تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 97 – 98

تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

جهت مشاوره در زمینه تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 97 – 98  : حسام آشنا مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی در خصوص جزئیات برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، گفت: ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر  …


تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  :  حسام آشنا مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی در خصوص جزئیات برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، گفت: ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند. در ادامه با مشاور گروپ همراه باشید تا تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور را مرور کنیم.تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  /


تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  :      وی در ادامه تصریح کرد: حدود ۱۰۵ هزار زن و صد و بیست هزار و ۸۹۱ مرد در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ثبت نام کرده‌اند.

متقاضیان می‌توانند از ۱۳ اسفندماه با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی کارت ورود به جلسه آزمون را پرینت بگیرند

آشنا تأکید کرد: متقاضیان می‌توانند از ۱۳ اسفندماه با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی کارت ورود به جلسه آزمون را پرینت بگیرند.


تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  : 


تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  :   ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب در ۲۰ دستگاه اجرایی (سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، بنیادشهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، سازمان شیلات ایران، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی)، مرکز اورژانس تهران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان) از امروز و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز می‌شود.تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  :/


برنامه زمان‌بندی امتحان :

1. دریافت کارت ورود به جلسه : از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 13 اسفندماه 1397

2. برگزاری آزمون : روز جمعه 17 اسفندماه 1397



آدرس سایت جهاد دانشگاهی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

( کلیک کنید )


تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  :   متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور می‌توانند از ۱۳ اسفندماه با مراجعه به سایت کارت ورود به جلسه آزمون را پرینت بگیرند. 

حسام آشنا مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی در خصوص جزئیات برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، گفت: ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: حدود ۱۰۵ هزار زن و صد و بیست هزار و ۸۹۱ مرد در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ثبت نام کرده‌اند.

تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  : آزمون کتبی ۷۰ درصد و مصاحبه حضوری ۳۰ درصد در قبولی داوطلبان نقش دارند و مصاحبه شامل موارد تخصصی شغل، مفاد روانشناسی، قابلیت‌های فردی می‌شود که بر عهده دستگاه‌ها است و جهاد دانشگاهی در این خصوص دخالتی ندارد.

مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی در پایان در خصوص متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی گفت: از میان ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر داوطلب حدود ۴ هزار ۵۰۰ نفر پذیرفته می‌شوند و افرادی‌که در مصاحبه پذیرفته نمی‌شوند باید منتظر آزمون بعدی باشند.

باجه‌های رفع نقص بر روی سایت جهاد دانشگاهی اعلام می‌شود تا داوطلبانی که دچار مشکل می‌شوند در سراسر کشور به این باجه‌ها مراجعه کنند.

وی یادآور شد: متقاضیان درصورت نیاز می‌توانند از طریق ایمیل و تلفن با افراد پاسخ‌گو در ارتباط باشند.

آشنا با بیان اینکه حدود ۱۳۴ حوزه متولی برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور هستند، افزود: نتایج این آزمون در سال ۹۸ و نتایج نهایی پس از برگزاری مصاحبه اعلام می‌شود.

تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  : مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی یادآوری کرد: باجه‌های رفع نقص بر روی سایت جهاد دانشگاهی اعلام می‌شود تا داوطلبانی که دچار مشکل می‌شوند در سراسر کشور به این باجه‌ها مراجعه کنند.

وی یادآور شد: متقاضیان در صورت نیاز می‌توانند از طریق ایمیل و تلفن با افراد پاسخ‌گو در ارتباط باشند.
آشنا با بیان اینکه حدود ۱۳۴ حوزه متولی برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور هستند، افزود: نتایج این آزمون در سال ۹۸ و نتایج نهایی پس از برگزاری مصاحبه اعلام می‌شود.

تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  : وی ادامه داد: آزمون کتبی ۷۰ درصد و مصاحبه حضوری ۳۰ درصد در قبولی داوطلبان نقش دارند و مصاحبه شامل موارد تخصصی شغل، مفاد روانشناسی، قابلیت‌های فردی می‌شود که بر عهده دستگاه‌ها است و جهاد دانشگاهی در این خصوص دخالتی ندارد.

تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  : مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی در پایان در خصوص متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی گفت: از میان ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر داوطلب حدود ۴ هزار ۵۰۰ نفر پذیرفته می‌شوند و افرادی‌که در مصاحبه پذیرفته نمی‌شوند باید منتظر آزمون بعدی باشند.

تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  : در خصوص اصلاح مواد آزمون شغل کارشناس برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارشناس برنامه ریزی سازمان شیلات ایران در ششمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور اسفند ماه سال ۱۳۹۷

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی شرکت در ششمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور که در اسفندماه سال جاری برگزار می گردد می رساند که مواد آزمون کارشناس برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر اصلاح می گردد :

۱ – تئوری های مدیریت ۲ – مبانی برنامه ریزی و برنامه ریزی استراتژیک ۳ -آمار (مفاهیم و روشهای آماری ، روشهای نمونه گیری، رگرسیون، احتمال و کاربرد آن)
همچنین مواد آزمون کارشناس برنامه ریزی سازمان شیلات ایران نیز به شرح زیر اصلاح می گردد:

۱ – مدیریت بازار و بازاریابی بین الملل ۲ – اصول مذاکرات ، مکاتبات و قراردادهای تجاری۳ – آمار (مفاهیم و روشهای آماری، روشهای نمونه گیری، رگرسیون احتمال و کاربرد آن)


تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  : به گزارش مشاور گروپ و به نقل از ایسنا، مهندس آشنا تعداد کل نفراتی که در آزمون ثبت‌نام کردند ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر عنوان کرد و افزود: ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی روز جمعه ۱۷ اسفند برگزار می‌شود. فرآیند آزمون از ساعت ۸ و نیم صبح آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان باید ساعت ۸ و نیم در حوزه‌ها حضور داشته باشند و دفترچه‌ها از ساعت ۹ صبح توزیع می‌شود.

تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  : وی درباره احتمال نقص کارت داوطلبان و روش‌های رفع آن گفت: داوطلبان از روز ۱۳ اسفند می‌توانند با ورود به سایت کارت‌های ورود به جلسه آزمون را پرینت بگیرند و اگر فردی به هر دلیلی مشکلی در کارت داشته باشد در سایت، آدرس باجه‌های رفع نقص سراسر کشور اعلام می‌شود و از روز ۱۴ اسفند می‌توانند با مراجعه به باجه‌های اعلام شده اقدام به رفع نقص کارت خود کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از روز آزمون کارهای مربوط به رفع نقص را انجام دهند که روز آزمون با استرس و عجله برای انجام این کار مواجه نشوند.

تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی  : آشنا با بیان این که این آزمون در کل استان‌های کشور و در بیش از ۲۰۰ شعبه برگزار می‌شود، درباره اعلام نتایج آزمون گفت: ابتدا باید نتایج آزمون کتبی مشخص شود و بعد دستگاه‌ها برای پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت زمان مصاحبه را مشخص می‌کنند، پس از فرآیند مصاحبه نتایج آن بازمی‌گردد و سپس اعلام می‌شود. قطعاً این فرآیند در زمانی کوتاه انجام نمی‌شود. نتایج آزمون کتبی هم بعد از جمع‌آوری و تصحیح پاسخنامه‌ها در پروفایل شرکت‌کنندگان نمایش داده می‌شود.تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی    /



9099071613

بدون کدگیری و فقط از تلفن ثابت شماره گیری نمایید …


شما متقاضیان عزیز می‌توانید کلیه سوالات و پرسش‌های خود درخصوص موارد مرتبط با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی و همچنین نکات اختصاصی آزمون  را از طریق شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ پی گیری نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۲۴:۰۰ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تاریخ و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403