت.

تقاضای تعویق آزمون جامع دکتری

تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به دلایل زیر تقاضای تعویق آزمون جامع دکتری را دارند:

✅ با توجه به استانی شدن آزمون جامع هنوز منابع آزمون به صورت دقیق و کامل به دانشجویان اطلاع‌ رسانی نشده و فقط به گفته شفاهی برخی اساتید در این مورد اکتفا شده که خود ایشان هم در این رابطه مطمئن نیستند.

✅ تنها مورد مشخص‌ شده تاریخ آزمون است آن هم پس از گذشت دو ماه از شروع ترم که با توجه به عدم اطلاع دانشجویان از منابع و سرفصل‌ های دروس، فرصت بسیار کوتاهی در اختیار دانشجویان قرار دارد. حتی در صورت مشخص شدن همه موارد بالا، انتظار اینکه دانشجو طی مدت یک ماه آن هم در شرایط کنونی، آماده چنین آزمون مهمی شود که نتیجه دو سال زحمات دانشجوی دکتری است غیرمنطقی به نظر می‌ رسد.

✅ برگزاری آزمون جامع به صورت حضوری در پیک چهارم بیماری کرونا بسیار خطرناک بوده و ممکن است جان دانشجویان و خانواده‌هایشان به خطر بیفتد. مهم‌تر اینکه بسیاری از دانشجویان دکتری از شهرستان‌های مختلف و مجبور به سفر برای آزمون حضوری هستند.

زمان برگزاری امتحان جامع دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد

زمان برگزاری امتحان جامع دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد ، در تیرماه اعلام شده است. آزمون جامع در تمامی رشته‌ ها استانی بوده (به استثنای واحدهای ویژه مستقل) و به صورت حضوری برگزار خواهد شد. دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری امتحان در هر زمان و هر شیوه‌ ای آماده است.

بخش شفاهی امتحان با توجه به شرایط اعلامی از سوی ستاد کرونا به صورت حضوری در واحد دانشگاهی محل تحصیل و یا غیرحضوری از طریق سامانه‌ های آموزشی مورد تایید دانشگاه برگزار خواهد شد.

در ضمن، حضور آن دسته از دانشجویانی که به دلیل تاخیر در برگزاری آزمون زبان موفق به اخذ گواهی قابل قبول نشده‌اند، در آزمون جامع نیمسال دوم 99 – 1400 مانعی ندارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار مربوط به تعویق امتحان جامع دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.


سوالات متداول برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد

امتحان جامع دکتری دانشگاه آزاد چه زمانی برگزار می شود؟

براساس برنامه زمانی اعلام شده، آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد از یکم تا 13 خرداد ماه برگزار می شود.

آیا آزمون جامع دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد به تعویق افتاده است؟

آخرین اخبار مربوط به تعویق امتحان جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در این مقاله بیان شده است.

بخش شفاهی امتحان جامع دکتری چگونه برگزار می شود؟

بخش شفاهی آزمون براساس اعلام ستاد ملی کرونا، به صورت حضوری یا غیرحضوری برگزار خواهد شد.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تعویق امتحان جامع دانشجویان دکتری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. sareh

    با سلام.

    لطفاً امضا بفرمایید.
    تعویق آزمون جامع دانشگاه آزاد نیمسال دوم ۱۴۰۰

    هر چه سریع تر https://www.karzar.net/phd-exam-of-1400

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403