تعویق آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1400

تعویق آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

جهت مشاوره در زمینه تعویق آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آخرین اخبار در رابطه با تعویق آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1400 و زمان جدید برگزاری آزمون در این مقاله ارائه داده شده است. با توجه به شرایط ویروس کرونا در کشور و به منظور حفظ سلامت داوطلبان، آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1400 که قرار بود 19 شهریورماه برگزار شود به تعویق افتاد.

تعویق آزمون وکالت قوه قضاییه

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با تعویق آزمون وکالت قوه قضاییه و زمان جدید برگزاری آزمون پرداخته ایم. کمیسیون روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در حساب اینستاگرامی خود اعلام کرد:

با اوج گیری کرونا در شهریور ماه آزمون ورودی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به تعویق افتاد.

براساس آخرین اخبار منتشر شده، قرار بود آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1400 در تاریخ 19 شهریور برگزار شود اما با توجه به مساعد نبودن شرایط کشور و وضعیت قرمز کرونا، آزمون وکالت قوه قضاییه به تعویق افتاد. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با زمان جدید برگزاری آزمون اعلام نشده است.

آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1400 با اوج گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد..

زمان جدید برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

در پی تعویق آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1400 ، تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با زمان جدید برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام نشده است. طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش و همچنین اعلام مرکز وکلا قرار بود آزمون وکالت دادگستری مرکز در روز 19 شهریور ماه 1400 و آزمون کارشناسی رسمی مرکز در روز 18 شهریور ماه 1400 برگزار شود.

با اوج گیری کرونا در شهریور ماه آزمون ورودی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به تعویق افتاد. زمان جدید برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1400 به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار تعویق آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

آخرین اخبار تعویق آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1400 از طریق همین مقاله قابل پیگیری خواهد بود. در شرایط همه گیری کرونا و افزایش شهرهای قرمز کرونایی ، به منظور حفظ سلامت داوطلبان ، آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه به تعویق افتاد. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با زمان جدید برگزاری آزمون وکلای قوه قضاییه منتشر شده است. به محض انتشار اطلاعیه و اعلام زمان جدید برگزاری آزمون این مقاله بروزرسانی خواهد شد.


داوطلبان متقاضی اخذ پروانه وکالت ، در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند در آزمون وکالت قوه قضاییه ثبت نام و شرکت نمایند. براساس برنامه پیش بینی شده و دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ، قرار بود آزمون مذکور در تاریخ 19 شهریور برگزار شود که در پی شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. زمان جدید برگزاری آزمون هنوز مشخص نشده است. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1400 می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1400 چه زمانی برگزار می شود؟

زمان جدید برگزاری آزمون از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

برای پیگیری اخبار تعویق آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه به چه سایتی مراجعه کنیم؟

آخرین اخبار در رابطه با تعویق آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه و زمان جدید برگزاری آزمون از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه به تعویق افتاده است؟

با توجه به شرایط ویروس کرونا در کشور و به منظور حفظ سلامت داوطلبان، آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1400 که قرار بود 19 شهریورماه برگزار شود به تعویق افتاد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تعویق آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی