تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی، در مقاطع مختلف را در این مقاله بررسی کرده ایم. شما می توانید با مطالعه مقاله پیش رو به پاسخ بسیاری از پرسش های خود نظیر زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علیم کاربردی، تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی حرفه ایی و … دست یابید.

در پایان نیز در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه اعلام نتایج علمی کاربردی داشته باشید، ما به شما راهنمایی های لازم را ارائه خواهیم داد.

زمان اعلام نتایج علمی کاربردی

تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی

تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی، برای مقاطع مختلف متفاوت خواهد بود. این دانشگاه تنها در سه مقطع کاردانی و کادانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش داشجو می کند. البته دانشگاه علمی کاربردی، در سال های اخیر هیچ پذیرشی در مقطع کارشناسی ارشد هم نداشته است اما زمزمه هایی در رابطه با پذیرش مجدد در این رشته نیز به گوش می رسد.

تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی کاردانی

تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی کاردانی، در روز یکشنبه 4 مهر ماه 1401 بوده است. در این تاریخ نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی، بر روی سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی، قرار گرفته است. داوطلبین این مفطع می توانند با مراجعه به  سایت سازمان سنجش، نسبت به مشاهده نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی، اقدام کنند.

تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی کاردانی به کارشناسی

روز چهار شنبه 6 مهرماه 1401 نیز تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی کاردانی به کارشناسی، بوده است. داوطلبین از این تاریخ می توانند نسبت  به مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی، از طریق سایت سازمان سنجش، اقدام کنند.

تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی کارشناسی ارشد

پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی، چندین سال است که انجام نمی شود. البته گمانه زنی ها و صحبت هایی برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، هر سال وجود دارد. اما از حرف تا عمل فاصله بسیاری است و فعلا اقدام قاطعی برای برگزاری این آزمون صورت نگرفته است.

برای سال 1401 – 1402 نیز هنوز، اطلاعاتی مبنی بر ثبت نام کارشناسی ارشد علمی کاربردی منتشر نشده است. به محض انتشار جزئییات در این مقاله قرار خواهد گرفت.

سامانه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی

سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی کاردانی به کارشناسی، مانند سایر مقاطع دیگر این دانشگاه، سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد. این سامانه با انتشار تمامی اطلاعیه ها و اخبار مربوطه از ثبت نام تا اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی، به عنوان سایت اعلام نتایج علمی کاربردی شناخته می شود.

سایت سازمان سنجش، بستری برای پیگیری اخبار و اطلاعیه های مربوط به پذیرش دانشگاه علمی کاربردی، می باشد. همانطور که احتمالا می دانید، سایت سنجش به عنوان سامانه ثبت نام برای بسیاری از آزمون های دیگر مانند کنکور 1402، آزمون های استخدامی، کنکور کارشناسی ارشد و… نیز می باشد.

 

پذیرفته‌ شدگان نهایی پذیرش  کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» دانشگاه علمی‌‌‌ کاربردی مهرماه سال 1401 به موارد زیر توجه ‌نمایند:

نکته!

براساس قوانین مربوط به گزینش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی، از بین متقاضیانی که حدنصاب لازم را کسب کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته محل‌ های انتخابی و ظرفیت‌ های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش صورت گرفته و اسامی پذیرفته‌ شدگان در هر کد رشته محل استخراج شده است.

پذیرفته‌ شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ ثبت‌ نام و انتخاب واحد از روز شنبه مورخ 1401/07/09 به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا علمی کاربردی  به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارک مندرج در بند “ب” و با توجه به نشانی تعیین شده در جدول شماره (5) دفترچه راهنمای پذیرش و اصلاحیه مربوط، به مرکز محل قبولی خود مراجعه نمایند.

 

 

در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی، تاریخ اعلام نتایج علمی کاربردی، زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و… دارید، می توانسد تا با ما تماس بگیرید تا پاسخ سوالتان را بسته به شرایط ویژه خودتان دریافت کنید. تماس با : 9099071613

دانشگاه علمی کاربردی

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی

❓زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی، کی هست؟

✔️ تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی، برای سه مقطع دارای پذیرش در این دانشگاه، در مقاله ارائه شده است.

❓سامانه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی، کدام است؟

✔️ سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی کاردانی به کارشناسی، مانند سایر مقاطع دیگر این دانشگاه، سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد.

❓اطلاعات لازم برای دریافت نتایج دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

✔️ورود به سامانه اعلام نتایج مهر دانشگاه علمی کاربردی از طریق شماره پرونده و شماره شناسنامه یا نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد امکانپذیر است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403