زمان ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی 1402 – 1403

زمان ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله کاربردی سعی دارد به مبحث زمان ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی 1402 – 1403 بپردازد. شما می توانید تمام نکات مرتبط با آزمون های مشاور مالیاتی را در وب سایت آموزشی مشاور گروپ مشاهده نمایید. درصورت وجود هرگونه سوال می توانید با کارشناسان خبره مرکز تماس گرفته و اقدام به رفع مشکلات خود نمایید. با ما همراه باشید.

مشاوران رسمی مالیاتی

زمان ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در چهارمین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در سال 1402 مي‌رساند كه زمان ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی از روز سه شنبه مورخ 1402/06/02 لغایت روز دوشنبه مورخ  1402/06/08 به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

زمان برگزاری آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی در روز جمعه 1402/08/07 منحصراً در شهر تهران برگزار می‌گردد.

آزمون انتخاب اعضای مشاوران رسمی مالیاتی ایران هرچند سال یکبار و بر حسب نیاز برگزار می گردد؛ بنابراین فواصل زمانی مشخصی برای برگزاری آن وجود ندارد. چهارمین مرتبه برگزاری آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی در سال 1402 و منحصرا در شهر تهران خواهد بود

لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه شنبه مورخ 1402/08/04 بر روي سايت اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي، داوطلبان مي‌توانند از ساعت 8:30 الي12:00 صبح و 14:00 الي 17:00 بعدازظهر روز سه شنبه مورخ 1402/08/04 به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در: تهران، خيابان انقلاب، ميدان فردوسي (به سمت ميدان انقلاب)، بن بست شاهرود مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.


برای دریافت مشاوره های حرفه ای می توانید با شماره 9099070613 تماس بگیرید.

مشاور گروپ

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403