زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور یا ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی، در این مقاله بیان شده است. ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد  در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه صورت می گیرد. تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می پذیرد.

دانشگاه آزاد بدون کنکور


زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور برای دو گروه مشخص می شود، گروه اول ورودی های مهر ماه و گروه دوم ورودی های بهمن ماه.

تاریخ ثبت نام دانشگاه آزاد برای هر مکدام از این دو گروه ، به صورت جداگانه و در زمان مشخص اعلام می شود. ورودی های هر کدام از این نیم سال ها، در تاریخ اعلام شده باید با مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و نسبت به انجام فرآیند ثبت نام خود اقدم کنند.

دانشگاه آزاد بدون کنکور و با کنکورش تفاوتی از لحاظ اعتبار مدرک، میزان شهریه و اساتید ندارند و تنها تفاوت دانشجویان بدون کنکور با دانشجویان با کنکور در این است که دانشجوی بدون کنکور دانشگاه آزاد حق انتقالی و مهمانی را ندارند.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ورودی مهر

در حال حاضر زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ورودی مهر و یا به عبارتی، برای نیم سال اول، به پایان رسیده است. دانشگاه آزاد مهلت دوم ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون برای نیم سال دوم را در دی ماه اعلام خواهد کرد.

زمان ثبت نام آزاد بدون کنکوربرای سال تحصیلی 1401 – 1402 در دو مرحله تمدید شد و داوطلبان در تاریخ اعلام شده با مراجعه به سایت azmoon.org ثبت نام خود را انجام دادند.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ورودی بهمن

ثبت نام دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم (بهمن ماه) نیز در مقاطع مختلف از دی ماه شروع خواهد شد. در دی ماه تاریخ دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ورودی بهمن، مشخص خواهد شد و متقاضیان ثبت  نام بر اسا سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد، می توانند با مراجعه به سایت ثبتنام بدون کنکور آزاد، به نشانی azmoon.org ثبت نام خود را انجام دهند.

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور، لام است که از شرایط ثبت نام بدون آزمون آگاهی داشته باشید. شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور، شامل دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی خواهد شد که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته ایم.

داوطلبین با در نظر داشتن شرایط در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می بایست به نشانی azmoon.org جهت انجام مراحل ثبت نام خود مراجعه کنند.

باید توجه داشته باشید که پس از اعلام زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور، باید با اطلاع از شرایط ثبت نام در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org اقدام به ثبت نام کنید.

  1. اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور
  2. نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران
  3. نداشتن فساد اخلاقی
  4. داشتن توانایی جسمی مناسب برای تحصیل در رشته انتخابی
  5. رعایت کلیه قوانین و مقررات دانشگاه آزاد اسلامی و ضوابط خاص واحد دانشگاهی
  6. دانشجویان نباید برای شروع و ادامه تحصـیل از لحـاظ قوانین جمهوری اسلامی ایران منعی داشته باشند.
  7. دانشگاه تعهدی برای تـأمین خوابگـاه و یـا امکانـات رفاهی دیگر جهت دانشجویان ندارد. لیکن چنانچه واحـد های دانشگاهی امکاناتی در ایـن مـورد داشـته باشـند، در اختیـار دانشجویان غیر بومی قرار خواهند داد
  8. جابجـایی، انتقال و میهمانی دانشجویان پذیرفته شده بر اساس سوابق تحصیلی یا بدون آزمون، مطابق آئیننامـه نقـل و انتقـالات دانشگاه آزاد ممنوع میباشد.

برای آگاهی از شرایط اختصاصی دانشگاه آزاد برای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی می توانید دفترچه ثبت نام را مطالعه کرده و یا با کارشناسان مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس بگیرید.


داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی می توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به مشاهده رشته های بدون آزمون دانشگاه و سایر شرایط و ضوابط ثبتنام بدون کنکور آزاد، اقدام کنند.

لازم به ذکر است که دفترچه ای زیر مربوط به سال گذشته است. معمولا عمده ی شرایط و ضوابط پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد، تغییر نمی کند. و تغییرات در جزئییات کوچک اتفاق می افتد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره، شرایط بدون کنکور دانشگاه آزاد و راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 می توانید با مشاوران مرکز مشاور گروپ از طریق شماره 9099071613 (از تلفن ثابت و بدون پیش شماره) در ارتباط باشید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

❓سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چیست؟

✔️ داوطلبان پس از اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند و در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲، ثبت نام خود را انجام دهند.

❓ثبت نام نیمسال اول تحصیلی (مهرماه) مقطع کاردانی پیوسته از چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ ثبت نام رشته های بدون آزمون ورودی مهرماه 1402 از تیرماه آغاز شده و تا اواخر شهریور ادامه دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مشاور گروپ، تماس بگیرید.

❓ثبت نام نیمسال دوم رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ ثبت نام رشته های بدون آزمون ورودی بهمن ماه 1402 دانشگاه آزاد از دی ماه آغاز شده و تا اواخر بهمن ادامه دارد.

 
5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. انصاری

    سلام من میخواستم دانشگاه آزاد رشته علوم ورزشی تهران ثبت نام کنم بدون آزمون
    بر اساس معدل راهنمایی دانشجو میگیرن ؟؟

    پاسخ
  2. مهران

    سلام میخواستم بدونم ک با معدل۱۲/۷۷ برای ثبت نام رشته در دانشگاه ازاد پذیرفته میشم یانه؟

    پاسخ
  3. الهه

    سلام ببخشید زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور چه زمانیه ؟؟؟؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403