تعویق آزمون وکالت ۹۹ | زمان جدید برگزاری آزمون وکالت

تعویق آزمون وکالت ۹۹ | زمان جدید برگزاری آزمون وکالت

جهت مشاوره در زمینه تعویق آزمون وکالت ۹۹ | زمان جدید برگزاری آزمون وکالت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در فاصله یک روز مانده تا برگزاری آزمون وکالت تعویق آزمون وکالت ۹۹ اعلام شد . با توجه به اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها در بیشتر استان ها، آزمون مذکور در تاریخ 22 اسفندماه برگزار نمی شود . اطلاعات تکمیلی زمان جدید برگزاری آزمون وکالت ۹۹  منتشر خواهد شد.

این برای سومین بار است که برگزاری آزمون وکالت به دلیل انتشار ویروس کرونا لغو می شود. ابتدا قرار بود این آزمون ۲۸ آذرماه برگزار شود.

✅ این آزمون ۸۱ هزار و ۵۰۸ داوطلب دارد.

زمان جدید برگزاری آزمون وکالت 99

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، از تغییر زمان برگزاری آزمون وکالت خبر داد و گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌ها در بیشتر استان‌ها این آزمون در زمان دیگری که به زودی اعلام خواهد شد، برگزار می‌شود. به گزارش برنا؛ فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ایران در سال ۹۹ که قرار بود روز جمعه ۲۲ اسفندماه برگزار شود، به تعویق افتاد.

او در مورد علت تعویق این آزمون گفت: با توجه به اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها در بیشتر استان ها، آزمون مذکور در تاریخ ۲۲ اسفندماه برگزار نمی شود.

آزمون وکالت 99 در تاریخ 25 تیرماه 1400 برگزار خواهد شد..

تعویق آزمون وکالت ۹۹ برای سومین بار

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تعویق برگزاری آزمون وکالت متقاضیان پروانه كارآموزی وكالت كانونهای وكلای دادگستری ایران سال 1399- (اسکودا)

1400/01/19

پیرو اطلاعیه مورخ 1400/1/11، به اطلاع ثبت نام کنندگان آزمون پذیرش متقاضیان پروانه كارآموزی وكالت كانونهای وكلای دادگستری ایران سال 1399 – (اسکودا) می‌رساند با توجه به حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا ناشی از شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور و تغییر وضعیت تمامی شهرهای برگزاری آزمون به حالت قرمز و اعمال محدودیت در استان ها و شهرستان های محل برگزاری، براساس ابلاغیه مورخ 1400/1/19 معاون امنیتی و انتظامی و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا این آزمون در تاریخ 1400/1/20 برگزار نمی‌گردد.
ضمن پوزش از متقاضیان گرامی به اطلاع می‌رساند، زمان برگزاری این آزمون متعاقباً از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام خواهد شد.

تعویق زمان برگزاری آزمون وکالت

تعویق آزمون وکالت

تعویق آزمون وکالت ۹۹

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ایران در سال ۹۹ که قرار بود روز جمعه ۲۲ اسفندماه برگزار شود، به تعویق افتاد.

او در مورد علت تعویق این آزمون گفت: با توجه به اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها در بیشتر استان ها، آزمون مذکور در تاریخ ۲۲ اسفندماه برگزار نمی شود.

زرین آمیزی اعلام کرد که زمان برگزاری این آزمون به اطلاع داوطلبان می رسد. از روز گذشته فرایند توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده بود.

آزمون وکالت ۹۹ به تعویق افتاد

همانطور که مطلع بودید، زمزمه‌های تعویق آزمون وکالت ۹۹ به گوش می‌رسید. آزمونی که به گفته مسئولان حدود 81 هزار نفر برای شرکت در آن ثبت‌نام کرده‌اند و بر اساس تقویم زمانی اعلام شده، قرار بود روز 22 اسفند برگزار شود.

با این وجود سوالی که مطرح می‌شود این است که تعویق احتمالی آزمون وکالت چه مدت خواهد بود؟ بعضی داوطلبان صرفاً موافق تعویق چند هفته‌ای هستند تا دوران اوج شیوع کرونا سپری شده و آمار مبتلایان و قربانیان بیماری نزولی شود، در مقابل اما گروه دیگری خواهان برگزاری آزمون در اواخر اسفند یا اوایل بهار هستند، زمانی که گرم‌شدن نسبی هوا امکان تهویه بهتر را برای حوزه‌های امتحانی فراهم کند.

در همین رابطه ابراهیم کیانی، نایب‌رئیس اسکودا، به خبرگزاری فارس چنین گفته است: «بیماری کرونا در شرایط فعلی در جامعه‌مان ماندگار است. این نظری است که کارشناسان ستاد ملی مقابله با کرونا بارها آن را تکرار کرده‌اند. برگزاری این آزمون نیز زمانی طولانی به تعویق نخواهد افتاد و مانند آزمون‌های دیگر حتی با فرض و احتمال تعویق چند هفته‌ای به هر حال برگزار خواهد شد. از داوطلبان می‌خواهیم آرامش خود را حفظ کنند و تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا باشند. به زودی در این زمینه اطلاع‌رسانی و زمان نهایی برگزاری این آزمون با رعایت شیوه‌نامه های ستاد ملی مقابله با کرونا به اطلاع آن ها خواهد رسید.»

کیانی همچنین موضع اسکودا درباره زمان برگزاری آزمون را چنین تشریح کرده است: «موضع اسکودا در این زمینه همان فصل الخطاب مقام معظم رهبری در زمینه برخورد با این بیماری است: «ایشان بارها فرمودند که تنها مرجع تصمیم‌گیری در زمینه مقابله با بیماری کرونا ستادی است که برای این امر تعیین شده است. بنابراین ما نیز به تبعیت از ایشان تصمیم‌گیری در زمینه برگزاری این آزمون را به عهده متخصصان این ستاد می‌گذاریم. مسئولان سازمان سنجش با این عزیزان در  تعامل هستند و بدین صورت خبر تعویق آزمون وکالت ۹۹ در این زمینه به شرکت کنندگان اطلاع‌رسانی می‌شود.»

آزمون وکالت ۹۹ بار دیگر به تعویق افتاد

آزمون وکالت 25 تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

آنچه که از متن این نامه مشخص است بر اساس دستور معاون وزیر بهداشت آزمون باید در شرایط فعلی لغو شود تا پس از بهتر شدن شرایط بیماری کرونا و ایجاد شرایط مناسب برگزار شود.

داوطلبان آزمون وکالت سال ۹۹ که منتظر خبر لغو رسمی و تعویق آزمون وکالت ۹۹ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور بودند، این خبر اعلام می شود. زمان جدید برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار زمان برگزاری آزمون وکالت 99

برای آگاهی از آخرین اخبار زمان برگزاری آزمون وکالت 99 فیلم زیر را مشاهده نمایید:

زمان جدید برگزاری آزمون وکالت 99 چه تاریخی است؟

زمان جدید برگزاری آزمون وکالت 99 تاریخ 25 تیرماه 1400 اعلام شده است..

علت تعویق آزمون وکالت ۹۹ چه بود؟

باتوجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید19 در کشور و اعمال محدودیت ها در اکثر استان ها، آزمون مذکور در تاریخ 99/11/22 برگزار نمی گردد.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تعویق آزمون وکالت ۹۹ | زمان جدید برگزاری آزمون وکالت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی