بیمه طلایی فرهنگیان

بیمه طلایی فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه بیمه طلایی فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ما در این مقاله به موضوع بیمه طلایی فرهنگیان در سال 1401 پرداخته ایم. برای آشنایی با این بیمه و اطلاع هزینه آن و زمان و نحوه ثبت نام با مشاور گروپ همراه باشید.

بیمه طلایی فرهنگیان

بیمه درمانی یکی از دغدغه های مهم همه مردم می باشد. فرهنگیان از این دسته مستثنی نیستند و یکی از مطالبه ها و نگرانی آنها در خصوص بیمه شدن در برابر بیماری است. برای همین منظور اعتراضات و درخواست های زیادی داشتند که نتیجه بخش نبوده. فقط در برهه ای از زمان که بیمه طلایی در اختیارشان قرار داشتن از وضعیت مطلوبی برخودار بودند.

در ماه های اخیر با تصمیم گیری مسوالان قوانینی مطرح شده است. بیمه تکمیلی با خدمات گسترده و مطلوبی برای معلمان و فرهنگیان در راه است.

بیمه طلایی فرهنگیان چیست؟

بیمه طلایی یک نوع بیمه تکمیلی درمان برای فرهنگیان است که در زمان مراجعه به مراکز درمانی مورد استفاده قرار میگیرد. بیمه طلایی فرهنگیان برای برخی بیماری ها سقف پرداخت ندارد مانند عمل جراحی تومور مغزی و برای برخی سقف پرداخت دارد. آموزش و پرورش برای بیمه فرهنگیان در سال های گذشته با بیمه آتیه سازان قرارداد داشت طی اخبار منتشر شده در سال جاری به طور قطعی مشخص نیست بیمه آتیه طرف قرارداد باشد یا بیمه تکمیلی دیگری. به محض قطعی شدن و انتشار اطلاعیه های جدید این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

هم اکنون تعداد 5500 مرکز درمانی و بیمارستانی طرف قرارداد در بیمه فرهنگیان شاغل در سراسر کشور در حال رائه خدمات درمانی به فرهنگیان می باشند.

در روز های اخیر خبر های جدیدی در خصوص این بیمه بیان شده است که جزییات ان در روز های آینده قرار است منتشر شود.

بیمه فرهنگیان

شرایط بیمه طلایی فرهنگیان

شرایط بیمه طلایی فرهنگیان به این صورت است که کل هزینه‌ های بیمارستانی برای فرهنگیان شامل اعمال جراحی‌ های تخصصی، درمان هزینه‌ های کلینیکی، پارا کلینیکی به انضمام کلیه هزینه ویزیت پزشکان، هزینه نازایی و ناباروری برای زوجین فرهنگی فاقد فرزند، هزینه تهیه اعضای پیوندی و… بدون سقف برای کلیه فرهنگیان تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قابل پرداخت بوده و کلیه اعمال جراحی چشم پزشکی، بدون سقف در حال اجرا است. سونوگرافی نیز جزء خدمات پاراکلینیکی بوده و بدون سقف ارائه می‌شود.

بیمه های بدون سقف در همان لحظه با دادن کدملی از سوی بیمه پرداخت می شود. برخی از هزینه های درمانی هم سقف دار است. مانند هزینه های چشم پزشکی که مقداری هزینه بر عهده بیمار است و ما بقی را بیمه پرداخت می کند رایگان صورت نمیگیرد. هزینه های سقف دار با اراییه دادن مدارک پزشکی به مراکز بیمه مبلغ را دریافت می کنید.

شرایط بیمه طلایی فرهنگیان

هزینه بیمه طلایی فرهنگیان

هزینه بیمه طلایی فرهنگیان (بیمه تکمیلی) برای هرف فرد در سال های گذشته به ازای هر نفر از اعضاء خانواده به مبلغ 49 هزار و 500 تومان تعیین شده بود. این مبلغ برای سال های گذشته است و مبلغ جدید 1401 هنوز تعیین نشده است که به محض انتشار این صفحه به روز رسانی خواهد شد و به اطلاع شما خواهد رسید.

زمان ثبت نام بیمه طلایی فرهنگیان

به دلیل لینکه تصمیم گیری های جدید در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان صورت گرفته است و هنوز جزییات خبر منتشر نشده است بنابراین از زمان ثبت نام بیمه طلایی فرهنگیان هنوز  اطلاعاتی در دست نیست به محض انشار جزییات آیین نامه این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

زمان انصراف از بیمه طلایی فرهنگیان

بیمه شدگانی که به هر دلیل متقاضی انصراف از پوشش بیمه‌ ای هستند جهت تکمیل فرم انصراف باید در بازه زمانی اعلام شده از سوی مسولان به کارشناسی تعاون و امور رفاهی ادارات محل خدمت خود مراجعه کرده و ادارات نیز موظف به ابطال عضویت آنها هستند. بدیهی است در غیر این صورت انصراف این افراد پذیرفته نشده و حق بیمه تکمیلی از حقوق آنها کسر خواهد شد.

ادارات تعاون و امور رفاهی استان‌ها و مناطق مشخص باید تمام درخواست‌های متقاضیان تا تاریخ معین بیمه تکمیلی درمان را پس از تایید به شعب شرکت بیمه مورد نظر تحویل دهند.

در سال گذشته تا 20 اسفند مهلت انصراف از بیمه تکمیلی را داشتند اما در سال 1401 هنوز اطلاعات کاملی از زمان انصراف از بیمه طلایی فرهنگیان منتشر نشده است. به همین دلیل تاریخ دقیقی را نمیتوان بیان کرد. به محض انتشار اطلاعیه این صفحه به روز خواهد شد.

زمان انصراف از بیمه طلایی فرهنگیان

نحوه ثبت نام بیمه طلایی فرهنگیان

در خصوص نحوه ثبت نام بیمه طلایی فرهنگیان که یک نوع بیمه تکمیلی برای درمان است هنوز اطلاعات دقیقی بیان نشده است ما منتظر انتشار ابلاغیه و اخبار هستیم به محض اطلاع، نحوه ثبت نام بیمه طلایی را برای شما توضیح خواهیم داد.

ما در این مقاله به موضوع بیمه تکمیلی فرهنگیان در سال 1401 پرداخته ایم.

آیا در باره انواع سقف قرارداد بیمه فرهنگیان اطلاعات دارید؟

آیا طرف قرارداد بیمه طلایی را می شناسید؟

آیا از هزینه های بیمه هر بیماری اطلاعات دارید؟

برای پاسخ به این پرسش ها و پرسش های ذهنتان می توانید با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس بگیرید و سوال خود را بپرسید.

❓چه کسانی از بیمه طلایی فرهنگیان استفاده می کنند؟

معلمان و فرهنگیان شاغل در وزرات اموزش و پرش مشمول این بیمه می شوند.

❓استفاده از بیمه طلایی چه شرایطی را دارد؟

✔️ شرایط استفاده از بیمه تکمیلی فرهنگیان را در متن مقاله توضیح داده ایم.

❓سقف پرداخت هزینه بیمه فرهنگیان چه قدر است؟

✔️ در سال گذشته یکی از سقف های پرداخت بیمه 49 هزار و 500 تومان بود و نرخ سال جدید هنوز اعلام نشده است به محض اعلام در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه بیمه طلایی فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی