آخرین رتبه لازم قبولی علوم و صنایع غذایی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و صنایع غذایی  :

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی علوم و صنایع غذایی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و صنایع غذایی : علوم و مهندسی صنایع غذایی یکی از رشته هایی است که در زیر مجموعه کنکور تجربی قرار دارد و داوطلبان کنکور تجربی می توانند در فرایند انتخاب رشته تجربی این رشته را در دانشگاههای سراسری، آزاد و پردیس های بین الملل انتخاب نمایند.


تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و صنایع غذایی  :

سر فصل ها

آخرین رتبه قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسئله‌های کنکور، آخرین رتبه قبولی سال گذشته، کارنامه و تراز است. به این ترتیب بیشتر افرادی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند، بایستی از آخرین رتبه قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی مطلع شوند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است. داوطلبان کنکور تجربی باید از اینکه می‌خواهند در یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی درس بخوانند، اطمینان حاصل نمایند. زیرا درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس تراز قبولی و کارنامه با یکدیگر فرق می‌کند. مسلما میزان ظرفیت دانشگاه آزاد با میزان ظرفیت دانشگاه دولتی مهندسی علوم و صنایع غذایی یکسان نیست! به این ترتیب در ادامه قصد داریم به آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی ۱۴۰۲ بپردازیم.

رتبه های قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

به طور کلی دغدغه اصلی کنکوری‌های تجربی، رتبه است. میزان اهمیت این مسئله باعث شده که پس از برگزاری آزمون سراسری تجربی، سازمان سنجش کشور دفترچه سوالات کنکور به علاوه پاسخنامه و همچنین در آخر رتبه های قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی را اعلام کند. افراد برای شرکت در کنکور بایستی با میزان درصد های لازم برای قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی، ظرفیت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و تراز قبولی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

آخرین رتبه لازم قبولی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲ به یکی از طلایی‌ترین سوالات کنکوری‌های 1403 تبدیل شده است. در هر حال داوطلبان رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی بایستی از حداقل و حداکثر قبولی کنکور تجربی اطلاع داشته باشند تا با نهایت تلاش و کوشش، کلیه کتاب تست‌های زیست و شیمی و فیزیک را انجام دهند. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر و درک بیشتر این مطلب، قصد داریم رتبه های قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳) را در جدول زیر شرح دهیم:

اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی ۱۴۰۲  | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری تجربی با مشاهده کارنامه قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی کنکور دانشگاه دولتی روزانه، می‌توانند از تراز قبولی، رتبه لازم قبولی دولتی روزانه ۱۴۰۲ را در کارنامه پیدا می‌کنند. یکی از سوالات اساسی افراد برای ورود به دانشگاه‌های مهندسی علوم و صنایع غذایی دولتی، رتبه و تراز و کارنامه است که در بندهای پیشین به صورت مفصل درباره آخرین رتبه قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه به ترتیب منطقه ۱ و ۲ و ۳ و رتبه های قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم برای اینکه بدون استرس و اضطراب در آزمون مهندسی علوم و صنایع غذایی شرکت کنید، کارنامه قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه را به واسطه آخرین رتبه بیاوریم:

شهرهایی که رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی را پذیرش میکنند

رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی از رشته‌های معروف و معتبر تجربی است که تقاضای ورود به آن هر سال بیشتر از سال گذشته می‌شود. بنابراین داوطلبان برای ورود به این رشته بایستی به آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی توجه داشته باشند. همچنین لیست شهرهایی که رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی را پذیرش می‌کند را دربیاورند تا با توجه به هزینه، مسافت رفت و آمد، گرفتن خوابگاه و یا خانه‌های دانشجویی رشته مورد نظر مهندسی علوم و صنایع غذایی را با در نظر گرفتن موارد گفته شده انتخاب کرده و یکی از دانشگاه‌های دولتی روزانه را انتخاب نمایند. به این ترتیب داوطلب باید تراز و کارنامه سال‌های گذشته را که در بندهای پیشین به آن پرداختیم، بررسی و تحلیل کند و نسبت به تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه در هر شهر برای انتخاب رشته تصمیمی نهایی بگیرد. در ادامه لیست شهرهایی که رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی را برای پذیرش دارند را خواهیم آورد:

تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه

دانشگاه دولتی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته شده است که هر سال به میزان ظرفیت محدودی دانشجوی مهندسی علوم و صنایع غذایی، پذیرش می‌کند. افرادی که نبوغ فراوانی در این رشته دارند و نیز سرشار از استعداد و یادگیری می‌باشند، بایستی به تراز قبولی و معدل لازم برای مهندسی علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه در سال‌های گذشته، کارنامه و آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی 1402 توجه کنند.

کلیه داوطلبان کنکور تجربی برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی، ضروری است که با تلاش بیشتر دروس تخصصی با ضریب بالا را مطالعه کنند و از کتاب تست‌های معروف و موثق برای قبولی در آزمون مهندسی علوم و صنایع غذایی، استفاده نمایند. تراز قبولی دانشگاه دولتی همانند سایر موضوعات قبلی که درباره آن‌ها مفصل بحث کردیم، حائز اهمیت است.

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و صنایع غذایی 98


تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و صنایع غذایی  :  رتبه قبولی علوم و مهندسی صنایع غذایی در دانشگاههای مختلف متفاوت است و هر فرد می تواند بر اساس هدف خود برای قبولی در یکی از این کد رشته محل ها تخمین رتبه قبولی علوم و مهندسی صنایع غذایی را انجام دهد.

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و صنایع غذایی  :  متخصص صنایع غذایی با توجه به رشته ای که در آن تحصیل و تخصصی که آموخته است، در فرآیند تولید مواد غذایی وظایف خاصی را برعهده دارد. البته برخی از وظایف آنها با یکدیگر مشترک می باشد.

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و صنایع غذایی  :  کار متخصص صنایع غذایی که در رشته علوم و صنایع غذایی تخصص دارد، کنترل کیفی و بهداشت مواد غذایی در فرآیند تولید می باشد. کار این فرد با سلامت افراد جامعه رابطه نزدیکی دارد. متخصص صنایع غذایی معمولا مسئول فنی کارخانه های تولید مواد غذایی می باشند. در هر کارخانه باید از همان ابتدا که مواد اولیه وارد می شوند تا زمانی که محصولات بسته بندی و آماده عرضه می گردد، کنترل و نظارت کافی توسط مسئول فنی وجود داشته باشد.

این فرد در مراحل مختلف از مواد در حال تولید نمونه برداری کرده و آن را در آزمایشگاه مورد ارزیابی قرار می دهد. متخصص صنایع غذایی در مورد اصول و روش های نگهداری، بسته بندی و کنترل کیفی مواد غذایی دانش و تخصص لازم را دارا می باشد.تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و صنایع غذایی/

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و صنایع غذایی  :  متخصص (مهندس) صنایع غذایی که در گرایش صنایع غذایی مهندسی کشاورزی تحصیل کرده است، در زمینه روش ها و عملیاتی که مواد خام (اعم از محصولات کشاورزی و دامی) را به مواد غذایی قابل مصرف و باارزش تبدیل می کند، دانش و تخصص دارد. این روش ها در حوزه نگهداری، فرآوری و تبدیل، بسته بندی و حمل و نقل مواد غذایی می باشد. رشد جمعیت کشور و نیاز به مواد غذایی بیشتر همراه با وجود ضایعات بالای در بخش کشاورزی و دامی موجب شده تا حضور این متخصصان برای رفع این مشکلات بسیار ضروری و حیاتی باشد.

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و صنایع غذایی  :  حوزه کاری متخصص صنایع غذایی که در حوزه مهندسی شیمی گرایش صنایع غذایی تخصص دارد، طراحی هر یک از واحدهای فرآیند تولید، طراحی خطوط مختلف آماده سازی، فرآوری و بسته بندی مواد غذائی وهمچنین طراحی کارخانجات تولیدی صنایع غذائی می باشد. او با توجه به خصوصیات فیزیکی، شیمیایی، میکروبیولوژی، تغذیه ای و بهداشتی مواد غذائی به طراحی یا ایجاد واحدهای تولید پرداخته و مشکلات خطوط تولیدی صنایع غذائی را رفع می نماید.

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و صنایع غذایی  : کارشناس صنایع غذایی باید به دقت بالا داشته، به جزئیات توجه کرده و به قوانین بهداشتی اهمیت ویژه بدهد. به عنوان متخصص صنایع غذایی باید در زمینه هایی مانند مهندسی شیمی، برنامه ریزی تولید، تحقیقات بازار، رفتار مشتری و مدیریت مالی مطلع باشد.

در ادامه اطلاعات کاملی در مورد وظایف، دانش و مهارت مورد نیاز، تحصیلات لازم و نحوه ورود به شغل، بازار کار و فرصت های شغلی و میزان درآمد متخصص صنایع غذایی و برخی از افراد معروف و برجسته در حوزه صنایع غذایی ارائه می شود.

وظایف متخصص صنایع غذایی

در این بخش وظایف کارشناس صنایع غذایی به طور کلی بیان می شود که برخی از آنها بین تخصص های مختلف آن مشترک و برخی اختصاصی می باشد :

تهیه اطلاعات غذایی صحیح برای برچسب های محصولات

بررسی راه های نگهداری تازه و ایمن مواد غذایی

یافتن راه های تولید سریع و ارزان مواد غذایی

آزمایش سلامت و کیفیت مواد غذایی

کارکردن روی مواد تشکیل دهنده جدید برای رسیدن به ترکیب غذایی جدید

اصلاح مواد غذایی مانند تولید محصولات فاقد چربی

انجام آزمایشات لازم و تولید نمونه محصولات

کنترل کیفیت و بهداشت مواد غذایی

طراحی فرآیند های تولید محصولات غذایی به صورت انبوه

طراحی دستگاه ها و کارخانجات تولید مواد غذایی


” میانگین 40 درصد عمومی = قبولی در رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه “
” میانگین 20 درصد اختصاصی = قبولی در رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه “



این اطلاعات براساس قبولی های کانون در کنکور 97 می باشد .
نام دانشگاه چارک پائین تراز کانون چارک پائین رتبه منطقه 1 چارک پائین رتبه منطقه 2 چارک پائین رتبه منطقه 3 چارک پائین رتبه 5% ادبیات عربی معارف زبان زمین ریاضیات زیست فیزیک شیمی

دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي – تهران

نيمسال اول
5827 10470 6 7 5 6 1 4 5 4 4

دانشگاه علوم پزشکي شهيدبهشتي تهران – پرديس خودگردان

نيمسال دوم –پرديس خودگردان
5186 5 6 6 4 1 4 4 3 3

دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي – تهران

نيمسال دوم
5272 4 3 3 4 1 4 5 2 4

دانشگاه علوم پزشکي تبريز

5202 9817 24228 13437 4 5 4 4 1 3 4 2 3

دانشگاه علوم پزشکي كرمانشاه

5067 13952 27695 5 4 4 2 1 2 4 2 3

دانشكده علوم پزشكي مراغه

5178 32114 4 6 4 3 1 2 4 2 2

دانشگاه علوم پزشکي زاهدان

4989 17792 3 3 4 2 1 2 3 1 2

دانشگاه علوم پزشکي سمنان (محل تحصيل آرادان )

5115 23880 21271 4 6 5 3 1 3 4 2 2

دانشکده علوم پزشکي نيشابور

4983 32504 5 5 3 3 1 2 4 2 2

رتبه قبولی علوم و مهندسی صنایع غذایی دانشگاه سراسری

همواره در کنکور سراسری اولویت اول داوطلبان برای قبولی دانشگاههای سراسری می باشند که رقابت برای پذیرش در این کد رشته محل ها بسیار بالاتر از سایر سهمیه های دانشگاهی است. در جدول زیر می توانید رتبه قبولی علوم و مهندسی صنایع غذایی دانشگاههای دولتی را مشاهده کنید و سپس بر اساس این رتبه های قبولی علوم و مهندسی صنایع غذایی تخمین رشته مناسبی را با توجه به رتبه خود در کنکور سراسری انجام دهید.

دانشگاه دوره رتبه در منطقه 1 رتبه در منطقه 2 رتبه در منطقه 3
دانشگاه جیرفت روزانه 49664 42123
دانشگاه پیام نور كرمانشاهمرکز كرمانشاه پیام نور 60299 70336
دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری – مرکزشهركرد پیام نور 71161 57180
دانشگاه تهران (محل تحصیل كرج) روزانه 10410 18581 15140
دانشگاه شهید باهنركرمان روزانه 39606 32140
دانشگاه شهید باهنركرمان شبانه 38416
دانشگاه تبریز روزانه 10432 42166 20268
دانشگاه تبریز شبانه 15800 42655
دانشگاه صنعتی اصفهان روزانه 9652 38105 31411
دانشگاه شیراز روزانه 29792 24790 23972
دانشگاه فردوسیمشهد روزانه 10261 22758 24385
دانشگاه فردوسیمشهد شبانه 36744
دانشگاه سمنان روزانه 19573 36204 24775
دانشگاه سمنان شبانه 63819
دانشگاه زنجان روزانه 38043
دانشگاه زنجان شبانه 14587 30493
دانشگاه گیلان رشت روزانه 17650 28592 26424
دانشگاه گیلانرشت شبانه 43764 37460
دانشگاه پیام نور خوزستانمرکز اهواز روزانه 84835 85855
دانشکده كشاورزی و دامپروری تربت جام شبانه 12605 54052 27567

رتبه و حداقل درصد دروس رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه علوم پزشکی شهید بهشتی 96 – 97 در منطقه 1

رتبه و حداقل درصد دروس رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه علوم پزشکی شهید بهشتی 96 – 97 در منطقه 1
ادبیات فارسی 70
عربی 60
معارف 20
زبان انگلیسی 50
زمین شناسی  10
ریاضی 60
زیست شناسی 30
فیزیک  50
شیمی 40
رتبه در منطقه 1 4871
رتبه کشوری 18948
شهر محل سکونت  تهران

رتبه و حداقل درصد دروس رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه علوم پزشکی شهید بهشتی 96 – 97 در منطقه 2

رتبه و حداقل درصد دروس رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه علوم پزشکی شهید بهشتی 96 – 97 در منطقه 2
ادبیات فارسی 40 40 50 30 70
عربی 30 50 30 40 60
معارف 30 50 50 40 50
زبان انگلیسی 20 60 30 20 50
زمین شناسی  10 10 10 10 10
ریاضی 50 30 40 50 50
زیست شناسی 30 50 50 50 40
فیزیک  30 20 30 30 10
شیمی 20 40 30 40 30
رتبه در منطقه 2 15493 11445 11122 10783 10240
رتبه کشوری 38953 28481 27689 26830 25473
شهر محل سکونت  تهران اسلام شهر یزد یزد نجف آباد

رتبه و حداقل درصد دروس رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه علوم پزشکی شهید بهشتی 96 – 97 در منطقه 3

رتبه و حداقل درصد دروس رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه علوم پزشکی شهید بهشتی 96 – 97 در منطقه 3
ادبیات فارسی 40 60
عربی 20 20
معارف 40 50
زبان انگلیسی 20 30
زمین شناسی  10 10
ریاضی 40 50
زیست شناسی 20 20
فیزیک  40 10
شیمی 30 40
رتبه در منطقه 3 14013 11951 9165 9096 8823
رتبه کشوری 58472 51376 41516 41294 40313
شهر محل سکونت  دورود تهران کرج املش ملارد

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی کنکور 95 – 96 در منطقه 1

حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته علوم و صنایع غذایی دولتی روزانه کنکور 95 96  در منطقه 1

ادبیات فارسی

39%

62%

31%

62%

عربی

22%

24%

36%

71%

دین و زندگی

47%

54%

32%

62%

زبان انگلیسی

15%

14%

82%

63%

زمین شناسی

0%

0%

0%

0%

ریاضی

13%

30%

36%

42%

زیست شناسی

30%

7%

34%

43%

فیزیک

13%

29%

35%

39%

شیمی

25%

16%

14%

16%

رتبه در منطقه 1

13841

12742

10419

5335

رتبه کشوری

53177

48014

38111

17816

شهر محل سکونت

مشهد

مشهد

تهران

تهران

رشته محل قبولی دولتی روزانه

دانشکده علوم پزشکی نیشابور

دانشکده علوم پزشکی نیشابور

دانشگاه علوم پزشکی سمنان

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی کنکور 95 – 96 در منطقه 2

حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته علوم و صنایع غذایی دولتی روزانه کنکور 95 96 در منطقه 2

ادبیات فارسی

46%

36%

42%

      46%

62%

عربی

30%

23%

16%

26%

23%

دین و زندگی

54%

60%

40%

56%

43%

زبان انگلیسی

14%

20%

22%

15%

10%

زمین شناسی

0%

0%

4%

0%

3%

ریاضی

20%

16%

16%

19%

25%

زیست شناسی

18%

25%

47%

49%

13%

فیزیک

18%

29%

5%

18%

23%

شیمی

19%

13%

13%

5%

21%

رتبه در منطقه 2

24848

23273

22891

20549

20467

رتبه کشوری

55022

51319

50418

45029

44845

شهر محل سکونت

تهران

ابهر

اردبیل

ملایر

آمل

رشته محل قبولی دولتی روزانه

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دانشگاه علوم پزشکی سمنان

دانشکده علوم پزشکی نیشابور

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دانشگاه علوم پزشکی سمنان

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی کنکور 95 – 96 در منطقه 3

حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته علوم و صنایع غذایی دولتی روزانه کنکور 95 – 96 در منطقه 3

ادبیات فارسی

38%

71%

34%

46%

59%

عربی

23%

30%

30%

31%

31%

دین و زندگی

40%

56%

44%

54%

71%

زبان انگلیسی

6%

19%

11%

11%

2-%

زمین شناسی

0%

0%

2-%

4%

0%

ریاضی

6%

4%

12%

12%

13%

زیست شناسی

28%

22%

22%

10%

20%

فیزیک

9%

3%

16%

13%

13%

شیمی

19%

14%

1%

19%

21%

رتبه در منطقه 3

20737

19339

16981

16840

15319

رتبه کشوری

72821

68772

61654

61256

56584

شهر محل سکونت

فراشبند

چناران

قرچک

سبزوار

گنبد

رشته محل قبولی دولتی روزانه

دانشگاه علوم پزشکی سمنان

دانشکده علوم پزشکی نیشابور

دانشگاه علوم پزشکی سمنان

دانشکده علوم پزشکی نیشابور

دانشگاه علوم پزشکی سمنان

برای اینکه بفهمید این رشته بدرد شما می خوره یا نه بهتره با مشاورین مرکز مشاور گروپ و دانشجویان رشته های علوم پزشکی تماس بگیرید تا بصورت مطمئن انتخاب رشته ای موفق داشته باشید …

برنامه ریزی کنکور برای قبولی رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی

تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و صنایع غذایی  :  با وجود صحت اطلاعاتی که در جداول آمده است اما داوطلبان نمی‌توانند فقط با اتکا بر این اطلاعات تصمیم‌گیری کنند زیرا این اطلاعات مربوط به سال 97 است و فقط می‌تواند یک دید کلی در مورد رشته به فرد بدهد و اگر هرگونه تغییر در ظرفیت پذیرش برای هر کد رشته محل وجود بیاید ممکن است تغییراتی در روند گفته شده داشته باشد.

ولی به طور کلی داوطلبان با آگاهی از درصد های خود می‌توانند یک دیدی برای انتخاب رشته پیدا کنند تا بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند. البته شرایطی مثل سهمیه و موارد دیگر می تواند در پذیرش دانشجو ها تاثیر گذار باشدکارشناسان مرکز ” مشاور گروپ ” آماده اند همه روزه از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، پاسخگوی سوالات و ابهامات شما پیرامون برنامه ریزی کنکور 98 ، تاثیر سهمیه مناطق و سهمیه ایثارگران ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران ، تاثیر بومی گزینی ، نحوه صحیح انتخاب رشته 98 و سایر مباحث مرتبط با آن جهت کسب موفقیت شما در کنکور سراسری باشند .تراز و درصدهای مورد نیاز قبولی علوم و صنایع غذایی/

رتبه های قبولی رشته های دانشگاهی

برای فهمیدن رتبه قبولی رشته های دانشگاهی نیاز به مجموعه ای است که:
کلیه رتبه های داوطلبان پذیرفته شده در رشته ها و دانشگاه های مختلف را گردآوری کرده باشد.
در این صورت بررسی این موضوع را ساده تر خواهد کرد.
مشاور گروپ این مجموعه را بصورت جامع و کامل در اختیارتان قرار داده است .
در حالی که برخی  مؤسسات به صورتی ناقص رتبه های برخی دانش آموزان را طبقه بندی کرده اند.
برای دریافت ساده تر رتبه قبولی رشته های دانشگاهی به مشاوران تحصیلی مربوطه رجوع کنید تا شما را راهنمایی کنند.



9099071613

بدون کدگیری و فقط از تلفن ثابت شماره گیری نمایید…


آخرین تراز و رتبه های قبولی در رشته های مختلف دانشگاهی را از ما بپرسید:

رتبه قبولی علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد
رتبه قبولی هوشبری دانشگاه آزاد
رتبه قبولی پرستاری دانشگاه آزاد
رتبه قبولی داروسازی دانشگاه آزاد
رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد
رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد
نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد
آخرین رتبه قبولی پزشکی
آخرین رتبه و قبولی دندانپزشکی
آخرین رتبه قبولی داروسازی
آخرین رتبه قبولی دامپزشکی
آخرین رتبه قبولی زیست شناسی
آخرین رتبه قبولی علوم آزمایشگاهی
آخرین رتبه قبولی هوشبری
آخرین رتبه قبولی پرستاری
آخرین رتبه قبولی مامایی
آخرین رتبه قبولی بهداشت محیط
آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای
آخرین رتبه قبولی بهداشت عمومی
آخرین رتبه قبولی اتاق عمل
آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه
آخرین رتبه قبولی صنایع غذایی
آخرین رتبه قبولی مهندسی کشاورزی
آخرین رتبه قبولی شیمی
آخرین رتبه قبولی بهداشت مواد غذایی
آخرین رتبه قبولی کاردانی
راهنمای جامع تکمیل ظرفیت آزاد برای رشته تجربی

ناگفته نماند که سالانه برخی از جزئیات کنکور سراسری تغییر می کند.
برای مثال ظرفیت بعضی دانشگاه ها در بعضی رشته ها کم یا زیاد می شود.
و این موضوع سبب می شود که نتوان بر اساس کنکورهای سال گذشته رتبه قبولی رشته های دانشگاهی را به طور کاملاً دقیق تعیین کرد.
اما دانستن حدود آن نیز برای داوطلبان سودمند خواهد بود.
پر تکرارترین سؤالات رتبه و تراز قبولی در کنکور

رتبه قبولی رشته معماری در دانشگاه های تهران چند است؟
آخرین رتبه قبولی داروسازی چند است؟
لیست رتبه های قبولی دانشگاه آزاد را چگونه می توان جستجو کرد؟
آیا با رتبه سه رقمی می توان در رشته پزشکی قبول شد؟
رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در گروه انسانی دانشگاه تهران چند است؟
میانگین درصدهای لازم برای رتبه مورد نظر خود را چگونه به دست آوریم؟

مشاوره و پاسخ به سؤالات کنکوری

شما دوستان عزیز از طریق این شماره ها با مشاوران متخصص و مجرب “مشاور گروپ” تماس بگیرید
تا با یک مکالمه کوتاه و مؤثر در مورد رتبه قبولی رشته های دانشگاهی اطلاعات لازم را به دست آورید.


سوالات تخصصی خود را از تنها مجموعه حرفه ای کشور ؛ و از تیم مشاور گروپ پرسید …

اشکالت چیه؟ سوالت چیه؟

بپرس مشاور گروپ جواب میده …

رتبه من 2 هزار منطقه دو شده است.
آیا شانس قبولی در رشته پزشکی در دانشگاه روزانه را دارم؟
برای اینکه رتبه سه رقمی کسب کنم، باید دروس اختصاصی و عمومی رشته تجربی را چند درصد بزنم؟
برای قبول شدن در رشته پزشکی، حداکثر باید چه رتبه و ترازی داشته باشیم؟
زمان ثبت نام در رشته علوم آزمایشگاهی بدون آزمون چه تاریخی است؟
شرایط ثبت نام در رشته علوم آزمایشگاهی بدون آزمون چیست؟
برای ثبت نام در رشته علوم آزمایشگاهی بدون آزمون باید چه کار کنیم؟
من متولد 73 و ساکن خوی هستم. آیا می توانم در رشته علوم آزمایشگاهی بدون آزمون پذیرفته شوم؟
اگر در حین سربازی دانشگاه قبول شویم، می توانیم ادامه تحصیل دهیم؟
من 18 ماه خدمت هستم و امسال کنکور دادم. اگر دانشگاه قبول شوم می توانم معافیت تحصیلی بگیرم؟
آیا قبولی دانشگاه حین خدمت باعث معافیت تحصیلی کامل می شود؟
آیا معافیت تحصیلی فقط برای قبول شدن در دانشگاه های دولتی صادر می شود؟
آیا معافیت تحصیلی برای قبول شدن در دانشگاه آزاد هم صادر می شود؟
شرایط ورود به دانشگاه افسری برای بانوان چست؟
آیا مجرد بودن جزء شرایط ورود به دانشگاه افسری برای بانوان است؟
آیا دانشگاه افسری بدون کنکور هم پذیرش دارد؟
برای قبولی در دانشگاه افسری چه رتبه و ترازی باید بیارم؟


و…

نتیجه گیری:

داوطلبان رشته پزشکی برای ورود به دانشگاه معتبر و معروف دولتی، باید شبانه روز برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنند و با مشاهده آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی، شانس خود را برای قبول شدن در آزمون سراسری کنکور تجربی و ورود به دانشگاه دولتی، افزایش دهند. در این مقاله ما به موضوعاتی نظیر آخرین رتبه قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه، رتبه های قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه، کارنامه قبولی مهندسی علوم و صنایع غذایی دانشگاه دولتی روزانه و همچنین تراز قبولی به صورت مفصل پرداختیم. اما چنانچه سوالی درباره قبولی کنکور مهندسی علوم و صنایع غذایی در دانشگاه سراسری، کارنامه و رتبه دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره تماس 9099071613 مشاوره دریافت کنید.

3/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی علوم و صنایع غذایی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی